Testy MotoGP, Moto2 a SBK v Jerezu - 1. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2571) napsal 26.11.2011 v 13:09

Kucí. Klííííííd!!!

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 23:44

miso99" a to je kto, uplakanek? Myslis"Motocykloveho boha"?

mike99 (322) napsal 25.11.2011 v 23:07

Evo: UPLAKANEK je skvely vyvijac, za posledne tri roky v Ducati to bolo krasne vidiet

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 22:09

Evo -

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 21:40

AKRO: je potreba rikat si pravdu. Pokurvil co se dalo a ted vsichni prisli jen na to co uz bylo davno nad slunce11 jasne . Kdyby se driv chopili rozumu, mohli usetrit hromadu penez.

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 21:27

EVO - Já bych to zase tak neviděl... Řekněme, že na té Dukně neuměl Rossi jezdit a tak pořád něco vyměňoval, zkoušel, zase vyměňoval až...VYMĚNIL!

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 20:00

Rossi- kurvič motorek

Kryšpín (7) napsal 25.11.2011 v 09:39

Řekl jsem jen svůj názor a jsem kvůli tomu pasován na pacoše a hlupáka???Tahle diskuse je fakt

Kryšpín (7) napsal 25.11.2011 v 09:37

SPV:

mike99 (322) napsal 24.11.2011 v 23:43

Stoner by vyhral este jeden titul na Ducati

Evo (411) napsal 24.11.2011 v 22:27

zverzak: Neruhaj sa! On je predsa "Motocyklovy buh".

mike99 (322) napsal 24.11.2011 v 22:20

Evo: ja si myslim, ze to tak robia uz niekolko rokov, ved na vysledkoch Ducati za poslednych par sezon je to aj vidiet.

zverzak: ono z toho fiasko uz je a dalsi rok bude opat ale podla niektorych nemenovanych je strata 1,671 sekundy na Hondu v pohode a cez zimu to stiahnu a este pridaju sekundu, aby na nich stracala Honda

zverzak (0) napsal 24.11.2011 v 22:01

to Evo: ...to mas teda bracho recht, na ziadneho talianskeho cazzo (face of dick) by som sa nespolahol ani v tom, ze zahasi svojho vajgla ked mu spadne do vrecka. Navzajom sa tam v Ducati z celym teamom obabrievaju ako klamali Stonera a bude s toho akurat velke fiasko na cele s usatym cazzo :)

SPV (816) napsal 24.11.2011 v 21:53

Pacos Kryspin: ja nerekl udelat Hondu, ale delat TO jako Honda!!!

Co je usmevne na tom, ze Checa testuje jsem tu uz prece napsal!
Chovate se jak mala decka, trapne ve vasich letech! Nechovejte se jako hlupaci, a za vsim nehledejte utok na vasi modlu.

AKRO (-498) napsal 24.11.2011 v 20:07

Evo (411) napsal 24.11.2011 v 20:01

Kryspin: ted mam zrovna nove poznatky o italske mentalite. Ale v nicem mne neprekvapili. Bavil jsem se s chlapkem co vozi uz leta z Italie jezdene moto. Ma tam samozrejme spoustu dodavatelu(asi 50). Jezdi tam pravidelne , obedvaji spolu, bavi se jako nejlepsi kamaradi. Ale to plati jen pres pracovni dobu.Mimo ni ho nesezenes. Mobilni cislo mu neda ani jeden. Neni to jako u nas, ze kdyz ti zakaznik zavola v sobotu vecer si rad, ze udelas obchod. Tam na to serou. Anebo tam mneli odlozene motorky a kdyz pro ne prijeli tak se dovedeli, ze byly prodane jinemu . Dal o 100 EUR vic. To se u nas nedela. Oni jsou jako cikani. Kdyz to podobne funguje i v Ducati tak s panem bohem Barunko

Blackforce (661) napsal 24.11.2011 v 19:42

Max_Magor: Já si myslím, že už stojí na dně, teď zbývá se jen správně odrazit. Sílu a kyslík v plících na to mají. Každý sebemenší úspěch je neskutečně nakopne, už to potřebují jak sůl, kluci jedni desmodromičtí.

PityGPX (949) napsal 24.11.2011 v 19:36

Super, konečně ma motogp reklamu na seznam.cz je tam tento članek :)

//www.novinky.cz/auto/testy/251219-test-suzuki-gsx-r-600-snadno-ovladatelny-japonsky-samuraj.html

Max_Magor (5) napsal 24.11.2011 v 19:32

Blackforce: I keď som v tomto pesimista, bodaj by si mal s budúcim rokom pravdu!

Evo (411) napsal 24.11.2011 v 19:18

unavix 14:06- podle mne trubkovy ram zadna slava nebyla kdyz bylo nemozne vyrobit dva stejne tuhe kusy. Kdyby byly trubky tak dobre,jiste by se k nim vratili.Mozna Ducna v 2007 mela vyhodu v motoru,ale jak velkou,kdyz Loris nic moc?Stoner chtel po nich akorat tuzsi ram, ale jiste nerozhodoval o materialu a konstrukci. Oni misto zavedeneho deltaboxu zvolili vlastni originalni konstrukci.To je sympaticke,ale prineslo to radu novych problemu.Mneli ten deltabox udelat uz tehdy ,ale to se ted snadno rika. Kejsi i u Hondy pozadal o tuzsi ram .Dali mu ho a vysledek zname.I kdyz mu to slo v testech velmi dobre i na mekcim.

Blackforce (661) napsal 24.11.2011 v 18:59

Ducati má nevýhodu, v objemu peněz oproti japoncům. Na jednu vyrobenou Ducati připadá 400 motocyklů Honda. Proto si Ducati nemůže dovolit investovat takové obrovské peníze do vývoje jako Honda. Má ale zase jednu nespornou výhodu, že firma bude pružnější na podněty od závodního týmu, což letos Ducati potvrdila v množství modifikací monokoku, kyvky atd. Letos jí nic jiného nezbylo, než zůstat po celý šampionát u stejné verze rámu. Na monokokový rám bylo vyrobeno 6 motorů a ty nejdou napasovat do deltaboxu který zabere nějaký čas vyvinout a vyrobit i když to pro ně dělá zkušená firma. Myslím, že příští rok to bude daleko lepší a Ducati se vrátí na vrchol. Pro Valentina stačí, aby byl na dostřel od nejlepších a zbytek už udělá touha závodit, tak jak nám to předvedl v Laguna Seca. Přejme si, aby se to Ducati povedlo a za odměnu nám Rossi ukáže spoustu krásných soubojů které nám letos tolik chyběly.

Blackforce (661) napsal 24.11.2011 v 18:27

Kryšpín v 17:02:

Marex (2571) napsal 24.11.2011 v 18:27

Mamba 12:52: Myslel jsem, že na tohle poradenství je tu tanečník...
Co chceš po Bawcech?

mike99 (322) napsal 24.11.2011 v 18:20

Kryšpín: tak tak, az v takych s*****ch to nebolo. No japonec z toho nebude a preto tie vysledky take aj budu

Kryšpín (7) napsal 24.11.2011 v 18:01

Ale přesto popchybují, že je možné z italského týmu (s italsou mentalitou) postavit japonský tým (aby to u Ducati dělali jako u Hondy). To asi fakt neklapne

Kryšpín (7) napsal 24.11.2011 v 17:59

mike99: Jo, to je pravda. Honda v takovýchto s.račkách nebyla. O to to bude mít Ducati těžší...

mike99 (322) napsal 24.11.2011 v 17:48

Kryšpín: ano Honda sa velmi snazila od posledneho titulu, ale v roku 2007 vyhral Pedrosa v Nemecku a vo Valencii a Honda skoncila 2. V roku 2008 vyhral Dani v Jereze, v Catalunyi a skoncil v tabulke v MS 3. V roku 2009 vyhral Laguna Seca a vo Valencii a skoncil v MS opat 3. V roku 2010 vyhral v Mugelle, v Indianapolise a San Marine a celkovo skoncil 2.
Dani vyhral v kazdej sezone po titule aspon 2 zavody, ale Ducati nevyhrala nic od odchodu Stonera, takze Honda bola na tom jednoznacne lepsie

mike99 (322) napsal 24.11.2011 v 17:18

SPV: tak tak

Kryšpín (7) napsal 24.11.2011 v 17:03

SPV:Každopádně jsi neodpověděl na otázky co je úsměvného na angažování Checy a kde dělá Ducati chybu...

Kryšpín (7) napsal 24.11.2011 v 17:02

SPV: Ale oni se snaží, Honda se taky od posledního titulu (Hayden) hodně snažila a titul přišel "až" letos. Trpělivost přináší růže a v motorsportu fakt nejde postavit vítězný stroj "přes noc".

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist