Rossiho fanoušci bučeli na Lorenza

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 09.09.2011 v 12:51

Je to marný, je to marný, je to...marný!

SoulTrain21 (753) napsal 09.09.2011 v 11:19

motorbeath:Ty tady pořád mluvíš o společenském chování.Takže ty to vlastně děláš jen kvůli toho,aby si před lidma nevypadal jako blb ,ale ne z důvodu uznání pocty vítězi?!Jak říkám,póza..

1100Virago (3057) napsal 09.09.2011 v 09:16

Marex: V něterých zemích se haní pískotem, jinde je to pochvala a tam se pro změnu bučí.
A někde to není dáno geograficky, ale situací - na rockovém koncertě pískotem nikoho neuraziš ani u nás. U bučení kapela spíše pochopí, že něco není v pořádku

motorbreath (491) napsal 09.09.2011 v 08:43

Marex - to není o národní hrdosti, ale o společenských normách a vychování. Nacionalismus se v extrému právě projevuje pohrdáním ostatními národy, za což lze považovat i neúctu k symbolům ostatních států a národů.

martin1 (658) napsal 08.09.2011 v 23:08

proč jsou tady ty komentáře pod články ?není to kvůli tomu, že sem na ně chodí dost lidí?a co reklama ta živí web...

Marex (2571) napsal 08.09.2011 v 22:59

Teď ještě koukám na ten nadpis k článku... proč vlastně ti fanoušci na Chorcheho bučeli? Chtěli mu naznačit, že jsou dobytek? Možná mu ve svém dialektu pěli slávu? Proč se nad tím čertí?
Yo, kdyby chrochtali, to bych se asi být Chrochtem urazil.

Marex (2571) napsal 08.09.2011 v 22:57

Soul: Souhlas. Povstanu, když hrají moji. A když budu mít pocit sounáležitosti s občany jiné země, povstanu při jejich. Je to o národní hrdosti. Nikoliv nacionalismu.

SoulTrain21 (753) napsal 08.09.2011 v 20:08

Já myslím,že pořvávat v minutě ticha například na stadionu,je trošku jinačí kafe,než se nepostavit na CIZÍ národní hymnu

motorbreath (491) napsal 08.09.2011 v 16:21

A věř mi, že takhle se všichni ostatní, kteří v takové chvíli stojí, na tebe dívají, jako by sis před nima tahal z nosu holuby . Příště, až se ti tato situace zase přihodí, tak se koukni kolem sebe a vzpoměň si na to.

motorbreath (491) napsal 08.09.2011 v 16:18

Soul - ano situace to je nepochybně jiná, ale pravidla společenského chování platí pro obě stejně. I dloubání v nose je jiná situace a přesto je společensky nepřípustné. Stejně jako nepovstat při státní hymně.

Marex (2571) napsal 08.09.2011 v 15:16

Soul: Bolt je Brazilec? Ty kluku ušatá! Děláš si srandu, že jo?!

SoulTrain21 (753) napsal 08.09.2011 v 13:18

Chceš porovnávat smrt člověka s povstáním při hymně? To je snad uplně jiná situace ne?

mamba54 (1340) napsal 08.09.2011 v 13:11

To Soul Train21- 0:29 Ano, zase a pořád o té úctě. Píšeš, že jezdce uznáváš, že mu i zatleskáš. Dobrá. Ale ta hymna je hymnou toho jezdce a hraje se na JEHO počest! Proto, pokud ho uznáváš, měl bys povstat. On je už dávno zaveden ještě jeden zvyk. Tzv. "minuta ticha" za někoho zemřelého. Ani tento nedodržuješ, protože z tvojí logiky vyplývá že jde o "někoho jiného", tudíž cizího a nikoliv o "tvoji vlastní" minutu/hymnu ?!

Nuvolari (2329) napsal 08.09.2011 v 08:04

SoulTrain21: máš pravdu, stát při hymně je zaběhnutý zvyk (a podle mého moc dobrý, ale o to nejde). Takových zvyků je plno, jako třeba, že do kamenného divadla jdeš v obleku, u stolu neolizuješ nůž, nebo třeba sundat pokrývku hlavy a stát při hymně. A kdo to nectí pak může být za DDR.
Ale, pravda, fatálnější mi přijdou ty zkrácené verze, které se u motocyklových závodů hrají...

motorbreath (491) napsal 08.09.2011 v 07:46

Povstat při jakékoliv hymně, kterou slyším na veřejnosti, patří k základnímu vychování. Doma si dělěj co chceš. Pokud tohle někdo nechápe a nedělá, je to prostě stupid. Je jich naštěstí čím dál méně, ale pořád se takoví "rádoby rebelové, kterým nebude nikdo nic přikazovat" najdou a je to jen jejich ostuda.

SoulTrain21 (753) napsal 08.09.2011 v 00:29

aha,zase to o té uctě.No,koukám,že si chceš asi povídat sám se sebou,prootže to co píšu,očividně nečteš. jdu spát,čest

josef58 (826) napsal 08.09.2011 v 00:20

ST21
samozřejmě, že u tv nevstávám, ale na stadionu je to něco jiného. Třeba na OH v Soulu taky diváci nikoho neznali, přesto povstali, byli zticha a zatleskali. Ale ty užjsi nová doba, která nemá k ničemu úctu a nic neuznává a taky to tak vypadá

josef58 (826) napsal 08.09.2011 v 00:08

Bosso
Jinak je vidět, že pan redaktor je velice chytrý, a ví co má psát. Kdyby napsal článek třeba o Vavroušovi, Kornfeilovi, Popovi, tak by byly 3, max 5 příspěvků Ale když napíše tu kdejakou blbost o Valem,jestli si ráno prdne jednou, nebo 2x, páč ví,že my tady máme mediálně vypláchlej mozek, a vidíme jen rovně před sebe a tam je jen "motogp" a ta třešínka Vale Dobře ví, že nemáme periferní vidění, že nic neexistuje ani vpravo ani vlevo Tak se tady můžou objevovat články o "46" každý den, a vždy je zaručeno 100-200 příspěvků

Pokud jsou příspěvky-je i sledovanost a tom to je Tím už nás krmil i každou sobotu Vovka Kovový na tv Noha s jeho sledovaností na 90-99%

SoulTrain21 (753) napsal 07.09.2011 v 23:51

Tím že nevstanu,toho jezdce neuznávám o nic méně než ty...Něco jiného je když hraje česká hymna,to je pro mě MOJE národní hymna.Když hraje jiná hymna,nevidím důvod proč vstát,jezdce uznávám a taky klidně zatleskám,ale nebudu vstávat jen proto,že hraje cizí hymna.tady nejde o to vstání samotné,tady jde o tu hymnu.Když támhle Ricard Cardús jezdil parádně po zadním v Brně,tak jsem taky vstal a tleskal mu,stejně jako jsem vstal a zatleskal Kispatakimu,který jel v Brně beznadějně poslední,s tím nemám problém.Ale proč vstávat na povel na hymnu,která mi nic neříká?Prostě póza,zaběhnutá desítky let,ale póza Chtěl bych vidět,jestli při OH vstáváš doma u televize pokaždé,když se díváš na ceremoniál a vyhraje tam třeba nějakej brazilec Usain Bolt. Dále už k tomu nemám asi co říct.Všechno už jsem k tomuhle tématu napsal.

josef58 (826) napsal 07.09.2011 v 23:44

Pokud ten článek je pravdivej,tak jsou to asi fakt žlutý prasata

josef58 (826) napsal 07.09.2011 v 23:41

Mě se ani nelíbilo, (kde byla supr atmosféra M)v Rondu na bílou sobotu v hokeji naší s Rusama při nástupu Rusů to bučení a pískání. Jó, kdyby dali rusáci gól, tak se přidám.

josef58 (826) napsal 07.09.2011 v 23:25

josef58 23:15 23:08
to bylo myšleno na Honzu Železného v oštěpu OH a povstání při hymně (Soul Train21)

desmo69 (638) napsal 07.09.2011 v 23:20

a k tomu vstavani pri hymne...nejen ze to je slusnost, ale taky dobra prilezitost se po hodine sezeni protahnout Takze neni co resit...

desmo69 (638) napsal 07.09.2011 v 23:18

Akro, vidim ze jsi temer dokonale asimetrickej (asi metr sirokej, asi metr vysokej) ...akorat si to posunul na vyssi level

josef58 (826) napsal 07.09.2011 v 23:15

by seděli, páč by Honzu neznali, a nic by jim neříkal,(jako tobě), tak proč vlastně vstávat

AKRO (-498) napsal 07.09.2011 v 23:12

Josef58 - Je jedno, jestli by mi byl nějaký jezdec nesympatický, vždy jsem se vymrštil a hymnu vyslechl ve stoje!

AKRO (-498) napsal 07.09.2011 v 23:10

Ona ta výška stačí! Ráno bývám o 1-2 cm vyšší!

josef58 (826) napsal 07.09.2011 v 23:08

Soul Train21 12:52
beru tě jako znalce wsbk, ale to co jsi napsal o hymně a povstání při ní,tak to v žádným případě néééé. Připadáš mi jako buran.

Od začátku,když Huleš v Brně porazil Rossiho, jsem nikdy Valemu nefandil, ale když vyhrál, nikdy se nestalo, abych nepovstal, nesmekl klobouček a snad i nezatleskal. Pořád jsem tady nadával, že hymny hráli jen 10 vteřin, a letos se to zlepšilo.

Př.:
Vem si, kdyby byli všecí jako ty,tak v OH při vítězství v oštěpu Železného při naši hymně seděli jako bulíci (ST21)
Naštěstí, ty desetitísíce diváků povstalo

JV (68) napsal 07.09.2011 v 22:59

To ST21: Pravda, neznám. Právě potom jisté názory jsou dost zavádějící. Pravdu máš, tady je to o závodech, takže zbytečná polemika...nazdar.

Marex (2571) napsal 07.09.2011 v 22:55

Akro: Hádal bych tě vyššího.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist