Stoner: 20 motocyklů by bylo minimální řešení

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 01.07.2010 v 14:13

Mamba54 - Jistě bude vývoj na podvozcích pokračovat! Každý rok jsou a budou lepší díly, jde o to, aby se ta cena zase nevyšplhala někam na dvojnásobek letošních cen! Díky lepším a horším podvozkům, se asi udělají větší rozdíly mezi jezdci.

AKRO (-498) napsal 01.07.2010 v 14:09

Kryšpín -

Kryšpín (7) napsal 01.07.2010 v 07:30

Hmmm, tak nikdo ze satelitů nemůže mít tovární díly, jen Spiesovi občas na pokyn zhůry půjčí tovární motorku, ale pak mu ji zase seberou, DePuniet ma zřejmě občas půjčeno jen na kvaldu ... Nějak ztrácím přehled, kdo na čem vlastně jede a kdy mu to mění. Vše se řídí jakýmsi EPZ-pravidlem, ale nikde jsem ho nenašel. Odcházím zmaten

mamba54 (1340) napsal 01.07.2010 v 00:54

To Akro:Co se týče Moto 2,tak s tebou nesouhlasím.Přečti si článek o plánech Sutera na r.2011 a zjistíš,že i zde vývoj pokračuje.

AKRO (-498) napsal 30.06.2010 v 23:20

Kryšpín - SPZ- pravidlo platí, nikdo ze satelitů se totiž k pořádným továrním dílům nedostane! Tím MGP jsem to myslel komplet celé i se 125kami, MOTO 2 a MGP. Celkově jako mistrovství, kde má být to nejlepší, včetně vývoje! MOTO 2 už vývoj nové techniky není! Ty podvozky a jednotné motory, není žádný vývoj!

desmo69 (638) napsal 30.06.2010 v 16:41

Marex, všichni ne, zatím jen Kryšpín

Marex (2571) napsal 30.06.2010 v 16:17

Hoši klídek. Všichni máte pravdu.

Kryšpín (7) napsal 30.06.2010 v 14:51

AKRO: Opakuji pro nepochopení znovu - 1)kde je napsáno, že satelit nesmí mít dobrou techniku???Žvásty o jakémsi EPZ-ka pravidlu si nech, to neberu.2) Snažil jsem se číst pozorně:"Smysl kategorie MGP, to nejlepší z nejlepšího, je už dávno popřený třídou MOTO 2 a kupodivu jsou to nejlepší závody!". Já jsem nikde nepsal o nejlepších závodech, to jsi možná vyčetl v nočníku, každopádně netuším, čím je popřený smysl MotoGP, jako nejlepší techniky. Ale když já o voze a ty o koze, to je pak těžký

AKRO (-498) napsal 30.06.2010 v 12:41

Mamba54 - Jeden motocykl v MGP by určitě pro odpor továrních týmů neprošel. Proto si myslím, že toto téma nemá cenu rozvíjet! Jako nápad je to dobré, ale...

AKRO (-498) napsal 30.06.2010 v 12:38

Kryšpín - Opravdový satelit! Ten si vymyslel SPZka, aby jeho mediální a preferovaní "koně", neměli konkurenci. Tovární špičkové díly na ně nedostanou. Jaké bys v této situaci chtěl rozumné argumenty? Kdybys četl pozorně, co jsem napsal, tak bys pochopil, že MGP má být údajně to nejlepší z hlediska vývoje a jak jsem napsal, už to tak dávno není protože třída MOTO 2 je sice hybrid jednotného motoru a super-předraženého podvozku, ale závody jsou tam z hlediska vyrovnanosti nejlepší!

mamba54 (1340) napsal 30.06.2010 v 12:16

No ono se padá letoa hlavně proto,že byly zrušeny páteční raní volné treninky a týmy nemají možnost natrénovat grip v raním chladnějším počasí,kdy je povrch dráhy studenější.Sami jezdci si nato stěžují.Proto má být od GPAragonie znovu páteční raní treninky znovu zavedeny.Snad tu o tom bude brzy článek.

Kryšpín (7) napsal 30.06.2010 v 11:14

mamba54: No, asi by to šlo. Problém vidím v tom, že se hodně padá už v trénincích a kvaldě, možná by tam do závodu moc motorek z toho mála nezbylo. Ono je asi něco jiného pospravit padlou dvácu a stroj MotoGP. Jak jsem psal - pokud to jakkoli zregulujeme pro větší vyrovnanost, pak už to nemusí být závod "toho nejlepšího na světě". Když si jezdec musí dávat bacha, aby to nerozmlátil (viz. Pešek v MS 250, kdy měl jen 1 motku - byl to velkej handycap), nepojede tak moc na hraně. Je to asi těžký, počítám, že si s tím lámou hlavy daleko větší borci a taky asi moc nevědí. Škoda, že neznaj AKRA, on by jim poradil

Kryšpín (7) napsal 30.06.2010 v 11:04

AKRO: Co je to opravdový satelit, co to zase meleš, ukaž mi, kde je v pravidlech nepsáno, že satelitní tým nesmí mít špičkovou techniku . To se fakt nedá, tvé argumenty typu "já mám pravdu a když se vám to nelíbí, tak se klidně pose.te", to snad není ani možný, co z tebe padá. Zkus vynechat tyhle žvejky a zkus nějaké rozumné argumenty, tohle se fakt nedá . Stejně jako Moto2 - co na třídě s identickými, téměř sériovými motory Honda 600, vidíš z hlediska vývoje a nejlepší techniky tak úžasnýho, že tvrdíš, že je lepší než MotoGP. Ty jsi snad ani nečetl, co jsem ve svém příspěvku psal nebo si ze mě děláš srandu??? Tohle přeci nemůžeš myslet vážně

mamba54 (1340) napsal 30.06.2010 v 01:46

Pánové,myslím,že se zde až příliš utápíme v našich laických teoriích co by,jak by,kdyby. Tak taky jednu přidám a sice tu,jak rozšířit startovní pole tř.MGP,aniž by to moc stálo.Je to jednoduché:rozšířit i na tuto tř.nařízení,které platí od letoška pro obě nižší třídy a které stanovuje,že jezdci těchto tříd mohou mít k dispozici pouze jeden motocykl.A rázem by bylo vystaráno.byly by stroje i pro event.nové týmy.Tak a tedˇzačněte snášet argumenty proč by to nešlo.Jsem zvědav,co vymyslíte a přesvědčíte mě o tom,že je to blbost,když to ve dvou tř.funguje a nikdo si zatím nestěžoval.Tak dotoho junáci.

AKRO (-498) napsal 29.06.2010 v 23:00

Ano Desmo, pravda to je a jestli se ti to nelíbí, tak se klidně třeba můžeš posr.t!!!

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 19:58

Další typická Akrovina - "tomu sice věřit nemusíš, ale spolehni se že to tak je!" Panáček od PC z Jablonce tvrdí že to tak prostě kua je, tak to tak je a po*er me se třeba ach jo

AKRO (-498) napsal 29.06.2010 v 19:05

Kryšpín - Já s tebou ve většině věcí souhlasím, i když se spolehni, že pokud by Lorenzo jel satelit a měl k němu i své techniky, myslím opravdový satelit a ne jenom jako, tak dojede o kousek před kroužily! O nějakém boji o první místo si mohl nechat jen zdát! Souhlasím s tebou,, že by byl první i když jen mezi satelity! Že má SPZka vybrané koně, vzhledem k propagaci MGP a nemá zájem o konkurenci jiných jezdců, pokud by se mu nehodili do koncepce a reklamy, tomu sice věřit nemusíš, ale spolehni se že to tak je! Smy sl kategorie MGP, to nejlepší z nejlepšího, je už dávno popřený třídou MOTO 2 a kupodivu jsou to nejlepší závody!

Marex (2571) napsal 29.06.2010 v 16:54

Desmo: Tak já začínám s tím, co jsem slíbil: Je dost dobře možné, že se pletu. Sice svým slovům věřím,ale nevím nic jistě.

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 16:52

Kryšpín, přesně Jsi zlatý člověk, konečně někdo, kdo má rozum!

Kryšpín (7) napsal 29.06.2010 v 14:47

AKRO: Já bych to viděl malinko jinak - Espeleta nikde neřekl, že satelit nemůže mít tovární motorku. Je jen věcí dohody a peněz, jakou bude kdo mít motorku. Další důležitou věcí je tým, kvalita mechaniků, schopnost jezdce komunikovat a říct si, co je třeba a jak udělat či nastavit. Teoreticky lze říct, že pokud by Lorenzo nastoupil se svými lidmi do satelitu, který by měl správnou techniku a dost peněz, pak bude podle mě vyhrávat. Stejně tak Pedrosa, byť plně továrně podporovaný mnoho let, nikdy neudělá titul. Je to bohužel hra s moc velkou hromadou peněz, ani některé továrny to nedokáží utáhnout. Takže pokud si někteří jezdci stěžují na satelit, pak bych to já viděl spíš na omezené možnosti týmu vyjednat a zaplatit správnou techniku či v omezených možnostech zaplatit do týmu špičkové lidi. Tvé konspirační teorie, že Espeleta nedovolí satelitům pořádnou techniku, má vybrané své jezdce, kteří budou na špici atp. jsou podle mě nesmyslné. MotoGP je prostě jako první liga strašně drahá, větší vyrovnanost by mohlo přinést zlevnění - špičková technika by byla přístupná i pro méně movité. Bohužel ale nevím, jak to zlevnění udělat - MotoGP jsou prototypy nejlepších motorek na světě, jsou užívány špičkové a drahé technologie, každě zrychlení o vteřinku je obrovsky drahé. Zlevnění znamená regulaci - např. levné motory (identické), omezení výdajů může být na pneu, omezení výměn motorů atd. To ale je podle mě popření smyslu této kategorie - nejlepších motek na světě. Takže řešení je velmi obtížné - buď to bude opravdu to nejlepší z nejlepšího a nebude vyrovnanost nebo top svážeme pravidly, omezíme, ale pak už to zase nebude první liga. P.S. To, že vidím pravidlo o nutnosti, aby nováčci abslovovali sezónu na satelitu jako poměrně správné, jsem vysvětloval několikrát s poměrně jasnými argumenty, z tvého příspěvku je bohužel zřejmé, že jsem se snažil zbytečně.

AKRO (-498) napsal 29.06.2010 v 12:30

SpeedyRex - Bereš jen jeden příklad! Jindy a u jiných značek, ten rozdíl byl daleko větší! Stejně satelity nemají nárok ani na dobré umístění, když vezmeš v potaz asi šest továrních strojů a za nimi kroužilové na satelitech.

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 12:14

Speedy, přesně tak
Marex...Ducati je dost známá tím že podporuje svůj sat. tým Pramac. Nevím jak je to s Asparovým týmem, ale co se týká Pramacu tak bylo milionkrát řečeno, že to jsou prakticky stejný motorky. Resp. v Kataru taky že byly

Marex (2571) napsal 29.06.2010 v 09:02

Speedy: Mmmm. Možná jsi se trefil,ale Yamaha není dobrý příklad. Myslím, že lepší je to u Hondy a u Duc, pže tam je jasně veřejně známo, kdo má podporu továrny (27,69) a kdo nemá (ostatní u Duc), nebo Dovi s Pedrem a Marco stereo.

SpeedyRex (1) napsal 29.06.2010 v 08:43

AKRO: TAkže ještě jednou. Pokuď tvrdíš,že satelit např Yamahy je o řekněme 2-3 sek. na kolo horší jak továrna,tak si porovnáme třeba motorky Colina a Jorgeho.. V poslední kvalifikaci skončil Colin 0,9 sek. za Jorgem. To podle tebe znamená,že pokud by Colin v tu chvíli seděl na tovární mašině,vyhrál by kvalifikaci před Jorgem zhruba o 1,5 sek... (matematika první třídy základní školy) A tomu sám nevěříš.
Nebude spíš pravděpodobnější,že Jorgeho stroj je o té 0,25-0,5 sek. rychlejší a Jorgee je o další zhruba 0,5 sek. rychlejší jezdec?
Prostě když postavíš vedle sebe tovární a satelitní mašinu a rozebereš ji,budou se fizicky lišit o 2-3% jak řekl Casey.. Toť vše. O tom o kolik je továrna oproti satelitu rychlejší nepadlo v článku ani slovo.

Marex (2571) napsal 28.06.2010 v 22:26

Pak to zase oříznou na 8-mi kila, pže to bude moc drahý.

Frki (0) napsal 28.06.2010 v 22:24

Abych se opravil s tím jak sem souhlasil s vikim999. Souhlasil sem s celým příspěvkem. Krom vpodstatě návratu 2t. Je fakt že ty tu nemají co dneska už asi dělat.
Souhlasil sem hlavně s tou částí, kde jsou zajímavé závody 125ek, M2. A MotoGP je takové nějaké odkroužené, z hlediska diváka (z hlediska jezdce, investora a sponzora či týmu je to uplně jiná debata). A jak už jsem jednou napsal, tak mě extrémně baví Red Bull Rookies Cup, páč drobné chybky a nájezdy do zatáčky v 5ti jezdcích vedle sebe se nikde jinde nevidí.
Současnou situaci MGP vydím jako revoluci. Nemastnou neslanou, a zároveň jako podstatný krok k budoucnosti. Časem se nasadí litry, a MOŽNÁ to bude zajímavější (to prosadí až praxe). Potom bude zase prostor pro to, aby se vymyšlelo třeba něco nového.

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 22:20

Marex - proč né?

Marex (2571) napsal 28.06.2010 v 22:14

Popravdě Akro...není na to sám, my mu taky nedáme nikdy za pravdu. Musíme se polepšit. Jdeš do toho se mnou?

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 22:08

Marex - On to Desmo dobře ví, ale nepřizná to! Má jen jednu linii a té se drží!

Marex (2571) napsal 28.06.2010 v 22:02

Desmo: Tak podle mě ta 2-3 procenta odpovídají časovým rozdílům továrních strojů, od netovárních. Suzuki nesrovnáme ale například u Duc, je to celkem viditelné... Ben zase jezdí na bůhví čem (tov., polotov., netov.???) a na bedně stál z netovárníků taky sám.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist