Komentáře
Nalezeno 205 záznamů
20.11.2015 | Galerie skupiny | Jaký je to odstín? Taky jsem o nich jednu chvíli uvažoval, ale nakonec jsem šel jinou cestou. Věci co jsou na motce v RAL 9006 (kyvka, stupačky, tlumiče atd...) dostanou teď odstín Audi titanium LY-7P MAT a kola zůstanou černé. Až se to vrátí z lakovny tak se podělím o fotky. Tohle rozhodnutí vyplynulo z vyteklých zadních tlumičů respektive regulace předpětí pružin a tedy nutnosti jejich opětovné repase. Prvně jsem je dělal při koupi motorky ve 24.000 km a teď mají najeto 48.000 km a jsou po náročnější dovolené v Rumunsku. |
11.11.2015 | Deník | Odkaz na toho kdo to dělal máš pod videem. Má tady nick Fafo |
8.10.2015 | Galerie skupiny | Ja myslel, ze to GSX 1200 je preklep. Tam je to opravdu hnus. |
7.10.2015 | Video | Masakr |
6.10.2015 | Galerie skupiny | "Překvapivě držák s plotnou nevypadá nějak špatně a kufr to samé.Měl jsem kufr na GSX 1200 a tam to byl děs běs.Tady to celkem sluší,nebo se pletu ?" S tím nesouhlasím, podle me na GSXu ty kufry nevypadají zas tak špatně... http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=68345# |
6.10.2015 | Galerie skupiny | Už i XJR ukradli jeden výfuk? |
15.9.2015 | Deník | To je úprava na drag aby se nepotápěl zadek. Ještě tam musím ale dodělat nápis Ohlins |
6.9.2015 | Deník | Honza_2 -> PM |
3.9.2015 | Video | Za svůj ho určitě nevyměním http://www.motorkari...etail&ddid=54678 |
2.9.2015 | Deník | Pokud je schovaná tak dobrý Ale nedovedu si ji představit na naháčovi kde je vidět |
22.8.2015 | Deník | Tak po x tisících kilometrech najeto s touto úpravou musím poznamenat následující: + motor jde mnohem hladčeji až do červeného (a možná i kousek dál než předtím nebo prostě jen mnohem ochotněji, že mi nevadilo ho tam párkrát při předjíždění podržet) + mnohem lépe se dávkuje plyn na výjezdech ze zatáček + méně to brzdí motorem - stále občas trošku ucukané po městě kolem 3.000 ot,/min. - trošku ztratil projev motoru koule Takže zatím to na motorce zůstává |
17.8.2015 | Deník | A co tech dalsich 50l, co ti vezli dalsi motorky myslim ze jsi rikal neco o dynosaurech |
29.6.2015 | Deník | Tak doskládáno a krátce odzkoušeno. Po montáži IA mi přijde že motorka se od cca 3.000 ot./min lépe sbírá a ochotněji a tak nějak lehčeji jde až k omezovači. Do 3.000 ot./min jsem žádnou změnu nepozoroval. Nebo jsem na tom prostě jen dlouho neseděl a nebo nastoupil placebo efekt |
22.6.2015 | Deník | Přesně tak. Konkrétně u této motorky je to odzkoušené o 4 stupně. U bandasky třeba dokonce o 5 stupňů. Víc se o tom debatovalo třeba tady: http://www.gsx1400.org/gsx1400_board/index.php?/topic/19795-pro-ignition-advancers/page-1?hl=%20ignition%20%20advancer Pokud ti nevadí čtení v angličtině a odmyslíš si některé názory blbů co si pletou IA a TRE Dá se to ještě udělat převrtáním a natočením snímače, ale tohle řešení mi přijde mnohem elegantnější. Údajně to bylo nejvíce znát u motorek s full výfukovým systémem. Kromě toho, že většina lidí naměřila +1PS, +2Nm, což je mi uplně jedno protože chyba měření je větší, tak by se měl motor lépe sbírat, mít lepší zátah a hladší chod. Údajně to má pouze negativní vliv na emise, kvůli kterým tuhle motorku v roce 2008 přestali vyrábět. Což už mi díky vyřazení systému P.A.I.R.S moc trápit nemusí a snad je na motorkách nezačnou také měřit. Až to poskládám zpátky, protože teď to mám do středy rozhozené a čekám na kamaráda abych mu ukázal jak se měří vůle, a odzkouším tuhle úpravu tak mohu poreferovat víc. Ale už jsem na tom chvíli neseděl, tak to určitě pojede líp Ale asi nejlepší bude vytáhnout kámoše taky s GSX1400 a povyměňovat si motorky a posoudit při jedné projížďce při různých režimech tuhle úpravu. |
24.2.2015 | Deník | Jestli máš odvahu si nechat rozřezat nosiče za tři litry. |