Sykes je spokojen s výkonem na mokru, další test až v lednu

Tovární stáj Kawasaki testovala na okruhu v Jerezu od pondělí do pátku a dle ohlasů byly tyto testy úspěšné. Především Tom Sykes je velmi spokojen s tím, jak se mu podařilo najít nastavení pro mokrou dráhu, což je záležitost s níž v minulosti hodně bojoval. Nováček Jonathan Rea byl v kombinaci časů druhý nejlepší s kolem za 1'40,738 sekundy.

Sykes je spokojen s výkonem na mokru, další test až v lednu
Plán pro test v Jerezu byl postaven tak, že Tom Sykes a Jonathan Rea měli pracovat na seznamu zkoušek ve dvou dvoudenních testovacích blocích s tím, že ve středu bude mít tým volno. Jenže počasí všem zkřížilo plány, takže jezdci Kawasaki Racing testovali každý den s tím, že se snažili využít maxima buď z plně suchých nebo plně mokrých podmínek.
„Pracovali jsme na hodně dlouhém seznamu věcí, které bylo třeba vyzkoušet,“ řekl po skončení testu Tom Sykes, jenž byl s časem 1'40,853 sekundy celkově třetí. „Byl to pětidenní test, ale bohužel hned druhý den mi nebylo nejlíp, což naši práci vůbec nepomohlo. Zajeli jsme ale dost kol na suchém povrchu a přišli na to, co potřebujeme zlepšit a jakým směrem se v budoucnu vydat.“

„Na suchém povrchu jsme nepředvedli náš plný potenciál, ale s tím, co jsme předvedli na mokru jsem spokojený. V minulosti jsme na mokru válčili s problémy a teď to bylo poprvé, kdy jsem dokázal jezdit tak, jak jsem chtěl. Určitě ještě nemáme to nejlepší nastavení, ale pokračujeme správným směrem, protože jsem byl na této dráze v kompletně mokrých podmínkách rychlejší než kdykoliv předtím.“

„Také jsme udělali spoustu cvičných startů a vyhodnotili nějaký nový materiál pro nadcházející sezonu. Obecně to byl velmi konstruktivní test, který nás navedl na správnou cestu pro další testování v roce 2015,“
dodal Tom Sykes, mistr světa superbikové kubatury z roku 2013.
Pere Riba, šéf technik Jonathana Rea, k testu v Jerezu uvedl: „S přípravou jsme začali jen nedávno na okruhu v Aragonii, máme nového jezdce a nové předpisy pro novou sezonu. Na dráze MotorLandu jsme se zaměřili na jezdcův styl jízdy, pozici při jízdě a podobné věci. Zde jsme v tom pokračovali a zkoušeli řadu různých položek. Tento týden pršelo, ale měli jsme jeden a půl dne možnost testovat na suchém povrchu, čehož jsme také plně využili.“

„Získali jsme spoustu informací ohledně nastavení motorky, abychom dostali představu o dalším směřování. Tato dráha je víc o jízdních vlastnostech než o motoru. Také jsme hodně pracovali na převodovce, protože teď máte jen jednu možnost volby převodových poměrů. Na mokrém povrchu Jonathan také testoval, provedl drobné změny a byl v tomto ohledu hodně pozitivní. Celkově jsem tedy s testy spokojen,“
dodal Pere Riba.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist