Aktuální přehled týmů WSBK na rok 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 30.09.2010 v 18:32

Rado: ano, patu nebrat :) no althea byla lepsi ale diky jezdcovi, mrkni kde byl Byrne :) za xeroxama. Jako, althea ma letos podporu asi jako Ben v MGp takže samozřejmě uznavam že carlos jezdil dobře hlavně díky dobré technice :) Ja už bych tady nějak ty rozdily mezi tov. x satelitama neřešil, jen si myslim ze v MGP ty rozdíly jsou menší a koneckonců to desmo xkrat říkal že např. honda vyvinula jednu elektroniku nebo co. Každopádně tím že v SBk příští rok zůstanou jen bohaté tymy a zbytek krachne se da očekavat, že kvalita bude příští rok jak v tovarních tak v privátních týmech. Což je dobře hlavně z hlediska pro Kubu Smrže, u kterého se můžeme těšit na dost kvalitní ducatky.

Rado_ (555) napsal 30.09.2010 v 15:49

Pity > tak zase PATA bych jako bernou minci nebral Ale Althea byla naopak lepší, než Xerox, v SSP zase KL Intermoto i Palkagar jedou rovinu s Ten Kate... Asi jako u většiny věcí, nelze i zde zevšeoběcňovat...

SoulTrain21 (753) napsal 30.09.2010 v 15:48

dík
jinak oprava: ..hodně rotrhané* přehmat stím í

mamba54 (1340) napsal 30.09.2010 v 15:28

To Soul Train: Uznávám, že v tom máš kus pravdy.

SoulTrain21 (753) napsal 30.09.2010 v 14:17

Nojo,ale v MT2 museli dát jednotné motory,aby docílili té verovnanosti.V SSP jsou ty rozdíly v technice podobné,jako byly trřeba v posledním roce u 250ccm,tam to pole bylo taky hodně roztrhaní,ale stejně jako v SSp tam bylo plno pekných závodu,díky pár jezdcům z čela V MT2 to za nějaký čas dopadne uplně stejně,akorát to samozdřejmě nebude vtakové velké míře Vyrovnanost vtéhle sezoně byla krásná,ale postupem času se to pole bude natahovat.Ted je pole vyrovnané,protože všichni začli více čí méně od nuly,ale postupem času/sezon se to bude opět rozdělovat na týmy,kterou budou mít peníze na nove díly do svých šasí,tímpádem budou mít dobrý materiál a na týmy,které ty peníze mít nebudou a budou jezdit třeba s lonským šasím Už ted plánuje ,tuším že Suter,že chce do MT2 svůj tovární týmA jestli tam ten tým někdy vstoupí,tak kdo asi bude mít ten nejlepší materiál z týmu používajících šasí suter?

mamba54 (1340) napsal 30.09.2010 v 13:48

to Soul Train:Chápu,že elita třídy je někde jinde, ale mně tom chyběla ta vyrovnanost středu pole, na rozdíl od např. většiny závodů Moto 2. A to i přesto, že je kamery příliš nezabírají[ v čemž máš samozřejmě pravdu ].

mamba54 (1340) napsal 30.09.2010 v 13:39

Pity, myslíš,že dobrý jezdec zajede i na rouře od kamen?

PityGPX (949) napsal 30.09.2010 v 11:12

Rado: pokud maj tov. podporu tak jo, viz Tech3 či Can Carlo a i LCr bez podpory je s Randym silná a může v klidu bojovat o top5. Rozdíl mezi priv. a tov. motorkama v mgp je menší než v sbk. porovnej ducati kt. používal kuba na zač. sezony a kt. jezdili v xeroxu, to je jako nebe a dudy. A porovnej ducatky pramac a marlboro. Jen díky jezdcům kt. ma pramac jsou tak vzadu, jezdit tam stoner, byli by uplne jinde.

Rado_ (555) napsal 30.09.2010 v 08:30

JP > a v MGP privátní týmy mohou jezdit rovinu s fabrikami?

SoulTrain21 (753) napsal 29.09.2010 v 23:02

posledni vte skupine ztrácel na prvního 1,7s ale tohle jsou vyjímky...

SoulTrain21 (753) napsal 29.09.2010 v 23:01

A proč by jsme si měli odmýšlet první 3 jezdce?Vždycky ve všech sampionatech jsou jezdci,kterí jezdi jinou ligu,nez ti ostatni,at uz je to MGP,SSP,AMA atd.atd. a pohybuji se nahore.Kamera stejnak zabíra souboj o bednu a do hloubky pole se podíva maximálně parkát za závod a to jeste na par sekund.Prave souboje mezi temito 3 byly letos fajn,dotoho ještě zlepšující se Gino Rea,bojujíci s Lavertym ci Sofuoglem Já jsem spokojen s letošní sezonou WSS Jako muj nazor je,že v takových seriich proste už nejde ,aby skupina 10ti jezdcu bojovala od začátku do konce,pokud ztoho někdo neuděla další MT2 se stejnýmy motory.Dřív to tak šlo,protože ty rozdíly mezi motocykly nebyly takové,ale dnes už je to moc o penězích a odtoho se odvíjí ta technika,protože nekdo ty penize proste má a nekdo ne.Druhá věc je,že se tam prostě musí sejít 10 stejně dobrých jezdců,aby se něco takového mohlo stát.Naposledy jsem takto vyrovnaný závod viděl v AMA DSBK,kdy po 17ti kolech se nahoře držela skupina 10ti jezdcu a posledni vte skupine ztrácel na prvního 1,7sekundy,ale tohle jsou vyjímky,které se většinou dějí v takovýchto národních seriích,protože tam ty rozdíly mezi bajky nejsou tak velké ale ve světě už to tak není

mamba54 (1340) napsal 29.09.2010 v 22:41

Když si odmyslím první tři jezdce, tak toho SSP letos většinou taky až zas tak moc nepředvedly.Výkonové propasti jak Macocha.

JP (206) napsal 29.09.2010 v 22:07

Nemůžu si pomoct, ale zdá se mi, že WSBK pomalu zaniká. Ducati-konec, Suzuki-jen jeden jezdec, Honda-opět bez tovární podpory. Tovární tým staví Yamaha, Kawasaki, Aprilia, BMW. Mají tam být privátní týmy, ty nebudou mít dost peněz aby se mohly se svým bikem přimíchat mezi top 5,natož na pódium, tak to bude asi nuda jako v MOTO GP. Budou čtyři jezdci a ti se mezi sebou podělí o bednu (Max, Haslam, Rea, Checa). Sem tam se možná někdo na bednu dostane, ale to bude vyjímka. Snad aspoň WSS nabídnou stejně zajímavé závody jako letos.

SoulTrain21 (753) napsal 29.09.2010 v 17:37

Vypadáto,že Fabrizio se vrátí zpět do Alstare no.Ještě to asi není ofiko ale třeba na gpone.com už se otom píše.A to je celkem spolehlivý web

PityGPX (949) napsal 29.09.2010 v 17:36

A pochybuji že zadlužený (guandalini) povede sám tým příští rok No, bude to ještě zajímavé, nicméně v neděli večer po M-C bude min. u "továrních" sedaček jasno. Privátní týmy můžou oznámit své složení klido i na zač. února.

PityGPX (949) napsal 29.09.2010 v 17:35

tak s laiem ani nepočítám, opravdu si taky myslim co kubát, někdo z dvojice 84 - 57.

Kubát (1404) napsal 29.09.2010 v 17:33

o tom podpisu fabriho jsem taky nikde nečetl. tým gualdiani bude v říštím roce na aprilce? ke kubovi tedy přichází v potaz lai, lanzi nebo fabrizio, takže teď jen který to bude?

Sgt.Dornan (1) napsal 29.09.2010 v 17:13

Superbiker: Ta informace o podpisu Fabrizia je spolehlivá?

PityGPX (949) napsal 29.09.2010 v 16:37

J, a Guintoli se snad vráti do světa GP do mt2 nejlepe. Třeba místo de rosy v tech3 ???

Superbiker (245) napsal 29.09.2010 v 15:06

Tak dost pravděpodobně továrna kawy bude mít 3 jezdce a u BMW Italia se předpokládá 2členný tým. Takže ve hře je až 23 jezdců, což by nakonec taková tragédie nebyla. Podle mě je 24 jezdců a víc zdravý startovní rošt, pod 20 už je to fakt tragédie. V tabulce je Guintoli u Alstare s otazníkem, ten ale stopro nepojede a jediným jezdcem tohoto týmu bude Fabrizio (už podepsal).

Kubát (1404) napsal 29.09.2010 v 14:04

tak to začíná vypadat bledě prozatím 12 podepsaných jezdců. snad se to ještě trošku zlepší

DaliboRR (1) napsal 29.09.2010 v 14:02

Jsem zvědavý koho nebo spíš jestli dostane Kuba parťáka Že by si to Lukáš rozmyslel? Haga na Aprilii Se divím,že ho někde zaměstnají...můj názor je,že volných,lepších,mladších a hlavně levnějších pilotů je dost.

jan26 (3624) napsal 29.09.2010 v 12:47

no jeste neco nechapu proc vermuelen.snad jsou i lepsi jezdci treba fujiwara

jan26 (3624) napsal 29.09.2010 v 12:46

vi nekdo co bude se xausem

jan26 (3624) napsal 29.09.2010 v 12:45

no co dodat pole na rok 2011 nedosahne 20 pravidelnych jezdcu coz je skoda,ale co je jeste smutnejsi ze suzuki da jen jeden stroj.

mamba54 (1340) napsal 29.09.2010 v 12:38

Ale pro přehled momentální situace snad dobrý, ne ?

Rado_ (555) napsal 29.09.2010 v 12:06

Já si hlavně myslím, že ještě před koncem tétosezony je naprosto zbytečné hovořit o té další... ještě se toho změní...

Palec11 (232) napsal 29.09.2010 v 10:47

moto-olik: to by byla pro tým fakt výhra

Jinak článek trochu horkou jehlou ne ? ta tabulka Bleee

Olík23 (1) napsal 29.09.2010 v 10:10

Já bych jim tam šel jezdit zadaro

wario (126) napsal 29.09.2010 v 09:57

Kawa by mohla být příští rok hodně silná , NitroNori na aprilce super




TOPlist