Frustrace u Ondry Ježka!

Už z toho začínám pomalu trochu chytat frustraci. Minulý víkend jsem po nevydařeném nedělním závodu v Misanu vůbec nepsal report z posledního dne. Důvod? Už ani mě věčného optimistu nebaví pořád informovat o tom, že se nezadařilo, nebo něco nefungovalo jak mělo a že výsledkem je taková a taková pozice ve druhé desítce. V zápětí se dočítám, že chyba asi bude na našem příjmači, jelikož příjmače týmu fungují perfektně a je proto s podivem, že jezdci nedosahují mnohem lepších výsledků. Podobná informace se objevuje v zápětí znovu a já už opravdu nevím co si myslet. Všichni mít pravdu přeci nemůžeme...

Frustrace u Ondry Ježka!
Mnou tuto sezónu často používané slovo “bohužel“ se však objeví i tentokrát. Důvodem je výsledek dnešního dne na brněnském Masarykově okruhu. Ondra obsadil k mému i zklamání mnoha dalších až 17. pozici v první, páteční kvalifikaci. Čas 2:06,938 je pak takřka tristní. Na domácí trati je takový výsledek jednoduše úplná “slabota“. Vědom si je toho i sám Ondra, který se na domácí prostředí opravdu těšil a chtěl a pořád chce letošní nedařící se sezónu právě zde konečně prolomit. Má-li však k takovému “breaku“ dojít, nebude to s těmito výkony. Ondra nafasoval od vítěze dnešní kvalifikace Francouze Maxime Bergera téměř rovné tři vteřiny. To je na ručník... Jenže otázkou je proč jezdec, který umí Brno za 2:03,4, na skvěle fungujícím stroji Aprilia zajede takovou “loudačku“? Nechci se tady pouštět do žádných velkých akcí, ale spíš nabídnout námět na zamyšlení. Já prostě fandím Ondrovi a i když se již delší dobu nedaří, budu mu fandit dál. Fandění je krásná věc a když se daří je ještě krásnější. To pravé fanouškovství však nikdy nekončí a i když bude Ondra bojovat jen o místa oceněná skromným počtem bodů, budeme, až bude dobojováno, odcházet s pocitem, že naše podpora byla maximální.


„V dnešním velice horkém dni jsem měl problém s přehříváním motoru své Aprilie. Každou zastávku bylo nutné motor doplňkově ochlazovat a i přesto se projevovalo přehřívání vadnutím výkonu. Laborovali jsme také s nastavením zadního tlumiče, protože nebyl optimálně nastavený na daný typ směsi pneumatiky. V odpolední kvalifikaci, ve které jsem věřil ve vylepšení svého poledního výkonu, mi hned v úvodu začala vibrovat přední brzda. Na vině byl s největší pravděpodobností zkřivený kotouč. Brzdný učinek i chod brzdy byl velice nepříjemný a značně mě omezoval především při prudkém brždění na konci rovinek. Výsledný čas 2:06,9 je velice slabý a s průběžnou 17. pozicí jsem silně nespokojen!“,
řekl Ondra Ježek, jezdec týmu MS Racing

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist