Info od Bossa z MSA

Věci se urovnali, vzájemné emaily vysvětlily nedorozumění a tak již opět naplno funguje spolupráce s Bossem, který pro nás připravil další ze svých pravidelných zpráv.

* Nove startovni casy v Assenu
Holandska TT se nejenze jede uz v sobotu, ale vzhledem ke kvalifikacnimu treninku F1 jsou posunuty i starty jednotlivych trid a sice: nejslabsi trida zacina ve 12.45, "nase" dvestepade jsou potom na poradu ve 14.00 hodin, a kralovska kubatura se predstavi v nezvyklych 15.30 hodin. K tomu se vaze i zmena BMW - Boxer Cupu, ten je na poradu tentokrate nezvykle v zavodni den a sice v 11.40. ME 125 ccm potom v patek 17.30 a ME 250 ccm teprve po skonceni cele GP, tedy v sobotu 17.00 hodin.
* Jepici zivot
Doslova jepici zivot melo bohuzel hostovani italskeho jezdce Lorenza Mauriho v tymu Petronas. 26-ti lety Ital nahradil zraneneho Jamese Haydona a v prvnim volnem treninku zaostal za Neil Hodgsonem skoro o 5 sec (1:40,253 proti 1:35,397). K tomu sam jezdec: "Foggy mi rekl, abych predevsim zustal v sedle !". K zavodnimu nasazeni vsak nedoslo, lonsky vitez Superstocku v Assenu vsak hned v prvnim Quali havaroval a zlomil si lytkovou kost, takze prece jenom sveho ucitele neposlechl doslova.
* Totalni chaos
Rakusan Christian Zaiser se svou Aprilii RSV 1000 - Rotax zazil svuj debut pri MS, ale dle vlastnich slov v totalnim chaosu. K prvnimu volnemu treninku nastoupil teprve po 20 minutach, kdy uz ostatni po trati krouzili. "Mechanikum chybi sehranost a zkusenosti", byl suchy komentar Rakusana. V sobotu zajel Zaiser 25. startovni misto, kdyz na rovinkach ztracel 33 km/h na Hodgsona. A v nedeli pred startem do zahrivaciho kola doslo ke zkratu jednoho z kablu, takze po tomto "pozaru" uz Rakusan dalsi komentare odmitl.
* Sarron peje chvalu o van den Boschovi
Sef staje Yamaha Motor France a byvaly mistr sveta Christian Sarron hovori o svem jezdci Thierry van den Boschovi s velkym uznanim. "Ackoliv ma Thierry uz 28 let, tak je zavodne mlady a take mentalne cerstvy. Je take ochoten vsechny me zavodni typy okamzite uvest do praxe a take na sobe tvrde pracuje!" Jedna zajimavost na zaver, od konce sezony, tedy od finale 2002 nejel uz Thierry van den Bosch zadny zavod Supermoto.
* Velka slava v Buochsu
Mlada svycarska hvezda, Thomas Lüthi, si nenechal ujit prilezitost ukazat se domacim fanouskum a jelikoz se po deseti letech ve Svycarsku opet konal motocyklovy zavod na okruhu (na dlouho dobu byly zde zavody po smrtelne havarii zakazany a jezdily se pouze zavody do vrchu), tak se Thomas predstavil s kompletnim tymem vcetne GP - Trucku a nestacil rozdavat autogramy. A 8000 divaku obdivovalo GP ELIT tym - vetsina stejne prisla jen kvuli Thomasovi.
* Kuriozni vzdani
Jedina honda v poli superbiku to rozhodne nema lehke. Stroj rizeny Waltrem Tortorogliem patri v zavodnim poli k tem pomalejsim a take ne zrovna ke spolehlivym. A kdyz uz to vypada jednou na dojeti, jako v Misanu, tak se treba rozepne zip na kombineze ! "To ale rozhodne neni duvod ke vzdani zavodu!", se celkem popravu rozcili sef tymu White Endurance Robi Schläfli.
* Festival padu v Missanu
Jelikoz Missano lezi u brehu adriatickeho more, tak se teplota vzduchu pohybovala kolem 40 stupnu a asfaltu kolem 55 stupnu. A ackoliv vetsina okruhu je nove pokryta cerstvym hrubozrnym asfaltem, doslo uz v treninku k nekolika padum. Po Haydonove nahradniku Maurim se brzy poroucel k zemi Wild - Card pilot Redamo Assirelli (zlomil si rameno), nesledovali ho nastesti uz bez zraneni Bussei, Lavilla a Toseland

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist