Komentáře
Nalezeno 505 záznamů
12.4.2024 | Článek | jsem myslel, že jsem v sekci cestoPISY |
12.4.2024 | Článek | tak jsem po dlouhé době nakoukl s chutí přečíst si cestopis a nestíhám se divit. Místo cetopisu video a top cestopis je vyjížďka 232km na kafe. Co se to tu děje? +4 |
29.2.2024 | Článek | ještě jste měli do článku propašovat fotku jedné holky z BONMOTO, všichni co tam byli určitě víé kterou +1 |
20.2.2024 | Článek | je to sice nepsáno jen tak nějak suše technicky, ale zase velmi podrobně a inspirativně. Státy jednou musím dát taky a vím po tomhle cestopisu dvě věci - nejedu v červenci - načerpám z tohoto článku hodně míst, kde se chci stavit díky +1 |
8.2.2024 | Článek | a při tom stačilo roztáhnout lehátko tady a celý den na něm pít pivo beze srandy, líbí se mi takové nápady a když o něčem takovém čtu, tak si říkám, proč to nenapadlo mě? No jo no, někdo má hlavu na nápady, já asi jen na helmu. hezká cesta, GL +3 |
5.2.2024 | Článek | toš teda přisypu take neco doteho maglajzu tady cestopis jsem ještě neměl čas přečíst, ale věřím, že bude skvělý, jako všechny ostatní k ostatnímu Na začátek napíšu, že autora znám 8 let (a přátelit se 8 let se slovákem to je fuška sama o sobě že? ) a v otázce konfliktu jsem naprosto jasně na straně Ukrajiny. Kritizovat a psát hrdinské názory za rouškou anonymity je jednoduché jako facka šprtovi. Skoro nikdo z vás autora osobně nezná a přesto přesně identifikujete pohnutky proč jel zrovna tam kam jel. BTW když USA vlétli do Iráku pod záminkou hledání atomovek, které se nikdy nenašly, nemám pocit, že by lidi přestali cestovat do ameriky aby nepodporovali tento režim. Podle téhle rovnice by člověk mohl jet tak maximálně do sousední dědiny a kolikrát ani to ne. Já osobně se rozhodl, že do Ruska nepojedu dokud nebude ten dacan v Kremlu mít míň jak 20 stupňů telesné teploty, ale stejně si rád přečtu cestopis, který popisuje příběhy obyčených lid. Mám kamarádku, která je těžká amerikanofilka. Miluje všechno co je americké, vybrala by si samozřejmě i z naprosto stejných zápalek ty americké. I přes hodně přešlapů, které jsou dokázané jí nikdy nikdo nevyčte že tam jede do Montany na koně. No a já se stejně rád podívám na fotky a poslechnu si příběhy. Ten slovenský blázen v reálném životě pomohl tolika lidem a udělal tolik dobrých a nezištných věcí, že si troufnu říct, že většina lidí mu nesahá po kotníky. V dnešní době zahleděnosti do sebe a starání se hlavně o sebe tento člověk nikdy neřekne ne na jakoukoliv pomoc a sám aktivně pomoc nabízí. Házejte kameny vy, co jste bez viny. Kázat vodu a u monitoru mít otevřené víno je moc snadné. Mimochodem, vloni kromě Ruska byl taky 2x na Ukrajině, ne kvůli politice, ale kvůli tomu, že kvůli litru kvasu a šašliku je ochotný jet 1000km aby si ho dal. Je to prostě slovák, co na to říct . +12 |
12.1.2024 | Článek | většinou jsou gumy sjeté víc z levé strany. Levá zátáčka má větší poloměr a můžeš ji jet rychleji než pravou mě by spíš zajímalo, jak může vyjet někdo do Rumunska a po 700km zjistit, že má gumu na plátno, to si jako tu motorku před výletem nekontrolujete? |
22.12.2023 | Článek | změnilo se i něco v sw, nebo je to furt stejné? |
4.10.2023 | Článek | no, tak to su rád že jsem si ATAS koupil vloni před těmito změnami |
24.9.2023 | Článek | tak oproti původním plánům, jako třeba Čína atd, je to normální cesta jako je takových mhoho dalších. Zásadní rozdíl je v míře sebepropagace. Na články předcházející samotné cestě ve stylu - pozor my jedeme, světe drž se - bude reakce zdrženlivá vždycky, protože takových silných článků tady bylo a ještě bude.... Nehledě na to, že i v samotném textu je celkem dost věcí, které jasně ukazují na dramatizování a zveličování skutečností.... Nechci tím nijak snižovat samotnou cestu, domluvit se a zorganozovat cestu na někoik etap v tolika lidech je rozhodně náročné a obdivuhodné. V článku jsou krásné fotky a příběhy, jen třeba u mě osobně by to chtělo trošku víc cestovatelské pokory. Tohle cestování mí připadá spíš jako exhibiční vystoupení s cílem pobavit diváky, já radši cestovaní, kde je hlavní cíl samotné cestování. |
21.9.2023 | Článek | oh, pardon, taky jsme tam byli 2018 na podzim, světla byly po celém tunelu a smogová mlha jak říkáš, asfalt pohoda |
21.9.2023 | Článek | O tunelu ANzob píšete - V nadmořské výšce 2.700 m, dlouhý 5 km, bez osvětlení, bez ventilace. Silnice rozbitá na mraky, všude zatéká a stojí voda. já teda nevím, jel jsem tudy v r 2017, světla už tam byly, ventilace ne, asfalt opravený bez jakýchkoliv problémů. Adrenalin žádný. to se jako za těch 6 let odpojilo osvětlení a tak rapidně se zhoršil asfalt, nebo jste si trošku zapřeháněli? Já v roce 2017 napsal do cestopisu tohle: Projíždíme tunel Anzob, kdysi nazývaný tunelem smrti. Dnes je ale opravený a jediná památka na tento název je hustý smog v celém nevětraném tunelu. +2 |
31.7.2023 | Článek | bezesporu dvě skvělé motorky, které si svoje zákazníky najdou a ti se potom můžou hádat, která je lepší +3 |
26.7.2023 | Článek | škoda 500 litrů benzínu.... +5 -5 |
25.7.2023 | Článek | to je fakt neuvěřitelné, musím se tam jet podívat u nás by teď pořád probíhalo výběrové řízení na likvidační práce , vůbec nechápu jak je možné tak rychle provést likvidaci, nakreslit plány, získat razítka na stavebním úřadu, postavit, sehnat exponáty, zafinancovat.... Tohle jsem teda vůbec nečekal, paráda. +5 |