Mark Aitchison ukončil své působení v týmu Grillini

Strohá zpráva týmu Grillini Progea oznámila, že po Doningtonu se skončila spolupráce týmu Grillini Progea a jeho australského pilota Marka Aitchisona.

Australský pilot Mark Aitchison se v týmu Grillini Progea rozhodně nemůže pochlubit nějakými světobornými výsledky, neboť nejlépe dojel jako 14. ve druhé jízdě na Donington Parku. Kromě toho má na svém kontě ještě jeden bod z první assenské jízdy, což dohromady dává 3 mistrovské body a 26. místo v tabulce.
Vloni jezdil Aitchison za stáj Kawasaki Pedercini, a skončil v MS WSBK celkově na 19. místě se ziskem 36 bodů. Jelikož na letošní rok požadovala tato tradiční italská satelitní stáj Kawasaki od australského jezdce minimální příspěvěk 150 000 až 200 000 Euro, tak se nakonec Aitchison rozhodl pro Grillini Racing. Nyní tedy z tohoto týmu odchází a svou budoucnost vidí "Atcho" v britském superbikovém seriálu. Faktem je, že tento australský pilot měl poněkud zkreslené představy o svých jezdeckých kvalitách, což nejlépe dokumentují jeho peněžní požadavky, když se na letošní sezónu ucházel o místo v týmu Liberty Racing a požadoval dokonce za své závodění gáži...
Na straně druhé je ale potřeba napsat, že ani závodní materiál, který měl k dispozici ve stáji Grillini Pregea nepatřil k tomu nejlepšímu, tento tým se totiž bezúspěšně snažil dostat jako CRT do závodění v MotoGP, absolvoval dokonce posezonní testy ve Valencii , nebyl ale Dornou a IRTA akceptován. Proto se se stejným motocyklem BMW S 1000 RR přihlásil do superbikového šampionátu a byl zařazen do stabilní startovní listiny WSBK promotérem Infrontem.
Zda tým Grillini pojede i v Milleru a kdo v kladném případě nahradí “Atcha”, není v době psaní tohoto článku vůbec jasné? Celkem logicky se nabízí jména dvou Italů a to Lorenza Lanziho či Federica Sandiho, který právě absolvoval za tento tým už výše zmiňované testy v MotoGP a nedávno byl propuštěn z Althea Racing, a ještě předtím od Liberty, když ani jeden z těchto týmů nechtěl závodit s novým motocyklem Panigale v kubatuře litrových stocků a defacto tento motocykl na týmové náklady místo továrny Ducati dále vyvíjet.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Vladimír Rejda - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist