Do příští sezóny s jiným názvem

Královéhradecký motocyklový tým změnil svůj název a pro sezónu 2006 angažoval nové jezdce. V Mistrovství světa Supersport pojede za tým Intermoto Czech Klaffi dánský jezdec Nicolai Sorensen a ve třídě Supersport 600 mladý Čech Jan Prudík.

Do příští sezóny s jiným názvem
Motocyklový tým pánů Kubíčka a Látra se připravuje na další sezónu Mistrovství světa Supersport, která do královéhradeckého týmu přinese několik změn. Předně to je změna názvu týmu, který od sezóny 2006 bude vystupovat pod jménem Intermoto Czech Klaffi Team. K této změně došlo na základě materiálové spolupráce s rakouským týmem Klaffi Honda, který patří Mistru světa Sidecare Klausu Klaffenböckovi, jenž s Intermotem spolupracoval i v letošní sezóně. Pro příští sezónu došlo mezi oběma týmy k vzájemné dohodě, kterou provází především dodávka motocyklů Honda CBR 600RR.
Pro šampionát World Supersport 2006 byl týmem angažován dánský jezdec Nicolai Sorensen, který tak zasáhne v barvách českého týmu do bojů o světové body. Druhý jezdec týmu pro světový šampionát prozatím nebyl určen. Největší zájem má tým pochopitelně o prodloužení dohody s Tomášem Mikšovským, kterému byly nabídnuty podmínky, jenž by mu zabezpečily start ve všech závodech světových supersportů. Nymburský jezdec se však ke svému dalšímu setrvání v týmu prozatím plně nevyjádřil a tak v úvahu přicházejí i jiné varianty. O přesném složení týmu Vás budeme informovat v nejbližších týdnech.
Tým Intermoto Czech Klaffi od roku 2006 také zasáhne do nového šampionátu třídy Superstock 600. V Mistrovství Evropy této třídy, které se jezdí během víkendu WSBK, se představí brněnský jezdec Jan Prudík. Tento mladý jezdec dostane k dispozici motocykl Honda CBR 600RR ve "štokové" úpravě, s nímž se pokusí o co nejlepší výsledek v náročné konkurenci svých vrstevníků. Šampionát Superstock 600 je motocyklovou třídou pro jezdce ve věku 15 - 21 let a s motocykly bez sportovních úprav je jakousi přípravkou talentované mládeže ke vstupu do různých světových šampionátů. Mezi jezdci, kteří se letos zúčastnili úvodního ročníku tohoto perspektivního šampionátu, nalezneme i jména, která budeme v příští sezóně číst na startovních listinách Mistrovství světa třídy 250 ccm (Berger), či Mistrovství světa Supersport (Canepa, Tiberio).
Josef Kubíček – manažer týmu:
V současné Evropě je velký problém se sháněním finančních prostředků na provozování motoristického sportu, nejen v České republice bojují manažeři s nedostatkem financí, ale jak jsem kupodivu zjistil, stejný problém má prakticky celá západní Evropa. Z tohoto důvodu jsme jednali s naším letošním technickým partnerem, týmem Klaffi Honda, o další spolupráci. Na základě dlouhých jednání došlo k dohodě mezi našim týmem a týmem pana Klause Klaffenböcka, který se ještě více zapojil do materiálové pomoci našemu týmu. Zde bych chtěl zdůraznit, že vstup týmu Klaffi Honda do našeho subjektu není žádným předbráním, ani sloučením dvou týmů. Jedná se pouze o materiálovou výpomoc. Tým Klaffi Honda nám přenechává veškerou techniku pro třídu Supersport, kterou tento tým disponoval a navíc je součástí dohody i dodávka jednoho zcela nového motocyklu modelové řady 2006. Tým Klaffi Honda se s definitivní platností rozhodl, že se dále nebude věnovat této třídě, ale že veškerou svou aktivitu bude směřovat pouze do třídy Superbike. Nicméně i dále chce tým Klaffi Honda mít alespoň vizuální zastoupení v supersportovém seriálu a tak za materiálovou a technickou pomoc jsme se s rakouským týmem dohodli na doplnění jeho jména do názvu našeho týmu.
Jezdcem našeho týmu se stal Dán Nicolai Sorensen, který byl vybrán po konzultaci s týmem Klaffi Honda, Honda Europe a Honda Danmark. Nicolai Sorensen jezdil v letošní sezóně dánský šampionát třídy Supersport, kde obhajoval své loňské, celkové vítězství. Letos mu to na titul nevyšlo, když mu po čtrnácti závodech na druhé pozici chyběly na vítěze pouhé čtyři body. Jeho jméno je však v naší zemi známé především z roku 2003, kdy Nicolai jezdil Mistrovství Evropy třídy 250 ccm, kde se nakonec umístil na celkovém čtvrtém místě.
Prozatím druhého jezdce nemáme ještě určeného. Prakticky denně komunikujeme s několika jezdci, mezi kterými je pochopitelně i Tomáš Mikšovský. Popravdě řečeno, v současné době čekáme pouze na Tomášovo vyjádření, respektive na vyjádření jeho manažera. Máme však samozřejmě jisté obsazení druhého jezdce ze zahraničí a je tedy na panu Jírovcovi (manažer Tommyho) jak celá věc dopadne. Čas je v této chvíli neúprosný, SBK komise zasedá již 15.-16. 12. 05 což je prakticky co nevidět.
Další dohoda byla uzavřená s mladým Honzou Prudíkem, který za nás již v letošním roce startoval v brněnském mistráku. Honza pojede evropský šampionát Superstock 600, kde se bude snažit především nashromáždit zkušenosti.
Dále se stoprocentně budeme věnovat spolu v plné koordinaci s AMK Hořice v AČR letos založenému Junior Minibike teamu a to jak technicky tak samozřejmě i organizačně případně jsme připraveni i ekonomicky pomáhat zajišťovat tento subjekt. Těmito kroky chceme pomáhat opravdovému rozvoji našeho sportu bez, kterého prostě na naší základně nemůžeme nikdo z celého Intermota existovat.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist