VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BBaron (74) napsal 12.05.2011 v 13:14

Nechal bych je jezdit i s příslušenstvím, BMW má určitě nějakej hezkej kufr, Troy a Leon by byli nadšení. Max by měl v tomto případě výhodu, pochybuju, že Aprilka dělá něco víc, než síťku na helmu

Marex (2570) napsal 11.05.2011 v 22:14

Tyd: Já to chápu tak, že jde o siluetu a hlavní rysy, které mají sérii ještě více přiblížit. Takže zrcátka pochopitelně asi nebudou funkční. Světla by nebyla takový problém, pokud by nemusela svítit, protože jak už zde bylo psáno, některý z výrobců (Aprilia), má v těch místech dráty. Je to ale strašná ptákovina (ZRCÁTKA I SVĚTLA)!!!

TyD (69) napsal 11.05.2011 v 21:14

Marex: No zrcátko bez zrcadla jde I když je to ještě větší blbost teda :D Ale co to světlo? Ho tam namalujou nebo jak?

Marex (2570) napsal 11.05.2011 v 20:49

Tyd: Napadlo tě, že by ta zrcátka mohla být jenom "jako"? Bez zrcadla! Blbina je to ale každopádně.

AKRO (-498) napsal 11.05.2011 v 20:26

Světlo by si na hlavu měl dát Flammini, aby se mu v hlavě trochu rozsvítilo a blinkry k tomu, aby věděl kterým směrem se dát!

TyD (69) napsal 11.05.2011 v 10:16

Světla a zrcátka jsou vyloženě kravina. Dyt by po každym pádu museli vyvěsit červenou vlajku kvuli střepům na trati. I na volných jízdách na okruhu tě donutěj zrcátka sundat nebo zalepit páskou, tak proč by se s nima mělo závodit...

riderhenry (2) napsal 10.05.2011 v 23:48

Mne osobne vidina co nejseriovejsich stroju laka vubec nejvic. Proc? Protoze by to melo byt co nejvyrovnanejsi, zaroven by se tak preneslo soutezeni z vyvojovych center (a mozna taky hlavne tech marketingovych ) na trate, coz by byla parada. I pro tovarny by to mohl byt vetsi marketingovy tahak, v pripade uspechu. Vetsinou jsem videl Superstocky jen v Brne "live", ale ted o vikendu jsem se dival na Eurosportu a podle me to je vubec nejlepsi kategorie, divacky. Kdyby tam byly i jmena, jako Biaggi (ne ze bych ho bastil, ale jmeno to proste je), tak by to mohl byt zajimavy recept. A klidne at si tam daji svetla a zrcatka

TyD (69) napsal 10.05.2011 v 22:17

Motorka už ted tvoří malou část rozpočtu. Podle neni třeba zavádět technický omezení, ale prostě do toho nasypat nějaký dukáty (ze strany infrontu). Bohužel Infront si spočítal, že když do toho nedá nic a bude na staru 20 motorek, tak na tom pořád vydělá víc, než když do toho něco dá bude jich 30. Nějaká divácká atraktivnost je moc nezajímá, když z toho maj profit.

Marex (2570) napsal 10.05.2011 v 21:55

Pity: Rozhodně se mi to jeví jako lepší nápad, než světla a zrcátka. Z toho se pokaždé skoro posměju.

PityGPX (949) napsal 10.05.2011 v 21:18

marex: nj a proč? MGP chce zlevnit, tak musí, SBK nechce být "druhou ligou" a tak jde do takové technologie kt. dáva sbk motocykly rychlostí na urovni mgp bikům. Asi tak.

Marex (2570) napsal 10.05.2011 v 21:10

Jak snadné. Přiblížit se více sérii. Tím se zlepší financování techniky a nejhorší částkou bude opět cestování. Oba šampionáty dělají opak toho, čím vlastně jsou.

YOSH_BOY (51) napsal 10.05.2011 v 21:02

Byla by škoda kdyby to alstare zabalila, je to kus historie

Bosso (344) napsal 10.05.2011 v 20:25

To be bob: Díky, už je to opraveno. Tato chybička se u mě projevuje jen jednou za 100 let.

martin1 (658) napsal 10.05.2011 v 20:18

Obdivuju tyhle lidi, teda Mateoniho ne

be-bob (157) napsal 10.05.2011 v 20:08

bosso na čtyřválci,ne na čtyřtaktu-na tom už chvíli jezdí

AKRO (-498) napsal 10.05.2011 v 19:56

Flammini je diletant! Zahodit takovou šanci!




TOPlist