Portimäo - závodní neděle

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 25.09.2012 v 21:27

Kubát: Je nás víc,ale já mám nejvěrnějšího.

Marex (2570) napsal 25.09.2012 v 21:26

Rado: Aprilia VS BMW. Vidím to obráceně a výsledky jezdců to potvrzují. S BMW se daří pouze Marcovi. Haslam je pod loňským očekáváním. Naopak Apriliemi se to na předních místech jen hemží.
Dle mého jezdí Marco prostě přes hranu motorky, což jsem viděl i v Brně, kdy na konci výjezdu G, před posledním esíčkem občas brzdil se zvednutým zadním kolem a párkrát si málem ustlal. Naopak jezdci Aprilie. Tam to jede jako po kolejích. Dobře postavený bike.

Paťan (361) napsal 24.09.2012 v 21:57-2+1

závody krásný, bylo se opět na co dívat. škoda tomovi kawy ve druhé jízdě, ale pevně věřím, že on ten titul letos dá, protože "italjano korsaro pero" mi přijde že jede poslední dobou stylem věnec nebo kotrmelec. vůbec mi nebude vadit když v tom biaggi bude pokračovat (hlavně v těch kotrmelcích), protže tom si to po těch letech na kawě a tím jak se chová (alespoń takhle na obrazovce) rozhodně zaslouží magny course to rozsekne

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 14:47-1

jj

PityGPX (949) napsal 24.09.2012 v 14:34-1+1

Rado: tak jestli je Sykes psychicky ok pozname až povede MS a bude bránit náskok. Jinak souhlas, že Aprilka a BMW jsou nej bajky, proto tvrdím že letos Checa získat titul nemohl s Ducati! :)top4 je maximum. Ja jako fanda musím byt s top4 a s druhým celkovým místem v kvalifikacích spokojený. Aspoň tu pirreli best lap soutěž už vyhraje

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 14:20-1

Kubát (1404) napsal 24.09.2012 v 14:16-1+2

rado: fanouška má marex, teď ty a já když píšu o maxovi. holt jsme populární

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 13:54-1+1

Kubáte, jak jsi napsal k pod jiný článek dnes... podle tendenčního známkování poznáš de*ila... Ale co, ať si to užijou, když nemají jinou životní radost

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 12:47-2+1

Sezona je hodně dlouhá na to aby výsledky které dnes vidíme byly skutečným odrazem celé série v tomto ročníku, a Max objektivně opravdu zajel skvělý ročník, třebaže jeho motorka není zdaleka tak drtivě nejlepší jako v 2010, naopak, troufám si říct, že technicky je BMW minimálně na stejné úrovni, avšak za Aprilii jezdí tři vyrovnaní jezdci (ve druhé polovině roku byly výkony Maxe, Lavertyho a Daviese srovnatelné), kdežto u Bawa je to jen jeden, navíc zřejmě psychicky ne zcela OK jezdec... a to je celé... U Kawy platí podobnost s BMW.. technicky špičková motorka, která ale neumí hospodařit s pneumatikami, a jezdí pouze jeden jezdec - avšak samozřejmě narozdíl od Marca srovnaný

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 12:01-2

kawafil > jenže já tu "akademickou" debatu plnou "kdyby" nezačal. Věř mi, že strohý pohled na tabulku šampionátu mi ke spokojenosti opravdu stačí

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 12:00-2

Pity > když se řekne A, musí se říct i B... stejně tak se - jak říkáš "výsledky předělaly" v Kubův prospěch pokud jde o jeho poslední podium ve WSBK a následné ukončení jízdy...

PityGPX (949) napsal 24.09.2012 v 11:02-1

příští rok mají šanci titul získat i jiní, snad mezi něma bude opět Kuba, v BSB mi jej bylo líto když má pod sebou zas motorku kt. mu klekla dvakrát. To vypadá že ta smůla ho doprovází i v BSB, zatím měl v sezoně jedinkrát štěstí když předělali výsledky z druhého mokrého závodu ze Silverstone a dostal se tak na podium.

Kubát (1404) napsal 24.09.2012 v 10:56+3

alééé na kdyby se nehraje. prostě max dojíždí a hodně stabilně. teď už přidal i nějaké to vítězství. trochu mi to připomíná titul haydena. nicméně titul to je a nikdo mu ho neveme. my si jen můžeme přát, aby do bylo dramatické až do posledního závodu

kawafil (1096) napsal 24.09.2012 v 10:14-1

to,že by Biagi včera vyhral prvni zavod je ale i tvoje spekulace,kdyby u Kawy neměli problem s gumama co vydrži 10kol ,měl by Sykes o 100 bodu vic a nemuseli jsme takhle spekulovat vubec

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 09:52-1

kawafil > jak by dopadl Sykes v neodjetém druhém závodě v Monze je pouze Tvoje SPEKULACE!!! To za prvé, a za druhé, pojem "neměl konkurenci"... máš na mysli předpokládám i včerejšek, kde se před přerušením závodu Sykes vyloženě trápil a kdyby se závod dojel, nemusel brát žádné pěkné body zatímco Biaggi by zřejmě vyhrál? Když se řekne, A, musí se říct i B... Sezona je dost dlouhá na to, aby bylo laciné vyzobávat jednotlivé momenty, které se nám hodí do krámu...

kawafil (1096) napsal 24.09.2012 v 09:24-2

28romik05 píšeš pičoviny asi si zapoměl na Monzu,kde Maxovi bouchnul motor a CHeca ho dotahnul do boxu a startoval,že Tom dostal jen polovinu bodu a druhy zavod zrušili uplně,kde Sykes neměl konkurenci,jestli bude Biagi slavit titul tak buh neni !

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 23:02

mrkni

https://picasaweb.google.com/107701024418062502738?authkey=Gv1sRgCLq7-c3qps2oYg

Blackforce (661) napsal 23.09.2012 v 22:56+1

Tak to rad ctu. Posledni dobou se me zda, ze zacina na silnicich pribyvat Guzzin, Triumphu, BMW i Aprilii. A to je dobre.

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 22:30-1

Blackforce > taktak... ano, bezporuchových... a jak jsem už říkal... nejezdím žádný Grossglockner, ale mimojiné 4x Sevastopol, za rok jedu Stalingrad! za ty 4 účasti tam byly s námi Transalpy, Introš 1800 (ten prasknul na Ukrajině ráfek svého zadního kola alá kombajn)!!!, VTX, Bandit, Black Bird... za tu dobu jediné dvě motorky neměly na těch čtyřech "Tour de Soviet Union" jedinou poruchu... a sice ty dve, které měly nejměnší papírový předpoklad (takže ne předpoklad ale předsudek) aby se tak stalo... Můj M900 a kamarádovo Bawo K1300R )) Pseudoterénnímu Transalpu se dokonce povolovaly šrouby )) Prej poruchoví Evropané, to jo )

Blackforce (661) napsal 23.09.2012 v 22:22+1

Me se na Ducati epochu od Monster, 916 az po 1198 bude se slzou v oku vzpominat, to jo. Ale beru to jako vyvoj. Pred 916 taky byla uspesna 888.
To sluvko bezporuchovych, by meli slyset vsichni priznivci japonciku, aby se konecne zbavili predsudku.
Ja mam nejeto na Monstru 24tis., ted jsem nechal delat rozvody a krome ucpanych vstriku od repkovych ekoteroristu, jsem zadnou poruchu nemel. Vstriky jsem procistil pripravkem do benzinu a opet vse ok. No jo no, karbec tak haklivy neni.

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 22:02-1

to, že jsem zastáncem staré koncepce je pochopitelné, mám na Monsteru + 749 najeto cca 40000 krásných bezporuchových kilometrů, to vše za necelé 4 sezony a 100000 na Monsteru hodlám přetočit Spojku jsme na M900 dělal loni, když měl Monster najeto 66000 a byla tam původní. Cena mám pocit 3000 korun a výměna bez ušpinění za 10 minut.. 6x šroub, pružina, podložka... Staré Dukárny jsou synonymum jednoduchosti, jen hromada "železného šrotu" vydávající vše krom nějakého uspořádaného zvuku

Blackforce (661) napsal 23.09.2012 v 22:02+2

Rado- Samozrejme sucha spojka ma sve kouzlo a kdyz je jeste otevrena, tak se zvuk a vzhled umocni. Ale hlavni prinos suche spojky samozrejme je jeji jednoducha udrzba. Panigale ma uz dvouvalcovych 195 koni a kvuli prodlouzeni jeji zivotnosti se rozhodli pro spojku v oleji. V Moto GP a ve WSBK tam na brzskou vymenu maji rozpocet .

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 21:49

Blackforce... já nepopírám, že Panigale své fandy má, ale musíš uznat, že mnoho těch konzervativních ztratili, nebo minimálně hodně na**ali... servisní interval řemenů je pravda poloviční, ale dokupy se suchou spojkou to krásně rachotí, Panigale už holt nebude "železářství na dvou kolech" jako 916-1198... To, že je technicky i designově stále Panigale to nejlepší je ale spíše o tom, že ten zbytek je totální konzumní bulls**t...

Blackforce (661) napsal 23.09.2012 v 21:43+1

Ja jen pro poradek. Desmo je u Panigale pohanene misto remenu retezem a to je velke plus (servis. int. 24 tis.km).
Misto trubek monokok coz je rarita. A spojku v oleji uz davno delali a stale u nekterych nynejsich modelu delaji. Ducati je stale Ducati a i ja verny fanda Panigalku obdivuji a myslim, ze dnes nic lepsiho po technicke strance a designu nelze koupit.

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 21:32

Mě sere, že ve FR už nebude mít náboj konfrontace Sykes vs. Max (Marca neřeším, ten si to prosral sám), předpokládal jsem že za sucha by to mohlo být zajímavé i když Aprilia by asi neměla mít s Kawou problém, takto ale si myslím, že Max pojede v první jízdě na absolutní jistotu a pokud budou v čele Laverty s Daviesem, tak pojede jako "kroužil" )) teda pokud to umí že ano

Marex (2570) napsal 23.09.2012 v 21:28

Pity: Už to tak vypadá. Mnohem víc mne ale mrzí to, že ta bitva nebude až do konce. Muselo by se stát něco Maxovi a to bych si samozřejmě nepřál.

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 21:27

Pity > ale jo...

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 21:24

Mrkněte na Eurosport na WTCC, to by byl okruh pro motorky, další horská dráha

Rado_ (555) napsal 23.09.2012 v 21:20

Blackforce...špatně jsem se vyjádřil, na Panigale samozřejmě Desmorozvod v principu je, ale nejsou tam řemeny, nýbrž ozubená kola, takže koncepce od konce 70 let papá

PityGPX (949) napsal 23.09.2012 v 21:18+3

ja jako antifanda jsem toa ale uznal a napsal jsem že max ma titul bo byl nejlepší apod. Aj o Melandrim a Checovi jsem napsal, jediný jezdec kt. jsem se zastal byl Sykes protože byl sejmut (-16 bodů), měl dvakrat poruchu, a za vítězství mu udělili jen 12,5 bodů protože ukončili zavod ačkoliv Sykes klidně ten zavod mohl doojet celej v monze!
Sykes je jediný brit kt. ještě nebyl v kralovské kubatuře (z těch aktivních mladých nadějných)
Haslam, byl v 01
Rea byl nedavno a bude zase
Crutchlow tam je
Toseland byl

Třeba by Tomyho Sykese někdy kawa mohla zaměstnant v mgp za ty úspěchy...i když moc nevěřím že se kawa vrati do gp.

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist