Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A dělají dobře. Když na to rejžáci serou, dobře jim tak. Aprilce nic jinýho nezbylo, když je SPZ vypoklonkoval Honda Cupem. A BMW to taky dělaj dobře viz Stocky. Příští rok tam budou japončíci v čele s Hondou ometat chvost. A to nejsem nijak zaujatý, páč CBR sám jezdím.
Tak šaškárna to není. Aprilia s tím nesouhlasila a není pravidlo, které by ji donutilo to nedělat. Podobně BMW. Obě značky mají jako vrchol tento šampionát a tak do něj rvo peníze vrchem, spodem...a je to vidět!!!u
Jde mu asi oto,že tohle jsou další náklady navíc a tak se týmy dohodly,že tohle dělat nebudou.Ale je jasné,že opičáci z Aprilie mají peněz dost,protože všechny peníze perou jen do SBK A ve výsledku je ztoho motor specifikace Mgp
O co Ten Katemu jde? je to jejich boj, že HRC na SBK kašle... Totéž Ducati... nemusíme vyvíjet, budeme chlastat v Bibione na pláži, ony se ty pravidla vždy přihnou směrem k nám... lempli jedni...
Co se testovacích týmů u WSBK týče jsou jedinými hříšníky Aprilia a BMW? Jaký je pak rozdíl v testování Baylisse u Ducati? Testovací jezdec, tovární WSBK speciál, a oprášený team Troyových specialistů? Myslím že fabriky, které se ve WSBK angažují přímo to prostě budou dělat vždy (viz článek //www.motorkar...ni-snimky-16407.html kdo tomu trochu, rozumí pozná, že zde se nejedná o testování běžného seriového modelu ale o chystaný WSBK speciál). Chápu ale postoj Ten Kateho, kdy si může z pozice privátního týmu jen s podporou fabriky nechat o podobných testech jen zdát (stejně jsou na tom i u Suzuki. Jaká přesně je situace u Yamahy nedokážu posoudit).
"A ještě ožehavé téma, další snížení hmotnosti u čtyřválcových motocyklů na 162 kilogramů. Od Silverstone smí Ducati..." Vzdy jsem myslel ze ducati je dvouhrnek
Jak ubohé od TenKateho
Nedivim se, ze se chce mu na to jeho zavodeni Jonathan vykaslat...
A dělají dobře. Když na to rejžáci serou, dobře jim tak. Aprilce nic jinýho nezbylo, když je SPZ vypoklonkoval Honda Cupem. A BMW to taky dělaj dobře viz Stocky. Příští rok tam budou japončíci v čele s Hondou ometat chvost. A to nejsem nijak zaujatý, páč CBR sám jezdím.
Tak šaškárna to není. Aprilia s tím nesouhlasila a není pravidlo, které by ji donutilo to nedělat. Podobně BMW. Obě značky mají jako vrchol tento šampionát a tak do něj rvo peníze vrchem, spodem...a je to vidět!!!u
šaškárna
Jde mu asi oto,že tohle jsou další náklady navíc a tak se týmy dohodly,že tohle dělat nebudou.Ale je jasné,že opičáci z Aprilie mají peněz dost,protože všechny peníze perou jen do SBK A ve výsledku je ztoho motor specifikace Mgp
O co Ten Katemu jde? je to jejich boj, že HRC na SBK kašle... Totéž Ducati... nemusíme vyvíjet, budeme chlastat v Bibione na pláži, ony se ty pravidla vždy přihnou směrem k nám... lempli jedni...
Že je to drahý? No bodejď, když to se sériovkou má podobnou leda siluetu a blok motoru. MS Stocků prosím!!! Už po desáté.
Co se testovacích týmů u WSBK týče jsou jedinými hříšníky Aprilia a BMW? Jaký je pak rozdíl v testování Baylisse u Ducati? Testovací jezdec, tovární WSBK speciál, a oprášený team Troyových specialistů? Myslím že fabriky, které se ve WSBK angažují přímo to prostě budou dělat vždy (viz článek //www.motorkar...ni-snimky-16407.html kdo tomu trochu, rozumí pozná, že zde se nejedná o testování běžného seriového modelu ale o chystaný WSBK speciál). Chápu ale postoj Ten Kateho, kdy si může z pozice privátního týmu jen s podporou fabriky nechat o podobných testech jen zdát (stejně jsou na tom i u Suzuki. Jaká přesně je situace u Yamahy nedokážu posoudit).
Děkuji za upozornění, už je to opraveno.
"A ještě ožehavé téma, další snížení hmotnosti u čtyřválcových motocyklů na 162 kilogramů. Od Silverstone smí Ducati..." Vzdy jsem myslel ze ducati je dvouhrnek
Ducati co s tebou bude ? ...
Ta tučně napsnaá věta dole pod foto... semtam se opakující chybka v článcích \bosso.