WSBK Portimao – Neporazitelný Rea, Ježek jedenáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
omg (1426) napsal 20.09.2017 v 12:28

Taky pravda

IvanDvoutakťák (5099) napsal 20.09.2017 v 09:47

Normální ovšem je, především když o body do MS už mu nejde,
doléčit zranění. Zvlášť v jeho věku. Už totiž není "dvacátník" ...

omg (1426) napsal 20.09.2017 v 09:28

IvanDvoutakťák (1942) napsal Včera v 11:44
Takže "hostování" Michaela vd Marka na Rossiho "fabrice" je nežádoucí ?

Ivane to si nemyslím... prostě VR už chce zase plavit adrenalin a serotonin na bajku

matt (38) napsal 19.09.2017 v 12:30

více fandím sykesovi, ale momentálně (ani předtím) na Reu bohužel nemá... Driv to bylo vyrovnanější, ale poslední dobou je tam větší a větší rozdíl, podle mého.

jinak souhlasím, prvně materiál a zbytek udělat top jezdec a posune tu motorku ještě výš...

jinak to jsem zvědavej, jestli rossi pojede, měl by tomu dát čas, ale věřím, že se chce vrátit a doufá, že nic není ztraceno. Marquez má formu jak hrom, takže jedinej, kdo ho muže udělat je momentálně Dovi...

IvanDvoutakťák (5099) napsal 19.09.2017 v 11:44

Takže "hostování" Michaela vd Marka na Rossiho "fabrice" je nežádoucí ?

omg (1426) napsal 19.09.2017 v 09:42

Včera kolem 22 hodiny vydal tovární tým Yamahy oficiální prohlášení, ve kterém potvrzuje, že Valentino Rossi skutečně testoval na okruhu v Misanu, nicméně na motorce YZR-R1M, bohužel test zkrátil déšť, takže výsledky testování jsou neprůkazné a Valentino se rozhodne během středy 20.9. jestli se bude účastnit závodu v Aragonu. ...úlet!

Nuvolari (2329) napsal 18.09.2017 v 18:02+1

Ivan: taky se bojím, že to Dorna pohřbí. Už to, že to naředili do dvou dnů, je nehorázná pitomost, kolik lidí má čas a chuť to sledovat celý víkend! Před tím to byla krásná neděle a bylo to fajn. Nehledě na to, že to bývaly často zajímavé závody a teď je to často nuda. Dnes si nejsem jist, že bych tam šel na dva dny, i kdyby se to zase jezdilo na Autodromo di Brno Max Biaggi, jak bych ho klidně nechal přejmenovat.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 18.09.2017 v 17:29

Jasně, že JR patří do "síně slávy" jezdců WSBK !
Ale ať ho do ní uvedou co nejdříve, než Dorna tento
seriál "zmární" ...
Nebo taková síň u WSBK neexistuje ?

Nuvolari (2329) napsal 18.09.2017 v 17:02

Rea jasně ukazoval na Firebladu, který za moc nestál, jaký je to pan Jezdec. Právě on opravdu dokázal posunout motorku výš, než kam patřila. Každý, kdo sledoval závody SBK, to viděl. Tečka. A jednou bude zaslouženě nejúspěšnějším superbikerem všech dob. A držím Jonathanovi palce, aby se mu to povedlo.

blackblues (1515) napsal 18.09.2017 v 16:02

Jan26:hele ja do tebe nic,je to tvuj nazor mas na nej pravo.
Jen vetsina ma jasny nazor a ta vetsinou je voditkem k celkove pravde- ne vzdy,ale pokud tomu tak je minimalne o svem nazoru a sve ne-pravde?zacnu pochybovat a premyslet

JollyJoker (1004) napsal 18.09.2017 v 15:52

To jsou vše jen teorie. Rozhodně každý tým má lepšího a "horšího" jezdce,málokde jsou na stejné úrovni. Takže Kawa je TOP nářadí,ale jestli je Rea TOP jezdec celkově to nevím.V MotoGP ani nezapadl,ani nevyčníval.
Kenan je taky v SSP famózní,ale nikde jinde mu to nejde,jak tady na kawě.

omg (1426) napsal 18.09.2017 v 14:32

jan26

jan26 (3677) napsal 18.09.2017 v 14:28

Blackblues Co ty do me,kdyz ja do tebe nic.

Pis si svuj nazor tvoji pravdu a nerejpej okolo sebe

Fidous neni potreba nas posilat k ocnimu to jsou proste fakta Kawa a pak Rea a ne Rea a pak Kawa.

O tech procentech motorka vs jezdec tu bylo napsano xxx komentu.

Me Je to u zadele wsbk sleduji okrajove pro me za me at si Rea jezdi rok co rok pro titul sikovny jezdec to je ovsem bez Top motorky by nic neudelal a to plati pro vsechny a o vsech v motosportu.

blackblues (1515) napsal 18.09.2017 v 13:55

Nj Jane sice si stojis za svym,ale drtiva vetsina stoji za Rejcem...
Pripomina mi to jednu pohadku,kdy pan tloukl palici do atomu a snazil se ho rozdelit a po otazce :dari se vam to?-,:nedari se mi to a tloukl dale

Treba mas pravdu,ale Rejc ma zlaty ruce a on na Honde jezdil pekne ,kdyz na same hrane moznosti masiny zrovna nespadl...podle me nevis ,co pises.
A nebrec,ze se resis jen ty omg jak ve skolce!!

Fidouš. (374) napsal 18.09.2017 v 13:38

Ona "kdysi" Honda taky na Kawu a Aprilii ani náhodou neměla a jen díky Reovi urvala výsledky, o jakých se jí po jeho odchodu ani nezdá. Ona Honda od dob Colina Edwarse a VTR SP hraje pouze druhé housle. A jen díky Reovi si občas záhrála i sólo.
Balíček Rea a Kawa je dominantní, a kdo nevidí skutečnost, že je dominantní díky Reovi, tak by si měl zajít k očnímu specialistovi.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 18.09.2017 v 13:07

"Kdysi" na Hondě nebyl Rea až takovej král, jako dnes ...

Ogg (387) napsal 18.09.2017 v 13:06

Kdyby nejezdil Rea, tak by tady každý psal, jak jsou Sykes s Davisem o třídu lepší piloti a jak tito dva by měli jít do MOTO GP, aby Wé eS Bé Ká bylo vyrovnané.

Ale tím, že je tam Rea, který teď dělám ze série "one man show" tak vidíme, že Sykes a Davis jsou zkrátka hodně dobří jezdci, ale nikoliv nejlepší.

A tím je opravdu Rea, který prakticky může kopírovat Marqueze v MOTO GP, tedy získavat tituly za titulem, překonávat rekordy ostatních jezdců apod. Nikdo jiný za poslední roky nedal tři tituly za sebou. Takže Rea je po právu uznáván nejlepším pilotem protože Kawasaki pravidelně dostává na podium, především na vítězství a na Hondě to byl on, kdo dokázal občas aspoň vyhrát závod, zatím co ti jeho kolegové, co se tam po roce 2009 střídali, tak ti byli neškodní jak mandelinky po postřiku.
A to tam jezdili Haslam, Guintoli tedy vicemistr a mistr světa Wé eS Bé Ká (2010/2014).

Inu, chyběli jste mi kluci!

omg (1426) napsal 18.09.2017 v 11:38+3

Pořád je faktor č.2 Bez techniky nezajede ani prd... Je opravdu dobrý, dokonce lepší, jak Tom toť jediné zdravé srovnání. Rea ale není Sikes ani Chaz/Marco na jiném stroji Ducati ... ...neporovnatelné.

1100Virago (3057) napsal 18.09.2017 v 10:58

Sykes má techniku tu samou a přesto za Reou viditelně zaostává a na paty mu šlape Davies. Kdyby Chaz tolikrát nespadl, už by mohl být v bodování před Tomem. Takže ano, Kawa je výborná, ale Jonathan je ten "faktor plus", který ji dostává na limit.

omg (1426) napsal 18.09.2017 v 10:53

Především je to o technice, kterou má jezdec k dispozici. Rea je až faktor číslo 2 ať se to líbí nebo ne Kawa je steroidy napumpovaná raketa už pár let!

jan26 (3677) napsal 18.09.2017 v 09:28

Daval jednoho za druhým.
Nikdy nezapomenu na spanilou jízdu Bindera v moto3 Jerez 2016 !!!
Kdy předjel celé startovní pole v celku bez problémů a ještě snad dokázal navýšit náskok v cílů na druhého cca 3-4 sek.
To je nezapomenutelný !!!

foxtrot (76) napsal 18.09.2017 v 08:58

Ivane,, kdy kdysi? Kdy jezdilo tolik značek jako teď? Problém je v tom, že Rea je příliš dobrej, a tím to trochu kazí ...Viděl jsi jak v druhé jízdě si dával jednoho za druhým? To není Dornou, ale jeho kvalitama!
Jednotná elektronika zmenší rozdíly mezi týmy, ale ti dobří zas zůstanou vpředu.

IvanDvoutakťák (5099) napsal 18.09.2017 v 08:42

IvanDvoutakťák (5099) napsal 18.09.2017 v 08:37

Nevidím, Kubo, budoucnost WSBK, pod kuratelou Dorny,
která má za oblíbené dítě MotoGP, příliš "růžově"
Toto byly (kdysi!) superbajky ...

kuba-zrx (82) napsal 18.09.2017 v 08:26

Rea s kawou luxusní, asi se ostatní týmy víc věnují MOTO GP

Johnny83 (228) napsal 18.09.2017 v 08:17

taky bych řekl, že je to zaprvé o tom jak si Rea s Kawou sedli, a za druhé o tom kolik do toho Kawa sype... a Sykes je důkaz že rozhodně né každej by s tou motorkou jezdil jako Rea, na titul by to ale zřejmě tak jako tak stačilo, ale Johny dokáže tu motorku posunout o kus dál, než na co má, viz právě kdysi Honda. Je ale fakt že je to už nuda, kde jsou ty časy před cca 10ti lety...

JollyJoker (1004) napsal 18.09.2017 v 07:52

Ta Kawa nemá konkurenci. Kdyby na ní seděl Laverty,Camier,nebo Tores, byl by tam,kde Rea.
Aprilia nevydrží celý závod a MV pěkně dotahuje Ducati,ale jde to pomaličku.
Ale jinak nuda kromě předjíždění Melandri vs Laverty
Ondra dobrý

gorkin (4485) napsal 18.09.2017 v 07:30

Jirikh75 (107) napsal Dnes v 00:02
********************************

Ono je to pro o že jsme vlastně WSBK live neviděli popř né všichni ve stejnou dobu...proto se reagovalo jak se reagovalo
ono ve finále nebylo ani k čemu Portimao bylo prostě Reovo
...zbytek byl komparz
ten rozdíl mezi Kawou a zbytkem je už fakt mooc..z kraje sezony stačila sem tam ducna ale ted je to One Bike Show

Jirikh75 (947) napsal 18.09.2017 v 00:02-2+1

Počet komentářů k wsbk 17. No hold tam nejezdí Valentino

Samuel007 (376) napsal 17.09.2017 v 23:19-1+2

Jane26 píšeš o Kawasaki a jejím umístění. V MotoGP není vůbec.
Rea si s Kawou sednul do noty. Ale časy by na MotoGP nestačili. Je to nejlepší co maj a stojí to spoustu peněz. Konkurence raději investuje jinde. Takže WSBK je jejich. Ale za mě tedy nuda. Překvapení by bylo, kdyby nevyhrál. Fakt na zrušení celé WSBK.
One Man show nemusím.

Gratuluji Ježkovi, to jo.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist