PROFIL UŽIVATELE

McAntos

Offline: 9.7.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Praha 10-Královice
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 36 / 11
ID uživatele: 131229
Registrace: 8.1.2011

Adresa profilu:http://mcantos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 58 záznamů

13.11.2016 Článek Marquez zachyboval na startu. Pak už celý závod jen ohromná touha vyhrát. Spolu s Rossim ho dlouho brzdil Iannone. Škoda že se Champion nezbavil Iannoneho o dvě kola dříve .
Jinak KTM má dobré stroje, ale ty laciné železné trubky místo rámu jim neodpustím.
Za tohle by se japonci styděli i před třiceti lety.
Jak to KTM prosadí tak nám to výrobci začnou cpát v rámci úspor do stocku a to bych opravdu nechtěl opustit vychytane duralove deltaboxove rámy.
+1 -3
8.11.2016 Článek Frage: Nez jsem se dostal ke komentari, tak jiz zde popisujes me myslenkove pochody
Hned jak jsem si tu vetu precetl " hlavně zvýšení výkonu na brutálních 177 koní " tak jsem se musel chechtat hlavne slovu brutalni a podival jsem se na clanek " Testujeme KTM 1290 Super Duke R " z roku 2013, kde jsou sokovani ze 180 koni .
"K metodike merania " tak berem tu vyssi, vyssi, kuva vyssi
A jestli chcete se Super dukem jezdit 299 Km/h tak staci pridat na rozete 3 zuby a metodiku mereni bych neresil .
Je to pouze o tom, co vse si k nam evropanum mohou marketingove dovolit.
Ve statech by s nima za takoveto udaje vybehli stejne jako s Wv a podvodem s emisema.
+1 
6.10.2016 Článek Fourman: Chtěl jsem Ti hned napálit minus, ale asi máš nějaký vztah ke 43 let starému dedovi Fireblada s barvou takové preciznosti, že ji neumí namíchat nikdo v ČR kvůli jejímu velkému zrnu a to Tě zachránilo. Raději věříš dezinformacim než oficiálnímu představení. Když si přečteš článek ještě jednou, tak Ti bude jasné, že na fotce kde jsou dva Fireblade je ten levý SP 2 a pravý SP.
+1 
4.10.2016 Článek Mileek: 192 koní s vrtáním 76mm je bomba. Znamená to jediné a to, že mezi 5-10 tis. otáčkami to nebude vydechle stejně jako BMW a nebo jako nová ZX 10, které jedou až mezi 11-14 tis. otáčkami.
7 kg dole oproti nejbližší konkurenci dokazuje použití těch nejlepších materiálů viz. titanova nádrž.
16.9.2016 Článek Seikos: Asi budes fakt nadsenec
15.9.2016 Článek Marqez si jede na jistotu pro třetího mistra ze čtyř sezón v MotoGP.
Honda je takový motocyklový gigant v MotoGP, že musí být brzděna pravidly jako je např. počet válců, omezené testování, povinnost používat italšrot elektroniku Magneti Marelli. Jinak by závody byli pro nehondare opravdu deprimující. I tak se Honda nezadržitelně blíží k 800 vítězství v Grand Prix, což je pro ostatní značky meta z říše snů.
To jen tak mimochodem, když si čtu ty zábavné žabomyší spory.
9.8.2016 Článek Tak odkaz na konkurencni cesky moto dennik je zde blokovan.
9.8.2016 Článek Marqez da dalsi titul a tak se 800 vitezstvi v Grand Prix nezadrzitelne blizi stesti, ze jsem si v mladi koupil Hondu a do dneska je jen dokupuji.
Fandit jine znacce tak bych byl pri sledovani zavodu vecne nastvany .
25.7.2016 Článek Bubrak:
Cim Ti Honda tak ublizila:
Tim, ze :
- Je nejvetsim vyrobcem motoru na svete i v souctu s auty?
- Je nejvetsim svetovym vyrobcem motocyklu?
- Ma nejvic mistrovskych titulu ve svetovych sampionatech?
- Se nemuzes divat na MotoGP a Dakar?
- Na showroomech naseho maloprodejniho vychodniho bloku chybi stroje Formule 1, MotoGP, NSX,
plug in hybridni vozy, Clarity vodikove vozy, Asimo a dasli technologie predvadene v Tokijstem Miraikanu. Ano v tomto bode s Tebou souhlasim, take mne stve, ze jsou videt u dealeru jen stroje typu
NC 750, Civik 1,6 D a nebo Fireblade z roku 2008

Kawasaki drzi nad vodou jen perfektni ZX10R 2016, kterou mimochodem jezdi Srsen v motoskole na Brnenskem okruhu a snimiz jsem mel moznost primeho srovnani. Kdyby se nadejboze stalo, ze selze projekt ZX10R tak jde Kawasaki hodne rychle ke dnu s celkovymi prodeji motocyklu.
Za rok prijde novy Fireblade, ktereho jak jsem nize zminil nam otestoval mimo jine Karel Abraham v
MotoGP v kategorii Open viz. nize, tedy pockejme si rok na srovnani Fireblade, S1000RR a ZX10R,
at se nesiri takove bludy jako je tato oskliva skica stareho Fireblade.
-1
21.7.2016 Článek SLEEPER:
Jeste jednou. Soucasne CBR 1000 RR je konstrukcne z roku 2008. Aby motocykl mohl zavodit ve WSBK musi tovarna zachovat ram a zakladni konstrukcni prvky motoru se seriovou produkci.
V prilozenem poradi je videt kde se nachazi R1 a BMW.
Jsem zvedav kolik jeste dostanes plusu

http://www.worldsbk.com/en/results%20statistics
+1 -1
21.7.2016 Článek Tak tohoto Faroše mám doma už skoro 10 let. Díky perfektnímu motoru a podvozku s HRC komponenty to nandavá úplně nové R1 i BMW ve WSBK. Tento facelift je špatný vtip.
Nového Faroše nám přece již v MotoGP otestoval Karel Abrham, jen o tom sám nevěděl .
Napovídá tomu fakt, že ta motorka neměla náročné pneumaticke ventily a megadrahou bezestratovou převodovku. Prostě v roce 2017 nám dají cenově dostupného Fireblade RC 213 V.
Když ne, tak jdu na Harleye .
+1 
16.7.2016 Článek Teď už je jasné, že Marquez vezme třetí titul z jeho čtyř sezón v MotoGP. Loni si myslel, že v každém roce bude dávat 10 vítězství v řadě. Letos už umí dojet i druhý. Další důvod je, že Yamaha musela snížit výkon, aby jim vydržely motory do konce sezóny. Za třetí, italsrot Magneti Marelli, elektronika, která měla za úkol japonské motorky zpomalit se už vrátila z Tokia, kde z toho udělali elektroniku HRC .
+1 
11.6.2016 Článek * zdravim zúčastněné
11.6.2016 Článek Top akce a skvělá parta lidí. Dík organizátorům za to, že tam těch půjčovacíh Afrik měli tolik. Zajímalo by mě zda tam byl někdo na koho se nedostalo. Já se svezl dvakrát na automatu a když mě pak přemluvili, ať si pro srovnání půjčim ještě manuál tak jsem se na něm také svezl, ale jen mě to utvrdilo v tom, že takto propracovaný automat schopný se učit jízdní styl řidiče je jiná dimenze tohoto segmentu. Je to stejné jako s luxusními vozy, také tam dnes už nikdo mechanicky neřadí a když sedne zpět do obyčejného manuálu tak je naštvanej . Super akce a už se těším na příští rok.
Zastavim zúčastněné.
+3 -1
19.4.2016 Článek Seikos: Nevim jak si za ty roky muzes o me myslet, ze jsem takovy exot abych tohle nevedel.
To co pises je naprosto jasne. Kazdy Fireblade ma hodne prostoru pro HRC nadstavbu a je na kazdem kolik utrati za ty nejkvalitnejsi dily. Ma super motor na ktery se da stavet a super ram. Fireblade byla vzdy motorka, ktera si mohla dovolit nizsi vykon, protoze tim si zachovala zivotnost a z dlouhodobeho hlediska si tim udrzuje povest znacky. To, ze vetsina evropanu ladi Fireblade vsim moznym co kde sezene a tak nedosahne pozadovaneho vykonu a zivotnosti je vec jina. Na druhou stranu BMW S 1000 RR se pri uvedeni na trh nemohlo ukazat se standartnimi japonskymi parametry a tak pri litrovem 4 valci udelali vrtani 80mm a tim uplne stratili stredni otacky oproti napr. K5 nebo Fireblade a tak posunuli u seriove litrove motorky vykon na 14000 ot.
Tim uskocili cca o 20 koni, ale motory po dvou letech chodi kukat hlevne na prevodovku. Toto nemam jen nactene ze zdejsich for, ale i zkusenost od meho kamose. ( oprava 60 tis. hned po skonceni zaruky)
Jelikoz jsem behem chvilky v teto nasi male, pro Japonsko nezajimave, Ceske kotline dostal hned 3 minusy, tak pro neznale jen uvedu, ze Honda Racing Corporation pred cca 25 lety skonstruovali motor s ovalnymi pisty a osmi ventily na valec, ktery byl schopny tocit v te dobe 24 000 ot. a do dneska maji technologie, ktere si napr. v podobe Asima umi podat ruku s Obamou. Jedine jak je muzeme v Evrope zastavit je, ze jim dame stryktni omezeni v podobe prisnych pravidel pro vyvoj a italskou elektroniku v podobe Magneti Marelli v MotoGP
Jen tak na okraj.
+2 

TOPlist