Dozvuky z Brands Hatch

Na tradicnim britskem okruhu Brands Hatch se jel o vikendu dalsi podnik serie WSBK.

Dozvuky z Brands Hatch
Predbezne terminy WSBK 2005
Diskuse o novych terminech sezony 2005 bezi na plne obratky. Dulezite pritom je skloubit také tyto terminy s kalendarem Grand Prix a automobilove Formule 1.
V kazdem pripade se první závod 2005 pojede uz v unoru a to v Qataru. Jako druha bude na poradu nova trat v cinske Sanghaji. Nasledovat bude australsky Phillip Island. A jiste také je, ze zustane cervencovy termin pro americkou Lagunu Secu. Trochu problemy jsou s tradicnim cervnovym terminem italskeho Misana, poradatele se budou zrejme muset spokojit s nevdecnym dubnem.
Tvrdy sam na sebe
Anglicky pilot tymu Renegade - Ducati, tedy Leon Haslam (21), jel při domacim zavode se zlomenou rukou, když toto zraneni si privodil při predchozim podniku na americkem okruhu Laguna Seca.
Nastup zelenych
Změna znacky motocyklu tymu PSG 1 od Ducati ke Kawasaki je hotovou věci. To znamena, ze veteran WSBK, Pierfrancesco Chili pojede v pristi sezone v zelenych barvach na stroji ZX10 R. Jeho uvazovany odchod k Honde se tak neuskutecni i z toho duvodu, ze Chris Vermeulen pojede i v pristim roce v tymu holandskych bratri Ten Kateovych. Mimochodem jeho vykony v serialu Superbike byly tovarnou Honda odmeneny tim, ze mlady Australan bude moci nyní testovat Hondu RC211 na okruhu v Pekingu !
A také italsky majitel stejnojmenne staje, Sergio Pedercini, by rad zmenil znacku motocyklu, dosavadni Ducati by rad vymenil za Yamahu.
A konecne v zelenych barvach Kawasaki by chtel jet na rok i další tym, a to DFX.
Novy sponzor pro Hagu a Haslama
Japonska firma Koji, která se zabyva oblecenim pro volny cas, je novym sponzorem tymu Renegade Ducati. A tak prislo dvojnasobne vitezstvi japonskeho pilota Noriyukiho Hagy jako na zavolanou. Cely box tymu byl uplne nove „vymalovan“ japonskymi vyjevy typu „Graffitti“.
Ovšem i oficielni tovarni tym Ducati, tedy Fila – Ducati by mel dostat od pristi sezony noveho sponzora. Mel by jim byt kopirovaci gigant Xerox, který momentalne pusobi jako sponzor u tymu Stefana Caracchiho.
Nekolikrat nahore, ale často i dole
Byvaly tovarni jezdec Kawasaki v kubature MotoGP, Australan Garry McCoy, zaziva sezonu nejen uspechu ale i znacnych vypadku. „Na tratich, které uz znam, jsem vždy vpredu. Ale na novych okruzich potrebuji proste ještě cas, abych si dokazal poradne pripravit motorku a tak mohl jet opravdu na hrane. Není to proste tak jednoduche, jak jsem si to predstavoval“, dodava byvaly nekolikanasobny vitez zavodu kubatury 500 ccm serialu Grand Prix. A jak to bude s "klokanem" dal v roce 2005 ? Uvazovane místo v MotoGP u tymu Ducati je vzdaleno do nenavratna a manazer McCoye, Manfred Schulz, nechtel o novem pusobeni svého sverence prozradit nic presneho.
Host z Grand Prix
Australsky jezdec tridy 250 ccm, Anthony West jel v Anglii jako Wild-Card-Pilot na Honde CBR v tymu Megabike Italia. Predtim se svezl jednou v tydnu v Misanu a ke svemu hostovani se vyjadril nasledovne. „Naposled jsem jel na ctyrtaktu v roce 1998, tehdy to byla Moriwaki VTR 1000. S dvestepadesatkou musis jet plynule, když zatocis do zatacky, tak Aprilia 250 zustane „prilepena“ v te stope, kterou jsi si zvolil. Ale s Hondou 600 to je uplne jiné, ta se chova jako lidska bytost, je hodne zivelna. Navíc se nemusis na ctyrtaktu tolik venovat nastaveni, tech moznosti zase není hodne. Ovšem Brands Hatch byl pro me novy okruh a nepovazuji ho za zrovna bezpecny“, vysvetloval lonsky vitez z Assenu, který v Britanii zajel v treninku az 13. cas se ztratou 1,6 sekundy na Muggeridgeho a v zavode samotnem potom dojel do cile devaty.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist