Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Carom, mně zas rozesmálo porovnání s Rossim.
Aby Lorenzo porazil Rossiho, to si musí Rossi poranit šlachy v rameni a zlomit nohu jako v roce 2010. Nebo sedět na nekonkurenceschopné motorce (2011 a 2012). A nebo se Lorenzo musí spolehnou na pomoc kamaráda, jak to bylo v roce 2015.
Jo v letech 2010 až 2013 byl Lorenzo na vrcholu sil. A jezdil lépe než Rossi. Ale teď už je dávno za zenitem. Vlastně oba jsou za zenitem.
A že porazil Doviho? Kdy ? Kde ?
Kromě Barcelony, (kterou Dovi neumí) byl Dovi vždy před ním nebo těsně za ním.
Takže výstižnější je říct že Lorenzo dnes jezdí na úrovni Doviho. Rozhodně se nedá říct “ dal doviho“. Alespoň ne tak jednoznačně, jak si to podal.
Jestli myslíš ten jeden závod, který Lorenzovi vyšel. No dobrá. Chápu, jsi jeho fanda.
Na porovnání s Danim si rád počkám. Na to je ještě brzy, ale první test už něco napověděl.
Tak znovu - pro přiškrcený - napsal jsem názor , že JL v první sezoně na hondě na tom nebude bodově a výsledkově o moc lépe než DP v letošní sezoně. Jezdce jsem nesrovnával, ano Jorge by z toho vyšel vítězně. Souvislost s DP jen tím že ho nahrazuje.
Nejsem lorenzista, naopak. Ale uznávám, že tenhle člověk má tah na branku jako nikdo jinej. Přišel do yamahy a závod za závodem dotahoval rossiho až ho překonal. Sice na to potřeboval tři sezony, ale dal ho. Přišel do ducati a po roce a něco dal doviho. Na stroji, kterej je údajně pořád hodně jinej, než ostatní. Teď to samý čekám na hondě. A srovnání s Danim mě teda rozesmálo. JL je úplně jinej level.
tak Lorenzo prisel do Duc, kdyz uz tam pred nim zajizdeli vysoko (Janek a Dovi), takze o nejakem jeho vyvoji mluvit fakt tezko. ale popral se se zmenou stylu dobre, to ho cti. naopak verim na Honde to bude vic sedet jeho puvodnimu stylu z Yamahy a mohl by jezdit vepredu pomerne rychle.
Proste Lorik je jiny, nikdy to nebude tymovy hrac, vzdy s nejakym vyhranenym postojem. Dukna udelala dobre, ze neprodlouzila. MM se ma co tesit ... zlatej Pedroza !
Prý Dorna zakáže použití "salatboxu"?
To bude těžká rána pro Ducati.
Hlavně pro Abaju. Jestli to bude i pro starší modely.
Jak se jim to povedlo s křídly.
S titulem u Lorenza je největší problém, že se už nemůže spolehnout na pomoc od MM.
Prostě tomu nevěřím ani na Ducati, ani na Hondě.
Jo že vyhraje pár závodu, tomu věřím. A když se to povede.
Tak to bude pecka. Proto že toho si cením.
Univerzální jezdec. Těch je málo a jsou to opravdový borci.
Těch, kterým sedí jen jeden stroj je hodně.
Dejf, titul u Ducati, to by musel porazit Doviho.
No to by nesmělo pršet celou sezónu.
Ale tak Petruxe neměl problém porážet.
To se zas musí nechat, Petrux taky není žádný ořezávátko.
Titul na Hondě. To spíš. MM má vyhazovací rameno.
Stačí mu potřást rukou. A Cal je padavka.
Josef, to je zvlášťni že si ten rok 2010 u Ducati pamatuje každý jinak.
Já čerpám z filmu "Až na vrchol" Hitthing the apex.
Z čeho čerpáš ty?
Nebo to je jen Rossihejt?
Myslim, ze kdyby zustal u italu, moch mit pristi rok mozna titul. U hondy to bude mit tezsi. Ja myslim, ze honda (vedeni) neni tak ohebna na pozadavky druhyho jezdce. A skoro bych si tip, ze letos nebyla ani tak stoprocentni, jako ducati a velka cast byla v rukou MM. Ale to uvidime za par mesicu:) Kazdopadne se na sezonu 2019 tesim jak malej!
Abych jen nehanil Lorenza.
Typický italský přístup mi na Ducati vadí snad nejvíc.
Najmout hvězdu. A čekat že jim zajistí titul.
To přesně byl důvod proč Stoner odešel. Poprvé i podruhé.
Rossi taky na to doplatil. Za zimu na Stonerove motorce nic nevylepšili.
Konkurence zatím utekla.
Jen čekali že to Rossi poladí během pauzi na kafe.
Teď Lorenzo si na to taky stěžoval. A docela tomu věřím.
A to jsem fanda Ducati.
Nejvíc času inženýři ztratili na konci roku 2010, když pracovali i o Vánocích a to jsou 100% příplatky za svátek, takže hodně drahý. Pracovali všichni tak usilovně, že nastal totální chaos a nikdo nevěděl kde vlastně skončili a čím začít.
Předpokládám že 2019.
Stejně jí do Valencie museli dotáhnout na testy.
A pravidla to umožňují. Jezdec na divokou kartu může mít jiný model než schválený.
Jinak bych ho rejši viděl dál na rudé Ducně, k té Hondě mi nějak nejde jako kdysi Lawson. Ale pokud na ni vyhraje, tak se právě Lawsonovi a i Mamolovi vyrovná s vítězstvími na třech značkách Chorché, hodně štěstí
maverick25 19:19: Lorenzo by i zůstal, ale Ducati po jeho špatném začátku sezóny s nabídkou otálela a když se mu začalo dařit a s nabídkou přišli, uslyšeli jen "too late", protože mezitím dojednal Hondu. A nedivím se ani jedné straně.
unavix 18:11: "Chtěl bych vidět, jak se Lorenzo podílel na vývoji motorky když až po roce a půl zjistil, že potřebuje jinou nádrž."
To je taková typická laciná dezinterpretace. Jorge chtěl změnu nádrže už dávno. Není jeho chybou, že Ducati má k požadavkům tak laxní přístup, o kterém mluví i Casey Stoner.
Samuel007 21:54: Byl by nějaký zdroj ke tvé informaci "Jen ta nádrž stála pár mega."? Tvoje hodnocení mi sedí spíše k jnému bývalému jezdci Ducati Kvůli kterému dokonce Ducati z finančních důvodů zrušila tovární tým v SBK.
Prej vyhraje na Hondě. Tak to bude hodně těžký.
Vzhledem k tomu že měl velké problémy porazit Doviho.
Na Hondě musí porazit Cala a Marqueze.
Jediný štěstí že to jsou největší padavky v MotoGP.
Takže když padnou oba, tak má šanci vyhrát závod.
Ale furt tam bude Dovi, Vinalez, Rossi, Rins, Abaja :)
Konečně odchází ten trojský kůň.
Fabriku obral o kupu peněz, které budou chybět na důležité věci.
Jediné co vyvinul je nádrž, která sedí jen jemu.
Jen ta nádrž stála pár mega.
Jsem taky toho názoru že měl zůstat a zkusit to dotáhnout k nějakému výsledku hodnému mistra světa.A Daniho Honda by podle mě sedla třeba Ianonemu ale je to jak to je. Třeba u Ducati taky po těch dvou divných letech razantně sáhli na peníze.
Ac ho nemusim, uznavam ze kdyby s nim Ducna jeste prodlouzila, verim, ze by jim ten titul nakonec udelal. Rozjel se na tom pekne, nebyt toho zraneni, mohlo to byt jeste zajimave. Sem zvedavej, jak se ted popasuje s Hondou. Testy jeste budou o nicem dokud nebude fit.
Carom, mně zas rozesmálo porovnání s Rossim.
Aby Lorenzo porazil Rossiho, to si musí Rossi poranit šlachy v rameni a zlomit nohu jako v roce 2010. Nebo sedět na nekonkurenceschopné motorce (2011 a 2012). A nebo se Lorenzo musí spolehnou na pomoc kamaráda, jak to bylo v roce 2015.
Jo v letech 2010 až 2013 byl Lorenzo na vrcholu sil. A jezdil lépe než Rossi. Ale teď už je dávno za zenitem. Vlastně oba jsou za zenitem.
A že porazil Doviho? Kdy ? Kde ?
Kromě Barcelony, (kterou Dovi neumí) byl Dovi vždy před ním nebo těsně za ním.
Takže výstižnější je říct že Lorenzo dnes jezdí na úrovni Doviho. Rozhodně se nedá říct “ dal doviho“. Alespoň ne tak jednoznačně, jak si to podal.
Jestli myslíš ten jeden závod, který Lorenzovi vyšel. No dobrá. Chápu, jsi jeho fanda.
Na porovnání s Danim si rád počkám. Na to je ještě brzy, ale první test už něco napověděl.
Respect
Ať se daří na RCV...
Tak znovu - pro přiškrcený - napsal jsem názor , že JL v první sezoně na hondě na tom nebude bodově a výsledkově o moc lépe než DP v letošní sezoně. Jezdce jsem nesrovnával, ano Jorge by z toho vyšel vítězně. Souvislost s DP jen tím že ho nahrazuje.
Lorenzo a Pedrosa je nebe a dudy, Lorenzo byl vždy výrazně lepší...
Carom: Srovnání s Danim v rovině bodů a výsledků sezon 18 DP 19 JL , nic víc.
Nejsem lorenzista, naopak. Ale uznávám, že tenhle člověk má tah na branku jako nikdo jinej. Přišel do yamahy a závod za závodem dotahoval rossiho až ho překonal. Sice na to potřeboval tři sezony, ale dal ho. Přišel do ducati a po roce a něco dal doviho. Na stroji, kterej je údajně pořád hodně jinej, než ostatní. Teď to samý čekám na hondě. A srovnání s Danim mě teda rozesmálo. JL je úplně jinej level.
Test
//live.harleyquinnwidget.com/freelivematch/6383992906442660.html
Ducati mám rád a proto mě mrzí že se tento rok moc nedaří Petruxovi. Samozřejmě protože nahradí v továrně Lorenza.
Číst článek je ztráta času, jdu rovnu do diskuse. Zde je odborníků na vývoj závodních speciálů nejvíce na světě, doufám že Gigi umí česky
tak Lorenzo prisel do Duc, kdyz uz tam pred nim zajizdeli vysoko (Janek a Dovi), takze o nejakem jeho vyvoji mluvit fakt tezko. ale popral se se zmenou stylu dobre, to ho cti. naopak verim na Honde to bude vic sedet jeho puvodnimu stylu z Yamahy a mohl by jezdit vepredu pomerne rychle.
Proste Lorik je jiny, nikdy to nebude tymovy hrac, vzdy s nejakym vyhranenym postojem. Dukna udelala dobre, ze neprodlouzila. MM se ma co tesit ... zlatej Pedroza !
Prý Dorna zakáže použití "salatboxu"?
To bude těžká rána pro Ducati.
Hlavně pro Abaju. Jestli to bude i pro starší modely.
Jak se jim to povedlo s křídly.
S titulem u Lorenza je největší problém, že se už nemůže spolehnout na pomoc od MM.
Prostě tomu nevěřím ani na Ducati, ani na Hondě.
Jo že vyhraje pár závodu, tomu věřím. A když se to povede.
Tak to bude pecka. Proto že toho si cením.
Univerzální jezdec. Těch je málo a jsou to opravdový borci.
Těch, kterým sedí jen jeden stroj je hodně.
Dejf, titul u Ducati, to by musel porazit Doviho.
No to by nesmělo pršet celou sezónu.
Ale tak Petruxe neměl problém porážet.
To se zas musí nechat, Petrux taky není žádný ořezávátko.
Titul na Hondě. To spíš. MM má vyhazovací rameno.
Stačí mu potřást rukou. A Cal je padavka.
Josef, to je zvlášťni že si ten rok 2010 u Ducati pamatuje každý jinak.
Já čerpám z filmu "Až na vrchol" Hitthing the apex.
Z čeho čerpáš ty?
Nebo to je jen Rossihejt?
Myslim, ze kdyby zustal u italu, moch mit pristi rok mozna titul. U hondy to bude mit tezsi. Ja myslim, ze honda (vedeni) neni tak ohebna na pozadavky druhyho jezdce. A skoro bych si tip, ze letos nebyla ani tak stoprocentni, jako ducati a velka cast byla v rukou MM. Ale to uvidime za par mesicu:) Kazdopadne se na sezonu 2019 tesim jak malej!
Abych jen nehanil Lorenza.
Typický italský přístup mi na Ducati vadí snad nejvíc.
Najmout hvězdu. A čekat že jim zajistí titul.
To přesně byl důvod proč Stoner odešel. Poprvé i podruhé.
Rossi taky na to doplatil. Za zimu na Stonerove motorce nic nevylepšili.
Konkurence zatím utekla.
Jen čekali že to Rossi poladí během pauzi na kafe.
Teď Lorenzo si na to taky stěžoval. A docela tomu věřím.
A to jsem fanda Ducati.
Nejvíc času inženýři ztratili na konci roku 2010, když pracovali i o Vánocích a to jsou 100% příplatky za svátek, takže hodně drahý. Pracovali všichni tak usilovně, že nastal totální chaos a nikdo nevěděl kde vlastně skončili a čím začít.
Předpokládám že 2019.
Stejně jí do Valencie museli dotáhnout na testy.
A pravidla to umožňují. Jezdec na divokou kartu může mít jiný model než schválený.
Samuel: vždyť je to jejich práce
Ovšem nelze opomenout přínos M. Pirra. Ví někdo na jakém modelu GP jel teď ve Valencii?
Kamikadze, cameron, patstreet, Dawid, jan, Virago...
Jinak bych ho rejši viděl dál na rudé Ducně, k té Hondě mi nějak nejde jako kdysi Lawson. Ale pokud na ni vyhraje, tak se právě Lawsonovi a i Mamolovi vyrovná s vítězstvími na třech značkách Chorché, hodně štěstí
Jo Gigi a Stoner.
Těch nádrží bylo snad 20 než mu sedla.
Když spočítám kolik času s tím ztratili inženýři . . .
maverick25 19:19: Lorenzo by i zůstal, ale Ducati po jeho špatném začátku sezóny s nabídkou otálela a když se mu začalo dařit a s nabídkou přišli, uslyšeli jen "too late", protože mezitím dojednal Hondu. A nedivím se ani jedné straně.
unavix 18:11: "Chtěl bych vidět, jak se Lorenzo podílel na vývoji motorky když až po roce a půl zjistil, že potřebuje jinou nádrž."
To je taková typická laciná dezinterpretace. Jorge chtěl změnu nádrže už dávno. Není jeho chybou, že Ducati má k požadavkům tak laxní přístup, o kterém mluví i Casey Stoner.
Samuel007 21:54: Byl by nějaký zdroj ke tvé informaci "Jen ta nádrž stála pár mega."? Tvoje hodnocení mi sedí spíše k jnému bývalému jezdci Ducati Kvůli kterému dokonce Ducati z finančních důvodů zrušila tovární tým v SBK.
Samuel007: k 21:54
Jinak na vývoj Ducati pro MotoGP tam má už léééta Gigi Doviho
Prej vyhraje na Hondě. Tak to bude hodně těžký.
Vzhledem k tomu že měl velké problémy porazit Doviho.
Na Hondě musí porazit Cala a Marqueze.
Jediný štěstí že to jsou největší padavky v MotoGP.
Takže když padnou oba, tak má šanci vyhrát závod.
Ale furt tam bude Dovi, Vinalez, Rossi, Rins, Abaja :)
Konečně odchází ten trojský kůň.
Fabriku obral o kupu peněz, které budou chybět na důležité věci.
Jediné co vyvinul je nádrž, která sedí jen jemu.
Jen ta nádrž stála pár mega.
Jo to video bylo dobry
Jsem taky toho názoru že měl zůstat a zkusit to dotáhnout k nějakému výsledku hodnému mistra světa.A Daniho Honda by podle mě sedla třeba Ianonemu ale je to jak to je. Třeba u Ducati taky po těch dvou divných letech razantně sáhli na peníze.
Ac ho nemusim, uznavam ze kdyby s nim Ducna jeste prodlouzila, verim, ze by jim ten titul nakonec udelal. Rozjel se na tom pekne, nebyt toho zraneni, mohlo to byt jeste zajimave. Sem zvedavej, jak se ted popasuje s Hondou. Testy jeste budou o nicem dokud nebude fit.