WSBK – 2. Portimao: Superpole

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 28.03.2010 v 18:32

PityGPX - Jde o to, za kolik může motorka! Smrž to že čtyř jízd 2x položil. Lepšího sponzora by určitě potřebovali...!

PityGPX (949) napsal 28.03.2010 v 14:41

AKRO: ano, snaha se cení a pravda, na to co mají k dispozici tak tým a jezdec funguje dobře, bohužel co z toho, když dají pěkné výsledky ve FP, QP když v závodě motorka zkolabuje. Chce to najít masivního sponzora kt. by zaplatil dluhy + letošní ducatku. A tu starou kt. kuba používá teď zas můžou prodat nějakým outsiderům kt. by měli zájem :)))

AKRO (-498) napsal 28.03.2010 v 14:35

PityGPX - Souhlasím, ale když není na novou, tak se to musí nějak udělat. Smůla je, že je Kuba ve finančně chabém týmu, ale nedá se zase popřít, že dělají co mohou!

PityGPX (949) napsal 28.03.2010 v 14:21

AKRO: no to už je lepší prostě si našetřit a koupit novou motorku komplet než po částech a dáš za to skoro stejně jako za komplet :))) to máš jako když máš pc kt. se ti rozpadá a pořád budes kupovat novou a novou základní desku, procák atd než radši si připlatit a koupit novou mašinu

AKRO (-498) napsal 28.03.2010 v 13:16

Rado - Máš jistě pravdu, ale i motor se dá udělat a případně i koupit nový!

Marex (2570) napsal 28.03.2010 v 11:33

...ne jednotlivým gumám, ale jednotným...

Marex (2570) napsal 28.03.2010 v 10:33

Ducati je jistě velmi dobrý stroj, ale je to hodně o jezdci. Checa dokazuje, že když dostane kvalitní materiál, je s Duc schopný být na bedně. Kuba jede s tím, co má. Jestli je takový rozdíl s, nebo bez ride by wire? Nevím,ale domnívám se, že Jakuba víc limituje Pirelli svým přístupem k jednotlivým gumám.

Rado_ (555) napsal 28.03.2010 v 00:10+1

AKRO > je vidět, že dění vůbec nesleduješ... Loňská motorka měla co dělat už na konci té minulé sezony, sám Kuba to psal, že stroj dávno svou životností přesluhuje, po dvou repasích motoru kdy se normálně motor háže do smetí jej repasovávají dál a dál a že opravdu čeká, kdy se to rozpadne atd... buď zde, nebo vedle u racinga byl článek v zimní pauze

AKRO (-498) napsal 27.03.2010 v 23:08

PityGPX - Proč by nemohla loňská motorka jet dobře? Velký rozdíl od loňska tam není a dají se dokoupit nové díly a komponenty a pojede jako, nebo skoro jako nová! Je to jediné řešení, pokud není na novou!

Rado_ (555) napsal 27.03.2010 v 22:37+1

Pity > podle mě důvod jediný... peníze... všichni mají motorky už čtvrt roku nazpět v testech... Jo, díky, vypadá to, že Aprilia zítra poletí Checa? Nevím, jak na maxe, ale na Xeroxy by mít moh... tam bude něco špatně, během víkendu ani jedna motorka pod 1:43:5

PityGPX (949) napsal 27.03.2010 v 22:29

Rado: nj, jenže to by chtělo zjistit přímo od zdroje jak to s tou ducatkou je a proč je pořád stará a proč není nová když Lanzi má novou atd. Já jen spekuluji :) a defakto nic nevím. V MGP tohle nastat nemůže, tam jsou všechny motorky na startu v kataru "nové" Ať se zítra tvému Maxovi daří, doufám že ho Carlos pěkně prožene

Rado_ (555) napsal 27.03.2010 v 22:14+1

Pity > pokud je to stará motorka, která už oni jela daleko za zenitem míry opotřebení, v závodě si nedělám iluze... Holt dva chudí (Guandalini + Borciani) se nerovná jeden bohatý... Je škoda, že Kuba nemá za sebou movitého sponzora od nás (#52 ČP, Elit) asi by dopadla i ta tovární Aprilia

PityGPX (949) napsal 27.03.2010 v 21:35

Já ten poslední FP též sledoval na LT a dlouho byl poslední, tak mě napadlo zda nejsou nějaké potíže. Bohužel nevíme jak to s tou Ducatkou je, jestli už je nová jako maj u DFX či u Althey nebo pořád stará :(( Vím že po Austárlii hodně lidí psalo, že na Portimau bude nová motorka ale zase jiní psali že Ducatka nebude, dokud tým neuhradí lonské dluhy. Takže nevíme pořád nic. A zas se mi nechce věřit aby lonská Ducatka jela tak dobře se kt. by vyhrával QP2 před superpole. Samo, že Kuba je kvalitní jezdec ale nechce se mi věřit že v konkurenci by stará ducati byla stále tak čiperná a rychlá. Takže by to chtělo aby to naši kluci novinářští ošéfovali v Portimau a pak napsali jak to tedy ve skutečnosti je Hodně štěstí v závodě!

BenyHC (20) napsal 27.03.2010 v 21:31

Cau , co musi Kubator jeste udela , aby mel u tohohle clanku svoji fotku ! Predjet vsecky o dve kola ? je tohle ceskoMoravskej site nebo co

ROSSI_CE (91) napsal 27.03.2010 v 21:19

dnes mám já a troy baylys 41 járců = mladí kluci

ROSSI_CE (91) napsal 27.03.2010 v 21:17

podle mě to kubovi v poslednim sup.vůbec nejelo,maximálka prvního průjezdu 280 vachni ost 300 a potom hned do boxu a jediný měřený kolo bylo až poslední po limitu.Nejelo mu to ani v posledním fp mam z toho obavy

Rado_ (555) napsal 27.03.2010 v 19:41+1

Podle všeho jede starou motorku, takže z mého pohedu je to boj s větrnými mlýny... dobrý jezdec, slabý management... Carlos Checa rozhodně není lepší jezdec, Lanzi už vůbec ne... a mají nové motorky...

Brabuss (-2) napsal 27.03.2010 v 19:33

Kubo val to jak dneska Valda na valašce Dostal už novou 1198mu? Nebo jede stále loňský křáp...

Yoshimura (13) napsal 27.03.2010 v 19:17

Pěkně Kuba pěkně

skinny (143) napsal 27.03.2010 v 18:47

šesté místo je skvělé,ale určitě nejsu sám kdo doufal v ještě malinko lepší výsledek. Dovolím si tvrdit,že Kubův závod rozhodne už samotný start.

Radza (0) napsal 27.03.2010 v 18:46

Moc dobře Kuba!

jirik83 (3) napsal 27.03.2010 v 18:46

kuba tam prostě patří

RomanSS (512) napsal 27.03.2010 v 18:21

Dobře Kuba, snad se mu tentokrát povede start. Budu držet pěsti.

RomanK69 (38) napsal 27.03.2010 v 18:14

Kuba Smrž je King, šestý místo na roštu je super. Gratuluji a ať zítra Kuba pozávodí ty největší favority, zopakování loňské bedny z Assenu není nereálný...Roman

ChenziiR1 (158) napsal 27.03.2010 v 18:05

Tak se mě to skoro líbí...

memphis.unv (17) napsal 27.03.2010 v 17:27

kriste pane co dělali?




TOPlist