Testy MotoGP, Moto2 a SBK v Jerezu - 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Eso_Rimmer (383) napsal 28.11.2011 v 23:00

Evo: nezlob me...

Marex (2571) napsal 28.11.2011 v 22:40

Pityho elaborát: Takhle si to nějak pamatuju. Jak už jsem psal. V půlce sezony si to vydrčel Pedrosa... nechápu, že se tomu někdo diví... chtěl bych to taky.

PityGPX (949) napsal 28.11.2011 v 22:22

Tady je řeč i o jiném dokumentu...

//www.motorkari...um-kategorie/?fid=25

asi třetí z vrchu :)

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 22:00

Ja to mam v cestine.

SoulTrain21 (753) napsal 28.11.2011 v 21:55

To je čistě anglicky nebo s titulkama?

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 21:42

Eso Rimmer:za malo

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 21:38

ST21: Tak se na nej koukni. Je to dobre. Jen nevim, jestli je v odkazu vsechno. Ja mam dvd a tam je i rekapitulace sezony.
//www.ulozto.cz/hledej/?q=moto+gp+v+zajeti+rychlosti
Ale vzdyt ho tady mame,kluka

Eso_Rimmer (383) napsal 28.11.2011 v 21:26

add Pity: diky za kupu zajimavosti

SoulTrain21 (753) napsal 28.11.2011 v 21:13

Nevím,neviděl jsem ten film.

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 21:13

A je to ten z filmu? Mne se zda , ze ano.

SoulTrain21 (753) napsal 28.11.2011 v 21:07

Ten chlápek se jmenuje Julian Ryder a komentuje na Britském Eurosportu MGP.

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 21:01

V tom videu od ST21, druhy chlapek co se objevi, rudy ozrala v brylych, nebyl to ten fanaticky Rossik z filmu Moto gp v zajeti rychlosti?

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 20:54

Evo:

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 20:53

PityGPX: moc hezky prispevek

Evo (411) napsal 28.11.2011 v 20:50

mike99: tady je dukaz o tom peceni gum pro Rossiho.
//www.fotoalbum.cz/nastinka/a0f0o1946602/#1445026

SoulTrain21 (753) napsal 28.11.2011 v 20:46

"the best move ever,genius,incredible, A LESSON,":)))))))))))))

//www.gaskrank.tv/tv/racing/episch-dramatik-catalunya-2009-17560.htm

PityGPX (949) napsal 28.11.2011 v 19:13

No tak Ducati, když vstoupila do MGP jezdila dva roky (03.04) Mišelinky, takže Troy B celou dobu krom valencie 06 jezdil michelin, nkoliv B. Ty až od roku 2005 do současnosti :)
Rossi nepřestoupil na B během sezhony ale během zimní pauzy mezi lety 07/08. V prvním závodě v Kataru 08 už měl B totiž na sobě dojel na pěkném pátém místě
Pak ke konci sezony 08 přestoupil na B i Pedrosa, a od 09 byly B u všech. Tenrkat v roce 2008 Michelinky nezvladali, a a třeba v Brně Tech3 obuty do Michelinu skončili na 13 resp. 14 místě a Pedrosa dokonce 15.!!! A přitom bajky a jezdci byli ok (možná Pedro byl zraněný, už nevím) ale pneu ne. Takže to byl poslední hřebík a všem týmůj došla trpělivost a chtěli všichni Bridgestony .o)

Ta zeď u Fiatu Yamahy v 08 (mimochodem třetí nejznámější po čínské a berlínské!), opravdu vznikla kvůli pneu, ale když už od 09 měli všichni Bridge, tak Lorenzo si přál zeď ostranit. Vale ne, tomu to vyhovovalo tak jak doposavaď. Nakonec, zed zůstala i do nýnějška, ovšem spoluprace mezi lorenzem a spiesem pokračuje a je v pohodě. Ta zeď je tam spíš na to, aby se každý tym koncetroval na svou práci a ochranil je od hluku toho týmu stájového kolegy. Což je ok! Ale na rovinu, určitě by se to dalo zkounoust i bez zdi, neboť v roce 2004 Camel Honda Poons měl taky Bridge s Tamadou a Michelin s Biaggim a žádná zeď nebyla takže tim chci říct, že všechno jde, když se chce ! :)

U Tech3 vznikla zeď kvůli tomu, že Toseland naštva Edwardse tím, že si vzal tehejdšího jeho šéfmechanika! Nakonec ale sam Colin z toho profitoval neboť o tom novém (Guy Coloun) prohlásil že je to nej technik a je to génius.
(takže by měl Toselandovi dodnes děkovat )

Pravda, že když byly litry, tak v éře litrové měli michelinky navrch, byly žádané a bridge s dunlopkami hráli vedlejší roli, jen Tamda na Bridge něco dokázal, Dunlopy byly úplně ztraceni protože je měly týmy jako wcm, kr-proton a ke konci litrévé éry pak tech3.
Kawa, když začínala měla také dunlopky ale od 04 pravidelně Bridgestony a hned v 04 dokazaly bridgestony vyhrát s Tamadou závod a s Nakem získat podium. Takže jejich úroven šla postupně nahoru, až v roce 2006 bojovala s Lorisem o titul. V roce 2007 už díky dlouhodobé spolupráci s ducati získala díky Stonerovi první titul :) a od té doby se staly hitem a fenoménem v motogp :)

To jen takový přehled a kouknutí do historie :)

Eso_Rimmer (383) napsal 28.11.2011 v 18:30

add Virago: psalo se o tom tusim v Motohouse a taky tady v clancich. nemluvil jsem o tom, ze nesdileji data, pouze o te zdi. pro upresneni, jak jsem psal.

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 17:36

1100Virago: no Lorenzo so Spiesom mozno data spolocne zdielaju a pracuju na vyvoji motorky, len je zaujimave, ze aj Stoner povedal Lorenzovi, ze na tohtorocnej motorke zajdil pomalsie casy ako minulu sezonu.

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 17:31

1100Virago: a nehovorilo sa o "bozskom trojuholniku": STONER, DUCATI, BRIDGESTONE. Neporazitelna kombinacia? A Rossi si zmenil len gumy od dalsej sezony a neporazitelna kombinacia bola na kolenach

Preco bola stena v boxoch medzi Rossim a Lorenzom? Nechcel to ani Rossi ani Lorenzo, ale trvali na tom Michelin a Bridgestone, lebo kazdy z nich obuval ine gumy a bola to poziadavka ako od Michelinu, tak od Bridgestonu

Dokonca deliaca stena bola aj u Tech 3 Yamahy, ale tam az od roku 2009

Marex (2571) napsal 28.11.2011 v 17:27

pasolini: Micheliny by byly asi pořád nejlepší,ale zabránili jim dodávat gumy dle dat z tréninků a najednou byly lepší B.

pasolini (260) napsal 28.11.2011 v 17:05

S tema bridžema si to pamatujeme. Vale si je vybrečel v půli sezóny a pak později je chtěl i Dani.
Toto je bod, kterým mě Vale nejvíc vytočil. Tak od samého začátku jezdili Bridže Ducati a Kawa. Stáli samozřejmě ve srovnání s Michelinama za hovňo, takže samo že ani Troy ani Loris nestíhali. Vale si zatím sbíral tituly na vychytaných Michelinech. No tady pak někdo řekne, že Troy a Loris byli looseři. Po pár letech dřiny to vypiplali, začali jezdit špici, pro změnu Vale nestíhal a ejhle. 46 si dupnul a měl Bridže taky. Asi za zásluhy na vývoji. ...O Tech3 Yamahách ani nemluvím, páč ty v té době jezdili "dřevěné" Dunlopky.

1100Virago (3057) napsal 28.11.2011 v 17:01

Odkud máš informaci, že to bylo na přání Lorenza?
Jeden podstatný rozdíl ale nastal: Lorenzo a Spies navzájem sdílejí data a spolupracují na odstraňování zjištěných problémů. Takže i se zdí probíhá spolupráce a ne pouhá rivalita.

Eso_Rimmer (383) napsal 28.11.2011 v 16:38

add VIRGO: melo by se mluvit i o tom, ze po odchodu Rossiho od Yamahy tam ta zed na prani Lorenza zustala. jen pro upresneni.

PacienT.cz (687) napsal 28.11.2011 v 16:21

@mike99: samozřejmě, pokud na ní budu znát odpověď

Marex (2571) napsal 28.11.2011 v 16:19

Virago: To byl tuším Pedrosa v následující sezoně.

1100Virago (3057) napsal 28.11.2011 v 16:14

mike99 27.11.11 v 19:32: "...V dalsej sezone Rossi obul Bridgestony a hele jak to s UPLAKANKOM dopadlo "mami, mami ja chcem Michceliny, lebo Valentino ma na Bridgestonoch poraza..."
No, pokud je tohle projev uplakánkovství, tak jak bys nazval jezdce, který si krok opačným směrem vybrečí uprostřed sezóny (a ono není jednoduché a levné změnit v průběhu šampionátu uzavřené smlouvy) a na rozdíl od Caseyho se mu to splní, jezdce který odmítá sdílet data s týmovým kolegou a izoluje se od něj v boxech zdí, vše jako prevenci proti tomu, aby jej kolega neporážel? Superuplakánek?

Marex (2571) napsal 28.11.2011 v 15:43

Ducati byla hlavní značkou pro vývoj Bridge v době, kdy Rossi jezdil Micheliny.

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 15:22

*privilegium

mike99 (322) napsal 28.11.2011 v 15:21

PacienT.cz: mozem mat na teba jednu otazocku?

Marex: gumy su uz upecene

Evo: dokaz, ze ich Rossimu piekli? Ci len pri jednom zavode letel vrtulnik a niekto povedal, ze nesie "special" gumy pre Rossiho? To je vsetko?
Bol tu clanok, ze dokonca Tondovi ich piekli tiez, takze prilegium nemal len jeden
Dokonca Stonerovi Bridgestone nepiekol gumy v roku 2007 podla zelani?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist