Checa a Althea: Smlouva stále ještě chybí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 27.09.2012 v 21:52

zilvar: Takže by se opět nevyplatilo pracovat u některé z koncepcí na výkonu, protože kdyby jej přesáhli, tak by je dovážili.
Omezení by měla být minimalizována na použité materiály kvůli jejich ceně, případně na top speed, hrozilo by-li to defektem pneu.

zilvarcz (2) napsal 27.09.2012 v 09:50

Oprava: ...jednotlivých koncepcí motoru.

zilvarcz (2) napsal 27.09.2012 v 09:49

Zdravím vás! Věčná debata ohledně 2V kontra 4V... Tak často sem nechodím a třeba to zde již padlo, ale "poradil" už někdo Infrontu nastavit jednotnou hodnotu pro poměr VÝKON / VÁHA? Třeba je to nesmysl, ale pak by se možná dost vyřešilo a zůstaly by myslím zachovány i výhody jednotlivý koncepcí motoru. Díky za názory, mějte se! Pavel

Marex (2570) napsal 26.09.2012 v 22:53

Opic: Klidně bych otevřel ten objem pro všechny... by se těm 4 in line v zatáčkách pěkně jiskřilo od bloků motoru. A představ si, že by Aprilka nastrojila svůj V-4 do 1200ccm. To už by musel být MASAKR!!! Navíc by to oddělalo ty poterfený CRT. Takže 2 mouchy jednou ranou.

PityGPX (949) napsal 26.09.2012 v 22:15

Pokud Maximovi nevadí že za to nic nedostane...se nedivím ale lepší jak Biaocco.

Kubát (1404) napsal 26.09.2012 v 20:38

kdyby to někoho zajímalo, tak v magny course by měl nahradit nicola canepu maxime berger

opic26 (457) napsal 26.09.2012 v 16:00

Je to chlapi začarovanej kruh co?! Jestli by mělo být všechno 1000cm3, tak musí být lehčí V2, protože z té 240ps leze jen s Garrett T3 turbem. 200cm3 navrch bude asi věčné téma na diskuzi, ale už to není 250cm3 .Škoda že v SBK není alespoň ještě jedna V2. Neví někdo co je s KTM a jestli nemá plány tam vtrhnout. Jak jsem tady viděl, začalo se za mořem dařit EBR. Hned by to bylo zajímavější.

Fast17 (431) napsal 26.09.2012 v 09:09

marex - souhlas, ať z toho taky něco máme ne?

martin1 (658) napsal 25.09.2012 v 22:37+1

přesně marex! 1200 2 hrnce 1000 4 hrnce, at se kluci snaží zbytek je regulace jak z Bruselu vždyt si mohou vybrat nebo zabrat ve vývoji, jinak Panigale, když nebude na tratích tak to bude prů.er a hřích zároven...

Marex (2570) napsal 25.09.2012 v 21:40

Ta pravidla by měla být závislá od série. Jednoduše bych zvážil sériovku a odstrojil z ní homologační zbytečnosti a od nich bych stanovil minimální váhu superbiku. Proč by nemohla značka profitovat ze šikovnosti- kdy dokáží učinit stroj lehčím???
Zatím je to takto: NE! DOVÁŽIT, PÁČ BY TO MOC JELO!

Marex (2570) napsal 25.09.2012 v 21:36-1

romik: No jako Biaggistu tě chápu,ale má to jeden háček. A tím je značka Rossi (ANO!!! ZNAČKA). To jméno má totiž každý obtisknuté v lebce a když se ptáš obyč. lidí, kteří závodům neholdují, jestli znají WSBK, tak ti řeknou:" Tam jezdí Rossi?" Je to směšný,ale prostě to jméno zastiňuje všechny ostatní. Pity to ale napsal asi správně. Rossi by Biaggimu znechutil i WSBK.

martin1 (658) napsal 25.09.2012 v 14:30-1

Děkuji za cenzuru

Fast17 (431) napsal 25.09.2012 v 08:50+1

mam ten pocit, že se opět dostáváme k debatě "proč na motorku, která v sérii váží o těch šest kilo míň přidávat váhu kvůli účasti v závodech"... Tyhle ty "kompenzace" sou všechny naprd. Maj říct, že sou to motorky do 1 litru + nějaký další parametry motoru a brzd a do věcí jako váha se necpat. Jestli se mají závodní motorky používat jako laboratoř pro sériovou výrobu tak mi řekněte, co byste asi tak chtěli - buď 200kg mašinu se spoustou elektroniky a vychytávek, co vám umožní vydolovat ze 185koně 300Km/h na tříkilometrový rovině, nebo 160koňovou mašinu, co váží 140kg a když jí vedete v překlápěčce ze strany na stranu, tak poslochá jakoby automaticky? já jasně vybírám tu druhou možnost. Váha by se měla snižovat a dvouvál má výhodu právě v tom, že může bejt lehčí, když už nemá nahoře tolik síly. Zároveň by jim měli ale sebrat těch 200ccm navrch...

28romik05 (-197) napsal 24.09.2012 v 23:57

imoladu... tak to je pravda.

imoladu (90) napsal 24.09.2012 v 23:29-1+2

To co předvádí Melandri,tak Rossi i v 50 letech takové blbosti neudělal.

28romik05 (-197) napsal 24.09.2012 v 23:18+1

Pity serme na to, ja som jednoducho Biaggista

28romik05 (-197) napsal 24.09.2012 v 23:17-4+2

Rossi keď bude mať 41 rokov, tak nikto ani nebude vedieť že nejaký šašek menom Valentino niekedy bol...za to Biaggi má 41 a je MAJSTER SVETA!!! (teda dúfam, že bude keďže som jeho dlhodobý fanda). Viem že tento príspevok nie je objektívny, ale je reálny! BIAGGI GO!

PityGPX (949) napsal 24.09.2012 v 22:58-2+4

ve wsbk by Rossi na dobrem materiálu pojel všechny. Je to jezdec kt. mu wsbk mašiny dokonale sedí,což dokazal na tetsech R1. (myslím to upřímně). Navíc wsbk titulyse vyhravaji ve 40letech a Rossi by tak měl výhodu :))))

28romik05 (-197) napsal 24.09.2012 v 22:46-4+2

ano ano o favoritovi by nebolo pochýb, ale Rossi by to určite nebol ...ten už favoritom nikdy a nikde nebude...už na to nemá a preto môže byť rád, že je aspoň dvojka pri Lorenzovi

PityGPX (949) napsal 24.09.2012 v 21:29-5+4

martin: nalijme si čistého vína, pokud by Vale přišel do wsbk, o favoritu by nebylo pochyb :)))

PityGPX (949) napsal 24.09.2012 v 20:49-2+3

Rossi a Burges na duknu wsbk! ti by to zvládli i s 6 kg navíc vyhrávat. Akorat by z toho Max asi nebyl moc dvakrát nadšen, že jeho byv. rival je na jeho "písečku".

opic26 (457) napsal 24.09.2012 v 20:48+1

Prubnul bych ten kompromis co "saci ventil". Pokud váha zůstane, asi mnozí sáhnou po jiném materiálu. Jestli je to problém i ceny motorky a event.zázemí pro týmy, měla by Ducati promyslet, co vlastně chce.

neznamyScooterD (1090) napsal 24.09.2012 v 20:30+1

předtim fňukali jedni, teď druzí, za chvilku třetí

Rado_ (555) napsal 24.09.2012 v 19:44-5+1

Fňuk ))))

italšrot (164) napsal 24.09.2012 v 19:40+8

Hm... tak Carlos musel riskovat aby byl rychlý... copak na to asi řeknou piloti na čtyřválcích. Ti jistě riskovat nemusí aby byly rychlí.

saci_ventil (292) napsal 24.09.2012 v 18:47-3+2

nech to upravia na 3 kg a ovca bude živá aj vlk sýty




TOPlist