renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Haňula

Offline: 10.10.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Žena
Věk: 29
Město: Dolní Domaslavice
Lokalita: Frýdek-Místek...
Pomohl: 1x
Napsal příspěvků: 18x
Body komentářů: 8 / 17
ID uživatele: 145884
Registrace: 22.7.2011

Adresa profilu:http://hanula.motorkari.cz (Sdílet)


Kymco CK1

Tato malá nahatá čtyřtaktní dváca s výkonem 7,5 kW je skvělou volbou pro všechny nováčky, které připraví na vyšší kubatury. Ale ani zkušenější jezdci se na ní nebudou nudit :)

Jelikož sama jezdím na dvacce stejné značky, ale s vyšším výkonem, přiznávám, že jsem byla ze začátku k CK1 dost skeptická a nevěřila jsem, že by mě mohla něčím ohromit. Skutečnost však byla jiná a já se hned po prvních pár metrech tlemila v helmě od ucha k uchu a neskutečně si tuto malou hračku užívala. Na první pohled člověka zaujme moderní, sportovní, lehce agresivní vzhled, který jí prostě sedí. Hned po příchodu k ní zjistíte, že je to docela drobek a není ve skutečnosti tak velká, jakou se třeba podle fotek zdá být. Je nízká, kratičká a opravdu úzká, ale díky tomu se s ní úžasně manipuluje a ani menší jezdci nebudou mít vůbec žádný problém. V sedle se okamžitě příjemně usadíte, řídítka jsou postavená výše a blíže k tělu, takže při jízdě sedíte rovně a pohodlně. Přístrojovka je jednoduchá, přehledná, ale já osobně jsem na ní docela postrádala hodiny nebo např. denní počítadlo kilometrů. Na druhou stranu mě velmi mile překvapil ukazatel zařazené rychlosti. Po nastartování se z origo výfuku ozve příjemný, bublavý a hlubší zvuk, který Vám přidá na pocitu, že sedíte na něčem silnějším. Takový pocit Vám zůstane i při rozjezdu, protože CK1 krásně tahá už odspodu, takže z místa vystřelíte mnohem rychleji, než byste u takové motorky čekali. Plynulý tah si drží luxusně až k cca 85 km/h, kde poprvé trošku povolí, ale nechá se v pohodě popohnat na 110 (A věřím, že i dál). Co mě velmi překvapilo, tak byly téměř nulové vibrace. Zatímco Quannon ztrácí dech již velmi nízko a vlastně už od nejmenších rychlostí šíleně vibruje, CK1 vyletěla z každé křižovatky s naprostou lehkostí a nedala na sobě ani znát, že už si to fičíme pomalu stovkou. Ani předjíždění nebylo vůbec žádný problém. Bez podkopávání kvaltu stačilo lehce otočit plynem a už jsme letěly před auto. Každý kopec v pohodě a svižně vyjela na pětku a vůbec neztrácela dech. Díky malé velikosti a také menším pneu (80/100-17, 110/80-17) je CK1 opravdu šílená hračička, která do zatáček padá úplně sama a i na rovince Vás nutí pořád dělat obloučky (Nebo aspoň mě nutila :)) Ale když ono to šlo tak fajně :)) ). Ve městě je jako ryba ve vodě a Vy se můžete mrštně vyhýbat všem autům, kanálům a dalším nástrahám města. Tlumiče jsou na můj vkus trošku tvrdší a většina hrbolů byla cítit. V kombinaci s tvrdším a kratším sedlem, kdy se opíráte zadkem o sedadlo spolujezdce, to nebylo zrovna příjemné a již po pár kilometrech se zadnice začínala hlásit o slovo. Spojka je úžasně měkká, takže ani slabší holky s ní nebudou mít žádný problém a v klidu ji zmáčknou i jedním prstem. Přední kotoučová brzda s dvoupístkovým třmenem funguje prostě skvěle, zabírá okamžitě a zastaví Vás téměř na místě. Zadní brzda je bubnová, takže lehce horší, ale já osobně ji skoro nepoužívám, takže to není věc, která by mě příliš trápila. Se spotřebou cca 3 litry na 100 km a nádrží 13,5 l se na benzínce ukážete opravdu jen výjimečně a Vaše peněženka nebude brečet ani při delších výletech. Osobně si myslím, že CK1 je pro začátečníky skvělá volba, neboť naučí, pobaví, odpustí spoustu chyb a ani po letech Vás nebude nudit. Navíc se svou pořizovací cenou 60 000 Kč je velmi konkurenceschopná. Sedly jsme si spolu hodně rychle a jen těžko se mi ji dávalo z ruky :)

 

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (3x):

Motorky: Kymco CK1 125

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře k článku
Haňula napsal 08.08.2016 v 13:05

Moc děkuji
Žádné výrazné mouchy jsem nezjistila Jen by mohly být trochu lepší ty tlumiče a motorka asi nebude pro úplně vysoké jezdce, protože já prcek se na ni poskládala tak akorát.. Ale pokud si ji bude pořizovat někdo menší jako motorku na naučení, nebude na ni mít přehnané požadavky ohledně výkonu (Pořád je to prostě jen 4T dváca), tak ho ta motorka podle mě nemá čím zklamat

tudydudy napsal 03.08.2016 v 12:07

Hezky sepsané. Nějaké mouchy motka nemá?


TOPlist