Závod v Misanu byl pro Abraham letos ten nejhorší

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5113) napsal 12.09.2017 v 10:22-1

Jak říkají britové "that´s racing", tak někdy se stávají opravdu neočekávané věci .
Tentokrát např. "došel" benzin v posledním kole závodu jezdci TOVÁRNÍHO
SATELITU YAMAHA a to se Karlovi nestalo ani "kdysi s Granou" ...
a myslím, že v posledním kole někdo i spadl .

Marex (2583) napsal 12.09.2017 v 09:11-1

Na mokru se holt padá snadněji. Zatím jsem s Karlem celkem spokojený. Není to žádný zázrak,ale rozhodně to není ostuda. Pokud bude s 2 roky starým strojem pravidelně na bodech, bude to zhruba to, na co technika má.

Béďa (38) napsal 12.09.2017 v 08:00

hele důležité je si uvědomit zásadní pravdu, pokud projedeš v takhle top class mezi 22 jezdci se ztrátou 35s. každému soudnému dojde, že tlačit a riskovat bude tak maximálně o držku, raději se teda povezu, zkusím si zvyknout lépe na motorku v těhle podmínkách, sebe i motorku (za miliony) dovezu raději v celku a kdo ví, třeba zbytek popadá a já ten bod najdu.

jo dobíhajícího Zarca předjet nemohl, Karel byl už odmávnutý, poslední kolo (jelikož dostal od prvních kolo) už nedojížděj, takže i když by třeba mohl, Zarca ještě předstihnout, pravidla to nedovolují.

A ještě jedna věc mě napadá pro všechny ty, co mají pocit, že to se prostě nemůže stát, už jste se někdy vzbudili ráno s KOPRem a šli do práce ? Jaký to bylo ? Dařilo se ?

Obecně mě letos Karel baví, jsem rád, že tam je a že se na něj můžeme koukat a fandit mu.

Motofighter (471) napsal 11.09.2017 v 19:54

Jojo, Padaja je superborec a hlavne Brnak.

Jirikh75 (947) napsal 11.09.2017 v 19:39-1+1

Každému se někdy nezadaří. Jak v závodě, tak v životě. Na dva roky staré motorce je každý bod zázrak. A Karel letos boduje i bez pádů soupeřů. A poráží borce jako Smith, Baz, Barbera, Miller. Za mně klobouk dolů a lituju, že jsem mu nevěřil. A nakonec i Aspar je s ním spokojený

Pekelnik_TDM (2) napsal 11.09.2017 v 18:38-1+1

Kája má tedy starou plečku a ta hold nejede jako motorky ostatních.To jsem samozřejmě nevěděl.Tak to se musím hluboce omluvit.
Jirko - a kam se hnát když máš 35 vteřin ztrátu? No právě proto co můžeš ztratit když jsi absolutně poslední. V šamionátu pak třeba nebudeš 18 tý, ale ukážeš všem co v tobě je. Navíc když jsi nespadnul - dle závodníka vlastní vinou. Nemyslím aby jel bezhlavě,ale časy cca +6,snad špatné gumy.

Právě v tomto závodě,kdy se z vodou stírají rozdíly výkonu motorek mohl ukázat jako Kuba co v něm je.
Kuba má techniku spíš k pláči než k závodění. A jak jel . Pro mě je to jezdec "par excellence".

blackblues (1515) napsal 11.09.2017 v 15:28

No jen upřesním,já se nad ničím nedohaduju,pouze nesouhlasím konkrétně u závodu z Itálie,že se dá považovat za úspěch,oponuju pouze Janovi26 !!
To jak dojel Karel beru a nic mu nevyčítám,nezlobím se atp.
Pouze jsem oponentem a nechápu ,co je až takovým úspěchem viz moje vysvětlení níže k problematice úspěšný víkend v uvozovkách. a vidím v tom záři alibismu či nenalití si čistého vína a jisté špetky nepravdy o reálném výsledku z Neděle potažmo z víkendu výkonu Karla.
Neobjektivita to je to slovo...

JA-NE (783) napsal 11.09.2017 v 13:08

Pre mna je jazda na vode tazka aj ked idem 70 po ceste

1100Virago (3070) napsal 11.09.2017 v 09:59

Je fakt, že sólo jízda je na vodě pekelně těžká. Pokud má kolem sebe konkurenty, dá se zkusit držet jejich tempo a hledat, kde na ně nějakou desetinku najet. Pokud jede tak, že nevidí na nikoho. je to o hodně těžší a tempo se hledá jen za cenu rizika opakovaného pádu - a stálo by to za to?

gsivo (44) napsal 11.09.2017 v 09:54

Pekelník_TDM: Možná mě něco uteklo , ale Karel už má taky Ducati 2016? Nebo Bautistovi šoupli 2015?

74Jirka (15) napsal 11.09.2017 v 09:33-1+1

Pekelnik_TDM: jel pomalu, o tom žádná. Na druhou stranu kam se hnát, když máš 35 s ztráty? Jet přes hranu a spadnout znovu nebo čekat, jestli to nepopadá jak v Moto3 a Moto2 a mít i nějaký bod? Bod žádný, ale aspoň bez pádu a bez zranění. Podívej na Pesrosu, jak zajel na vodě. Taky žádný super výsledek, na to že jeho týmový kolega vyhrál Karel letos jezdí hodně dobře. Je vidět, nepadá a to se počítá. Za mě spokojenost, jen nepolevit a na příští rok lepší materiál.

RoumenS (153) napsal 11.09.2017 v 09:20

Nejak nechapu zase tohle dohadovani, Karel celou sezonu odvadi dobre vysledky, holt kazdy nekdy spadne, i ti nejlepsi a nikdo jim za to nespila. Tak nevim, proc by Karel mel byt vyjimka. V zavode spadlo za cely vikend x jezdcu, nekteri i dvakrat. Bohuzel tentokrat bez bodu, ale je potreba se divat dopredu. S tim ze by jezdil na body jen kvuli tomu, ze ostatni pred nim popadaji snad letos nikdo normalni nemuze souhlasit. Tesim se na dalsi zavod a drzim mu pesti Imho, aspon byl parkrat v zaberu, kdyz ho brali o kolo

Pekelnik_TDM (2) napsal 11.09.2017 v 08:54-2

K závodu - o poškození motorky po pádu neříkal,tak celkem nechápu kola až cca +6 vteřin.
Podle mě mají s Bautistou k dispozici stejnou techniku on 11 v sezóně a Abrahám 18.
Sbírání bodů připosr... jízdou a tím že ti kteří závodili a nedojeli, mi jako závodění nepřipadá.
A proto nadpis ,,Závod v Misanu byl pro Abraham letos ten nejhorší,, jo bohužel nespadlo či nevzdalo dost jezdců, aby se dostal na body.

blackblues (1515) napsal 11.09.2017 v 08:52

a ještě něco:vzpomněl jsem si na tu kvaldu,když byl Karel 2. tušim tento rok...to byla řacha jako blázen a absolutní pecka...to předčilo i jeho vystoupení v závodě a bylo mi jedno ,jak už dojel,ale spíše jsem vyzdvihoval sobotu ve své dušičce,tím chci říct 2. vs 12. a při dvanáctce (nééé té u stolu) z toho fanfáry dělat fakt nelze

blackblues (1515) napsal 11.09.2017 v 08:44

a samozřejmě nahlíží se na celý víkend,co se týče pohledu úspěchu,ale počítá se hlavně v neděli tedy 1+1=2 jestli si rozumíme a se sobotou víte co...

blackblues (1515) napsal 11.09.2017 v 08:32

Řikám můj názor je,pokud ho někdo trefil,ok beru to smířlivě a nezaviněný pád ,nebýt tohoto karambolu s jiným jezdcem víkend mohl být úspěšný,mohl dojet ve předu tedy zde z mého pohledu i tak neúspěšný,protože nepřivezl žádný bod a spadl hned v prvním kole ,tedy moc vidět nebyl

A hodnotit víkend jen na základě povedené kvaldy,kde tuším byli jisté okolnosti penalizace jezdců v předu a tím tomu pomohli jisté okolnosti,nicméně faktem je že postoupil, to mu nikdo nebere,prostě postoupil a kde i Karel po závodě sám závodník řekl,nejhorší víkend tento rok a my stejně jak Vašííík Klausů :já nesouhlasímm nenene nemohu stímto souhlasit ,opravdu povedenééé to bylo...já nevííím nevíím,ale stíímto názorem prostě Jane 26 nemohu ,ale opravdu nemohu souhlasit hmmm

ted vážne:opravdu nepovedený víkend zejména ta neděle a všichni jezdci i veřejnost ,co se kouká ná závody posuzuje úspěšnost na základě neděle a průběhu neděle a zejména průběhu závodu a jeho výsledku,bodového ohodnocení...
Howg

jan26 (3727) napsal 11.09.2017 v 08:18

No tak Karlovi do zadnice splhat nechcu.
Karel nás namlsal jeho kvalitni sezónou,kterou letos jede.
Za neúspěch považují,když Karel né např.MM93 pojede výsledky 21+ v četně i kvaldy ,zaznamená min. 2 pády a v závodě skončí před či poslední.
Rozhodně to byla gp,kde není důvod prechvalovat ,ale brát jí jako neúspěch to rozhodně taky ne.

Sylver (91) napsal 11.09.2017 v 07:08

Karel měl v závodě velkou ztrátu a od těch nejrychlejších dostal kolo. Teď ale všeobecně,
zajímá mě, jak je to, když první projede cílem už pod cílovou vlajkou a hned za ním jede závodník o kolo zpět. Předpokládám, že pro něj cíl vlajka platí taky a to poslední kolo už nezávodí. Nebo je to jinak?
Protože tím pádem už nemá šanci, že by někoho v posl. kole předjel.

blackblues (1515) napsal 11.09.2017 v 06:26

Měl jsem pocit, jako by se tam do mě někdo trošku opřel, ale při tak nízké přilnavosti snadno spadnete. Cítil jsem, že někdo do mě zezadu narazil a bylo to.“

Tak toto mě tedy moc nepřesvědčilo,že si byl jistej,že ho někdo sundal...minimálně divné,nevěrohodné vyjádření ,já už v životě měl pocitů a ve skutečnosti vše bylo jinak

pokud ho někdo přesto opravdu poslal k zemi,tak to jde samozřejmě spíše za jezdcem co ho sundal a Karel ,pokud nejel jak traktor na dálnici v některé zatáčce,za nic nemůže a dopadlo to jak dopadlo.
Nicméně pokud je to jen imaginární představa a POCIT Karla,tak potom souhlas s NUVOLARI,že toto se nedá považovat za úspěšný víkend nehledě na kvalifikaci či názor že byl vidět,pak si klepu na čelo a souhlasim s nuvolarim.
sice Kája je český jezdec,ale do řiti mu lézt nemusíme
Jinak až budou fakta,relevantní důkaz pak se můžeme bavit...vše je bez důkazu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.09.2017 v 00:12

stane se, nevyvedlo se, nespadnul svoji vinou, pak jet sam asi neni uplne supr na vode, takze ok, v kvalde ukazal ze jezdit umi (a i v cely sezone) tak neni duvod po nem ted slapat kvuli tomuhle zavodu, i kdyby spadl svoji vinou.

Nuvolari (2329) napsal 10.09.2017 v 23:35-4+1

jan26: "Závod ovšem bez bodů a na posledním místě,kdy před nim dojede 2 crasch Baz či dobýhající Zarco v cílovce působí jako neúspěch víkendu ,ale není tomu tak. "

Nejsi, chlape, špatný bavič! .
Kriste pane, teď mi to došlo, ty jsi to myslel vážně, tak to je na Chocholouška.

jan26 (3727) napsal 10.09.2017 v 23:15

Nuvolari 0 bodů
Virago tentokrát s tebou nesouhlasím.Podle mého se o neúspěchu nedá mluvit.
Pokud vezmu v potaz celý víkend jednalo se o slabší průměr ovšem z vynikající kvaldou !!!
Závod ovšem bez bodů a na posledním místě,kdy před nim dojede 2 crasch Baz či dobýhající Zarco v cílovce působí jako neúspěch víkendu ,ale není tomu tak.

1100Virago (3070) napsal 10.09.2017 v 22:20

Jasně, že dovézt lucernu a dojet bez bodů je neúspěch. Ani závodní tempo nebylo nic moc. Na druhou stranu, jediný skutečný soupeř Baz dopadl podobně a spadl hned dvakrát, přitom bývá na vodě dost dobrý. Ale pokud Karel za ten pád nemohl a opravdu ho někdo postrčil (v záběrech jsem to bohužel nepostřehnul), tak to prostě není jeho vina a je to jen pořádná porce smůly.

Nuvolari (2329) napsal 10.09.2017 v 21:38

jan26: můžu se zeptat, kolik je za kvalifikaci bodů? Abych věděl, jak mám oslavit ten závod, co nebyl neúspěchem...
Karlovy výkony jsou letos fakt solidní, ale předstírat, že i tohle nebyl neúspěch, je fakt silná káva. Karlovi přeju, ať se mu daří, jak v minulých závodech.

smiders666 (242) napsal 10.09.2017 v 21:24-1+2

Motofighter: K tobe, prisel, aby mlel houvvna, byl opet dementem a to prislo, tak jako vzdy ...

Motofighter (471) napsal 10.09.2017 v 21:17-11

K Padajovi, cekal ze nekdo spadne a body mozna prijdou, ale to dela vzdy ...

Ozzy_ (1142) napsal 10.09.2017 v 20:45+4

Tak se jednou nezadarilo Pamatuju si sezony, kdy zhruba takhle vypadal temer kazdy zavod.

Ted vidim kazdou chvili super vysleky, tu v kvalde, tu v zavode, tu v obojim, takze za me rozhodne super sezona, a obcas se to posere kazdemu. JL by mohl vypravet

jan26 (3727) napsal 10.09.2017 v 20:14+1

Neúspěch ?
Nemyslím díky kvaldě to byl víkend sice bez bodů přesto bylo o něm slyšet.

Samuel007 (376) napsal 10.09.2017 v 19:55

Dobré zprávy Ivane.
K Abajovi. Ducati kromě tovární propadák všechny. Včetně Lorenza.
I bez pádu by to bylo slabý. Čekaly jsme víc. Ale fakt to dnes hold nešlo.

IvanDvoutakťák (5113) napsal 10.09.2017 v 19:46

https://speedhive.mylaps.com/LiveTiming/QSTQNJIM-2147483649/Sessions/QSTQNJIM-1073741858

https://speedhive.mylaps.com/LiveTiming/QSTQNJIM-2147483649/Sessions/QSTQNJIM-1073741860

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist