Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Maxiobr: s továrnama máš pravdu i když si myslím, že na plný úvazek jsou tam jen Aprilia(Piagio), BMW a Kawasaki, ale na to si stěžovat nelze. Bývalo to pravda obráceně ve prospěch Ducati a ti mají teď problém, protože oba projekty jsou asi nad jejich síly. Vím že jsou oba piloti zraněni, ale to lze připsat jen jejich umění. Za mne Ducati v SBK nemá výrazného a silného pilota jako tomu bývalo, a to Carlosův titul vůbec nepodceňuju. Ex-hvězdy měly echt-tovární biky, ale "Devítiprsťák" dokázal "řaďáky" smazat i s 999, a to byla podívaná . Panigale jsem nekreslil, ale jako fanda značky doufám, že na to má. Asi jsem jen nasr... z neúspěchu a nevěřím na ty 2 koně, které vzal Francis s sebou, nic víc.
Ja bych tady toto celé zrušil, prostě bych dal od pátku volné treninky pak sobota a normální kvaldu kt. by byla ve znaku superpole.
Když jich je 19 (nastříkanou pata ducati z hospitality bez motoru, ktera je dotlačena na rošt a pak ji stahnou nepočtíám).
Tento formát, kdy jsou kvalifikace v PA a v SO kt. rozhoduji o postup do superpole je dobré, když je ve třídě 40 jezdců, ale tady je to zbytečnost. Viz F1 a MGp, kde jich je 22 resp. 24 a kvaldy se účastní všichni. Tento systém má totiž jen samé pozitiva:
1. každý tým by byl viděn v tv protože superpole je v kvaldě, takže když by trat byla volná a pedercini by vyslal svého borca na trat, tak by jej kamera snímala a sponzoři by byli vidět.
2. jezdci by byli bez tlaku v patek a v sobotu, nemuseli by se honit za časama a tím pádem by neriskovali (kor když mají jen jednu motorku), ted sice top jezdci vědí že postoupí ale takový badovini prostě ví, že musí v patek zatahat a to samé sobota dopoledne jinak se nedostane do superpole. Tzn system na prd.
Pokud je 19 jezdců ve třídě, je zbytečné kvůli 4 borcům si hrát na x kvalifikací, když všichni by byli radši, kdyby všichni jezdci byli v suerpole a účastnili se jej od začátku. Pak by si každý fanda přišel na svého jezdce a těšil by se na přenos. Takhle, když někdo fandí někomu slabému tak je superpole zklamán, že tam nemá svého jezdce a že ho neuvidí bojovat o lepší pozici
Můj názor.
Opakuji ještě jednou, chapal bych, kdyby ve třídě startovalo 40 jezdců, ale jak ukazuje f1 a mgp, lepší systém je x tréninku a jedna hodinovka kde se rozhodne o roštu!
bosso: to chapu ze je to v nasobku 3-pocet rad, jen mi prijde trochu nepomer, ze v 25 min se bojuje o dve rady a v 10 min o tri. klidne mohlo do sp postupovat 12 jezdcu,, to by se jelo treba 20 a 15 min a do druheho by postoupilo 6. ale je jasne, ze je to tak proste dane
To Kubát: Máš pravdu, ale zřejmě nikdo nepočítal s tím, že pojede tak málo jezdců. Jinak 15 má logiku, 5 řad, pak vypadne 1 a potom druhá a ti nejlepší jedou o 3 řady. Ale třeba nový systém kvalifikace MotoGP je úplně 100%
jinak když jsme u té kritiky nechápu trochu ten formát superpole... z 19 jezdců postoupí 15, dobrá do sp2 nastoupí 12 a do sp3 9 takže ve dvou trénincích 20 a 15 min /nejsem si jistý) vypadnou 3 + 3 jezdci a posledních 10 min se rozhoduje mezi devíti. příjde mi to trošku nepoměr
Mimochodem prehlidl jsem v druhym zavode co se stalo Aitchinsonovi, ze nedojel?
Naposledy jsem ho zaregistroval, ze se motal nekde kolem 8.mista a naopak jsem si rikal, ze na tom starym slepenci za chvilku dozene Carlose a pak vypadl z live timingu.
Ja si myslim ze prave tech pul bodu vypovida presne o tom, jakou jsme videli lonskou sezonu, tedy vyrovnanou s MNOHA krasnymi zavody, to byla ma reakce na tvou vetu "Asi to neblahé dědictví po Infrontu bude muset Dorna vzít daleko pevněji do svých rukou."Muzes mi prosimte rict, jak za posledni cca 6 let Dorna zvedla atraktivitu zavodu serie MGP?Moc bych to chtel totiz vedet abych se taky mohl tesit z toho, az to Dorna pevne chyti do svych rukou.
Nerikam, ze nedelni ale i Australske zavody wsbk byly nejake zazivne, to urcite ne, ani nepopiram ze naopak Katarska GP byla super ale jsem zvedav, co tady napises az se ve wsbk zase nejaky zavod povede.. Doufam ze ne neco ve stylu, ze dorna uz to pevne chytla do tech rukou... Nechci tvrdit ze za soucasnou situaci muze Dorna ale nejake to mistecko navic mohlo byt podle me zaplnene, ale vzhledem k tech.zmenam ktere se chystaji, se tak nemuselo stat.. O blbem praviddlu typu rady po trech jezdcich radsi ani nemluvim..
Sorry za diakritiku a pod.jsem na telefonu a nechci se s tim zdrzovat
To Soul- To, že loni rozhodlo půl bodu je hezké, ale to ještě nic neříká o celkové úrovni.Připadá mi, jako by i ve WSBK startovaly nějaké CRT. Co tu bývalo nářků, že při MGP boduje každý, kdo dojede. A ejhle...
Neví někdo jak je na tom L. Camier? Našel jsem jen článek, kde říká, že je to frustrují vynechat celý závod. Měl hodně dobrý pocit z motorky a rýchlá kola se zajížděla snadno, tak doufal, že tento víkend zabojuje. Na druhou stranu je rád že nemá nic zlomeného a bude dělat vše aby byl v Assenu již bojeschopný. No, aspoň Cluzel velice mile překvapil Dnes se na zádody ještě jednou kouknu, včera jsem to sledoval jedním okem
Nerad musím uznat, že závod moto GP byl zajímavější, sice jen díky Rossimu, ale byl. Mě ty závody přišly divný. Tak jsem se dobře pobavil to, co tam předvedli hlupáci z Effenbert týmu to nemá obdoby , Aitchinson snad nemůže být normální, když k nim šel
Jj to je fakt, lonske Brno bylo taky super. Tak to jsme na dvou za 4 sezony... Jeste bych se vyjadril k prispevku co jsi psal pod bsb ale byl adresovany zde...
Co ze to ma vzit Dorna do ruky? Sampionat ve kterem loni rozhodnul pul bod o titulu mistra sveta??
opic26: Checa je stále zraněný (pozůstatek z Austrálie + před Aragonem se nějak blbě vysekal na motokáře). A Foggy s Baylissem měli mnohem více zvýhodněné stroje, řekl bych. A že chybí továrny? Aprilia je továrna, Honda, BMW, Kawasaki a Ducati jsou (skoro)továrny, resp. soukromníci s tovární podporou. Na to bych si nestěžoval.
Celkem jsem čuměl, když favoritům klekly biky. Z výkonu Ducati jsem smutnej - Checa 0,5min za lídrem a zbytek v nedohlednu - Alstare boys holt nejsou Foggy s Baylissem. Davies jim to dal. Chybí tomu šťáva ... továrny bych řekl.
slick, bobus: Aragon není moc atraktivní trať, Assen bude snad jiná... kromě toho v Kataru se kromě Rossiho taky jen kroužilo. Přesto jsem se nenudil ani u jedněch závodů.
Kuba nejezdí a tak je tady docela mrtvo...Já jsem taky větral moto, ale stáhnu si to a podívám se. Ale jet český zástupce, tak jsem to jistil u netu...
Marex: přesně! Sylvain mě potěšil. Není to efektní projev Maxe, ale s tímhle bezchybným přístupem a s tím, že si ještě víc zvykne na Aprilku a bude ji schopen víc využít, by mohl být mistrem! Nechápu, co se děje s ostatními favority: Marco je dost bezbarvý, Carlosovi ten "italšrot" (je to nadsázka, takže doufám, že mě fandové Ducati nepřijdou zapálit barák) nějak netáhne, od Toma bych čekal víc..., Johnymu a Leonovi Fireblade víc nedovolí a nejvíc mě asi zklamal Michel. Nevěřím, že Chaz bude takhle dobrý stále. A to jsou všechno okolnosti jak stvořené pro Sylvaina.
@Kubát: Solidně ho to vykoplo! Musel být nepříjemný pád. Snad se rychle uzdraví. Když vím, kde skončil Cluzel, Carmier mohl být klidně v TOP5.
opic: v době devitiprsťáka byly úplně jiné pravidla čtyřvál x dvouvál. čtyřválce mívaly omezené průměry sání
Maxiobr: s továrnama máš pravdu i když si myslím, že na plný úvazek jsou tam jen Aprilia(Piagio), BMW a Kawasaki, ale na to si stěžovat nelze. Bývalo to pravda obráceně ve prospěch Ducati a ti mají teď problém, protože oba projekty jsou asi nad jejich síly. Vím že jsou oba piloti zraněni, ale to lze připsat jen jejich umění. Za mne Ducati v SBK nemá výrazného a silného pilota jako tomu bývalo, a to Carlosův titul vůbec nepodceňuju. Ex-hvězdy měly echt-tovární biky, ale "Devítiprsťák" dokázal "řaďáky" smazat i s 999, a to byla podívaná . Panigale jsem nekreslil, ale jako fanda značky doufám, že na to má. Asi jsem jen nasr... z neúspěchu a nevěřím na ty 2 koně, které vzal Francis s sebou, nic víc.
*superpole je v tv :)
Ja bych tady toto celé zrušil, prostě bych dal od pátku volné treninky pak sobota a normální kvaldu kt. by byla ve znaku superpole.
Když jich je 19 (nastříkanou pata ducati z hospitality bez motoru, ktera je dotlačena na rošt a pak ji stahnou nepočtíám).
Tento formát, kdy jsou kvalifikace v PA a v SO kt. rozhoduji o postup do superpole je dobré, když je ve třídě 40 jezdců, ale tady je to zbytečnost. Viz F1 a MGp, kde jich je 22 resp. 24 a kvaldy se účastní všichni. Tento systém má totiž jen samé pozitiva:
1. každý tým by byl viděn v tv protože superpole je v kvaldě, takže když by trat byla volná a pedercini by vyslal svého borca na trat, tak by jej kamera snímala a sponzoři by byli vidět.
2. jezdci by byli bez tlaku v patek a v sobotu, nemuseli by se honit za časama a tím pádem by neriskovali (kor když mají jen jednu motorku), ted sice top jezdci vědí že postoupí ale takový badovini prostě ví, že musí v patek zatahat a to samé sobota dopoledne jinak se nedostane do superpole. Tzn system na prd.
Pokud je 19 jezdců ve třídě, je zbytečné kvůli 4 borcům si hrát na x kvalifikací, když všichni by byli radši, kdyby všichni jezdci byli v suerpole a účastnili se jej od začátku. Pak by si každý fanda přišel na svého jezdce a těšil by se na přenos. Takhle, když někdo fandí někomu slabému tak je superpole zklamán, že tam nemá svého jezdce a že ho neuvidí bojovat o lepší pozici
Můj názor.
Opakuji ještě jednou, chapal bych, kdyby ve třídě startovalo 40 jezdců, ale jak ukazuje f1 a mgp, lepší systém je x tréninku a jedna hodinovka kde se rozhodne o roštu!
Guintoli zatím vypadá hodně v klidu,což je jedině dobře.No a co předvedl Chaz jak říká Michal Bursa,klobouk dolů.
bosso: to chapu ze je to v nasobku 3-pocet rad, jen mi prijde trochu nepomer, ze v 25 min se bojuje o dve rady a v 10 min o tri. klidne mohlo do sp postupovat 12 jezdcu,, to by se jelo treba 20 a 15 min a do druheho by postoupilo 6. ale je jasne, ze je to tak proste dane
To slick: Aitchison vůbec druhý závod nejel
To Kubát: Máš pravdu, ale zřejmě nikdo nepočítal s tím, že pojede tak málo jezdců. Jinak 15 má logiku, 5 řad, pak vypadne 1 a potom druhá a ti nejlepší jedou o 3 řady. Ale třeba nový systém kvalifikace MotoGP je úplně 100%
jinak když jsme u té kritiky nechápu trochu ten formát superpole... z 19 jezdců postoupí 15, dobrá do sp2 nastoupí 12 a do sp3 9 takže ve dvou trénincích 20 a 15 min /nejsem si jistý) vypadnou 3 + 3 jezdci a posledních 10 min se rozhoduje mezi devíti. příjde mi to trošku nepoměr
realkosmen: možná tě budou zajímat fotky z nehody
jinak leon doufá, že bude na assen vpořádku
Co se týče Dorny a změn, počkejme, uvidíme, zhodnotíme.
Mimochodem prehlidl jsem v druhym zavode co se stalo Aitchinsonovi, ze nedojel?
Naposledy jsem ho zaregistroval, ze se motal nekde kolem 8.mista a naopak jsem si rikal, ze na tom starym slepenci za chvilku dozene Carlose a pak vypadl z live timingu.
Ja si myslim ze prave tech pul bodu vypovida presne o tom, jakou jsme videli lonskou sezonu, tedy vyrovnanou s MNOHA krasnymi zavody, to byla ma reakce na tvou vetu "Asi to neblahé dědictví po Infrontu bude muset Dorna vzít daleko pevněji do svých rukou."Muzes mi prosimte rict, jak za posledni cca 6 let Dorna zvedla atraktivitu zavodu serie MGP?Moc bych to chtel totiz vedet abych se taky mohl tesit z toho, az to Dorna pevne chyti do svych rukou.
Nerikam, ze nedelni ale i Australske zavody wsbk byly nejake zazivne, to urcite ne, ani nepopiram ze naopak Katarska GP byla super ale jsem zvedav, co tady napises az se ve wsbk zase nejaky zavod povede.. Doufam ze ne neco ve stylu, ze dorna uz to pevne chytla do tech rukou... Nechci tvrdit ze za soucasnou situaci muze Dorna ale nejake to mistecko navic mohlo byt podle me zaplnene, ale vzhledem k tech.zmenam ktere se chystaji, se tak nemuselo stat.. O blbem praviddlu typu rady po trech jezdcich radsi ani nemluvim..
Sorry za diakritiku a pod.jsem na telefonu a nechci se s tim zdrzovat
To Soul- To, že loni rozhodlo půl bodu je hezké, ale to ještě nic neříká o celkové úrovni.Připadá mi, jako by i ve WSBK startovaly nějaké CRT. Co tu bývalo nářků, že při MGP boduje každý, kdo dojede. A ejhle...
JP:
"..co tam předvedli hlupáci z Effenbert týmu.."
Neví někdo jak je na tom L. Camier? Našel jsem jen článek, kde říká, že je to frustrují vynechat celý závod. Měl hodně dobrý pocit z motorky a rýchlá kola se zajížděla snadno, tak doufal, že tento víkend zabojuje. Na druhou stranu je rád že nemá nic zlomeného a bude dělat vše aby byl v Assenu již bojeschopný. No, aspoň Cluzel velice mile překvapil Dnes se na zádody ještě jednou kouknu, včera jsem to sledoval jedním okem
Nerad musím uznat, že závod moto GP byl zajímavější, sice jen díky Rossimu, ale byl. Mě ty závody přišly divný. Tak jsem se dobře pobavil to, co tam předvedli hlupáci z Effenbert týmu to nemá obdoby , Aitchinson snad nemůže být normální, když k nim šel
Jj to je fakt, lonske Brno bylo taky super. Tak to jsme na dvou za 4 sezony... Jeste bych se vyjadril k prispevku co jsi psal pod bsb ale byl adresovany zde...
Co ze to ma vzit Dorna do ruky? Sampionat ve kterem loni rozhodnul pul bod o titulu mistra sveta??
Soul Train21- A co loňské Brno?
Sylvain, dobrý, taktický výkon za mě
Lajk: Máš pravdu, že v tom byl hlavně Rossi, napsal jsem to moc příkře
Bobus:a po kolika letech? Naposledy Katalansko 2009??
opic26: Checa je stále zraněný (pozůstatek z Austrálie + před Aragonem se nějak blbě vysekal na motokáře). A Foggy s Baylissem měli mnohem více zvýhodněné stroje, řekl bych. A že chybí továrny? Aprilia je továrna, Honda, BMW, Kawasaki a Ducati jsou (skoro)továrny, resp. soukromníci s tovární podporou. Na to bych si nestěžoval.
Moto gp bylo dobre jen diky Rossimu...
Celkem jsem čuměl, když favoritům klekly biky. Z výkonu Ducati jsem smutnej - Checa 0,5min za lídrem a zbytek v nedohlednu - Alstare boys holt nejsou Foggy s Baylissem. Davies jim to dal. Chybí tomu šťáva ... továrny bych řekl.
slick, bobus: Aragon není moc atraktivní trať, Assen bude snad jiná... kromě toho v Kataru se kromě Rossiho taky jen kroužilo. Přesto jsem se nenudil ani u jedněch závodů.
Kuba nejezdí a tak je tady docela mrtvo...Já jsem taky větral moto, ale stáhnu si to a podívám se. Ale jet český zástupce, tak jsem to jistil u netu...
Marex: přesně! Sylvain mě potěšil. Není to efektní projev Maxe, ale s tímhle bezchybným přístupem a s tím, že si ještě víc zvykne na Aprilku a bude ji schopen víc využít, by mohl být mistrem! Nechápu, co se děje s ostatními favority: Marco je dost bezbarvý, Carlosovi ten "italšrot" (je to nadsázka, takže doufám, že mě fandové Ducati nepřijdou zapálit barák) nějak netáhne, od Toma bych čekal víc..., Johnymu a Leonovi Fireblade víc nedovolí a nejvíc mě asi zklamal Michel. Nevěřím, že Chaz bude takhle dobrý stále. A to jsou všechno okolnosti jak stvořené pro Sylvaina.
slick: Já viděl jen první závod a bylo to stejný
Ale nevím, jestli se to tady může napsat, že poslední MGP bylo 100 víc dramatické než opěvované SBK