Test uzavřel nejrychlejším časem Rea

V pondělí absolvovali jezdci a týmy superbikového mistrovství světa jednodenní oficiální test na okruhu Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari. Počasí testování přálo a tak od rána týmy SBK zkoušely nové věci, které mají za cíl zrychlit motocykly už před pátým kolem šampionátu, které je na programu v Donington Parku.

Test uzavřel nejrychlejším časem Rea
V pondělním testu, který měli jezdci rozdělený na dvě části, zajel nejrychleji vítěz obou závodů třídy Superbike Jonathan Rea (Pata Honda World Superbike Team), když kolo zvládl časem 1'47,225 sekundy. V průběhu dne pracoval s týmem a týmovým kolegou Leonem Haslamem na ladění nastavení jejich motocyklů Honda CBR1000RR.
Druhý nejlepší čas si na konto připsal Chaz Davies (Ducati Superbike Team), který rovněž v závodu obsadil dvě druhá místa. Jediný Toni Elías (Red Devils Roma), jemuž patří třetí čas testu 1'47,383 sekundy, jaksi tuto souhru nejrychlejších jezdců nedělních závodů narušil. Nejrychlejším z jezdců kategorie EVO byl desátý Niccoló Canepa (Althea Racing) s časem na kolo 1'48,323 sekundy.

Dvojice tovární stáje Suzuki Eugene Laverty a Alex Lowes (oba – Voltcom Crescent Suzuki Team) se v testu zaměřila na nové strategie elektroniky, aby vyřešili problémy s brzděním motorem, s čímž oba bojovali během italského závodního víkendu v Imole. Laverty testoval nová nastavení podvozku, Lowes zase nové zadní rameno a oba zaznamenali zlepšení v časech na kolo. Eugene Laverty byl s časem 1'47,550 sekundy čtvrtý a Alex Lowes den uzavřel šestým časem 1'47,628 sekundy.
Francouz Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) testoval nové díly, které do Imoly přivezla Aprilia, aby podpořili další vývoj stroje RSV4 Factory. Marco Melandri (Aprilia Racing Team) zajel spoustu kol ve snaze vyřešit problémy, které mu komplikovaly život během jeho prvního domácího podniku, který nedopadl dle Melandriho představ.

Novou elektroniku, motor a zadní rameno testoval Claudio Corti, jediný jezdec týmu MV Agusta RC Yakhnich Motorsport. Ital společně s ostatními testujícími jezdci měl možnost vyzkoušet nové směsi oficiálního dodavatele obutí Pirelli. K dispozici byly dvě nové přední pneumatiky plus zadní a to jak pro specifikace Tovární, tak pro kategorii EVO.

Test WSBK - Imola, Itálie

Pondělí, 12.května 2014

1. - Jonathan Rea
– Pata Honda World Superbike T – Honda CBR 1000RR SP - 1'47.225
2. - Chaz Davies – Ducati Superbike Team – Ducati 1199 Panigale R – 1'47.310
3. - Toni Elias – Red Devils Roma – Aprilia RSV4 Factory – 1'47.383
4. - Eugene Laverty – Voltcom Crescent Suzuki – Suzuki GSX-R 1000 – 1'47.550
5. - Davide Giugliano – Ducati Superbike Team – Ducati 1199 Panigale R – 1'47.589
6. - Alex Lowes – Voltcom Crescent Suzuki – Suzuki GSX-R 1000 – 1'47.628
7. - Marco Melandri – Aprilia Racing Team – Aprilia RSV4 Factory – 1'47.636
8. - Sylvain Guintoli – Aprilia Racing Team – Aprilia RSV4 Factory – 1'47.650
9. - Leon Haslam – Pata Honda World Superbike T – Honda CBR 1000RR SP – 1'47.722
10. - Niccolò Canepa – Althea Racing – Ducati 1199 Panigale R – 1'48.323 - EVO
11. - Leon Camier – BMW Motorrad Italia Superbike Team – BMW S1000RR – 1'48.439 - EVO
12. - Ayrton Badovini – Team Bimota Alstare – Bimota BB3 – 1'48.671 - EVO
13. - Claudio Corti – MV Agusta RC Yakhnich Motorsport – MV Agusta F4 RR – 1'48.851
14. - Lorenzo Savadori – Team Pedercini Racing – Kawasaki ZX-10R – 1'49.467 - EVO
15. - Christian Iddon – Team Bimota Alstare – Bimota BB3 – 1'49.820 - EVO
16. - Luca Scassa – Team Pedercini Racing – Kawasaki ZX-10R – 1'49.948 - EVO
17. - Jeremy Guarnoni – MRS Kawasaki – Kawasaki ZX-10R – 1'50.516 - EVO
18. - Fabien Foret – MAHI Racing Team India – Kawasaki ZX-10R – 1'50.801 - EVO
19. - Alessandro Andreozzi – Team Pedercini Racing – Kawasaki ZX-10R – 1'50.815 - EVO
20. - Imre Toth – BMW Team Toth – BMW S1000RR – 1'51.086
21. - Geoff May – Team Hero EBR – EBR 1190RX – 1'52.433

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist