PROFIL UŽIVATELE

Mikymoto

Offline: 25.1.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Vysoké Mýto - Město
Lokalita: Ústí nad Orli...
Komentářů: 2x
Pomohl: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 23x
Body komentářů: 47 / 3
ID uživatele: 159375
Registrace: 21.3.2012

Adresa profilu:http://mikymoto.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 49 záznamů

29.1.2015 Článek No tak sem se musel podívat do kalendáře esli už není 1. dubna a on je vážně teprve leden. Jako viděl sem už hromady hnusnejch motorek (většinou domácí úpravy, jak píše Stenboy pode mnou), ale nedokážu si představit, že by někdo s alespoň půlkou mozku v hlavě byl ochoten vypustit z továrny.
Bejt úředník, co odklepl na TOHLE dotaci, tak po přizvání televizního štábu TV NOVA spáchám seppuku.

První pocity mísí údiv, odpor a zděšení - to fakt nemůžou myslet vážne. Jestli za návrh tohodle vzal někdo peníze, tak musí mít krutě vysoký sebevědomí a žádnou soudnost. To co nestihli zmrzačit komančové zvládne Jawa dorazit sama. Je mi do breku.
6.10.2014 Článek Mami, já se tak sssstrrrrrašně bbbbbbbojíííííím.
12.5.2014 Článek No při prvním pohledu mě napadly vytřihovací modýlky z ABC. Celá ta obludnost je jako by ve 2D
23.4.2014 Článek No a co třeba suzuka za 95 klacků v základu? http://www.suzuki.cz/moto/touring/inazuma_250.aspx Já bych osobně radči přidal 10 klacků za japonce (i když kdo ví kde a z čeho je montovanej, v ndešní době že?).
+5 -1
22.4.2014 Článek Já chápu že je to tu samej drsňák, kterej nad podobným kafemlejnkem ohrne pysk . Ale pro začínajícího motorkáře tak nějak chybí volba v kategorii 200-250 ccm. Je to samá 125 a pak až 500 a více ccm. Kromě Suzuki GN 250, GZ 250, Yamahy SR 250 a Hondy CB (CBF) 250 moc na výběr není. Jako by kategorie 250 díky legislativě odumírala
+5 -4
14.2.2014 Článek No tak to je dobrá obludnost. A ten reflektor by sedl na nějakýho oldschool bobbera - na tomhle to vypadá jako šílenej bastl (asi jako celá motorka): Holt jinej kraj - jinej mrav.
+1 
22.1.2014 Článek No v naší familii se váleli už všichni, kromě jednoho bráchy. Když spadla poprvé mamka, tak ji táta fofrem posadil zpátky, že se jede dál. Aź po pár kilákách ji otekla levá ruka tak, že už nezmáčkla spojku - diagnóza byla zlomené kůstky v zápěstí. Nicméně to pomohlo a mamka jezdí doteť (a stihla se od tý doby válet ještě několikrát). No a přítelkyně to pro jistotu stihla i s instruktorem už v autoškole
+5 
16.1.2014 Článek No tak jedním slovem ZÁVIST. Závidím a přeju zároveň. O tom, že najdu na půdě něco takového sem dycky snil. No a k těm níže zmíněným "přechromovaným a přeleštěným".
Víš ono to někdy jinak ani nejde - pokud máš k dispozici motorku s papírama, ale v hodně špatným stavu, tak přeleštění nepomůže. Já musel rozebrat 3 skorovraky, abych udělal jednu slušnou motorku. No a když už byl každej plech z jiný motorky (dva odstíny červené, jedna šedá), tak šla celá do laku. Kolena a doutníky sem odrbal a šly do černý kamnářský barvy. Pak mi jí ale bylo líto a k narozkám jsem jí koupil nový chromový od Hadrávka. Ale chromy jsou jen tam kde byly už od výroby - takový ty zvěrstvam jako chromovaný kastlíky nebo blatníky taky nemusím.
Ale na každým srazu se najde pinďour, kterej začne řešit šroubky, odstín barvy a jiné, ty už ze zvyku posílám do míst kde končí záda, že ji mám pro ježdění a pro radost a ne pro jeho pocity.
+2 
11.1.2014 Článek No nevim jak hodně vážně míněný to vlastně je. Nedávno tu bylo video s tímhle motorem a koukám že se na žebrování hlav nic nezměnilo (viz zde http://www.motorkari.cz/video/?v=55887 ). Tak jak je ten motor danej se to nemá šanci uchladit, když je žebrování kolmo na směr jízdy - navíc leteckej motor byl určitě navrhovanej na úplně jiný rychlosti proudění chladícího vzduchu a ty žebírka tam jsou dost poddimenzovaný - můj názor, opravte mě, jestli plácám kydy. No a o praktičnosti se nemá smysl u tohodle "díla" bavit.
+1 -1
10.12.2013 Článek Skoro jak ve Starteku útok Borgů: "Odpor je marný, budete asimilováni".
No je to brutal, to bez debaty - ale brutální bude i jízda bez kapoty a moje záda by to asi nedaly
+1 
4.12.2013 Článek No do zákulisí schvalovacího procesu z nás nikdo nevidí. To nad čím my kroutíme hlavou může být výsledkem letitých tahanic. Každopádně poznámka Sejrace o snehu mě dostala - no asi budou muset najmout další borce s lopatama, co ty vyházej za ty svodidla
+1 
4.12.2013 Článek No tak při každým průjezdu zatáčkou s klasickýma svodidlama mám kulky až pod krkem a jedu pomalejc, než kdyby tam žádný nebyly Myslím, že domontování druhýho pásu pod stávající by bylo nejjednodušším řešením, jenže by to nemělo všechny ty testy a razítka. Kdyby to šlo montovat alespoň jako dočasný řešení, než se vymění svodidla celý. Radči bych se pobouchal o plechy bez razítka, než zůstat omotanej kolem sloupku. No snad těch zdvojenejch ohrádek uvidíme kolem zatáček vícero.
+2 
28.11.2013 Článek No tak já taky zastáncem skůtrů nejsem a tento exemplář krásou neoplývá, ale jak už bylo níže řečeno to o líbivosti není. Vzhled se u pracovního stroje holt musí podřídit praktičnosti. Pizzu bycha radči po městě rozvážel na tomto než na harykovi. Pokud bych sháněl něco na rozvoz, tak určitě sáhnu po něčem, co už v továrně pro daný účel odladili, než si na to doma nakoleně bastlil nějakou konstrukci. Za mě
+2 
26.11.2013 Článek No tak je potřeba na to koukat ze dvou stran.
Když je to mašina "služební" a servisuje to tým, tak mě jako jezdce zajímá pouze vliv na možnost dosáhnout lepšího místa na bedně a to že se to bude muset co chvíli měnit mě netankuje.
Když tu mášu mám mít doma v garáži, tak to musí mít jen karburátor. Vychytávky jako vstřikování, turbo, ABS a jiné mi nesmí do garáže. S tím ať si hrají jiní. Zlatý lanko
-2
18.11.2013 Článek No když porovnávat - tak budeme porovnávat konkrétně. Bunda od opovrhované 4SR má prakticky vše, co je zmíněno jako nadstandard u bundy iXS. Vnitřní i vnější kapsy, odepínatelnou termovložku, protektory ramen a loktů. Pravda - u iXS je navíc v ceně i páteřák, to 4SR má pouze přípravu na páteřák, který se musí přikoupit. Nicméně rozdíl v ceně 7 litrů za páteřák navíc? Zatím sem kromě poznámky o střihu a trabantu nenašel argument, který by řekt - tenhle parametr je o třídu jinde (a dokázat to). Ve článku je zmíněno že protektory splňují EN 1621-2, zajímavé je že na fotce mají protektory vyraženo EN 1621-1, tedy stejnou normu jako bundy 4SR.
Nechci se tu vášnit a dohadovat o tom která je lepší - jen se ptám, zda tvrzení že ty prachy navíc mají smysl a mají oporu i v něčem hmatatelném.
V něčem jako, tahle bunda má 2x silnější hovězinu, půlka ceny de na podporu somálských sirotků, nebo že kůži vyhlazovalo vyvinuté nahé děvče třouce ji mezi ňadry.
+2 -1
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist