U Aprilie bylo po závodu v Rakousku pořádně dusno

Závod Velké ceny Rakouska rozhodl v případě Aprilie už samotný start, protože ten oba jejich jezdci ulili a Álvaro Bautista a Stefan Bradl museli za trest projet boxy. Navíc špatná komunikace mezi Bradlem a týmem znamenala, že Němec zajel do boxů ještě jednou. Výsledkem bylo šestnácté místo pro Španěla a poslední devatenácté pro Němce.

Álvaro Bautista a Stefan Bradl u Aprilie letos končí a od roku 2017 je nahradí Aleix Espargaró a Sam Lowes. Šéf projektu Aprilia MotoGP Romano Albesiano na oba jezdce nyní apeluje, aby udrželi vysoké nasazení až do posledního závodu roku a pracovali jako skuteční profesionálové.

Po závodu v Rakousku si vzal slovo šéf Piaggio Group Roberto Colaninno a již zmiňovaný Romano Albesiano, který má na starosti celý projekt italského výrobce v MotoGP. Jak je vidět, výsledek a vůbec začátek závodu na Red Bull Ringu musel dostat zástupce Aprilie do varu a výstup v tiskové zprávě je jen desetina toho, co muselo zaznít a ještě zazní za zavřenými dveřmi. Uvidíme jak si Aprilia povede v Brně, ale každý si asi dokáže představit, jak napjatá tam bude atmosféra.

„Dnes měla Aprilia vše k tomu, aby byla schopna předvést pokrok, jehož s RS-GP dosáhla,“ uvedl Roberto Colaninno. „Od prvního závodu sezony se nová motorka postupně zlepšovala a my nemůžeme přijmout fakt, že lidská chyba, ať už to má co dělat s technickým managementem nebo jak je vedený závod, nám brání v představení naši skutečné hodnoty a v dosažení výsledků, které si Aprilia a tato motorka zaslouží.“

„Kalendář MotoGP nám nabízí šanci vše odčinit už tento týden závodem v Brně. Mám plnou důvěru v Romana Albesiana a novou motorku, ale je třeba si vyhrnout rukávy a každý den tvrdě pracovat na tom, abychom byli pro další závod připraveni a pokračovali v trendu, který jsme doteď předváděli.“

Ani šéf projektu Aprilia MotoGP Romano Albesiano neměl pro nikoho slova chvály, když po závodě řekl: „Já jsem první, kdo by měl být vzteklý kvůli dnešnímu výsledku závodu. Dokonce i přesto, že tento okruh nebyl pro nás úplně ideální, tak jsme měli RS-GP připravenou nejlépe z celé sezony. Motorka předvedla viditelné zlepšení a to jak v rámci motoru, tak rychlosti v závodu, čehož jsou dosažené časy nepochybným důkazem.“

„Pokud by nenastaly žádné problémy, tak by Álvaro skončil v první desítce. Nemůžeme přijmout fakt, že po vší usilovné práci je náš potenciál rozmetán díky tomu, že jsou naši jezdci při startu roztržití a kvůli banálním chybám z naši strany, co se týče adresování zpráv na palubní desku. Od profesionálů jakými jsou Álvaro a Stefan očekávám plnou koncentraci a maximální nasazení až do konce roku, ale rovněž od týmu požaduji plné nasazení, abychom se maximálně připravili na závod v Brně.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist