Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechal bych je jezdit i s příslušenstvím, BMW má určitě nějakej hezkej kufr, Troy a Leon by byli nadšení. Max by měl v tomto případě výhodu, pochybuju, že Aprilka dělá něco víc, než síťku na helmu
Tyd: Já to chápu tak, že jde o siluetu a hlavní rysy, které mají sérii ještě více přiblížit. Takže zrcátka pochopitelně asi nebudou funkční. Světla by nebyla takový problém, pokud by nemusela svítit, protože jak už zde bylo psáno, některý z výrobců (Aprilia), má v těch místech dráty. Je to ale strašná ptákovina (ZRCÁTKA I SVĚTLA)!!!
Světla a zrcátka jsou vyloženě kravina. Dyt by po každym pádu museli vyvěsit červenou vlajku kvuli střepům na trati. I na volných jízdách na okruhu tě donutěj zrcátka sundat nebo zalepit páskou, tak proč by se s nima mělo závodit...
Mne osobne vidina co nejseriovejsich stroju laka vubec nejvic. Proc? Protoze by to melo byt co nejvyrovnanejsi, zaroven by se tak preneslo soutezeni z vyvojovych center (a mozna taky hlavne tech marketingovych ) na trate, coz by byla parada. I pro tovarny by to mohl byt vetsi marketingovy tahak, v pripade uspechu. Vetsinou jsem videl Superstocky jen v Brne "live", ale ted o vikendu jsem se dival na Eurosportu a podle me to je vubec nejlepsi kategorie, divacky. Kdyby tam byly i jmena, jako Biaggi (ne ze bych ho bastil, ale jmeno to proste je), tak by to mohl byt zajimavy recept. A klidne at si tam daji svetla a zrcatka
Motorka už ted tvoří malou část rozpočtu. Podle neni třeba zavádět technický omezení, ale prostě do toho nasypat nějaký dukáty (ze strany infrontu). Bohužel Infront si spočítal, že když do toho nedá nic a bude na staru 20 motorek, tak na tom pořád vydělá víc, než když do toho něco dá bude jich 30. Nějaká divácká atraktivnost je moc nezajímá, když z toho maj profit.
marex: nj a proč? MGP chce zlevnit, tak musí, SBK nechce být "druhou ligou" a tak jde do takové technologie kt. dáva sbk motocykly rychlostí na urovni mgp bikům. Asi tak.
Jak snadné. Přiblížit se více sérii. Tím se zlepší financování techniky a nejhorší částkou bude opět cestování. Oba šampionáty dělají opak toho, čím vlastně jsou.
Nechal bych je jezdit i s příslušenstvím, BMW má určitě nějakej hezkej kufr, Troy a Leon by byli nadšení. Max by měl v tomto případě výhodu, pochybuju, že Aprilka dělá něco víc, než síťku na helmu
Tyd: Já to chápu tak, že jde o siluetu a hlavní rysy, které mají sérii ještě více přiblížit. Takže zrcátka pochopitelně asi nebudou funkční. Světla by nebyla takový problém, pokud by nemusela svítit, protože jak už zde bylo psáno, některý z výrobců (Aprilia), má v těch místech dráty. Je to ale strašná ptákovina (ZRCÁTKA I SVĚTLA)!!!
Marex: No zrcátko bez zrcadla jde I když je to ještě větší blbost teda :D Ale co to světlo? Ho tam namalujou nebo jak?
Tyd: Napadlo tě, že by ta zrcátka mohla být jenom "jako"? Bez zrcadla! Blbina je to ale každopádně.
Světlo by si na hlavu měl dát Flammini, aby se mu v hlavě trochu rozsvítilo a blinkry k tomu, aby věděl kterým směrem se dát!
Světla a zrcátka jsou vyloženě kravina. Dyt by po každym pádu museli vyvěsit červenou vlajku kvuli střepům na trati. I na volných jízdách na okruhu tě donutěj zrcátka sundat nebo zalepit páskou, tak proč by se s nima mělo závodit...
Mne osobne vidina co nejseriovejsich stroju laka vubec nejvic. Proc? Protoze by to melo byt co nejvyrovnanejsi, zaroven by se tak preneslo soutezeni z vyvojovych center (a mozna taky hlavne tech marketingovych ) na trate, coz by byla parada. I pro tovarny by to mohl byt vetsi marketingovy tahak, v pripade uspechu. Vetsinou jsem videl Superstocky jen v Brne "live", ale ted o vikendu jsem se dival na Eurosportu a podle me to je vubec nejlepsi kategorie, divacky. Kdyby tam byly i jmena, jako Biaggi (ne ze bych ho bastil, ale jmeno to proste je), tak by to mohl byt zajimavy recept. A klidne at si tam daji svetla a zrcatka
Motorka už ted tvoří malou část rozpočtu. Podle neni třeba zavádět technický omezení, ale prostě do toho nasypat nějaký dukáty (ze strany infrontu). Bohužel Infront si spočítal, že když do toho nedá nic a bude na staru 20 motorek, tak na tom pořád vydělá víc, než když do toho něco dá bude jich 30. Nějaká divácká atraktivnost je moc nezajímá, když z toho maj profit.
Pity: Rozhodně se mi to jeví jako lepší nápad, než světla a zrcátka. Z toho se pokaždé skoro posměju.
marex: nj a proč? MGP chce zlevnit, tak musí, SBK nechce být "druhou ligou" a tak jde do takové technologie kt. dáva sbk motocykly rychlostí na urovni mgp bikům. Asi tak.
Jak snadné. Přiblížit se více sérii. Tím se zlepší financování techniky a nejhorší částkou bude opět cestování. Oba šampionáty dělají opak toho, čím vlastně jsou.
Byla by škoda kdyby to alstare zabalila, je to kus historie
To be bob: Díky, už je to opraveno. Tato chybička se u mě projevuje jen jednou za 100 let.
Obdivuju tyhle lidi, teda Mateoniho ne
bosso na čtyřválci,ne na čtyřtaktu-na tom už chvíli jezdí
Flammini je diletant! Zahodit takovou šanci!