Haga a Pitt pokračují dále s továrnou Yamaha

Na začátku tohoto týdne oznámila továrna Yamaha složení svého superbikového týmu.

V pondělí 7. listopadu oznámila továrna Yamaha, že v jejím superbikovém týmu Yamaha Motor Italia bude i v roce 2006 jezdit stejná dvojice jako v roce letošním. V týmu tedy nadále zůstávají působit Japonec Noriyuki Haga a Australan Andrew Pitt, kteří při světové superbikové premiéře továrního stroje Yamaha YZF R1 v letošní sezóně získali několik vynikajících výsledků. Noriyuki Haga skončil v celkové klasifikaci na třetím místě, když nestačil pouze na Troye Corsera a Chrise Vermeulena, Andrew Pitt poté ukončil sezónu WSBK 2005 na výborném osmém místě. Haga navíc zaznamenal v letošní sezóně celkem deset pódiových výsledku, které okořenil dvěmi vítězstvími. Pitt svého nejlepšího výsledku dosáhl hned na úvod v Qataru, kdy v zahajovacím závodě sezóny dojel na čtvrtém místě.
Tým Yamaha Motor Italia bude i v následující sezóně těžit z tovární podpory a na motocykly vyvíjené pro rok 2006 usadí své jezdce poprvé ve dnech 14. – 15. listopadu, kdy bude testovat ve španělské Valencii.
Noriyuki Haga
Byl to dobrý rok a tak jsem chtěl s Yamahou zůstat, jsem velmi rád, že jsme byli schopní sjednotit si podmínky. Měli jsme dobrý společný rok a tak by bylo škoda nevyužít všechnu společně vyvíjenou práci. Yamaha ví co musí na motocyklu předělat, aby to byl vítězný stroj. Pro mne je důležité vědět, že mám potřebnou podporu pro rok 2006. V roce 2000 jsem byl blízko vítězství v šampionátu a má motivace získat titul je nyní zdaleka největší. Stát se superbikovým šampiónem je cíl, kterého musím ještě dosáhnout a pevně věřím, že Yamaha mi může pomoci proměnit tento sen v realitu.
Andrew Pitt
Když jsem vloni podepsal smlouvu, vždy jsem věděl, že realistické možnosti mohou přijít až v roce 2006. Jsem proto potěšený, že v tomto týmu mohu pokračovat a využít tak tvrdou práci, kterou jsme v minulosti odváděli. Těším se na další práci s tímto týmem, věřím, že motocykl může vítězit. Víme co musíme udělat, abychom ho dostali do další úrovně a s roční zkušeností z této třídy, motocyklu i pneumatik Pirelli cítím, že příští rok mohu ukázat svou pravou tvář.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist