Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO: je potreba rikat si pravdu. Pokurvil co se dalo a ted vsichni prisli jen na to co uz bylo davno nad slunce11 jasne . Kdyby se driv chopili rozumu, mohli usetrit hromadu penez.
Evo: ja si myslim, ze to tak robia uz niekolko rokov, ved na vysledkoch Ducati za poslednych par sezon je to aj vidiet.
zverzak: ono z toho fiasko uz je a dalsi rok bude opat ale podla niektorych nemenovanych je strata 1,671 sekundy na Hondu v pohode a cez zimu to stiahnu a este pridaju sekundu, aby na nich stracala Honda
to Evo: ...to mas teda bracho recht, na ziadneho talianskeho cazzo (face of dick) by som sa nespolahol ani v tom, ze zahasi svojho vajgla ked mu spadne do vrecka. Navzajom sa tam v Ducati z celym teamom obabrievaju ako klamali Stonera a bude s toho akurat velke fiasko na cele s usatym cazzo :)
Pacos Kryspin: ja nerekl udelat Hondu, ale delat TO jako Honda!!!
Co je usmevne na tom, ze Checa testuje jsem tu uz prece napsal!
Chovate se jak mala decka, trapne ve vasich letech! Nechovejte se jako hlupaci, a za vsim nehledejte utok na vasi modlu.
Kryspin: ted mam zrovna nove poznatky o italske mentalite. Ale v nicem mne neprekvapili. Bavil jsem se s chlapkem co vozi uz leta z Italie jezdene moto. Ma tam samozrejme spoustu dodavatelu(asi 50). Jezdi tam pravidelne , obedvaji spolu, bavi se jako nejlepsi kamaradi. Ale to plati jen pres pracovni dobu.Mimo ni ho nesezenes. Mobilni cislo mu neda ani jeden. Neni to jako u nas, ze kdyz ti zakaznik zavola v sobotu vecer si rad, ze udelas obchod. Tam na to serou. Anebo tam mneli odlozene motorky a kdyz pro ne prijeli tak se dovedeli, ze byly prodane jinemu . Dal o 100 EUR vic. To se u nas nedela. Oni jsou jako cikani. Kdyz to podobne funguje i v Ducati tak s panem bohem Barunko
Max_Magor: Já si myslím, že už stojí na dně, teď zbývá se jen správně odrazit. Sílu a kyslík v plících na to mají. Každý sebemenší úspěch je neskutečně nakopne, už to potřebují jak sůl, kluci jedni desmodromičtí.
unavix 14:06- podle mne trubkovy ram zadna slava nebyla kdyz bylo nemozne vyrobit dva stejne tuhe kusy. Kdyby byly trubky tak dobre,jiste by se k nim vratili.Mozna Ducna v 2007 mela vyhodu v motoru,ale jak velkou,kdyz Loris nic moc?Stoner chtel po nich akorat tuzsi ram, ale jiste nerozhodoval o materialu a konstrukci. Oni misto zavedeneho deltaboxu zvolili vlastni originalni konstrukci.To je sympaticke,ale prineslo to radu novych problemu.Mneli ten deltabox udelat uz tehdy ,ale to se ted snadno rika. Kejsi i u Hondy pozadal o tuzsi ram .Dali mu ho a vysledek zname.I kdyz mu to slo v testech velmi dobre i na mekcim.
Ducati má nevýhodu, v objemu peněz oproti japoncům. Na jednu vyrobenou Ducati připadá 400 motocyklů Honda. Proto si Ducati nemůže dovolit investovat takové obrovské peníze do vývoje jako Honda. Má ale zase jednu nespornou výhodu, že firma bude pružnější na podněty od závodního týmu, což letos Ducati potvrdila v množství modifikací monokoku, kyvky atd. Letos jí nic jiného nezbylo, než zůstat po celý šampionát u stejné verze rámu. Na monokokový rám bylo vyrobeno 6 motorů a ty nejdou napasovat do deltaboxu který zabere nějaký čas vyvinout a vyrobit i když to pro ně dělá zkušená firma. Myslím, že příští rok to bude daleko lepší a Ducati se vrátí na vrchol. Pro Valentina stačí, aby byl na dostřel od nejlepších a zbytek už udělá touha závodit, tak jak nám to předvedl v Laguna Seca. Přejme si, aby se to Ducati povedlo a za odměnu nám Rossi ukáže spoustu krásných soubojů které nám letos tolik chyběly.
Ale přesto popchybují, že je možné z italského týmu (s italsou mentalitou) postavit japonský tým (aby to u Ducati dělali jako u Hondy). To asi fakt neklapne
Kryšpín: ano Honda sa velmi snazila od posledneho titulu, ale v roku 2007 vyhral Pedrosa v Nemecku a vo Valencii a Honda skoncila 2. V roku 2008 vyhral Dani v Jereze, v Catalunyi a skoncil v tabulke v MS 3. V roku 2009 vyhral Laguna Seca a vo Valencii a skoncil v MS opat 3. V roku 2010 vyhral v Mugelle, v Indianapolise a San Marine a celkovo skoncil 2.
Dani vyhral v kazdej sezone po titule aspon 2 zavody, ale Ducati nevyhrala nic od odchodu Stonera, takze Honda bola na tom jednoznacne lepsie
SPV: Ale oni se snaží, Honda se taky od posledního titulu (Hayden) hodně snažila a titul přišel "až" letos. Trpělivost přináší růže a v motorsportu fakt nejde postavit vítězný stroj "přes noc".
Kucí. Klííííííd!!!
miso99" a to je kto, uplakanek? Myslis"Motocykloveho boha"?
Evo: UPLAKANEK je skvely vyvijac, za posledne tri roky v Ducati to bolo krasne vidiet
Evo -
AKRO: je potreba rikat si pravdu. Pokurvil co se dalo a ted vsichni prisli jen na to co uz bylo davno nad slunce11 jasne . Kdyby se driv chopili rozumu, mohli usetrit hromadu penez.
EVO - Já bych to zase tak neviděl... Řekněme, že na té Dukně neuměl Rossi jezdit a tak pořád něco vyměňoval, zkoušel, zase vyměňoval až...VYMĚNIL!
Rossi- kurvič motorek
Řekl jsem jen svůj názor a jsem kvůli tomu pasován na pacoše a hlupáka???Tahle diskuse je fakt
SPV:
Stoner by vyhral este jeden titul na Ducati
zverzak: Neruhaj sa! On je predsa "Motocyklovy buh".
Evo: ja si myslim, ze to tak robia uz niekolko rokov, ved na vysledkoch Ducati za poslednych par sezon je to aj vidiet.
zverzak: ono z toho fiasko uz je a dalsi rok bude opat ale podla niektorych nemenovanych je strata 1,671 sekundy na Hondu v pohode a cez zimu to stiahnu a este pridaju sekundu, aby na nich stracala Honda
to Evo: ...to mas teda bracho recht, na ziadneho talianskeho cazzo (face of dick) by som sa nespolahol ani v tom, ze zahasi svojho vajgla ked mu spadne do vrecka. Navzajom sa tam v Ducati z celym teamom obabrievaju ako klamali Stonera a bude s toho akurat velke fiasko na cele s usatym cazzo :)
Pacos Kryspin: ja nerekl udelat Hondu, ale delat TO jako Honda!!!
Co je usmevne na tom, ze Checa testuje jsem tu uz prece napsal!
Chovate se jak mala decka, trapne ve vasich letech! Nechovejte se jako hlupaci, a za vsim nehledejte utok na vasi modlu.
Kryspin: ted mam zrovna nove poznatky o italske mentalite. Ale v nicem mne neprekvapili. Bavil jsem se s chlapkem co vozi uz leta z Italie jezdene moto. Ma tam samozrejme spoustu dodavatelu(asi 50). Jezdi tam pravidelne , obedvaji spolu, bavi se jako nejlepsi kamaradi. Ale to plati jen pres pracovni dobu.Mimo ni ho nesezenes. Mobilni cislo mu neda ani jeden. Neni to jako u nas, ze kdyz ti zakaznik zavola v sobotu vecer si rad, ze udelas obchod. Tam na to serou. Anebo tam mneli odlozene motorky a kdyz pro ne prijeli tak se dovedeli, ze byly prodane jinemu . Dal o 100 EUR vic. To se u nas nedela. Oni jsou jako cikani. Kdyz to podobne funguje i v Ducati tak s panem bohem Barunko
Max_Magor: Já si myslím, že už stojí na dně, teď zbývá se jen správně odrazit. Sílu a kyslík v plících na to mají. Každý sebemenší úspěch je neskutečně nakopne, už to potřebují jak sůl, kluci jedni desmodromičtí.
Super, konečně ma motogp reklamu na seznam.cz je tam tento članek :)
//www.novinky.cz/auto/testy/251219-test-suzuki-gsx-r-600-snadno-ovladatelny-japonsky-samuraj.html
Blackforce: I keď som v tomto pesimista, bodaj by si mal s budúcim rokom pravdu!
unavix 14:06- podle mne trubkovy ram zadna slava nebyla kdyz bylo nemozne vyrobit dva stejne tuhe kusy. Kdyby byly trubky tak dobre,jiste by se k nim vratili.Mozna Ducna v 2007 mela vyhodu v motoru,ale jak velkou,kdyz Loris nic moc?Stoner chtel po nich akorat tuzsi ram, ale jiste nerozhodoval o materialu a konstrukci. Oni misto zavedeneho deltaboxu zvolili vlastni originalni konstrukci.To je sympaticke,ale prineslo to radu novych problemu.Mneli ten deltabox udelat uz tehdy ,ale to se ted snadno rika. Kejsi i u Hondy pozadal o tuzsi ram .Dali mu ho a vysledek zname.I kdyz mu to slo v testech velmi dobre i na mekcim.
Ducati má nevýhodu, v objemu peněz oproti japoncům. Na jednu vyrobenou Ducati připadá 400 motocyklů Honda. Proto si Ducati nemůže dovolit investovat takové obrovské peníze do vývoje jako Honda. Má ale zase jednu nespornou výhodu, že firma bude pružnější na podněty od závodního týmu, což letos Ducati potvrdila v množství modifikací monokoku, kyvky atd. Letos jí nic jiného nezbylo, než zůstat po celý šampionát u stejné verze rámu. Na monokokový rám bylo vyrobeno 6 motorů a ty nejdou napasovat do deltaboxu který zabere nějaký čas vyvinout a vyrobit i když to pro ně dělá zkušená firma. Myslím, že příští rok to bude daleko lepší a Ducati se vrátí na vrchol. Pro Valentina stačí, aby byl na dostřel od nejlepších a zbytek už udělá touha závodit, tak jak nám to předvedl v Laguna Seca. Přejme si, aby se to Ducati povedlo a za odměnu nám Rossi ukáže spoustu krásných soubojů které nám letos tolik chyběly.
Kryšpín v 17:02:
Mamba 12:52: Myslel jsem, že na tohle poradenství je tu tanečník...
Co chceš po Bawcech?
Kryšpín: tak tak, az v takych s*****ch to nebolo. No japonec z toho nebude a preto tie vysledky take aj budu
Ale přesto popchybují, že je možné z italského týmu (s italsou mentalitou) postavit japonský tým (aby to u Ducati dělali jako u Hondy). To asi fakt neklapne
mike99: Jo, to je pravda. Honda v takovýchto s.račkách nebyla. O to to bude mít Ducati těžší...
Kryšpín: ano Honda sa velmi snazila od posledneho titulu, ale v roku 2007 vyhral Pedrosa v Nemecku a vo Valencii a Honda skoncila 2. V roku 2008 vyhral Dani v Jereze, v Catalunyi a skoncil v tabulke v MS 3. V roku 2009 vyhral Laguna Seca a vo Valencii a skoncil v MS opat 3. V roku 2010 vyhral v Mugelle, v Indianapolise a San Marine a celkovo skoncil 2.
Dani vyhral v kazdej sezone po titule aspon 2 zavody, ale Ducati nevyhrala nic od odchodu Stonera, takze Honda bola na tom jednoznacne lepsie
SPV: tak tak
SPV:Každopádně jsi neodpověděl na otázky co je úsměvného na angažování Checy a kde dělá Ducati chybu...
SPV: Ale oni se snaží, Honda se taky od posledního titulu (Hayden) hodně snažila a titul přišel "až" letos. Trpělivost přináší růže a v motorsportu fakt nejde postavit vítězný stroj "přes noc".