Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Otáčky sice asi určuje Don Carmelo, ale posouzení či je motor opravdu nový nebo jen "evoluční" má na starosti technická komise FIM v čele se zmr...m Smartem. Zvláštní, že loni byl pro něj motor Kawy evoluční, čili +/- stejný, ale BMW mělo úplně nový, jiný motor.
Doufám že bude mít Kawasaki pro rok 2022 otáčky 15000 - 15100 tis, jak by měla správně mít. A Yamaha při max výkonu v 13500 ot u R1 z obchodu přidělíte pro rok 202 14500 ot. A ne 14950 jako tento celý rok. At se Turek ukáže...
Tešim se na další sezónu! Neni to jenom o otáčkách, ale také o průběhu, výkonu a především o elektronice a podvozku…
Otáčky sice asi určuje Don Carmelo, ale posouzení či je motor opravdu nový nebo jen "evoluční" má na starosti technická komise FIM v čele se zmr...m Smartem. Zvláštní, že loni byl pro něj motor Kawy evoluční, čili +/- stejný, ale BMW mělo úplně nový, jiný motor.
1 reakce
Doufám že bude mít Kawasaki pro rok 2022 otáčky 15000 - 15100 tis, jak by měla správně mít. A Yamaha při max výkonu v 13500 ot u R1 z obchodu přidělíte pro rok 202 14500 ot. A ne 14950 jako tento celý rok. At se Turek ukáže...
To už Kawě určila Dorna max. otáčky pro příští sezónu ,
nebo jim to "pošeptají" až v boxu před prvním tréningem
prvního závodu MS WSBK 2022 !???
A ještě do Mostu Johny,tam to je taky potřeba dopilovat
silnej tým zas pojedou o titul a doufám že REA si ho vezme zpátky