V testu zajel nejrychleji Márquez
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Repsol Media, Movistar Yamaha MotoGP, Pramac Racing, Suzuki Racing | Zveřejněno: 25.4.2016 | Zobrazeno: 5 666x
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Repsol Media, Movistar Yamaha MotoGP, Pramac Racing, Suzuki Racing | Zveřejněno: 25.4.2016 | Zobrazeno: 5 666x
Virago: No jo. jezdil,ale evidentmě byla krátká. Podle tajných informací měl křidélka dvoje,ale ta druhá nebyla na motorce...prý pro pocit sucha a bezpečí.
Mě spíš sere to průběžné pořadí. V prvních osmi je sedm španělů, to je hnus, velebnosti!!!
Ještě aby se zlepšili Bautista s Rabatem a bude to úpně na hovno.
Barbera na Ducati jazdi ako boh a to ma stroj z 2014 (bez kridiel) . nech mi nikto nehovori ze ducati za dva roky ziskala len v kridlach. to mi pride take placebo a v konecnom dosledku je to len o jazdcovy a jeho motorke (a hodin analizovania dat nahrabane z treningov) a nie o kridlach...
Mistrovství SVĚTA pouhých DESETI konkurenceschopných strojů / týmů
a dalších deseti, co se trápí se stroji, které na tu horní desítku většinou
nemohou ani pomyslet ?? To i v mistrácích ČSR a SSR 70. a 80. let,
o "federálu" nemluvě, jezdilo za čs. bolševika víc jezdců ...
ivane co by si chtěl - deset jezdců ve vteřině, to je právě mistrovství světa...
V závodě to nebylo jinak
Test není o čase.
Ducati dost ztrácí i při testech 0.566 Iannone a Dovi propastných 0.714 škoda.
Tie kridelka vobec k motorke nepatria, mali by ich zakazat.
Este ze existuje aj WSBK kde sa mozme pozerat na motorky ktore sa daju "normalne" kupit a je tam viac znaciek...ale kym je Rossi v MotoGP tak sa na to da stale pozerat + na Suzuki stale cakam kedy ziskaju podium.
mali by mať na tom aerodynamickom hrbe na chrbte spojler ako na formulách aj s otváraním...
10lukas10
a toto je co ?
//silnicnimotor...z-spanelsko-2016.png
No to je trojplošník.
Marex:dobre ty
Nadherna fotka!!! Luxusni Marecek borecek
(obdiivuji pouze jezdecke umeni, povahu black nehodnoti)
Marexi, Abája s křidélky jezdil
Marexi, tak to me dorazilo... A s koleckem na konci
Konečně něco, co pomůže fanouškovi odlišit od sebe jednotlivé značky. :D Ještě udělat ten zadní spojler a bude to hotové.
Škoda, že se to nedělalo za dob Abáji v MGP. Mohl si nechat udělat křídla tak dlouhá,aby nemohl spadnout. O:)
Doufejme, že tohle neprojde a nakonec to zruší ve všech kategoriích...i když - upřímně řečeno, Suzuki to asi jako jediné sluší. Je z ní sexy motorka a hlavně, maj to takový nenápadný...
Hrablo z OBI je brutální, bohužel už i suzuki :( toto je co ? zakazat a hned...
Ty křídla to je fakt hnus ale 91 kol a Tito 94 ? tak se testuje a ne jak minulý rok jeden nejmenovaný pán
hrablo z obi:)
kdyz mela maly kridylka Duchati, tak s mi i docela libily, a potom piide Namaha a pridela na mottorku hrablo z OBi . sacuuju, ze z fabrik je nema uz jenom Suzuki
ty křídla hlavně na té yamaze jsou příšerný,snad ani není možný,že toto dovolí
Rabat 94 kol
Času na úrovni "1.ligy" , t . j. toho nejlepšího na světě,
dosáhlo pouze deset jezdců z jednadvaceti ...
To je mně ale mistrovství SVĚTA ...
91 kol, no potěš koště, to je nálož. Ty vole, to musí být dřina.