Superbikový pátek na Nürburgringu
Text: Petr Czyž | Foto: Fixi Crescent Suzuki, Pata Honda SBK Team, Team Italia, Yamaha Racing | Zveřejněno: 30.8.2013 | Zobrazeno: 9 315x
Text: Petr Czyž | Foto: Fixi Crescent Suzuki, Pata Honda SBK Team, Team Italia, Yamaha Racing | Zveřejněno: 30.8.2013 | Zobrazeno: 9 315x
Mamba: Kecy.
Stejně to zavinil ten dědek! Měl se snažit to pozvednout, když si WSBK vzal pod sebe a ne to posílat úmyslně ke dnu!
Od kdy má Dorna pod "palcem"WSBK? Kdy se podepisovaly smlouvy s jezdci, sestavovaly start.listiny a kalendář? Odpověz si sám.
Mambo to ne! Flamminiovci určitě ne! To všechno ten Španělský dědek!
I2T 18:07 Jistě že je to jasný. Následek "panování" Flaminiovců.
Reiterberger mu dal sekundu. Bída a bída. Dlouhodobě jsem fandil smržákům a fandím, ale je to čím dál tím horší. Místo progresu degrese. Pozitivní přístup je fajn, ale spíš to začíná být zoufálý výkon s usměvem na rtech.
Miramara - Dobrý??? Třetí od zadu?
zzzmrzlinar: kterej nas mluvi spatne bez rozumu?
Smržák dobrý
matěj náhodou docela dobrý a i rozumně mluví
Reiti má jinej motor ale elektroniku z IDM.
tic-tac: nevíš jestli Reiti jede na tom co v IDM nebo mu taky postavili něco víc?
Matěj po pátku:
"Samozřejmě si člověk přeje být výš. Je to přecejenom sedmnácté místo, což nevypadá úplně lichotivě, ale beru to prostě tak, jak to je. Sice jsme tu testovali, ale trať byla hrozně plná, takže jsem dnes vlastně poprvé odjel 30 kol v závodním tempu na ostrém superbiku. Ztráta 2,2 sekundy na vedoucího jezdce ale není vzhledem k okolnostem úplně tragická, ale samozřejmě je potřeba zrychlit. Motorka je perfektní, i top speed je úplně bez problémů. Tým funguje taky skvěle. Samozřejmě ještě řešíme pérování ve spojitosti s obutím, protože Pirellky se chovají maličko jinak. S Dunlopkama můžu jezdit víc pod plynem a ve větším náklonu. Tady musím řešit to, abych brzo narovnával motorku, protože jinak jdu do slajdu. Není to žádná hitparáda, abychom se tady mohli po prvním dni objímat, ale myslím si že výkon relativně slušnej. Je prostě třeba kouknout na všechny data, vymyslet něco úplně nového a zítra zase potáhnout. Malinko mě mrzí to, že v kvalifikaci jsem měl absolutní smůlu na to, abych se někoho chytil a všechno jsem to dával sám. Jak jsem říkal i týmu, já už tam asi moc sám nevymyslím. Potřebuju se někoho chytnou, protože dvě sekundy sice vypadaj hrozivě, ale hodně se dá stáhnout, když se člověk někoho chytí a okouká stopu. Ty zkušenosti, co mají ti kluci, kteří jedou o ty dvě vteřiny rychlej, člověk prostě nemůže získat za těch 30 kol. To by bylo i víceméně nespravedlivý a mohl by ve světě jezdit vepředu každej. Prostě uvidíme zítra.. "
No a čí je to "zásluha" že ve WSBK startuje už letos tak
málo jezdců/strojů, to je snad jasný
Já si to ani netroufám vyslovit, mambo
Že by byl natolik otloukanej, až by V PRVNÍM ZÁVODĚ VE WSBK,
mezi všema těma mazákama, dojel na 15.fleku
mcklay: Co je na tom jméně divné?
I2T- Obávám se, že za toho otloukánka bude taky, ač mu to nepřeju. Ačkoliv při tom počtu startujících není vyloučeno, že bude bodujícím otloukánkem.
Právě se jede kvalda a Karel na live timingu je... asi ten dopolední trénink zaspal
Dejvid17: Výplod fantazie určitě ne. Že Karel pojede Superstock 1000 se psalo tady v preview a psaly to i jiný motoweby. Tak jsem zvědavý na nějaké info.
Karel Pešek je dobrý jméno
já si nejsem jistej, ale nedavno jsem někde četl, že i Karel Pešek se chystá do Nurburgringu? nezachytili jste to taky? ale nikde ho nevidím... nebo to je jen můj výplod fantazie? někdo nějaké info?
IvanDvoutakťák : Ach jo...ivane ivane
Snad se stejně bude vyvíjet i nedělní závod
Za "otloukánka"(jako Lukáš Pešek v MotoGP) tam Mates určitě
nebude - naopak, on bude, doufám, ta štika v rybníce