Gentlemanská dohoda neplatí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
0ndras (4) napsal 18.07.2010 v 23:25

Jak ubohé od TenKateho
Nedivim se, ze se chce mu na to jeho zavodeni Jonathan vykaslat...

pasolini (260) napsal 18.07.2010 v 09:28

A dělají dobře. Když na to rejžáci serou, dobře jim tak. Aprilce nic jinýho nezbylo, když je SPZ vypoklonkoval Honda Cupem. A BMW to taky dělaj dobře viz Stocky. Příští rok tam budou japončíci v čele s Hondou ometat chvost. A to nejsem nijak zaujatý, páč CBR sám jezdím.

Marex (2575) napsal 17.07.2010 v 14:45

Tak šaškárna to není. Aprilia s tím nesouhlasila a není pravidlo, které by ji donutilo to nedělat. Podobně BMW. Obě značky mají jako vrchol tento šampionát a tak do něj rvo peníze vrchem, spodem...a je to vidět!!!u

desmo69 (638) napsal 17.07.2010 v 13:53

šaškárna

SoulTrain21 (753) napsal 16.07.2010 v 22:22

Jde mu asi oto,že tohle jsou další náklady navíc a tak se týmy dohodly,že tohle dělat nebudou.Ale je jasné,že opičáci z Aprilie mají peněz dost,protože všechny peníze perou jen do SBK A ve výsledku je ztoho motor specifikace Mgp

Rado_ (564) napsal 16.07.2010 v 21:43

O co Ten Katemu jde? je to jejich boj, že HRC na SBK kašle... Totéž Ducati... nemusíme vyvíjet, budeme chlastat v Bibione na pláži, ony se ty pravidla vždy přihnou směrem k nám... lempli jedni...

Marex (2575) napsal 16.07.2010 v 13:34

Že je to drahý? No bodejď, když to se sériovkou má podobnou leda siluetu a blok motoru. MS Stocků prosím!!! Už po desáté.

korni (116) napsal 16.07.2010 v 13:07

Co se testovacích týmů u WSBK týče jsou jedinými hříšníky Aprilia a BMW? Jaký je pak rozdíl v testování Baylisse u Ducati? Testovací jezdec, tovární WSBK speciál, a oprášený team Troyových specialistů? Myslím že fabriky, které se ve WSBK angažují přímo to prostě budou dělat vždy (viz článek //www.motorkar...ni-snimky-16407.html kdo tomu trochu, rozumí pozná, že zde se nejedná o testování běžného seriového modelu ale o chystaný WSBK speciál). Chápu ale postoj Ten Kateho, kdy si může z pozice privátního týmu jen s podporou fabriky nechat o podobných testech jen zdát (stejně jsou na tom i u Suzuki. Jaká přesně je situace u Yamahy nedokážu posoudit).

Bosso (344) napsal 16.07.2010 v 11:56

Děkuji za upozornění, už je to opraveno.

4star (219) napsal 16.07.2010 v 11:38

"A ještě ožehavé téma, další snížení hmotnosti u čtyřválcových motocyklů na 162 kilogramů. Od Silverstone smí Ducati..." Vzdy jsem myslel ze ducati je dvouhrnek

wario (126) napsal 16.07.2010 v 11:27

Ducati co s tebou bude ? ...

Lech (57) napsal 16.07.2010 v 11:01

Ta tučně napsnaá věta dole pod foto... semtam se opakující chybka v článcích \bosso.




TOPlist