První podnik MS Superbike - Austrálie
Text: Petr Czyž | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Honda Racing, Yamaha Racing, Ducati Media, Milwaukee Aprilia | Zveřejněno: 23.2.2017 | Zobrazeno: 8 054x
Text: Petr Czyž | Zdroj: WorldSBK.com | Foto: Kawasaki Racing, Honda Racing, Yamaha Racing, Ducati Media, Milwaukee Aprilia | Zveřejněno: 23.2.2017 | Zobrazeno: 8 054x
1.volný trénink
15 - # 6 - S. BRADL - Honda CBR1000RR - 1'31.707 - + 1.518
16 - # 25 - J. BROOKES - Yamaha YZF R1 - 1'32.143 - + 1.954
17 - # 40 - R. RAMOS - Kawasaki ZX-10R - 1'32.165 - + 1.976
18 - # 15 - A. DE ANGELIS - Kawasaki ZX-10R - 1'32.253 - + 2.064
19 - # 86 - A. BADOVINI - Kawasaki ZX-10R - 1'32.559 - + 2.370
20 - # 84 - R. RUSSO - Yamaha YZF R1 - 1'32.563 - + 2.374
21 - # 37 - O. JEŽEK - Kawasaki ZX-10R - 1'32.870 - + 2.681
Kombinace FP1+FP2
15 - # 15 - DE ANGELIS Alex - Kawasaki ZX-10R - 1'31.490 - +1.301 - 50
16 - # 6 - BRADL Stefan - Honda CBR1000RR - 1'31.707 - +1.518 - 52
17 - # 86 - BADOVINI Ayrton - Kawasaki ZX-10R - 1'31.712 - +1.523 - 38
18 - # 25 - BROOKES Joshua - Yamaha YZF R1 - 1'31.973 - +1.784 - 57
19 - # 40 - RAMOS Román - Kawasaki ZX-10R - 1'32.055 - +1.866 - 45
20 - # 37 - JEŽEK Ondřej - Kawasaki ZX-10R - 1'32.129 - +1.940 - 46
21 - # 84 - RUSSO Riccardo - Yamaha YZF R1 - 1'32.563 - +2.374 - 34
Snad ten trend Ondrova zrychlování bude pokračovat,
t. zn. umožní to především jeho crew zvládnutm materiálu
Že to bez tohoto nejde, jsme viděli loni v SSP .
Ondra zatim posledni po FP1, ale cekam pokrok postupnej. At to lita Ondro.
pro děvče na druhém fotu - to si myslíš,že když žijeme v zemi satana,že se na nás můžeš mračit? Vyceň zoubky a usmívej se,bude ti to slušet!
UFON46:mě to zase jako trest a adekvátní vyjádření přijde
At si taková pravidla strčej do zadnice!
Mírné změny se dotkly i vlajkové signalizace a toho, jak jezdci na dané vlajky mají reagovat.
Pro každou třídu budou přiděleny dvě divoké karty. To se bude týkat každého závodního podniku.
Startovní rošt pro druhý závod třídy Superbike se budou odvíjet od výsledků prvního závodu. Výsledky ze sobotního Superpole budou i nadále platit pro jezdce, kteří se umístili od 10. pozice dále dozadu. Avšak první tři řady se budou měnit podle dosažených výsledků v prvním závodu.
Řazení bude probíhat následujícím způsobem:
První tři jezdci se v druhém závodu postaví až do třetí řady. První a třetí jezdec si ještě ke všemu prohodí pozici, což bude znamenat, že vítěz prvního závodu odstartuje až z 9. pozice.
Jezdci, kteří dojeli na 4., 5. a 6. místě, budou startovat z první řady.
Jezdci, kteří dojeli na 7., 8. a 9. místě, budou startovat z řady druhé.
čerpáno z článku o změnách na 2017 ala
Pro mě nefér pro top jezdce a tento v uvozovkách trest si nezaslouží byt je to údajně pro oko diváka...myslím,že z pohledu fér jednání to neni korektní pro špičku co tam jede,už jsem se nad tim hněval dost ,když jsem to tady tenkrát četl,prostě pravidlo na kakanec a at si kdo chce co chce řiká.
Mrknu na tu definici a mrsknu to sem...
Pokud bez přenosu "třístovek" a navíc
"škatulata při startech" , pak opravdu nevím,
jestli (s výjimkou Ondry!) je naco se letos těšit ...
Hlavně že už se něco pojede
No podle mého se 2 závod zase nebude takový boom pro diváka!!
Většina 2 závodů bude 2 max 3 kola velmi zajímavé pro diváky u tv pak se to dojede jako v 1-závodě.
Každopádně si nemyslím,že to zvedne sledovanost.
Ty trikila se v tv davat nebudou?
blooma já s tím souhlasím a nijak mi nepřijdou adekvátní názory některých jezdců, že výhra v prvním závodě je trest pro druhý závod atd... předpokládám že Rea, Davies ani Sykes nebudou mít problém se prokousat dopředu, trochu přitom sjedou gumy a na konci druhého závodu můžeme vidět alespoň více dramat, ale myslím, že by to šlo udělat mnohem přehledněji a jednodušeji...
Pravda je, že některé závody byly nudné, až jsem u nich po nedělním obědě usínal jako u formulí, kde stačí vidět první 3 kola a pak poslední 3
stejně pokud bude počasí, tak radši potahám sám a na závod se kouknu zpětně díky UPC
marosa
pokud jsem to dobře pochopil, tak ano. Nechce se mi to hledat v pravidlech a nikde jinde jsem se to nedočetl.. bude v tom hrozný zmatek, někdo z prvních 9 spadne, posune se, naopak jiní z 10+ z kvaldy půjdou dopředu
Proto jsou 2 závody. První je pro jezdce, druhej bude taškařice pro diváky. Uznávám, že vůči jezdcům je to dost nespravedlivý, ale zase oni musí uznat, že vůči nám divákům je dost nespravedlivý, když se musíme hodinu dívat na to, jak si to tam odkroužeji ve stejným pořadí bez jedinýho předjetí. Do historie a do pamětí diváků se nejvíc zapsaly závody, kdy šampión vyhrál z posledního místa, nebo z boxu.
Určitě to bude dobrá podívaná, ale celé mi to přijde na palici. Jednodušší by bylo otočit první desítku ze závodu, zbytek podle QP. Tento systém, že bedna půjde na 7-8-9 a zbytek se posune o řadu je zbytečně složitý a nepřehledný. No FIM a DORNAmafia jistě ví co dělají
Těžko říct, ale co jsem pochopil tak do druhého závodu se startuje od 10. místa dál podle kvalifikace ze soboty. Tudíž jeslti jezdec nedojede a byl klasifikován v kvaldě jako 10 až posední, bude opět na svém místě. Je to tak nebo jsem se do toho zamotal? :D
Nerozumím, když se první řada přesune do třetí, tak ten který nedojel pojede od desátého místa dál podle času na kolo??
Pokud odjede alespoň jedno měřené kolo, tak podle toho času, pokud ne, tak z chvostu...
Když první závod nedojede, tak do druhého závodu startuje z posledního místa nebo jak???
tak konečně nějaký ostrý závody... i když já už teda od ledna čumim každej víkend na AMA SX
Aďoš: jo to je asi spravedlivější systém...
to Blooma: Urcite to bude zaujimavejsie pre divakov. Ale voci jazdcom je to nespravodlive.
Lepsie pravidlo maju v BSBK, kde v druhom zavode stoja na roste podla najrychlejsich kol v prvom zavode.
Teda 1. zavod je zaroven kvalda pre 2.zavod.
Kazdopadne sa na to tesim.
Ale tak já myslím, že by ty škatulatový srandy na startovním roštu mohly bejt třeba i přínosný. Při víkendech, kdy oba závody dopadnou úplně stejně, si člověk říká, jakej význam má ten dvouzávodovej formát...
Opravdovej šampión by měl umět i předjíždět, a né jen odkroužit na špici start-cíl na nejlíp nastavenej motorce.