WSBK Losail – … a Ducati ještě rychlejší

Poslední testy před začátkem bajkové sezóny skončily dnes v Kataru. Squadra Ducati Xerox Corse čelila velmi vysokým teplotám, které na okruhu panovaly, ale zřejmě se s tím všichni docela dobře popasovali.

Troy Bayliss se po pauze způsobené zlomeninou klíční kosti naplno vrhnul do práce a odkroužil 55 kol. Nejrychlejší z nich mělo hodnotu 1.58.8 a je tak nejrychlejším časem dosaženým během těchto testů. Týmový kolega Michel Fabrizio dal 71 kol s nejrychlejším časem 1.59.6.

 

Troy:Je fajn jak nám to tady šlo. Včera jsme řešili a v pohodě vyřešili několik věcí důležitých pro závod příští týden. Po včerejšku jsem dnes jezdil s trochu jiným nastavením a jízda hned byla mnohem lepší a příjemnější a hlavně časy šly dolů. Já sám už jsem skoro úplně v pořádku a stále mám ještě více než týden na to abych se doopravil.“

 


Michel: „Dobré to bylo. Včera jsme problémy našli a dnes je odstranili. Z jednasedmdesáti kol jich bylo deset pod dvě minuty a tak si myslím, že jsme připraveni. Už aby to začalo, nemůžu se dočkat.“


Troy Bayliss       (Ducati),           1.58.8s
Troy Corser       (Yamaha),         1.59.0s
Noriyuki Haga   (Yamaha),         1.59.6s
Michel Fabrizio (Ducati),           1.59.6s

 

Dvojice pilotů Yamahy připravena k bojům

 
Noriyuki Haga a Troy Corser jsou po posledních testech připraveni k závodům světového šampionátu superbiků, jehož úvodní výkop bude v sobotu 23. 2.

Podmínky testu nebyly stoprocentně dokonalé. Dráha nebyla v úplně dobrém stavu, a přestože jezdci měli k dispozici čtyři motorky v poslední specifikaci, museli si vystačit s omezeným množstvím pneumatik.

Testů se zůčastnil i Shinichi Nakatomi, jezdec  one-man Teamu YZF Yamaha. Dosáhl času 2.00.7.

 

Troy Corser: „Zkoušeli jsme nějaké nové věci v systému dodávky směsi (Yamaha používá variabilní délku sání), ale nebylo toho mnoho. S tím co teď máme se mě jezdí fajn a tak jediným problémem bylo to, že na mě možná leze chřipka. Takže to vlastně až taková legrace nebyla.

Ale jinak je opravdu všechno jak má být, a protože se nám zadařilo v hledání optimálního nastavení, bych byl nejraději kdyby šampionát začal už zítra. “

 

Noriyuki Haga: „Šlo to docela dobře. Protože jsme ale měli jen jeden typ pneumatiky, museli jsme předělat nastavení podvozku aby se na motorce dalo jezdit. To se povedlo, takže testy dobře pokračovaly. Teď nás čeká závodní víkend a uvidíme jak do něj vstoupíme. Ale to už dostaneme opravdové závodní gumy ….   (tak v tenhle moment bych chtěl vidět pana Hagu jak se tváří)

 

Informace o redaktorovi

Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist