Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Bosso: Dobrý den, pane Mikšík,
ve vašem článku není ani slovem zmíněno, že Flammini chce více pěněz, a že to napsali Němci neznamená, že to tak je. Ze všech stran jsme krmeni prohlášeními Dorny, Abraháma, a Flamminiho, jak jsou na tom neskutečně špatně. Nikdo se ale už nezabývá, proč tomu tak je, ani vy (pokud na tom špatně jsou). Nevím, proč se rozepisujete v komentáři o zalistovacím poplatku, já o ničem takovém nemluvil. Pokud Vám přijde, že můj příspěvek není k tématu, chyba bude na Vaší straně.
pro SPV a podobné. Brno nikdy se nemůže samofinancovat. Motorky a auta patří mezi velmi drahé sporty. Pokud stát dotuje lyžování, fotbal, basketbal,.. vlastně všechny sporty a jen si vzpomeňte, že to není tak dlouho co Charouz jezdil s Engem nějaký seriál jakoby mistrovství světa formulí a byl dotován státními penězi. Zajímavé, že v tu dobu to nikomu nevadilo Každý extraligový klub dostává desítky milionů a nevidím někoho komu by to vadilo. S fotbalem je to stejné a na zápasy chodí pár tisích diváků. Nevím proč to tolka lidem vadí, když chce Abrahám stejné podmínky jako ostatní, neříkám lepší, protože se vynaložené peníze opravdu vrátí, ne jak jinde.
To SPV: Nadpis článku v originále je: "Nur mehr Geld hilft", Ty by jsi to přeložil jinak? A dále Flammini v článku říká, že je potřeba více peněz do superbiků, aby se udržely privátní týmy a nebylo příští rok zase o nějakého méně. To snad nemá s AMD nic společného! A MotoGP v Brně nemá vůbec nic společného s brněnským závodem WSBK. Ta chybějící částka pro "zalistovacé poplatek" je pouze otázkou závodu MotoGP, za WSBK se nic neplatí, protože je promotér Infront Sports rád, že to někdo pořádá. A těch 60 - 70 000 lidí za závodní superbikový víkend prostě pokryje náklady. Pokud přijde letos více diváků na Checu, Melandriho, Biaggiho, Smrže a spol., a vydělá se, tak jen dobře, a pojede se v Brně zřejmě i příští rok...Úplně jednoduché, takže o žádnou pomoc Brnu v článku nejde a laskavě se drž tématu!
Ale Flamini neřekl, že pomůže jen více peněz!! To je zase zkreslený název článku snažící se vyvolat dojem, jak se Brnu musí pomoci. Sám Flamini řekl, že v některých zemích nechodí fanoušci, no tak ať tam nejezdí. Toto nejsou žádné nové informace. Peníze chtějí všichni a pořád, stejně jako že banky mají problémy. GP a WSBK se k sobě přiblížili a ještě kvůli novým pravidlům přiblíží tak, že to problémy způsobovat musí. To se ale musí kluci domluvit mezi sebou.
mates: je to MS takže cestování se prostě nevyhneš. štoky jsou ME, tak cestují mnohem míň. já jsem podle mě biky neztratily kouzlo jen kvůli zavedení 4T v motogp, ale s nástupem elektroniky. teď už to není tolik o jezdcích, ale spíš o tom kdo má víc peněz a může si dovolit lepší díly a elektroniku. pro letos zavedli pravidlo, že vstřikování musí vycházet ze sériového modelu. když budou tak postupně ubírat různých elektronických pomocníků, tak to budou zase závody jak víno jinak co do atraktivity, tam má wsbk před motogp pořád ještě velký náskok
Pasolini: problém je v tom, že tam kde jsou dneska Stocky, tak tam superbiky dříve začínaly. Já ty závody mám rád, ale není to už ono. A jestli tam jezdí nejlepší jezdci, tak to asi spíš ne, to musíš uznat. Jestli chtěj šetřit, tak ať klidně jezděj jenom v Evropě, komu by to vadilo. V USA a Japonsku maj stejně svoje vlastní závody. Zapomněl jsem na Austrálii, tak tam by mohla být vyjímka
WSBK přišlo o svoje hlavní kouzlo dnem kdy v MotoGP začali jezdit 4takty. MotoGP má perfektně udělané promo a on board záběry dokážou udělat i z nudného závodu závod.
