Checa a Althea: Smlouva stále ještě chybí
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich | Foto: Althea Ducati | Zveřejněno: 24.9.2012 | Zobrazeno: 2 443x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Libor Bedřich | Foto: Althea Ducati | Zveřejněno: 24.9.2012 | Zobrazeno: 2 443x
zilvar: Takže by se opět nevyplatilo pracovat u některé z koncepcí na výkonu, protože kdyby jej přesáhli, tak by je dovážili.
Omezení by měla být minimalizována na použité materiály kvůli jejich ceně, případně na top speed, hrozilo by-li to defektem pneu.
Oprava: ...jednotlivých koncepcí motoru.
Zdravím vás! Věčná debata ohledně 2V kontra 4V... Tak často sem nechodím a třeba to zde již padlo, ale "poradil" už někdo Infrontu nastavit jednotnou hodnotu pro poměr VÝKON / VÁHA? Třeba je to nesmysl, ale pak by se možná dost vyřešilo a zůstaly by myslím zachovány i výhody jednotlivý koncepcí motoru. Díky za názory, mějte se! Pavel
Opic: Klidně bych otevřel ten objem pro všechny... by se těm 4 in line v zatáčkách pěkně jiskřilo od bloků motoru. A představ si, že by Aprilka nastrojila svůj V-4 do 1200ccm. To už by musel být MASAKR!!! Navíc by to oddělalo ty poterfený CRT. Takže 2 mouchy jednou ranou.
Pokud Maximovi nevadí že za to nic nedostane...se nedivím ale lepší jak Biaocco.
kdyby to někoho zajímalo, tak v magny course by měl nahradit nicola canepu maxime berger
Je to chlapi začarovanej kruh co?! Jestli by mělo být všechno 1000cm3, tak musí být lehčí V2, protože z té 240ps leze jen s Garrett T3 turbem. 200cm3 navrch bude asi věčné téma na diskuzi, ale už to není 250cm3 .Škoda že v SBK není alespoň ještě jedna V2. Neví někdo co je s KTM a jestli nemá plány tam vtrhnout. Jak jsem tady viděl, začalo se za mořem dařit EBR. Hned by to bylo zajímavější.
marex - souhlas, ať z toho taky něco máme ne?
přesně marex! 1200 2 hrnce 1000 4 hrnce, at se kluci snaží zbytek je regulace jak z Bruselu vždyt si mohou vybrat nebo zabrat ve vývoji, jinak Panigale, když nebude na tratích tak to bude prů.er a hřích zároven...
Ta pravidla by měla být závislá od série. Jednoduše bych zvážil sériovku a odstrojil z ní homologační zbytečnosti a od nich bych stanovil minimální váhu superbiku. Proč by nemohla značka profitovat ze šikovnosti- kdy dokáží učinit stroj lehčím???
Zatím je to takto: NE! DOVÁŽIT, PÁČ BY TO MOC JELO!
romik: No jako Biaggistu tě chápu,ale má to jeden háček. A tím je značka Rossi (ANO!!! ZNAČKA). To jméno má totiž každý obtisknuté v lebce a když se ptáš obyč. lidí, kteří závodům neholdují, jestli znají WSBK, tak ti řeknou:" Tam jezdí Rossi?" Je to směšný,ale prostě to jméno zastiňuje všechny ostatní. Pity to ale napsal asi správně. Rossi by Biaggimu znechutil i WSBK.
Děkuji za cenzuru
mam ten pocit, že se opět dostáváme k debatě "proč na motorku, která v sérii váží o těch šest kilo míň přidávat váhu kvůli účasti v závodech"... Tyhle ty "kompenzace" sou všechny naprd. Maj říct, že sou to motorky do 1 litru + nějaký další parametry motoru a brzd a do věcí jako váha se necpat. Jestli se mají závodní motorky používat jako laboratoř pro sériovou výrobu tak mi řekněte, co byste asi tak chtěli - buď 200kg mašinu se spoustou elektroniky a vychytávek, co vám umožní vydolovat ze 185koně 300Km/h na tříkilometrový rovině, nebo 160koňovou mašinu, co váží 140kg a když jí vedete v překlápěčce ze strany na stranu, tak poslochá jakoby automaticky? já jasně vybírám tu druhou možnost. Váha by se měla snižovat a dvouvál má výhodu právě v tom, že může bejt lehčí, když už nemá nahoře tolik síly. Zároveň by jim měli ale sebrat těch 200ccm navrch...
imoladu... tak to je pravda.
To co předvádí Melandri,tak Rossi i v 50 letech takové blbosti neudělal.
Pity serme na to, ja som jednoducho Biaggista
Rossi keď bude mať 41 rokov, tak nikto ani nebude vedieť že nejaký šašek menom Valentino niekedy bol...za to Biaggi má 41 a je MAJSTER SVETA!!! (teda dúfam, že bude keďže som jeho dlhodobý fanda). Viem že tento príspevok nie je objektívny, ale je reálny! BIAGGI GO!
ve wsbk by Rossi na dobrem materiálu pojel všechny. Je to jezdec kt. mu wsbk mašiny dokonale sedí,což dokazal na tetsech R1. (myslím to upřímně). Navíc wsbk titulyse vyhravaji ve 40letech a Rossi by tak měl výhodu :))))
ano ano o favoritovi by nebolo pochýb, ale Rossi by to určite nebol ...ten už favoritom nikdy a nikde nebude...už na to nemá a preto môže byť rád, že je aspoň dvojka pri Lorenzovi
martin: nalijme si čistého vína, pokud by Vale přišel do wsbk, o favoritu by nebylo pochyb :)))
Rossi a Burges na duknu wsbk! ti by to zvládli i s 6 kg navíc vyhrávat. Akorat by z toho Max asi nebyl moc dvakrát nadšen, že jeho byv. rival je na jeho "písečku".
Prubnul bych ten kompromis co "saci ventil". Pokud váha zůstane, asi mnozí sáhnou po jiném materiálu. Jestli je to problém i ceny motorky a event.zázemí pro týmy, měla by Ducati promyslet, co vlastně chce.
předtim fňukali jedni, teď druzí, za chvilku třetí
Fňuk ))))
Hm... tak Carlos musel riskovat aby byl rychlý... copak na to asi řeknou piloti na čtyřválcích. Ti jistě riskovat nemusí aby byly rychlí.
nech to upravia na 3 kg a ovca bude živá aj vlk sýty