Nespokojenost s rozhodnutím Infrontu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SoulTrain21 (753) napsal 21.03.2012 v 01:01

Shodou okolností,jak jsme se bavili o tom roce 08,jsem ted na ESPN dokoukal Monzu 08 druhý race..Parádní závod.Po těch letech si to takhle připomenout je super. Souboj Kiyo,Haga,Neukirchner v parabolice Maxe poslal k zemi Kuba

martasjRSV (508) napsal 20.03.2012 v 14:20

Že zrovna pánové z aprilie budou takhle fňákat to bych teda nečekal, když jim to jede jak z praku. Pořád se musím smát jak všichni brečí, že nemůžou porazit koncepčně nejstarší mašinu v poli i přesto, že je znevýhodněna váhou. I kdyby Duc dostávala 10 sec na kolo, tak bude pořád někdo řvát, že je to málo. Přístup Sůzy se mi líbí ... no a ostatní by asi měli utřít slzy a máknout s vývojem!

saci_ventil (292) napsal 20.03.2012 v 11:42

problem nie je ze ducati je rychlá, problém je ze BMW a Honda nie je schopná nasadiť konkurencieschopnú motorku..

BBaron (74) napsal 19.03.2012 v 23:29

Jinak co se týče Maxe a Hondy, tak stačí, když si projedete jeho stránky chronologicky za rok 2005, kdy tam komentuje každý trénink a závod a myslím, že je z toho hodně cítit, že něco "nefungovalo správně". Jasně, všichni tu ví, že mu fandím, ale toto už podle mě nejde vymyslet, navíc praktiky Hondy v MotoGP vždy ovlivňovala politika, i kdyby se žádný Biaggi nikdy nenarodil...

BBaron (74) napsal 19.03.2012 v 23:25

Nic jiného jsem ani nečetl, ale Denning má pravdu..

Paťan (361) napsal 19.03.2012 v 22:46

někdo dělá 2 hrnky, někdo 4 hrnky, někdo do V jiný v řadě. já chci vidět ve wsbk souboj značek a konceptů. až se budu chtít dívat na uniformní závody, tak budu sledovat bmw cup, ducati cup,... je potřeba vytřískat prachy ze zastaralé koncepce a pošetřit bankovky za vývoj. tak budeme brečet. a co to je za blábol, že na váze nezáleží?? když pominu umístění hmoty, tak jako 150 kilový jezdec bude jezdit stejně rychle jako 50 kilový? asi těžko

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 21:30

Jj, titul wsbk je dobrá věc. kor ve 39 - 40 letech

Marex (2570) napsal 19.03.2012 v 21:26

Kubát: Na to si vzpomínám.

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 21:24

Kubát: jj

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 21:20

superbiker: já jsem to nemyslel ironicky, ale spíš jsem přeháněl, jako ty s tou motorkou postavenou ze zbylých dílů. a sáms napsal, že měl smlouvu s ducati. takže v té sezoně sterilgarda nebyla zase úplně mimo. já se o maxe nezajímám, takže spoustu věcí co víš ty, nevím já.
jinak k té sezoně 2006. jestli si dpbře pamatuju, tak měl max jet superbiky už v roce 2006, ale hondě se podařilo to přes nějakého dodavatele, kdterý dodával repsolu i coroně, zatrhnout a klaplo to až v roce 2007, kdy už s situace trošku uklidnila.
jinak max a motogp honda v roce 2005 byla kapitola sama pro sebe. čekali titul a nakonec se ho dočkali o rok pozdějc s nickym. taky si matně pamatuju, jak na předsezoních testech musel nicky sedět kvůli tomu, že max potřeboval jeho rám ale to už je minulost a s tématem to vůbec nesouvisí

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 21:18

Marex: polepšil si. Než ho vidět bojovat o top 10 na CRT Aprilii v MotoGP, radši ho budu sledovat v boji o titul ve WSBK.

Marex (2570) napsal 19.03.2012 v 21:08

Superbiker: Já si naopak myslím, že Max by v MGP nezapadl. Klidně mohl jet CRT Aprilku a byl by v top ten. Bohužel, málokdo to s ním vydrží. Vyjít s tak rtuťovitým člověkem je práce pro psychologa pod sedativama. Na druhou stranu se podívej, kde teď jezdí. Třída našlapaná značkami a rychlost by neurazila rutinéry v MGP. Nepolepšil si?

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 21:04

jo good, thx.

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 21:03

K roku 2008: //blogger.xs4all.nl/daisy/archive/2007/10/19/306740.aspx

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 21:02

To datum je nejaka blbost, vždyt 30.10.2008 už je po sezoně. Asi 30.1.2008 ???

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 20:56

30.10.2007

PityGPX (949) napsal 19.03.2012 v 20:55

To ten Max musel Hondu hodně naštvat když musela zasáhnout v roce 2008 Ja si jen pamatuji že byl blízko té Kawě kdysi. Nakonec ale lepší že zůstla od roku 07 nonstop ve wsbk až do teď.

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 20:55

ST21: Biaggi se dohodl s Ducati až 30.10.2008, a neměl smlouvu se Sterilgardou, ale přímo s továrnou. Bylo to skutečně last minute řešení. Co se týče posledního odstavce, souhlasím s Tebou. Skutečně je to hodně i o jezdci, to jsem nikdy nepopíral. Checa jezdil skvěle na suverénně nejlepší motorce a zaslouženě se stal mistrem světa. Je spousta jezdců co měla pod zadkem nejlepší bajk a titul z toho nekápl, takže za minulou sezónu má Checa u mě

SoulTrain21 (753) napsal 19.03.2012 v 20:42

Ty si to napsal,jako kdyby mu tu motorku oostavili ze vseho mozneho,co kde nasli.Ja si tu situaci sice nepamatuju,ale moc se mi nechce verit,ze by Ducati nechala nekoho jako Biaggi jezdit na nejakem strepu,navic o Xausovi se vi,ze mel za zady x let hodne penez,takze jak na tom byl tym financne taky tezko rict,ale to je jedno,nechci spekulovat.Jinak on Xaus na ni dokazal vyhrat i o rok
predtim...Ja chtel jen poukazat na to,ze neznamena kdyz ma nekdo pod prdeli Ducati,tak mu to zadarmo bude padat do klina a zakonite bude porazet japonce

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 20:41

Kubáte, Kubáte Biaggiho spor s Hondou, který mj. vedl k tomu, že mu bylo znemožněno pro rok 06 působit v tov. Kawasaki snad pamatuješ. Pokud ne, tak pro připomenutí: //www.motorelax.cz/clanky-q-Freddie_Spencer_navstivil_Motegi_Neuveritelne_zmenseni_startovniho_rostu-id-3-kat--pl-20982.htm
V roce 2008 ho Gresini chtěl ale Honda opět zasáhla. Další důvod je samozřejmě věk. Já Biaggiho nechci nijak glorifikovat a je mi jasné že by ve 40 nejlepším jezdcům jako Stoner, Rossi, Pedrosa nebo Lorenzo nestačil. To snad není žádná ostuda.
K poznámce o Misanu; skutečně doporučuji projít si výsledky toho týmu v dalších letech.
Každý kdo má v kapse 5 titulů mistra světa je superpilot, takže pokud jsi to myslel ironicky, tak takovouto ironii nechápu.

dejf. (1341) napsal 19.03.2012 v 20:37

ale tak proc pisou porad 1098 i v roce 2012?
jojo, maj to secsakra slozity. Nova panigale 1199 ma ve skutecnosti obcash 1198 to je jak KTM a jejich 990 motory..proste se chtej odlisit od japonska za kazdou cenu no

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 20:33

dejf: závodní ducati od roku 2008 byla vždycky 1198, ale prodávala se první dva roky (to nevím přesně) s objemem 1098 a model s nebo r byl 1198. od roku snad 2010 už jseu všechny ducyn 1198.
dřív třeba ducati 996 a 998 r měli motor 999. mají to taloši prostě složité

dejf. (1341) napsal 19.03.2012 v 20:32

kubat-> rossi řek prostě "NE!"

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 20:29

superbiker: ještě by mě zajímalo, jaktože takovému superpilotovi nedopadlo angažmá v motogp?

dejf. (1341) napsal 19.03.2012 v 20:28

hele kucí, uz sem se na to nekde ptal ale nikdo mi nevodpovedel. Tak to zkusim znovu:
PROC MAJ DUCNY PSANO VSUDE 1098, KDYZ TO SOU 1198?
todle sem nikdy nepochopil

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 20:25

superbiker: tak to byl doslova zázrak, když na té slepené dukně v chudobou zmítaném týmu, dali s xausem double v misanu ne?

Superbiker (245) napsal 19.03.2012 v 20:16

ST21: Pokud vím tak už tehdy měla Sterilgarda finanční problémy. Kdoví jak by se ta sezóna tehdy vyvíjela, kdyby Max nemusel tolik riskovat na PI kvůli technické závadě ze Superpole a 2x to nerozštípal. No a Sterilgarda byla pro Biaggiho hodně nouzové řešení, protože usiloval o návrat do MotoGP (s týmem Gresini Honda), kde už byl před podepsáním smlouvy, než to zatrhla továrna. Pak už těsně před sezónou vzal co mohl, doslova tehdy ukecal Ducati aby mu slepili motorku z náhradních dílů... Každopádně, angažmá ve Sterilgardě na něj spíš zbylo, než že by si ho vybral aby posílil své mistrovské ambice... Podívej se na výsledky Sterilgardy v dalších sezónách - docela děs.

Kubát (1404) napsal 19.03.2012 v 20:16

st21: tak tak. corser pak vždycky tvrdil, že 97 nikdy nebyla tak dobá jak k5,6. je pravda ,že nebýt maxova úrazu(neukirchera) kdoví, jestli by nedala suza titul i s k8...kdoví
a ducna je stejná jako ta z roku 08, samozřejmě s drobnýma úpravama, jen změnili název a objem u produkční verze na 1198, ikdyž původní 1098 závodní byla už 1198 jako nyní

SoulTrain21 (753) napsal 19.03.2012 v 19:59

Jen mala oprava,ona vlastne Suza vyhrala 05 takze to nebyl uplne mistrovskej bajk,duleite ale je,ze mela na vyhru..

SoulTrain21 (753) napsal 19.03.2012 v 19:51

Kubat:O tom,ze ta motorka byla konkurence schopna neoochybuju a to ze dvou duvodu.

Zrovna BIAGGI by urcite nesel nekam,kde by vedel,ze nema sanci na vyhru
.A kdyby ta Ducati byla spatna,tak by na ni prece nesel z mistrovskeho bajku se kterym o rok drive ty zavody vyhrat dokazal a i v tom roce 08 byl konkurence schopny viz Nieto a Max N.,ze...
Holt asi to bude porad i v tech rukach,ne jenom v bajku...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist