Těžký víkend pro Movistar Yamahu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2571) napsal 21.10.2017 v 00:39

Ještě by mne zajímalo, jaké vzdělání mají jezdci MGP, kterým naslouchají oni inženýři. Nevíte někdo jaké vzdělání mají Marquez, Rossi, Dovi, Kotrbka, Vinales...???

Marex (2571) napsal 21.10.2017 v 00:37

Největší perlou je, že Lorenzo vyvíjí bike pro Petruxe.
Inženýří z akciovký nám toho taky dost vysvětlili a teď už víme, že motorka se otáčí kolem osy zadního kola a brzdí se s uvolněnýma rukama a nohama zapřenýma do stupaček...teda jen okruhovky, ne ty na kafíčko.
Pak tu máme špíček o vývoji, kdy Kotrbka nevyvíjel Yamahu, ale teď vyvíjí Ducati.
Abych nezapomenul, tak ještě ta informace, že Kotrbka porazil Rossiho ve všem a byl ve všem lepší, o čemž svědčí ten bodový rozdíl- rozdíl celé třídy...a prostě si to zasloužil, takže jakákoliv jiná možnost není dost dobře reálná.
Díky vám všem.

pedro37 (70) napsal 18.10.2017 v 15:55+1

SLEEPER (638) napsal Včera v 12:32
Vite co by bylo vazne smutny?
Kdyby vyvojovi sefinzenyri museli poslouchat namitky cloveka se zakladnim vzdelanim.

SLEEPER (638) napsal Včera v 17:45
bpun> Me nikdo nemuze setrit.
Rossi si prosadil 3, slovy tri zmeny a vsechny bylo spatne a tak se sama ducati vratila na zacatek. Tot k Rossiho vyvoji a ze je tam dnes jiny ram, ok, ale neni to zasluha pouze Rossiho.

e: Prestala stihat po Rossiho zasaho do geometrie ramu, pred tim na ni Maverick jezdil vytecne.

Sorry, buď jsem tě blbě pochopil nebo si v těchhle dvou příspěvcích totálně protiřečíš?

omg (1420) napsal 18.10.2017 v 07:18+1

SLEEPER (638) napsal Včera v 17:45
A stejne s ni nedokazal nikdy zajet ...
...to je jak větička od zhrzeného malého dítěte ..." a ne a ne a ne"

martin1 (658) napsal 17.10.2017 v 22:08+1

Pánové, tolik informací nemají ani v YAMAHA FACTORY

Fidouš. (374) napsal 17.10.2017 v 20:38-1+1

Chlapi, smiřte se s několika "pravdami" a budete mít jednodušší život -

Biaggi se nikdy nestal na Hondě mistrem, protože zrovna, když k ní přestoupil, tak umřel závodní inženýr a Honda tápala
Biaggi se nestal mistrem ani na Yamaze, ale vyvinul ji a Yamaha z jeho vývoje dodnes těží. Jeho roli převzal Lorenzo. Ten samý Lorenzo který sám řekl, že pro něj bylo jednodušší přizpůsobit svůj styl stroji, vyvinutým Rossim, než aby stroj přizpůsoboval svému stylu.
Lorenzo vyvíjí i Ducati, přestože od začátku říká, jak je těžké Ducnu uřídit a stále se to učí. Ji řídit, ne přizpůsobit svému stylu. Možná ji vyvíjí pro Petruciho a pak mu už nezbývají síly pro samotný závod a Petruci mu v tabulce dejchá na záda.
Rossi dojebal, na co sáhl a nebejt pečenejch gum a výhod ve smlouvách, tak o něm nikdo nic neví. Tak to prostě je.
Vemte na vědomí, že je to vynikající brzdař a pokud se chcete něco naučit, obraťte se na něho. Zejména jeho verze chování na ostrých brzdách stojí za to.

Pro mě je velkým oživením těchto diskusí.

Sokol291 (89) napsal 17.10.2017 v 20:36

Pražec zalez.

Carom (185) napsal 17.10.2017 v 19:35

nuvolari: přesně
sleeper: proč by yamaha dělala změny kvůli rossimu? Aby vinales na ni nebyl mistr světa, když mu to na ni tak šlo?
Změna na Ducati byla čistě Rossiho zásluha, nikdo jiný na to neměl, aby to prosadil. Ale to jsou stokrát omletá fakta.

bpun (242) napsal 17.10.2017 v 19:11

" A kdo vi, jak to vubec bylo, vsechno to jsou jen domnenky, o kterych jsme nebyli. "

Jediné pravdivé a ověřené co jsi SLEEPERE napsal.

Samuel007 (376) napsal 17.10.2017 v 18:33

SLEEPER a kolikrát spadnul Stoner ?
Už jsem ti to jednou vysvětloval že Ducati 2010 byla padavka.

Nuvolari (2329) napsal 17.10.2017 v 18:14

SLEEPER: Rossi prosazoval 2 změny, z toho jednu prosadil ještě za svého působení - deltabox a druhou realizoval až Gigi a tou je skladnější V motor, umožňující lepší rozložení váhy. Všechny mezikroky byly pokusy Ducati, jak motorku zlepšit, ale ani jeden se nepovedl. Koncepčně naplňují to, co chtěl Rossi. A výsledkem je dobrá motorka, kterou dokáže řídit víc lidí, než jenom Stoner. Zase plácáš. Ale nějak to nepřekvapí u člověka, který brzdí tak, že se zapře nohama a uvolní ruce...

SLEEPER (1002) napsal 17.10.2017 v 17:45

bpun> Me nikdo nemuze setrit.

Rossi si prosadil 3, slovy tri zmeny a vsechny bylo spatne a tak se sama ducati vratila na zacatek. Tot k Rossiho vyvoji a ze je tam dnes jiny ram, ok, ale neni to zasluha pouze Rossiho.

A stejne s ni nedokazal nikdy zajet a jen se potvrdilo to, co jsem tu jinde psal. Je to dobrej jezdec, ale s temi jeho vyhody mel tituly na taliry, ovsem do te doby, nez jezdecky vyspel Lorenzo a Marquez.

Stoner a ten nemel problem s nicim. Z poslednich sesti zavodu jeho kariery na ducati zajel 3x 1. misto a 1x 2. Vale dostal dobrou techniku a nic nepredvedl.
Dobre, nekdo rekne, ze se zmenila pravidla, ale jsem presvedcenej o tom, ze ani s tim byl Casey nemel problem.

A kdo vi, jak to vubec bylo, vsechno to jsou jen domnenky, o kterych jsme nebyli. Ja vidim jen to, ze Lorenzo presel ke konkurenci a yamaha "naaaahodou" prestala stihat.

e: Prestala s tihat po Rossiho zasaho do geometrie ramu, pred tim na ni Maverick jezdil vytecne.

Capan (190) napsal 17.10.2017 v 16:17

V Yamahe by to chcelo už hlavne novú, mladú krv. Tá žltá múmia sa tam šprajcla.

bpun (242) napsal 17.10.2017 v 15:01

Carom: dobrej stěr...

Carom (185) napsal 17.10.2017 v 14:19+4

Absence Lorenza u Yamahy je zvláště patrná do roku 2008. Ale to zase vlastně byla Maxova motorka..
Sleeper: Ducati teď musí být na Rossiho pěkně naštvaná, že prosadil změny rámu:)
Do teď mohli lítat na monococ..

miramara (1568) napsal 17.10.2017 v 12:50

SLEEPER - ,,Jen bych chtel podotknout, ze Jorge v onu sezonu porazil Valeho ve vsem, co se dalo: kvaldy, nejrychlejsi kola v zavode, v poctuvyhranych zavodu a v neposledni rade na body v celkovem hodnoceni.
Tak to měl Rossi kliku, že ten titul nedal, páč by byl jen druhořadej mistr světa

SLEEPER (1002) napsal 17.10.2017 v 12:32

Marex> A je to tu zase, posledni Lorenzuv titul je jen kvuli Marquezovi.

Jen bych chtel podotknout, ze Jorge v onu sezonu porazil Valeho ve vsem, co se dalo: kvaldy, nejrychlejsi kola v zavode, v poctuvyhranych zavodu a v neposledni rade na body v celkovem hodnoceni.

Vite co by bylo vazne smutny?
Kdyby vyvojovi sefinzenyri museli poslouchat namitky clovek se zakladnim vzdelanim.

Nuvolari (2329) napsal 17.10.2017 v 12:07

...a i Vale měl teoretickou šanci na titul. Ten "a i Vale" po návratu k Yamaze byl ze čtyř sezón dvě před Jorgem. A jednu ze zbývajících dvou porazil Jorge Valeho takovým Marquenzo 96 stylem. Ale co si pamatuju, tak se vždycky shodovali na vývoji mašiny i při rozdílnosti jejich jezdeckých stylů.

Marex (2571) napsal 17.10.2017 v 11:18

Sleeper: Někde jsem četl, že Rossi nebyl s motorkou spokojený již v předsezonních testech. Vinales zajížděl top časy, takže Yamaha pochopitelně považovala jeho námitky za neopodstatněné. A že Jorge chybí Yamaze? Vlastně asi ano, protože při hodnocení nových dílů se Kotrbka s Rossim lépe shodla. K titulům Lorenza nutno podotknout, že minimálně ten poslední by bez pomoci Marqueze asi nezískal a bylo by to 2:1, což by s ohledem na (v té době) dvouleté působení Rossiho u Ducati, neznělo tak jednoznačně. Nicméně jsou to pouhá kdyby,aby a by a na to se historie neptá.

SLEEPER (1002) napsal 17.10.2017 v 10:17-2+4

omg> Nevim, co proc do toho motas nejake znalosti. Jedinej Jorge udelal (od r. 2010) 3 tituly na yamaze a pri jeho pusobeni v ni, jezdila stale ve predu a i Vale tak mel teoretickou sanci na desaty titul.

Ono to ze zacatku fungovalo dobre, jenze pak si Rossi vyzadal zmenu na ramu. Skoro mi to pripomina jeho pusobeni v Ducati, kdy do tovarny vnesl jenom zmatek nad zmatek.
Ano, rikali to sice oba Abrahamove, ale oni se v motogp orientuji pravdepodobne nejvice z cechacku a neni duvod jim neverit, ostatne fakta to dokazuji.

omg (1420) napsal 17.10.2017 v 07:43

josef58 (113) napsal Včera v 21:12
Zdá se, že poslední dobou je pro Yamahu každý závodní víkend těžký. Prostě absence JL99 je znát

Větší kravinu už jsi vypotit nemohl Josífku prej JL99...ale já vím, že to nemyslíš vážně s tvými znalostmi.

Saarinen (1443) napsal 17.10.2017 v 07:00+2

Co to je druhořadý mistr světa? To je totalni nesmysl. To byste takhle museli hodnotit i Haydena, Alzamoru a další. Měli konzistentní výkony, akorat těch top sezón bylo míň. Ale zůstanou všichni legendami. Takový Agostini to měl ve své době snazší, vyhraval s minutovym náskokem. V poli nebyla konkurence. A co? Melete blbosti

1100Virago (3057) napsal 16.10.2017 v 22:49

bpun: Souhlas, akorát slovo "nikdy" u mě zahrnuje minulost od nepaměti až po vzdálenou budoucnost

Za druhořadého mistra považuju i Robertse juniora, při vší úctě k jeho schopnostem. Kdyby sezóna 2000 nepropršela, což hrálo do karet jemu jako "vodníkovi" i Suzuki, která jinak příliš nestíhala, asi by se mistrem světa nestal.

bpun (242) napsal 16.10.2017 v 22:13

Virago: ano, ale to už je 17 let a časy se mění Navíc při vší úctě ke Crivillemu mi i skrze titul z roku 1999 připadal jako "druhořadý" mistr světa.

motokawasaki (153) napsal 16.10.2017 v 21:59+1

Suzuki zádný nový motor nenasadila. Bylo by to proti pravidlům. Použili pouze vylepšené šasi, které testovali po posledním závodě v Aragónu pro zámořské závody.
To zdá se

1100Virago (3057) napsal 16.10.2017 v 21:52+1

bpun 20:03: "...Tovární stáj se NIKDY nenechá ohrožovat slabší stájí."
Netvrdil bych "nikdy". Připomenu rok 2000, kdy měl tým Nastro Azzuro tovární podporu Hondy a bývalý Doohanův tým. Rossi skončil druhý, Barros u Hondy Pons čtvrtý , zatímco jezdci tovární Repsol Hondy skončili v pořadí Crivillé 9., Okada 11. a Gibernau 15.

klukfuk 20:34: Dani by na Ducati asi neměl šanci, pokud by nějak radikálně nepředělali konstrukci. Všichni jezdci zmiňují, že jízda na Ducati je hodně náročná na fyzičku a práci tělem a to Dani při své výšce a váze prostě nemůže. Nedokáže změnit těžiště tak výrazně, leda by si vycpal kombinézu olovem ale pak by těžko vydržel celý závod.

Sokol291 (89) napsal 16.10.2017 v 21:50

Co myslel tím : "Bude tam jiná motorka, jiné pneumatiky,"

Sokol291 (89) napsal 16.10.2017 v 21:44

Suzuki nový motor moc nepomohl. Těžko na vodě. Úspěch bude spíš v tom že tam mají hodně natrénováno. Asi jak KTM v Rakousku. No snad jim nový motor pomůže v Austrálii a Sepangu. Tam ho bude třeba.

Sokol291 (89) napsal 16.10.2017 v 21:39

Problém s vodou tam asi fakt bude. Když nestíhali ani Aprilii a Suzuki. Snad se ho podaří do příští sezóny vyřešit. MV by to letos měl taky zabalit a soustředit se na vývoj.

cameron (627) napsal 16.10.2017 v 21:28

klukfuk: Ale Dovi jezdil za Repsol tři sezóny, a až tu třetí byl jako týmová "trojka". Paradoxně v této poslední sezoně posbíral za celou svou kariéru u Hondy nejvíc bodů. I když to bylo asi hodně daný i tím, že Pedrosa nejel tři nebo čtyři závody (po incindentu se SuperSicem v Le Mans).

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist