PROFIL UŽIVATELE

V_i_c_i

Offline: 23.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Bystřice
Lokalita: Benešov Střed...
Komentářů: 2x
Poděkoval: 19x
Pomohl: 113x
Založil témat: 39x
Napsal příspěvků: 8704x
Body komentářů: 15
ID uživatele: 154745
Registrace: 30.12.2011

Adresa profilu:http://v_i_c_i.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 205 záznamů

20.11.2015 Galerie skupiny Jaký je to odstín? Taky jsem o nich jednu chvíli uvažoval, ale nakonec jsem šel jinou cestou.
Věci co jsou na motce v RAL 9006 (kyvka, stupačky, tlumiče atd...) dostanou teď odstín Audi titanium LY-7P MAT a kola zůstanou černé. Až se to vrátí z lakovny tak se podělím o fotky.
Tohle rozhodnutí vyplynulo z vyteklých zadních tlumičů respektive regulace předpětí pružin a tedy nutnosti jejich opětovné repase. Prvně jsem je dělal při koupi motorky ve 24.000 km a teď mají najeto 48.000 km a jsou po náročnější dovolené v Rumunsku.
11.11.2015 Deník Odkaz na toho kdo to dělal máš pod videem. Má tady nick Fafo
8.10.2015 Galerie skupiny Ja myslel, ze to GSX 1200 je preklep. Tam je to opravdu hnus.
7.10.2015 Video Masakr
6.10.2015 Galerie skupiny "Překvapivě držák s plotnou nevypadá nějak špatně a kufr to samé.Měl jsem kufr na GSX 1200 a tam to byl děs běs.Tady to celkem sluší,nebo se pletu ?"

S tím nesouhlasím, podle me na GSXu ty kufry nevypadají zas tak špatně...
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=68345#
6.10.2015 Galerie skupiny Už i XJR ukradli jeden výfuk?
15.9.2015 Deník To je úprava na drag aby se nepotápěl zadek. Ještě tam musím ale dodělat nápis Ohlins
6.9.2015 Deník Honza_2 -> PM
3.9.2015 Video Za svůj ho určitě nevyměním

http://www.motorkari...etail&ddid=54678
2.9.2015 Deník Pokud je schovaná tak dobrý Ale nedovedu si ji představit na naháčovi kde je vidět
22.8.2015 Deník Tak po x tisících kilometrech najeto s touto úpravou musím poznamenat následující:

+ motor jde mnohem hladčeji až do červeného (a možná i kousek dál než předtím nebo prostě jen mnohem ochotněji, že mi nevadilo ho tam párkrát při předjíždění podržet)
+ mnohem lépe se dávkuje plyn na výjezdech ze zatáček
+ méně to brzdí motorem

- stále občas trošku ucukané po městě kolem 3.000 ot,/min.
- trošku ztratil projev motoru koule

Takže zatím to na motorce zůstává
17.8.2015 Deník A co tech dalsich 50l, co ti vezli dalsi motorky myslim ze jsi rikal neco o dynosaurech
29.6.2015 Deník Tak doskládáno a krátce odzkoušeno. Po montáži IA mi přijde že motorka se od cca 3.000 ot./min lépe sbírá a ochotněji a tak nějak lehčeji jde až k omezovači. Do 3.000 ot./min jsem žádnou změnu nepozoroval.
Nebo jsem na tom prostě jen dlouho neseděl a nebo nastoupil placebo efekt
22.6.2015 Deník Přesně tak. Konkrétně u této motorky je to odzkoušené o 4 stupně. U bandasky třeba dokonce o 5 stupňů.
Víc se o tom debatovalo třeba tady:
http://www.gsx1400.org/gsx1400_board/index.php?/topic/19795-pro-ignition-advancers/page-1?hl=%20ignition%20%20advancer
Pokud ti nevadí čtení v angličtině a odmyslíš si některé názory blbů co si pletou IA a TRE
Dá se to ještě udělat převrtáním a natočením snímače, ale tohle řešení mi přijde mnohem elegantnější.
Údajně to bylo nejvíce znát u motorek s full výfukovým systémem. Kromě toho, že většina lidí naměřila +1PS, +2Nm, což je mi uplně jedno protože chyba měření je větší, tak by se měl motor lépe sbírat, mít lepší zátah a hladší chod. Údajně to má pouze negativní vliv na emise, kvůli kterým tuhle motorku v roce 2008 přestali vyrábět. Což už mi díky vyřazení systému P.A.I.R.S moc trápit nemusí a snad je na motorkách nezačnou také měřit.
Až to poskládám zpátky, protože teď to mám do středy rozhozené a čekám na kamaráda abych mu ukázal jak se měří vůle, a odzkouším tuhle úpravu tak mohu poreferovat víc.
Ale už jsem na tom chvíli neseděl, tak to určitě pojede líp Ale asi nejlepší bude vytáhnout kámoše taky s GSX1400 a povyměňovat si motorky a posoudit při jedné projížďce při různých režimech tuhle úpravu.
24.2.2015 Deník Jestli máš odvahu si nechat rozřezat nosiče za tři litry.

TOPlist