WSBK tohle zatím neumí. A závody ve WSBK se začínají silně podobat těm nudným z MotoGP. Tak proč na ně koukat.
Nemusím vidět High tech stroje. Chci vidět pořádné závody.
mates: jo, to jsou dál, docela dost upravený, to je jasný. Jsou to špičkové stroje a podle mě takové mají být. Je to MS a proto tam jezdí ti nejlepší jezdci. Ale stále jsou to motorky se sériovým původem.
Ale na to jsem ppředtím nereagoval. Motorky blízké sérii, tak od toho jsou stocky.
pasolini: i když jsou současné sériovky už hodně rychlé a dobré přímo v sérii, tak do superbikeových "speciálů" které vidíš při závodech maj hooooooodně daleko
Ogg: No tak já nevidím do cenové polityky Infront,ale možná už ten zalistovací poplatek dělá z MGP prodělečnou záležitost, která utluče veškeré příjmy.
Jaký je zalistovací poplatek pro Infront? Víš? Na hradě by se to dalo zjistit. Pak to odečteme od těch 60tis lístků...plus nějaké další výdaje a příjmy.
Ááá amaterský samouk a ekonomický analfabet Nuvolari dokonce umí číst...no tak chlape to jsi vážně překvapil Lepší než kdyby jsi fušoval do chirurgie no né?
No ne, ekonomický prvok italšrot, který si myslí, že zvednutím cen se zvýší výběr DPH a vesele přitom ignoruje (nebo o nich neslyšel) pojmy, jako koupěschopná poptávka a disponibilní důchod, si povídal s prorektorem, to muselo být fakt pikantní...
A co by se tím vyřešilo, když by Wé eS Bé Ká zůstaly?
Průměrně inteligentní člověk pozná, že priorita je zachránit akci, která dělá státu reklamu, čest. Taková akce, kde přijde za týden cca 250 000 diváků se musí zachránit stylem "hlava - nehlava". Na závěr jednu otázku.
Co je asi prioritnější pro Hrad? Zachránit akci, kde přijde za tři dny slabých 60 000? Nebo akci, kde přijde čtvrt milionů? Akci, kterou vysílá sotva Eurosport s dalšímí pofiderními TV stanicemi, které tu chytneme maximálně nějak přes web, či akci, kterou vysílá 250 TV národních stanic?
Jak můžou být Wé eS Bé Ká výdělečnou akcí, když přijde za tři dny sotva 60 000 ?? To mi vysvětlete Howgh.
Oni by se mohli spíš zamyslet kolik co stojí a za co se vlastně utrácí...ona ta motorka je asi z celého týmu to nejlevnější - což je celkem paradox. Stejně jak praskají bubliny s realitními trhy, tak praskají bubliny i jinde. Žádná krize není - máme co jíst a máme kde spát, pouze se přestává utrácet za hlouposti. Motorky samozřejmě nejsou hloupost (přírodní okruhy jedou jak snad nikdy v historii), ale "velké" závody stihly na sebe za posledních pár let nabalit spoustu sajrajtu. A škemrat nebo se vztekat o peníze s nataženou rukou u přepářky...koho mi to jen připomíná?
Nějak mi tu chybí AKRO. Že by banán? Nedávno tu nějaký pisálek žádal Bossa, jestli by s tím nešlo něco udělat, aby jeho příspěvky nemusel číst. Fuj, práskačství se mi vůbec nelíbí
mateskladno
Taky tomu nerozumím. AMD chce po státu dotaci na výpalné pro SPZku (70 mega) a pokud ji nedostanou, tak jako první půjdou WSBK- zajimavé Proč asi???
Více peněz? Ať WSBK přiblíží ještě více motorkám z prodejny a bude mít tolik přihlášek, že bude mudet dělat výběr prvních 15 z pořadí WSBK a zbytek budou vítězové národních šampionátů. Britské, Německé, Italské, Španělské superbikové mistrovství jsou sakra kvalitní závody, tak ať dají možnost mistrům z těchle zemí možnost se měřit s těmi nejlepšími. Mnohem více lidí se půjde podívat na závody kde jezdí bike podobný tomu v garáži a který si může koupit s pocitem, že má závodní bike. Moto GP je však speciál, který má s normální motorkou společná akorát kola a řidítka Přeháním, ale pomalu to k tomu spěje.
Bosso> Opět se musím ohradit k tématu: "současná hospodářská krize." To co momentálně probíha ve světě je neochota nebo obava investorů.Jsou daleko obezřetnější kam,kdy,komu a jestli vůbec sponzorovat tedy vlastně investovat. Ale krize jako taková skončila loni a obávám se,že právě tohle strašení novinářů a politiků v lidech ten pocit utvrzuje a tak vlastně uměle brzdí opětovný rozjezd ekonomiky.Ještě roky se svět bude vymlouvat na ekon. krizi...tohle se psalo ve jejím průběhu a potvrzuje se to.Na tohle téme jsem se bavil s prorektorem ekonomického institutu v Praze a má na to stejný názor.
Le Corbusier > nic s Brnem se neděje, to jen fa AB vynáší do světa plačtivé nářky o tom, jak chce státní dotaci pro své soukromé kšefty... Závody budou v Brně dál, i když se nás sredceryvnou pózou spojenou s vydíráním veřejného sektoru snaží "někdo" přesvědčit o opaku... Pokud to promotér neví, tak tomu tak prostě je a závody budou... Vůbec bych na to nereagoval...
no Brono se má přece škrtnout jen Moto GP a Rossi sám řekl, že jednou bude chtít jezdit ve WSBK, ale předpokládám, že to bude až se mu výsledkově podaří přeskočit Agostiniho
To Bosso: Dobrý den, pane Mikšík,
ve vašem článku není ani slovem zmíněno, že Flammini chce více pěněz, a že to napsali Němci neznamená, že to tak je. Ze všech stran jsme krmeni prohlášeními Dorny, Abraháma, a Flamminiho, jak jsou na tom neskutečně špatně. Nikdo se ale už nezabývá, proč tomu tak je, ani vy (pokud na tom špatně jsou). Nevím, proč se rozepisujete v komentáři o zalistovacím poplatku, já o ničem takovém nemluvil. Pokud Vám přijde, že můj příspěvek není k tématu, chyba bude na Vaší straně.
Jak je to vlastně s tím novým pravidlem o zrcátkách ve WSBK?
pro SPV a podobné. Brno nikdy se nemůže samofinancovat. Motorky a auta patří mezi velmi drahé sporty. Pokud stát dotuje lyžování, fotbal, basketbal,.. vlastně všechny sporty a jen si vzpomeňte, že to není tak dlouho co Charouz jezdil s Engem nějaký seriál jakoby mistrovství světa formulí a byl dotován státními penězi. Zajímavé, že v tu dobu to nikomu nevadilo Každý extraligový klub dostává desítky milionů a nevidím někoho komu by to vadilo. S fotbalem je to stejné a na zápasy chodí pár tisích diváků. Nevím proč to tolka lidem vadí, když chce Abrahám stejné podmínky jako ostatní, neříkám lepší, protože se vynaložené peníze opravdu vrátí, ne jak jinde.
To SPV: Nadpis článku v originále je: "Nur mehr Geld hilft", Ty by jsi to přeložil jinak? A dále Flammini v článku říká, že je potřeba více peněz do superbiků, aby se udržely privátní týmy a nebylo příští rok zase o nějakého méně. To snad nemá s AMD nic společného! A MotoGP v Brně nemá vůbec nic společného s brněnským závodem WSBK. Ta chybějící částka pro "zalistovacé poplatek" je pouze otázkou závodu MotoGP, za WSBK se nic neplatí, protože je promotér Infront Sports rád, že to někdo pořádá. A těch 60 - 70 000 lidí za závodní superbikový víkend prostě pokryje náklady. Pokud přijde letos více diváků na Checu, Melandriho, Biaggiho, Smrže a spol., a vydělá se, tak jen dobře, a pojede se v Brně zřejmě i příští rok...Úplně jednoduché, takže o žádnou pomoc Brnu v článku nejde a laskavě se drž tématu!
Ale Flamini neřekl, že pomůže jen více peněz!! To je zase zkreslený název článku snažící se vyvolat dojem, jak se Brnu musí pomoci. Sám Flamini řekl, že v některých zemích nechodí fanoušci, no tak ať tam nejezdí. Toto nejsou žádné nové informace. Peníze chtějí všichni a pořád, stejně jako že banky mají problémy. GP a WSBK se k sobě přiblížili a ještě kvůli novým pravidlům přiblíží tak, že to problémy způsobovat musí. To se ale musí kluci domluvit mezi sebou.
mates: je to MS takže cestování se prostě nevyhneš. štoky jsou ME, tak cestují mnohem míň. já jsem podle mě biky neztratily kouzlo jen kvůli zavedení 4T v motogp, ale s nástupem elektroniky. teď už to není tolik o jezdcích, ale spíš o tom kdo má víc peněz a může si dovolit lepší díly a elektroniku. pro letos zavedli pravidlo, že vstřikování musí vycházet ze sériového modelu. když budou tak postupně ubírat různých elektronických pomocníků, tak to budou zase závody jak víno jinak co do atraktivity, tam má wsbk před motogp pořád ještě velký náskok
Pasolini: problém je v tom, že tam kde jsou dneska Stocky, tak tam superbiky dříve začínaly. Já ty závody mám rád, ale není to už ono. A jestli tam jezdí nejlepší jezdci, tak to asi spíš ne, to musíš uznat. Jestli chtěj šetřit, tak ať klidně jezděj jenom v Evropě, komu by to vadilo. V USA a Japonsku maj stejně svoje vlastní závody. Zapomněl jsem na Austrálii, tak tam by mohla být vyjímka
Ale stejně na ně budu čumět dál to je jasný. Ale ta šťáva WSBká dávno chybí.
WSBK přišlo o svoje hlavní kouzlo dnem kdy v MotoGP začali jezdit 4takty. MotoGP má perfektně udělané promo a on board záběry dokážou udělat i z nudného závodu závod.
WSBK tohle zatím neumí. A závody ve WSBK se začínají silně podobat těm nudným z MotoGP. Tak proč na ně koukat.
Nemusím vidět High tech stroje. Chci vidět pořádné závody.
mates: jo, to jsou dál, docela dost upravený, to je jasný. Jsou to špičkové stroje a podle mě takové mají být. Je to MS a proto tam jezdí ti nejlepší jezdci. Ale stále jsou to motorky se sériovým původem.
Ale na to jsem ppředtím nereagoval. Motorky blízké sérii, tak od toho jsou stocky.
pasolini: i když jsou současné sériovky už hodně rychlé a dobré přímo v sérii, tak do superbikeových "speciálů" které vidíš při závodech maj hooooooodně daleko
Desmo: Popravdě Rossiho nebýt, tak se diváků do ochozů při GP tolik nepohrne. Jít tak 46 do WSBK teď, možná se to i srovná. (opravdu tomu věřím!).
Ogg: No tak já nevidím do cenové polityky Infront,ale možná už ten zalistovací poplatek dělá z MGP prodělečnou záležitost, která utluče veškeré příjmy.
Jaký je zalistovací poplatek pro Infront? Víš? Na hradě by se to dalo zjistit. Pak to odečteme od těch 60tis lístků...plus nějaké další výdaje a příjmy.
Ááá amaterský samouk a ekonomický analfabet Nuvolari dokonce umí číst...no tak chlape to jsi vážně překvapil Lepší než kdyby jsi fušoval do chirurgie no né?
No ne, ekonomický prvok italšrot, který si myslí, že zvednutím cen se zvýší výběr DPH a vesele přitom ignoruje (nebo o nich neslyšel) pojmy, jako koupěschopná poptávka a disponibilní důchod, si povídal s prorektorem, to muselo být fakt pikantní...
A co by se tím vyřešilo, když by Wé eS Bé Ká zůstaly?
Průměrně inteligentní člověk pozná, že priorita je zachránit akci, která dělá státu reklamu, čest. Taková akce, kde přijde za týden cca 250 000 diváků se musí zachránit stylem "hlava - nehlava". Na závěr jednu otázku.
Co je asi prioritnější pro Hrad? Zachránit akci, kde přijde za tři dny slabých 60 000? Nebo akci, kde přijde čtvrt milionů? Akci, kterou vysílá sotva Eurosport s dalšímí pofiderními TV stanicemi, které tu chytneme maximálně nějak přes web, či akci, kterou vysílá 250 TV národních stanic?
Jak můžou být Wé eS Bé Ká výdělečnou akcí, když přijde za tři dny sotva 60 000 ?? To mi vysvětlete Howgh.
Oni by se mohli spíš zamyslet kolik co stojí a za co se vlastně utrácí...ona ta motorka je asi z celého týmu to nejlevnější - což je celkem paradox. Stejně jak praskají bubliny s realitními trhy, tak praskají bubliny i jinde. Žádná krize není - máme co jíst a máme kde spát, pouze se přestává utrácet za hlouposti. Motorky samozřejmě nejsou hloupost (přírodní okruhy jedou jak snad nikdy v historii), ale "velké" závody stihly na sebe za posledních pár let nabalit spoustu sajrajtu. A škemrat nebo se vztekat o peníze s nataženou rukou u přepářky...koho mi to jen připomíná?
Nějak mi tu chybí AKRO. Že by banán? Nedávno tu nějaký pisálek žádal Bossa, jestli by s tím nešlo něco udělat, aby jeho příspěvky nemusel číst. Fuj, práskačství se mi vůbec nelíbí
mateskladno
Taky tomu nerozumím. AMD chce po státu dotaci na výpalné pro SPZku (70 mega) a pokud ji nedostanou, tak jako první půjdou WSBK- zajimavé Proč asi???
Ohledně toho, zda jsou sbk prodělečné se zabývá devátý bod v desateru.
//www.motorkari...ft=104060&fid=25
JP a trigr: nesouhlas. A proč? Protože to už tam dávno je.
JP souhlas
mamba54: pak tomu teda moc nerozumim. Nezaznamenal jsem totiž informaci, že by WSBK bylo ztrátové...
Více peněz? Ať WSBK přiblíží ještě více motorkám z prodejny a bude mít tolik přihlášek, že bude mudet dělat výběr prvních 15 z pořadí WSBK a zbytek budou vítězové národních šampionátů. Britské, Německé, Italské, Španělské superbikové mistrovství jsou sakra kvalitní závody, tak ať dají možnost mistrům z těchle zemí možnost se měřit s těmi nejlepšími. Mnohem více lidí se půjde podívat na závody kde jezdí bike podobný tomu v garáži a který si může koupit s pocitem, že má závodní bike. Moto GP je však speciál, který má s normální motorkou společná akorát kola a řidítka Přeháním, ale pomalu to k tomu spěje.
Ritchy- Jsi naivní. Věř, že bude li se Brno škrtat z kalendáře, tak jako první "půjdou" superbiky. Moto GP až po nich.
ChenziR1, nemyslím tím Flamminiho (kterej si to v duchu ale určitě taky přeje) ale fanoušky, kteří o tom básní snad už druhou sezónu...
desmo69 v 15:33:
tak nějak jsem tam nečetl ani náznak toho ,že by jen čekal n Rossiho ...?!?
Bosso> Opět se musím ohradit k tématu: "současná hospodářská krize." To co momentálně probíha ve světě je neochota nebo obava investorů.Jsou daleko obezřetnější kam,kdy,komu a jestli vůbec sponzorovat tedy vlastně investovat. Ale krize jako taková skončila loni a obávám se,že právě tohle strašení novinářů a politiků v lidech ten pocit utvrzuje a tak vlastně uměle brzdí opětovný rozjezd ekonomiky.Ještě roky se svět bude vymlouvat na ekon. krizi...tohle se psalo ve jejím průběhu a potvrzuje se to.Na tohle téme jsem se bavil s prorektorem ekonomického institutu v Praze a má na to stejný názor.
Le Corbusier > nic s Brnem se neděje, to jen fa AB vynáší do světa plačtivé nářky o tom, jak chce státní dotaci pro své soukromé kšefty... Závody budou v Brně dál, i když se nás sredceryvnou pózou spojenou s vydíráním veřejného sektoru snaží "někdo" přesvědčit o opaku... Pokud to promotér neví, tak tomu tak prostě je a závody budou... Vůbec bych na to nereagoval...
no Brono se má přece škrtnout jen Moto GP a Rossi sám řekl, že jednou bude chtít jezdit ve WSBK, ale předpokládám, že to bude až se mu výsledkově podaří přeskočit Agostiniho