renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Klouda

Offline: 28.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 33
Město: Pardubice
Lokalita: Pardubice Par...
Poděkoval: 3x
Pomohl: 1x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 110x
Body komentářů: 52 / 162
ID uživatele: 121002
Registrace: 23.6.2010

Adresa profilu:http://klouda.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 137 záznamů

25.6.2023 Článek Škoda že se Aragon letos nejede ...
23.5.2023 Článek Nejlepší roky BMW zažili 2012 a 2013 s Melandrim, pak už to šlo z kopce..
22.5.2023 Článek Tak sem zvědav kdo ho přeplatil
MotoGP jsem mu přál, ale myslím že si po testech na M1 uvědomil že je už zkrátka pozdě ... Škoda.
Ducati pojede s Bautistou i příští rok a druhou sedačku v továrně pojede Ital - Rinaldi / Bassani / Bulega.
BMW by byla sebevražda viz Redding.
Osobně bych to tipoval na Kawasaki - Lowes je dobrej jezdec ale zůstal hluboko ve stínu #65.
Johnny ještě nějakej pátek závodit na úrovni bude ale musí se dívat dopředu a tam je Toprak jasná volba.
Se zelenými má jistě stále dobré vztahy i jeho manažer Kenan S.
+1 
22.5.2023 Článek a proto lezeš do diskuze o něm, bravo!
27.4.2023 Článek A jak by jsi si to představoval, jezdit jen v Evropě? Pokud se má jednat o mistrovství světa, tak se musí jezdit po celým světě. Za mě odvádí promotér DORNA pro tenhle sport dobrou práci. A pokud může F1 závodit v Azerbajdžánu nebo u Orbána, tak nevidím problém s GP u Borata... Sem zvědavej jak to bude vypadat v Indii
9.2.2023 Článek jmenovce Raula bych řekl že pojezdí
22.11.2022 Článek Spíše bych to laso viděl od Razlana, možná Hondy. Rakušáci bych řekl že se už poučili jak v případě Lecuony (tehdá nebylo moc na výběr) tak hlavně letos s Raulem.
S Gardnerem to je trochu jiný příběh...
Ale každopádně se rozhodl správně, jezdí za nejlepší tým v Moto2, bude mít velmi slibnou šanci na titul, ale Alonso Lopez bude sakra těžkým soupeřem...
Btw letos RedBull KTM Factory team skončil na druhém místě v hodnocení týmů, určitě nejsou nějak moc pozadu oproti konkurenci
+1 
27.9.2022 Článek Přesně tohle mi taky hlava moc nebere, v zaváděcím kole se přeci neplouží 100km/h, to by si všimnul a při proceduře na gridu, kdy to oblečou do nahříváků, by měli hafo času to nastavit jak je potřeba. Ale stejně k čemu je tenhle maping dobrej? V boxu je rychlostní limit 60km/h
29.6.2022 Článek Celá tahle blamáž s Marcovo rekonvalescencí jde dle mého jednoznačně za principálem boxu Repsol - Puigem. Nějak se mi nechce věřit, že největší motocyklová fabrika na světě nemá v týmu "psychologa" nebo zkrátka chlápka, kterej se na tu situaci dokáže podívat i z jiného než sportovního hlediska. Zkrátka tam měl bejt někdo, kdo měl Alberta i Marca postavit nohama zpátky na zem. Jak moc do toho mohl a měl mluvit Dr.Mir se nikdy nedozvíme. Takhle si Honda pořídila na minimálně tři roky nejlépe placeného lazara ve svý historii.
Marcovi přeji hlavně to zdraví, návrat do kolotoče MotoGP už je vedlejší. Nikomu nemusí už nic dokazovat, jako Valentino ovládl léta 2000-2010, tak Marc byl suverénem minulé dekády.

+7 
3.5.2022 Článek Ducati Panigale (V2 / V4) je ti málo?
3.5.2022 Článek Tomu se myslím říká vývoj? Taky jsme mohli vlastně dodneška jezdit s dvojspřežím a žebřiňákem a místo rafinace dinosaurů pěstovat jen oves... Naštěstí přišli pánové Daimler, Benz a další zbytek je už historie
3.5.2022 Článek Za vším hledej peníze, to ano ale já bych se zkusil podívat pravdě do očí:
Kdy si naposledy někdo z Vás řekl že by si šel koupit novou motorku od Suzuki? V továrně zamrzli někde okolo roku 2006, kdy silnici válcovala litrová GSXR, jenže kde ty loňské sněhy jsou... Od té doby se jen lehce oprašuje design, technicky jim zkrátka ujel vlak - byť v MGP jasně ukazují že kapacity na to postavit dobrou motorku stále mají.
Na níže párkrát zmiňované KTM (kterou by všichni čekali v dluzích) je vidět že tam sales department vede parta velice schopných lidí - na nové enduro je čekačka do dalšího roku.
Suzuki je živá snad už jen z nostalgie a prodeje skůtrů v Asii

+2 -1
30.3.2022 Článek Možné to bude, ale Hervé chtěl vždy motorky na stejné úrovni jako má tovární tým, a to mu Yamaha prostě nedala. Zajímavé je že Razlan ji pro Fabia později dostal...
Řekl bych že spojení s KTM určitě nelituje
24.3.2022 Článek Jako je pravda že i spousta jezdců k tomu měla výhrady, snad až na FB#63.
Příjezd na rošt z warm-up lapu, snížit bike, plnej kotel pustit spojku na hulváta a na prvních brzdách doufat že se holeshot deaktivuje, když ne tak máš po závodě. Teď ještě myslet na to že před zatáčkou musíš zmáčknout další tlačítko na řidítku? Nevím no ...
Miller letos v Qataru dojel na jinej systém - na každý úsek trati (už ne každou zatáčku dle GPS - to už zakázali) je jinak nastavena elektronika - motorová brzda, dávkování výkonu atd. A Jackovi se to poskákalo a elektronika byla o sektor tratě jinde než byl on ve skutečnosti, v depu asi hrubými slovy nešetřil
6.3.2022 Článek první letošní závod super!
Gratulace Eneovi a ke Gresinimu, zaslouženě! Enea bude letos hodně silnej.
Brad jel hlavou a jako fandovi oranžových mi udělal nejvíc radost, jen tak dál!
Pól doplatil na to že odtáhl skoro celej závod na čele, bedna pro něj i Hondu dobrá.
Aleix nadstandard, můžou bejt spokojený.
Marc určitě za očekáváním, serval gumy/rameno? Ukážou další závody jak je na tom...
Suzuki taktéž čekali lepší výsledek.
Yamaha totální propadák, chybí topspeed, očekávám slzavé údolí v boxu #20
Tovární Ducati má evidentně problém, uvidíme jak se s ním dále poperou (budou měnit motorky s Gresinim za loňský model?)

Miguel #88 je od zranění nemastný, neslaný
Alexovi #73 zvoní hrana, pokud chce jet i přiští rok, musí hodně zabrat

A nakonec Maverick - jediná šance že by ho vzali na milost u Suzuki (nevím jaký má kontakty se Suppem) jinak očekávám v druhé polovině suspendaci za nevhodné chování k motocyklu a odchod do zapomnění


Mír a lásku všem
+5 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující

TOPlist