Max Biaggi: „Rossi je legendární jezdec.“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 28.04.2011 v 22:25

CBR: Vím to naprosto jistě!!! Bosso není Rossík!!! Ale nejspíš nebude ani antiRossík.

Evo (411) napsal 28.04.2011 v 21:49

Je mi uplne jedno kam To Vale laduje , ani clanky proRossisticke mi nevadi, ale v ramci vyvazenosti bych i ja uvital neco proti nemu. Napriklad to o tom odporu Ducatistu vuci nemu a cenzure facebooku od Ducati se mi zda hodne zajimave a takovy clanek by zas na oplatku potesil mnoho antiRossistu.

Kryšpín (7) napsal 26.04.2011 v 12:47

Jasně,. Rossiho orientace je to hlavní, co by mělo každýho motofandu zajímat . Pak kdo tady hledá bulvár... Pokud tě články o Rossim nezajímají, tak je prostě nečti, jiných článků je zde fůra. Zajímavé je, že jen u těch s Rossim se vždy rozeběhne diskuse "objektivních" kritiků .

CBR-rr (-4) napsal 25.04.2011 v 11:23

Marex: To maš pravdu, že přebira članky ze světa. Proti tomu nic nemam. Ale nechapu, že vybira jenom ty članky kde pišou jaky je Rossi borec a všichni ostatni jsou z něho uplně vyřizeni. A on to ještě zpusobem bulvarnim jemu hodně blizkym přibarvi.
Nevim odkud maš informaci, že pan redaktor neni Rossista? Pravě naopak, jenom to tak hraje aby to vypadalo, že je nezaujaty a objektivni.
Taky si občas čtu članky ze světa. Proč tady pan redaktor neda članek o to jak Ducatisti vidělÿ za řiditky raději Stonera než Rossiho, nebo članek o Rossiho orientaci? Nic ve zlem, každy jsne nějaky, ale když chce byt někdo tak strašně objěktivni, tak by mohl napsat i tom.

Marex (2570) napsal 23.04.2011 v 23:38

CBR: To máš těžký. On si to z prstu necucá a většinou udělá sumář, nebo přeloží něco ze světa. Rossimu fandí zhruba 50% motofandů a na zbývajících 16 jezdců zbývá dalších 50%. I tohle o něčem svědčí a když jsi enormě oblíbený, má to i stinné stránky. Podle mě dostupných info, není Bosso Rossík. Ale není nejspíš ani antiRossík.

CBR-rr (-4) napsal 23.04.2011 v 18:45

Marex: Nikdo tady netvrdi, že Max nebo Gibernau neco takoveho neřekl. Jenom mně udivule, že nam pan redaktor pořad předklada jedina zpravny nazor, jak je Rossi dokonaly a všemi oblibeny.
Tak ted nevim, kdo je tady paranoidni a komu žluť hali mozek

fourman (87) napsal 23.04.2011 v 14:13

Bosso: Na jednu stranu zase buď
rád, že tu ty příspěvky jsou. Je to známka, že to někdo čte. Kdyby tu nebyly, musel by jsi si hledat jinou práci Samozřejmě díky za tyto články, ať už vyvolávají jakékoli reakce.

fourman (87) napsal 23.04.2011 v 14:08

Co má z toho Dorna, že do Brna přijde cca 170 000 unikátních fanoušků, když vybere jen 70 mega za poplatek. Šejk vytočí o pár barelů ropy víc, a dá ji miliardu bez mrknutí oka. Z apár let se v Eu GP možná ani nepojede. Ale pokuď ji tu někteří z vás chcete mít za každou cenu, tak klidně dejte 10táců za vstupenku. Co, dáte to, když ji tak moc chcete? Tak se ukažte!!!

fourman (87) napsal 23.04.2011 v 14:04

zverzak: Ale o to Ecclestonovi a i Dorně přece jde!!! oni nepotřebujou, aby na závody chodilo co nejvíc lidí. Hlavní je vybrat co nejvíce prachů za zalistovací poplatek, a co nejvyšší sledovanost v TV, a z toho pramenící prachy. Dorna je organizace (firma), která musí vykazovat zisk. Jí je úplně jedno, jestli na GP přijde jen 10tis arabských diváků, hlavně, když za poplatek sebere pul miliardy, nebo rovnou celou.

Marex (2570) napsal 22.04.2011 v 21:58

Takže podle pár přispěvatelů to Biaggi s Gibernauem buď vůbec neřekli, nebo za to dostali řádně zaplaceno. To je mazec! Paranoia, konspirační teorie, lidská omezenost. To vše zde lze nalézt naprosto bez hledání.
Pánové! Žluť vám halí mysl...pak že jsou Rossíci paka.

zverzak (0) napsal 22.04.2011 v 20:08

to fourman: ...to je fakt skandal a kam to povedie, ze sa tie zavody budu odohravat niekde, kde to mozno ani nikoho nezaujima, China, India, Arabske krajiny, lebo Ti si to z prestize budu financovat. Dobry link

fourman (87) napsal 22.04.2011 v 19:46

//aktualne.centrum.cz/sportplus/motorismus/formule/clanek.phtml?id=698113

Nepřipomíná Vám to něco??? Vím, že je to mimo toto téma, ale krásně to odráží momentální situaci v motosportu.

fourman (87) napsal 22.04.2011 v 19:37

Je pravda, že Bosso tyto asi články nepřekládá, že by chtěl někomu dokazovat, kdo je Rossi. Ale někdo se o to očividně snaží. Rossi je prostě zdroj miliard korun, a rozhodně by Gibernau a Biaggi nikdy sami od sebe toto neřekli, navíc během 1 měsíce. Rossi má prd výsledky, a kdyby nesejmul Stonera, tak se o něm už ani nepíše. Ale pro Dornu je Rossi zlatý důl, a musí se o něm pořád psát, a stále musí být za hvězdu, ikdyž ukázal, že jí tak velkou vlastně ani není.

Bosso (344) napsal 22.04.2011 v 17:16

Nikdo se nic nesnaží vyvolat, takový článek vyšel třeba zde: //www.motorsport-magazin.com/motorrad/news-118579-biaggi-ich-respektiere-und-schaetze-rossi-er-ist-ein-legendaerer-fahrer.html nebo třeba tady //www.gpone.com/index.php/en/slider/3441-biaggi-qrossi-lo-stimo-e-un-grandeq.html a nikde takové komentáře jako zde rozhodně nejsou.

SPV (816) napsal 22.04.2011 v 16:29

BBaron: Bosso má pravdu, je to Donington, a tribuna tam je. Malá, ale je.

BBaron (74) napsal 22.04.2011 v 12:10

Pokud to je Donington, tak mává akorát tak do trávy..není tam naproti cílovce tribuna a boxy má za prdelí.

SPV (816) napsal 22.04.2011 v 10:17

CBR-rr: máš naprostou pravdu, už jsem to panu Mikšíkovi i psal a prosil o objektivnost a nadhled. Toto je odpověď. Buď se tu někdo snaží vyvolat dojem, jak je Rossi ten nejlepší jezdec našeho letopočtu i před ním, a nebo Duca musela hodně zaplatit, že to nyní říkal i Sete.

zverzak: Jéžiši, co tu dáváš ty odkazy, copak nevíš, že pravda nesmí vyjít na povrch?!?!?!? Jinak díky za ně.

Jack82 (0) napsal 21.04.2011 v 21:57

je to o momentální kondici motorky, ze rossi nejezdi az tak dobre vpredu. vzpomente si kdyz prisel k yamaze, na rovinách mu vsichni ujízdeli o autobus, ta motorka byla priserna. ducati malinko zaspala, podle me v pulce sezony uz to bude boj na cele jako vzdy. a az duc vychytaj, bude k neporazeni. vzpomente 2, 3 roky zpatky, pokud stoner neupad nebo nedelal chyby, ta motorka slapala neuveritelne. Rossi neni jen skvelej pilot ale i dokonalej testovaci jezdec a tu motorku si nechá udelat presne na svuj styl a hlavne s sebou ma i Burgesse. kam spolu prisli tam stali na piedestalu. jde jen o to jestli uz Rossi neztratil motivaci. Ze by byl starej je blbost, kouknete na Biaggiho, jak mu to jezdí v 38 nebo kolik mu vubec je /jestli nekeca/, jenze ten uz dlouho titul neuzmul, to bylo snad 10 let, takze motivaci mel a kurevsky velkou, je mu jasny ze to mohl bejt posledni jeho titul

zverzak (0) napsal 21.04.2011 v 21:52

to Italsrot: Neber to ako provokaciu, chcem poukazat na fakt, ze z troch headlines tohoto tyzdna v talianskej tlaci ste tu dostali len jednu o tom ako Biaggi so slzou v oku spomina na dobre zavody s Rossim. Ale su tam este dalsie dve. Nic len fakty, ako vzdy.

Marex (2570) napsal 21.04.2011 v 21:18

Jo. Tak když je Max v klidu, je schopen se zachovat i politicky. V reálu by ho nejradši vyfackoval.

Evo (411) napsal 21.04.2011 v 20:38

Nejdriv Sete, ted Max... Jsou to jen recicky, protoze uz spolu nezavodi. Kdyby jo tak se zase fackuji.

PityGPX (949) napsal 21.04.2011 v 19:41

Tak opravdu, Bosso ma pravdu, je t donington. Koukal jsem na své fotky z dvd ja měl pocit, že takto maval i v jerezu :)

italšrot (164) napsal 21.04.2011 v 19:28

zverzak> Proč to furt hrotíš? Už toho nech!! My tu chceme normální pokec!!

Bosso (344) napsal 21.04.2011 v 19:23

To gehenne: Valentino Rossi jel tehdy svůj 100. závod GP a vyhrál svůj 46. závod GP. Byla to GP Velké Británie 2002 v Doningtonu.

PityGPX (949) napsal 21.04.2011 v 18:35

gehenne: fotka je dle mě z jerezu 2002 (tenkrat si to pamatuji jak tak maval).

Jinak, až budou wsbk v misanu, tak zas bude Vale někde na obslužce a třeba Vale za maxem do paddocku půjde pokecat :)) podstatě misano wsbk je jedina akce kde se ti dva můžou sejít. Pak max. na různých anketách např. italska zlata řiditka kde by se oba sešli v případě že by obdrželi cenu. Loni třeba mohl italska řiditka získat max, když dal titul a vale byl třeba druhý

torckx (424) napsal 21.04.2011 v 18:09

Je vidět, že Max Factor konečně dospěl a uznal profesionalitu soka. Stejně je to o tom, že jsou fanoušci silničních motocyklů dělící se na pro-rossi a anti-rossi...a ti druzí fandí lorenzovi, stonerovi a dalším zrovna porážejícím Rossiho.
To je celá pravda...

gehenne_ins (0) napsal 21.04.2011 v 17:57

lidi netusite nekdo z jakyho zavodu je ta fotka kde rosi sedi na motorce bokem na nadrzi pri prujezdu cilem? kdysi sem se to snazil najit na youtube ale marne...

yamaha30 (0) napsal 21.04.2011 v 17:18

Jan26 : JAK BY ROSSI ASI JEZDIL NA SOUČASNÉ HONDĚ? Stačil by na Pedrosu a Stonera?

jan26 (3624) napsal 21.04.2011 v 16:26

Ja byl vzdy vice pro MAXE ale rossi tehda na honde byl opravdu k neporazeni

jan26 (3624) napsal 21.04.2011 v 16:25

martin1
akro se zase ukaze zadnej strach .V kvetnu ho tady budem mit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist