renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

fleet.admiral

Offline: 12.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Ostrava - Poruba
Lokalita: Ostrava Morav...
Pomohl: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 7x
Body komentářů: 1 / 4
ID uživatele: 102940
Registrace: 1.9.2009

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/fleet.admiral (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 47 záznamů

2.11.2012 Článek Dovi > Těch změn oproti staré verzi 125 je dokonce více, namátkou jiné zadní pružiny, úprava centrálního stojanu (už neškrtá v náklonu), úprava prostoru spínací skřínky, jiný mechanizmus otevírání krytu nádrže apod.

To, že jsou jinak aktuální 125 a 150 shodné, plyne z logiky věci - je to masový lowcostový model, obě verze se bouchají na jednom místě, čili čím více jsou stejné, tím lacinější je vyrobit je.
+1 
2.11.2012 Článek Dovi > Letošní PCX 125 a 150 jsou identické, liší se jen obsahem a výkonovými parametry. Spotřebu mám u 125ky 2,35 l/100 km, a to jezdím šetrně k motoru (zatím má cca 650 km), ale dynamicky a po záběhu 500 km i rychle (top speed naměřený GPS 110 km/h na rovince). Na delší trase (200 km s přestávkou) jsem se dostal na rovných 2,1 l/100 km.
2.11.2012 Článek Slabiny, které autor hledal a nenašel: přehozené ovládání blinkrů a klaksonu, atypické žárovky v hlavních světlech (nejdou sehnat jinak než v originálu po 1 000 Kč/ks, jsou tam 2). A mnoho lidí nadává na ten bobek na sedadle, ale mně naopak vyhovuje. Mám teda už inovovaný letošní model 125ky a až na ty blinkry s ním u mě panuje maximální spokojenost.
3.8.2012 Článek Mně se zvenku líbí víc dosavadní verze, ale každopádně nové budíky konečně vypadají jako z tohoto století a celkově je to pěkné.
30.5.2012 Článek Podle mě je ještě větší problém v cenovce. Pokud vezmu v úvahu tu domělou cílovou skupinu zákazníků, věřím, že 95 % z nich by si za stejné peníze koupilo Piaggio MP3 500. A nedivil bych se jim.
9.5.2012 Článek Kuzin > Výhoda toho PCX je poloviční spotřeba, která s inovovaným modelem má klesnout až někam na 1,77 l/100 km (osobně tomu nevěřím, ale nechám se překvapit - čekám na dodání každým dnem). Jen samotný rozdíl v pořizovací částce by se při dnešních cenách benzinu vrátil při nějakých 12 000 km, nicméně PCX nepůsobí z žádného úhlu lacině a má za sebou renomé i servisní síť Hondy. Takže aby se tahle rakouská čína prodávala, měla by asi přece jen o něco zlevnit...
5.4.2012 Článek Duke_ > A potvrdil, že by se měly nové PCX125 zdražovat? Mi bylo řečeno, že ten rozdíl by měl nakonec být těch cca 7 000 jako u SH150i/SH125i.
5.4.2012 Článek airbus, sedli01 > Na trh dorazí nejdříve na přelomu června a července, nové 125ky už někdy v květnu. Ty budou mít stejné technické inovace, proto taky podraží. Jinak jsou ale opravdu skladem a k okamžitému odběru ještě nějaké dvácy, například ve Frýdku-Místku.

Něco o té nové 125 už kolega ze Skútrfóra našel zde: http://www.motomobil.at/newsstories/news/388-honda-pcx-125
4.4.2012 Článek Ten objem se kupodivu pro část Evropy hodí, na Skútrfóru se řešilo, že 125ky nesmí na italské autostrády, ale 150ky už ano.

Osobně jsem si objednal v půlce března PCX125 a včera jsem komunikoval s dealerem o možnosti to změnit na 150, doporučil mi ale nechat to tak, jak to je - cena 125 prý má mírně vzrůst (cca 3 000), cena 150 bude o cca 10 tisíc vyšší než současná cena 125, s tím, že nějaké inovace proběhly na motoru + ISS a budou už i na nově dodaných dvácách (měla by i klesnout spotřeba).

Tu silnější verzi využije prý spíše někdo, kdo lítá i mimo město, v kopcích nebo ve dvojko. Do města je 125 ideál.
23.11.2011 Článek Odhaduju cenu tak na 90 000 Kč a za ty peníze by to vypadlo dobře.
1.8.2011 Článek Já jsem si obě motorky vyzkoušel na Honda Day a měl jsem možnost to bezprostředně srovnat i s Kawasaki Ninja 250R, na které jsem přijel.

Když to vezmu stručně, tak do loňska vyráběrný model 125R je podle mě svižnější (měl by mít i jiný výkon a krouťák), navíc je motorka lehčí, nizší a ve výsledku i lépe ovladatelná. Subjektivně také lépe vypadá. Takže tady se s autorem článku neztotožním a myslím, že facelift tomu nepomohl, ba naopak. Většina majitelů by akorát chtěla širší kola.

CBR 250R je motorka příjemná, rychle jsem si zvyknul, ale za kawu bych ji nevyměnil. Ta je přeci jen jinde (dle mě dále/lépe) jak vzhledem, tak hlavně motorem.

Co je u obou motorek (ve srovnání s kawou) zajímavé, je účinnost větrné ochrany. Do nějakých 100 km/h na jezdce moc nefouká, bez ohledu na pozici. Nad tuto rychlost naopak nepomohlo ani zalehnutí, fučelo pořád stejně (měřím 176 cm). Na kawě fučí okolo stovky víc než na hondách, ale jakmile zalehnu, dost se to zlepší, takže ve vyšších rychlostech má kawa lepší ochranu proti větru.

Co hovoří pro hondy, je cena, a také fakt, že 125ku Kawasaki nevyrábí. Ve 250kách bych ale neváhal a znova vzal čistokrevného zelenočerného japončíka.
21.6.2011 Článek Ymps> A jestli ta nová RS4 stojí 104 900 Kč, tak ten skútr prostě tak drahý být nemůže (tedy prakticky, hypoteticky samozžejmě ano).
21.6.2011 Článek Ymps> Ne nezbytně. Podívej se, kolik stojí Aprilia Atlantic 300, Sportcity Cube 300 a třeba Gilera Runner 125 ST a Nexus 300. Aprilia je vždycky o něco levnější než Gilera a určitě nebude mít dražší skůtr než RS. Pochybuju, že ten model zabijou cenou, kdy 125 od Aprilie bude za cenu 300 Gilery. Ale tak třeba se pletu.
21.6.2011 Článek Jsem zvědavý na cenu, protože design je špičkový! Staré SR jsem prodal a nějak je mi po skútru tak nějak "smutno". Být 125ka v rozmezí 70-80 tisíc, tak neváhám.
11.3.2011 Článek Pokud se nepletu, tak existuje jednoznačný precedens, že nedání přednosti v jízdě je závažnější než překročení povolené rychlosti, tedy viníkem případné nehody je ten, kdo nedal přednost jinému vozidlu (což ale neznamená, že za ten přestupek nebude postižen).
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist