V kvalifikaci na GP San Marina zajel Abraham 11. místo

Počasí, které doposud výrazně ovlivňovalo průběh Velké ceny San Marina, se po složitém průběhu ranního tréninku konečně umoudřilo a na kvalifikaci vysvitlo slunce. Český jezdec Karel Abraham se po pomalejším začátku postupně dostával do tempa. V posledním kole jinak velice napínavé kvalifikace si Abaja zajel svůj nejrychlejší čas 1.35,648 se ztrátou pouhých 1,791 sekundy na vítěze kvalifikace Španěla Pedrosu. Do nedělního závodu odstartuje ze čtvrté řady.

V kvalifikaci na GP San Marina zajel Abraham 11. místo
Po třech volných trénincích měl brněnský pilot Karel Abraham v přehledu nejlepších dosažených časů stále zapsán na svém kontě vůbec nejrychlejší čas a to výkonem 1.42.030 před Alvarem Bautistou (+0,363) a Danillem Petruccim (1.148), když Top-5 dokompletovali James Ellison (+1.174) a Michele Pirro (+1.297.).  Následovali Valentino Rossi (6.), Yonny Hernandez (7.), Jonathan Rea (8.), Jorge Lorenzo (9.) a konečně Dani Pedrosa (10.).

Samozřejmě, že tyto časy nebyly úplně relevantní a také neodpovídali rozložení sil za suchých podmínek. To se ostatně prokázalo i v kvalifikaci, kde nakonec dominoval těsně Pedrosa před Lorenzem a Crutchlowem a Abaja skončil 11., přesto byl po ní náš jezdec spokojený.
„Ráno byla trať bohužel pořád místy mokrá a místy suchá. Neměli jsme šanci vyzkoušet v podstatě vůbec nic. Pokud mám zhodnotit odpoledne, tak se nám vlastně podařilo. V posledním kole, které jsem měl velice dobře rozjeté, mi v jedné z nejrychlejších zatáček zde na okruhu a vůbec v celém seriálu, ujelo přední kolo a já jsem měl co dělat, aby celá situace neskončila pádem. Bohužel právě tam jsem ztratil tři nebo čtyři desetinky, které mi pak chyběly na Haydena a Reu. I tak jsem spokojený, protože pád by mohl mít ošklivé důsledky.“ , viděl sobotu v Misanu Karel Abraham.

Jeho názor pak doplnil Marco Grana, tedy šéfmechanik Cardion AB Motoracing: „Dnes se znovu několikrát změnilo počasí a my jsme v kvalifikaci vlastně opět začínali od začátku. V průběhu všech tří volných tréninků jsme ani jednou nemohli vyzkoušet suché nastavení. Zpočátku jsme se snažili porozumět problému, který jsme měli na přední části motocyklu. V rychlých zatáčkách si jezdec stěžoval na velkou nestabilitu. Myslím, že se nám ho posléze podařilo vyřešit. Bohužel přišla chyba v posledním nejrychlejším kole a Karel pár desetin ztratil. Celkově jsme až doteď spokojení a zítra určitě můžeme soupeřit s jezdci na vyšších příčkách.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist