Komentáře
Nalezeno 14 záznamů
12.3.2024 | Článek | Tak ono pak jde o pohodlí, praktičnost....plácat se někde v malých rychlostech v technických pasážích v kůži není úplně příjemný. A ta bezpečnost...pokud se budu fakt pohybovat i v nějakém terénu, důležitá je i ochrana proti nárazu, možnost mít treba hrudní chránič atd. A i na tom asfaltu ten textil už tak mizerný není. Spousta textilního oblečení má certifikaci AAA, vývoj umělých vláken jde dopředu....na okruh to pořád není, ale na běžné ježdění na adventure/cestovní motorce, proč ne. |
12.3.2024 | Článek | A on to někdo rozporuje, že je kůže nejbezpečnější, co se odolnosti proti prodření týče? Ale hned v úvodu se píše o adventure motorkách a tam fakt kožená kombinéza smysl nedává. |
12.3.2024 | Článek | Jistě, zvlášť na ty "adventure" motorky je ta kožená komboška to nejlepší.... |
26.10.2023 | Článek | Taky úplně nechápu řešit hmotnost u takových strojů. Mám teď už předchozí Stelvio, o kterém jsem také všude psalo, že je těžké. Ale když tam člověk dá tři kufry na pořádaných drzacich, padací rám, chránič vany atd..má smysl řešit +-10kg? |
14.10.2023 | Článek | Možná jsem jediný, komu to vadí, ale ten způsob vyjadřování je hrozný. Chápu, jsme drsní motorkáři, takže ruka v kapse a hlavně nemluvit spisovně. +3 -1 |
8.6.2023 | Článek | Tak skoro před 20 lety (2004) jsem tu taky měli Jawu 650 :) |
24.5.2023 | Článek | Asi hloupá otázka, ale jak taková stavba může na silnici? +3 |
8.5.2023 | Článek | Možná takto :) |
4.5.2023 | Článek | No jsem na ně celkem zvědavý. Loni jsem podlehl americkým recenzím na Trailmax Mission, kde to většinou vychvalovali do nebes. Ve skutečnosti tvrdý těžký gumy, s podivným chováním za vlhka či na mokru po ujetí 6000km. Navíc mimo silnice ta zadní guma nic moc. Skvělá výdrž, pro americký silnice, kde máš k nejbližším zatáčkách 100mil, asi dobrý. Jsem teda zvědavý na tuhle více evropskou gumu :) |
13.4.2023 | Článek | limbus: třeba Triumph u svého Scramblera ty výfuky bokem má. |
19.1.2023 | Článek | Takže namísto toho, aby se tu třeba objevily nějaké tipy, jak zimu "přečkat" v motorkářském stylu, tak sem dáte "winterkáru" v podobě BMW za 2.5 milionu? Co třeba článek o pořízení nějakého klidně staršího endura, na co si dát pozor, jaké vybavení a oblečení pořídit? Či třeba napsat o možnostech jak vycestovat někam do teplejších krajin a tam si třeba na týden půjčit motorku? Návody, jak přes zimu provádět nějakou údržbu či servis? Nebo pokud už to má mít čtyři kola, pochopil bych ještě čtyřkolku. +9 |
6.4.2022 | Článek | Mne by zajímalo, jaký má takovýto test smysl, nebo spíše jak to má dokázat „kvalitu ukáže až čas a najeté kilometry“... Co se asi může stát během jedné sezóny, u Vámi odhadovaného nájezdu 10000km (jak píše Jarda v komentářích)? Počítám, že z motorky nebudou za jízdy odpadávat komponenty, lak nepopraská a startovat to stále bude na první dobrou. Stát se může asi následující: 1. motorka to najede bez jediného problému (což se dá vcelku očekávat, u nového stroje CFMOTO)....závěr bude, že prostě kvalita a spolehlivost je na úrovni ostatních značek. 2. motorka to najede s menšími problémy....závěr bude, že menší problémy se stejně tak vyskytují i u ostatních výrobců a kvalita a spolehlivost je na úrovni ostatních značek. 3. motorka to nezvládne, dojde k nějakému fatálnímu selhání....závěr bude, že se něco takového může stát i u ostatních výrobců. A to je pravda, nevím, jak u japonců, ale u evropských motorek se to stávalo a věřím, že stále stává (převodovky, kardany...) a kvalita a spolehlivost je tudíž na úrovni ostatních značek. +3 |
11.2.2011 | Článek | Já vám nevím. Samozřejmě, že je mnoho nehod, za kterou můžou řidiči aut (a ty vrážejí i do sebe, do kamiónů, do vlaků atd.), špatný stav silnic apod. Ale kdyby každý na motorce jezdil předpisově, bezpečně předjížděl na místech k tomu určených a nedělal si ze silnic závodní okruh, statistika nehod by se rapidně změnila. Já taky občas jedu "rychleji" (mám enduro, proto v uvozovkách), nechci tu moralizovat, ale nechápu, že tu nikdo nepřipustí vlastní vinu na tom, co se na silnicích děje a co si o nás ostatní účastníci provozu myslí. 3/4 lidí, co má motorku, jezdí občas jako prase a pak si tady na fóru vylévá srdíčko, že je sejmulo podobný prase, jen za volantem. Jsem motorkář, ale když jedu po silnici, bojím se jak řidičů aut, tak i řidičů motorek, už několikrát jsem potkal nějakýho závodníka v protisměru na výjezdu ze zatáčky. Takže nejdřív zapracovat na sobě, než tu vyžadovat větší ohleduplnost ostatních řidičů čehokoliv, od dobytka až po kamion. PS: K tomu, co napsala autorka článku se ani nemá cenu vyjadřovat. Kdybych byl redaktor nějakého zpravodajského serveru, hned bych sepsal článek o tom, že začíná sezóna motokářů, napsal tam statistiku nehod za loňský rok a k tomu tučně ty dva řádky, jako názor z velkého motorkářského webu |
16.10.2010 | Článek | Tak každá mince má 2 strany. V dnešní době jsou hybridy či elektromobily hodně in a každý by je chtěl. Ale je to hodně dlouhá a náročná cesta. Je potřeba si uvědomit, že u nás prostě většina energie vzniká spalováním uhlí, navíc baterie nevydrží celý život a jejich recyklace je dost náročná, i po energetické stránce. O výrobě nemluvě. Takže zase takový ekologický zázrak to není. Navíc je potřeba vybudovat komplexní infrastrukturu, vždyť teď je problém i s cng. Prostě je to dlouhá cesta, zatím bych se tím moc netrápil a ani bych se nedivil, kdyby k masovému rozšíření nedošlo. |