VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 05.05.2012 v 13:03

Memphis.unv - Vyšší krouťák je většině okruhů výhodnější než vyšší výkon!

DaveLister (82) napsal 05.05.2012 v 09:28

v lit rových stockách jsou dvouvály konkurenceschopný, což potvrzují i první testy a recenze nových 1199, že jsou podobné spíše čtyřhrnkům než klasickým dvouválům, paráda

memphis.unv (17) napsal 04.05.2012 v 23:02

Rado_: jsou tady lidi, kteří nemůžou přijít dvouválcům na jméno, proč by čistě jako protiváha tady nemohl byt někdo, kdo řekne argumenty druhé strany? to je nějaký zakázaný, anebo je na řadě nějaká veřejná dehonestace za to že to neni správné názor?
co se týká výhod a nevýhod, já v žádným případě neříkám a nikdy jsem neříkal že výkon by se měl objemem srovnat, což by znamenalo nesrovnatelně vyšší krouťák pro dvouválce, já jenom říkám že je demence ten váš hon na čarodějnice v podobě zvracení na dvouválce.
čtyřválec má vyšší výkon, dvouválec má naopak vyšší krouťák, je lehčí, má díky užší stavbě lepší aerodynamiku a manévrovatelnost.
jenomže bohužel současný pravidla jsou stavěný na hlavu a sice na oko mají dvouválce výhodu v objemu ale už nikdo nemluví o restriktorech, váze nebo povolenéch úpravách, čímž je tahle výhoda MINIMÁLNĚ kompenzovaná.
já jsem vždycky naopak říkal to že su pro aby se různý koncepce na různéch tratích naháněly. tzn tady máme tratě vyhovující víc těm, tady oněm a ukáže se kdo zvládne svý a naopak předčí toho druhýho na té příznivější pro něho, tak jako když v hokeju se říká že je potřeba naplno bodovat doma a k tomu vozit body z venku.
a právě ta rozmanitost je kořením.
já bych byl naopak pro naprosto rovný podmínky a vím že aji pak by ducna jako dvouválec nakonec vyhrála, třeba tako jako když kdysi nortony dávaly na prdel hondám. těsně ale jo. a navíc by to vítězství nebylo znehodnocovaný výkřikama jako tady máš ty

jinak samozřejmě že italové jsou líný ku,.n,.dy kterém se nechce dělat a proto si ty dvě deci navíc vybrečeli, to je jasný, důkazem toho je nová panigale

Foxx5 (633) napsal 04.05.2012 v 22:36

Rado_ (89.24.248.xxx) napsal 04.05.12 v 20:57
Tak toho chudáka si nech pro svého šéfa, pokud jím nejsi sám...

AKRO (-498) napsal 04.05.2012 v 22:27

Jinak Bosso přijmi ode mě omluvu a klidně to, co jsem napsal smaž. Ten můj příspěvek tam je, ale pod jiným článkem! Tak SORRY!

AKRO (-498) napsal 04.05.2012 v 22:23

Nezlob se na mě Bosso, ale ty jsi horší než cenzura! Napíšeš něco na mou adresu, já ti velice SLUŠNĚ odpovím a ty to smažeš! Přitom jsem ti pouze napsal, že Ezpeleta je kapitola sama pro sebe a jezdci jsou prostorově méně výrazní, samá kost a šlacha! Nevím dále, co ti vadí na mém názoru, že si jezdce představuji poněkud větší a těžší než 150-165 cm a 49-56 kilo. Co je na tom závadného a co ti na tom vadí!? Je to jen můj názor a pokud se ti to nelíbí, klidně to sem napiš, ale mazat to jen proto, že mě nemáš rád...

AKRO (-498) napsal 04.05.2012 v 22:16

Tak BMW je asi k vítězství nejblíž, Max bude set zabrat a Dukny pojedu komparz!

martasjRSV (508) napsal 04.05.2012 v 21:20

Rado: "vytrhávání věcí z kontextu a překrucování tak, jak se mi to hodí... "
... ano tohle je přesně tvoje specialita, sám bych to nenapsal líp
slick: 2T/4T ... to myslíš jako dvoutaktní a čtyřtaktní

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 21:11

...a vůbec, tohle nemá smysl, diskuse o hovně, páč někteří nechtějí pochopit, že WSBK už není pohár jedné značky

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 21:03

martas > Ducati měla v minulosti tolik titulů ano, jak píšeš i díky práci, ale za druhé i (a to nemalou měrou) i díky tomu, že ji promotér v minulosti šel na ruku a i proti tomu před časem japonské továrny tuto sérii bojkotovaly. A to není jen můj názor, ale názor všech soudných lidí zde, přičemž rozhodně netrvdím, že soudní jsou zde všichni... a to je celé... To za A... a za B, nenapsal jsem, že tituly z minula mají od zeleného stolu, ale zase jsme u toho pokrytectví a vytrhávání věcí z kontextu a překrucování tak, jak se mi to hodí...

slick (109) napsal 04.05.2012 v 21:01

ono teda uz samo o sobe me prijde uhozeny, ze pohromade jedou stroje pro ktery plati jina pravidla, at uz je to v MGP x CRT, nebo ve WSBK 2T / 4T.

Jinak Gadea teda docela solidni ztrata, ale to asi nikdo necekal ze by sedl na kobylu a predvedl nejakej zazrak

martasjRSV (508) napsal 04.05.2012 v 20:59

Rado ... větu "nic nedělat a výkon si vydupat u zeleného stolu" myslíš fakt vážně? Myslíš, že by Ducati měla tolik titulů z WSBK, když by nic nedělala? To chceš jako říct, že všechny tituly dostali u zeleného stolu? Vzpamatuje se prosimtě

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 20:57

Foxx > vytrhávat věci z kontextu... nemyslel jsem, že jsi takový chudák...

Foxx5 (633) napsal 04.05.2012 v 20:53

Rado_ (89.24.248.xxx) napsal 04.05.12 v 19:12
Já taky nikde žádnou výhodu nevidím, tak o čem se to pořád hádaj...

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 20:36

Kubáte... jo, ale i nyní jsou V2 lehčí, protože předloni se jim ubíralo mám pocit 9 Já teda taky nechci mystifikovat, ale před tím přidáním teď těch 6kg se dvakrát ubíralo a proti 2010 si myslím, že Ducatky rozhodně těžší nejsou, spíše tipuju 3 kilča dolů...

Kubát (1404) napsal 04.05.2012 v 20:33

rado: tak nyní si zase čtyřválce vydupali přidání 6 kg navrch oproti loňsku, takže taky rozhodnutí od zeleného stolu. nechci mystifikovat, ale ducny loni po mileru shazovaly 3kg nebo kolik, takže od té hmotnosti je to 9 kg nahoru a to už musí být sakra znát. ale zase nejde jim to na monze a jde jim to zas někde jinde

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 20:16

DN > omyl... jezdec se musí umět trefit do šikan, jinak dostane štráf

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 20:16

Kubáte... ale předloni se zase o více, než 6kg Dukatkám ubralo, pořád jsou dnes lehčí než na doby, kdy vítězily... takže je to jen o vývoji a uznej sám, že je blbost a unfair vůči ostatním nic nedělat a "výkon" si vydupat u zeleného stolu... myslím si, že přes rozporuplnost pravidel jsou nastaveny dobře, mistrovství je vyrovnané jako dlouho ne... tak uvidíme v neděli

Kubát (1404) napsal 04.05.2012 v 19:59

rado: těšímě, že sis na mě vzpomněl je to prostě tak, že někomu sedí takové okruhy a jinému zase makové. jediný fakt je, že letos těch 6kg navíc dělá dvouvály míň konkurenceschopné, ale prostě něco za něco. já bych nechal pravidla tak jak jsou nyní.
jinak to s tím znevýhodněním dvouválů oproti čtyřválům jsem myslel ze srandy, proto to mrk mrk
jinak nejedete někdo na závody klasiků do Starého Města?

DN (57) napsal 04.05.2012 v 19:35

i kdyz je Monza krasny okruh, tak bych ho z WSBK vyskrtl. Tady jezdecke umeni nic nezmuze, tady to je jen o top speedu a ten dvouvalce nemaji

Paťan (361) napsal 04.05.2012 v 19:33

se dalo čekat, že Agro bude opět první kdo si rejne... no nic.
Ducati, pokud vím, dělá v sérii snad "jen" dvouváli, tak proč by najednou měli vyvýjet 4vál? dělají to tak milion let, stejně jako milion let dělají jiné značky 4 výli, se kterými závoděj ve wsbk. proč si kupříkladu suzuky nevyvyne dvanáctistovkové V2, když můžou vyrábět v2 v 650? proč bmw vstoupilo do wsbk s řadovým 4válcem, kterej je minimálně na hraně svých schopností, a ke všemu si ještě stěžujou na regule ohledně dvouválů... nováček ve wsbk a hned si vyskakuje. jenomže asi namzali, přinesli bankovky, tak se jim vyhový, že. a to už nikomu nevadí.

gorkin (4485) napsal 04.05.2012 v 19:13

Biagi v roce 2011 topspeed 343 km/h

Rado_ (564) napsal 04.05.2012 v 19:12

memphis > chceš snad říct, že 4V mohou své motory upravovat více?? Taktně se zamlčuješ fakt, že dvouválce mají o hodně vyšší krouták a díky úzké stavbě mnohem lepší manévrovatelnost... takže co plus, to minus, nikde žádnou nevýhodu nevidím. Ale čemu se vlastně divím, před San Marinem, který je byl zase "na míru" Ducati jsi Ty a Tobě podobní (zdravím Kubáta) byli zticha, protože pokrytci prostě vidí vše jen ze své strany, upřímně... a drtivá vetšina fandů Duc zde jsou zahledění zaslepenci, kteří nemohou zkousnout fakt, že WSBK už nejsou Ducati Cup...

SoulTrain21 (753) napsal 04.05.2012 v 19:09

memphis.unv (17) napsal 04.05.2012 v 19:04

výhoda by to byla kdyby...
- neměly restriktory v sání
(k čemu je objem když tam nedostaneš směs?)
- neměly vyšší minimální hmotnost
(k čemu to je když musí nuceně tahat víc hmoty?)
- neměly omezený povolený úpravy motoru
(k čemu to je když motor s už na začátku nižším výkonem nesmíš ani upravovat? nebo sice jo ale je to výrazně omezený)

JEFFzx13 (489) napsal 04.05.2012 v 17:52

pity:kéž by!!

JEFFzx13 (489) napsal 04.05.2012 v 17:45

Biaggi,ze top speed 335!!!

PityGPX (949) napsal 04.05.2012 v 17:39

Jj, chce to jednotné pravidla, s tím souhlasím.

jinak, pokoud by takto skončily dle qp ooba závody, tak Max by najel na Carlose CELÉ 4 (SLOVY ČTYŘI) body!

mcklay (-1) napsal 04.05.2012 v 17:39

Jaka byla max. rychlost?

martasjRSV (508) napsal 04.05.2012 v 17:39

Maxiobr ... ale v r.2006 byla technika ještě trochu někde jinde a 4vály nebyly tolik překoňovaný bestije jak dnes
Tahle trať krásně ukazuje že 200 ccm navíc pro v2 není žádná extra výhoda. (plus teda milion omezení co v2 mají)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist