PROFIL UŽIVATELE

super-biker

Offline: 18.6.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Jihlava
Lokalita: Jihlava Vysočina
Pomohl: 1x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 17x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 198684
Registrace: 22.9.2013

Adresa profilu:http://super-biker.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5 záznamů

5.7.2016 Článek O emise, energetiku a OZE se dost zajímám, jak soukromě tak profesně a celý systém norem euro je podvod. Auta to plní za cenu podvodů, protože reálně se to už ani plnit nedá, nebo musíš maximálně auto odladit na emisní cyklus a v reálném provozu to čoudí 5x tolik.. Mimo normy emisní euro je tu další zvrácenost a to limity CO2 (ekvivalent spotřeby benzínu), kde brzo budeme na hranici technických možností, potom vznikají zvláště u hybridů ty normované papírové spotřeba 1.6 l/ 100 km a realita je přes 6l/100km. Bohužel EU se rozhodla pomocí těchto norem postupně zabít klasický spalovací motor aby se přestal vyrábět, bohužel jinak nejsou ty doslova šílené závazky z pařížské klimatické konference naplnitelné, redukce CO2 o 85% apod. Jen čekám kdy limity CO2 budou platit i na motorky, pokud je dřív nezabije EURO norma na emise. Dnešní motory jsou čím dál složitější stroje s ohromnýma výfukama s velikánským katalyzátorem, s neslaným zvukem a do budoucna bude hůř. EU postupně zabíjí rozmanitost a inovaci a nahrazuje ji diktátem byrokracie a norem, které mají za účel zabít motor s vnitřním spalováním
+1 
13.4.2016 Článek motorky už se přestávají dělat aby naplnily očekávání zákazníku ale spíš aby splnily nesmyslné normy, které vydávají lidé co tomu vůbec nerozumí v rámci svého zeleného vidění světa (hlavně že v benzínu je řepkový olej že, to je ale ekologie). Na co jinak by nám hyzdily motorky velké katalyzátory, uškrcené motory. nedávno sem četl že kategorie 2T 125 ccm ostrých endur končí, nevyplatí se je vyrábět kvůli euro normám na SPZ a to mě fakt namíchlo..
13.4.2016 Článek já jednoválec mám rád, má své nevýhody, ale podle mě k enduru patří a další cestovní enduru bude u mě jednoválec (na tenére nebudou peníze tak asi jen XT 660R). Docela mě štve, že nějaké nesmyslné "Euro 4" tyhle ´jednoválce zabíjí !!!
2.3.2016 Článek Já vidím jako výhodu mít na enduru SPZ, přece jenom přejezdům silnic se člověk nevyhne. Značku můžeš vždycky sundat. Toto je jen začátek, další budou na řadě 200, 250, 300 2T. Bohužel o tomto rozhodují centrální plánovači v EU a ti tohle neřeší, důležité je "zachránit planetu", i když o ni ani tak nejde. Bohužel místo inovací tato regulace vede ke stagnaci a horší nabídce na trhu.
12.1.2015 Článek já mám skůtra 2T 50 ccm a mašinu 600 ccm (FZ6 fazer) a ideální kombinace (teda jako 125 skutr by taky nebyl marnej, zvlast pro vetsi mesta), s skutrem me bavi jizda ve meste, je strasne lehklej obratnej, ve meste muzu "zavodit" aniz bych nejak moc porusoval predpisy, zase masinu mam na delsí jízdy, dojizdení do práce, moto-dovolenou, na popojizdeni do mesta to moc neni.. ted jeste nejakej bahnak do terenu a mám vse pokryty.
+1 -1

TOPlist