Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SPV: jestli to je na rámu, tak ok, to sice nevidim, ale beru to.
Za sebe jsem napsal, že podle vnějších znaků je to na první pohled model 95. model 1994 mi minulej měsíc přišel domu v 1/12 a hledam podklady na stavbu modelu a ta se podle motorky tady liší.
Každopádně tam jsou kousky, který zbožnuju, YZR 500 1991, teda napíšu to jinak v roce 91 ji jel Rainey, aby zas nebylo, že ji potom nejel soukromě i někdo jinej //www.bikeracing.cz/data/95/0-art--1373563595.jpg
Jo,kdyby to někoho zajímalo, takhle vypadá ta rgv 94 jako model
//motomodeling.com/showroom/94gamma/94gamma.html
//www.1999.co.jp/eng/10041153
Ivan: Kevin navíc pomáhá s projektem návratu Suzuki do GP, a jak mě řekl na jedné akci, je opravdu hodně vytížen.
Navíc je docela riziko sedlat cizí motorky, protože třeba Fredie Spencer před pár lety také v Belgii sedl na vypůjčenou repliku RS250, a v zápalu boje ji položil. Majitel byl sice zklamaný (stejně jako Fredie), ale potom mu došlo, že málokdo může říct, že mou motorku položil trojnásobný mistr světa...
Byl bych velice rád, kdyby se podařilo nalákat takovou akci také do Brna. Tyto retro akce jsou čím dál populárnější po celém světě, a vidět v Brně opět tyto mistrovské motorky by bylo něco úžasného !
Nedivím se Reddingovi, že to moc nebrzdilo, když neměl karbony, ale jen kotouče do deště. charon87: je to Suzuki XR84, takže rok 1994. Je to vyraženo na rámu, takže se majitel asi těžko spletl. Nasávání do Airboxu sice Schwantz v 94 neměl, ale jiní jezdci ano. A že na ní není číslo 1 ? Tahle motorka určitě nebude po Schwantzovi, a lak na ní taky zřejmě není originál. Torckx a YOSH BOY: Speciály 500 si mohly nějaké týmy po konci sezóny odkoupit, většinou to byly polotovární motorky. Proto dneska není problém sehnat Suzuki ať už RGB, nebo RGV, Yamahy ROC, HARRIS nebo přímo YZR. Kdysi jezdci dostávali motorky na kterých vyhráli titul, a protože to byli jezdci, co jich už doma měli více, tak nějakou motorku prodali. Takže jde sehnat i motorky přímo po mistrovi světa. U některých ale byly nahrazeny původní tovární díly těmi netovárními. Například Cagiva vyprodávala některé kusy ze svého muzea, takže jsi si mohl koupit motorku po Kocinskim, Mamolovi, atd. Takže přímo motorky z GP sehnat jdou, ale většinou jsou to modely do půlky 90. let.
Ve Spa to sice byla vyjímečná akce, torckxi, ale řekl bych,
že Kevin toho má "nad hlavu" - jeho okruhovou školu, soud
s těma "hodnejma hochama", co ho vyšplouchli z texaského
GP-okruhu (a další). Nejspíš by se našel někdo, kdy by mu
stroj připravil - těžko říct, on se každej "sveze" radši
sám ... a z Texasu do Belgie docela dálka ((-:
Tak ono tech biku bylo více a některý jezdci je mají i doma, jinak všechny suzuki jsou v japonsku v muzeu a dřívě byl každy bajk zničen a dostalo se ven jen nějaké díly..
VOVA - To je hodně špatný krok v MS v motokrosu zrušit MX3 a nahradit to Evropským pohárem, sice ve 300 ccm dvoutakty, ale proti MS je Evropský pohár dost velká devalvace. FIM snad dělá vmotokrosu vše špatně. Vlastně i třída MX2 je vlastně jen juniorské MS do 23 let a jediné dospělé MS jsou MX1, dnes přejmenované na MX GP.
Ještě že se dovažuje! Tak má aspoň Reding šanci na titul! :D On je taky jeden z mála špičkových jezdců, co nevypadá jako 14 letý kluk! Snad se bude časem dovažovat i v MOTO GP, Superbikách a SSP a nová generace jezdců bude vypadat jako dospělí lidé!
nojo, zlaté časy super-lehkých "motorových" pil. Nárůst kroutícího momentu skokem, žádná traction control, klasické pneumatiky Mischelin (dříve možná i Misch-lop, tzn. vepředu mischelin a vzadu dunlop, nebo naopak), přímo do nádrže namíchat Motul 2-t 800 ...
Sám se ale divím že jsou tyto Suzuki vlastně na prodej soukromým subjektům? A že na startu chyběl zrovna Kevin? Suzuki to má rozhodně v královské kubatuře historicky velmi těžké: řadu sezon úplně vypouští a když už tak titul získaj průměrně jednou za 10 let.
Před časem jsem "baštil" popis těch historických karbon-brzd od
Alana Cathcarta, když se svezl na některém z těch dvoutaktních
půllitrů:v nižší rychlosti mu nástup účinku připadal málem
jako "náraz do zdi"... Z dnešního hlediska (Scott Redding)
"nic moc" - holt uběhlo už 20let a vývoj nestál
Na setkání našeho klubu s Kevinem Schwantzem(po pátečním
tréningu GP1989 v Brně)na dotaz, proč jsou na předních
karbon-kotoučích ty kryty, zda kvůli možnosti poškození,
Kevin nás dost šokoval informací,že brání chlazení,protože
nejlíp brzdí za co nejvyšších teplot ...
Všechny ty HiTech "fíčury" nás hobbíky udivovaly, udivují
a asi vždycky udivovat budou
vono to neni jen v tom, že je to 2T - ale taky v tý váze. Já osobně si myslim, že pravidlo o minimální hmotnosti je strašný zlo, který právě ve výsledku zněmožňuje konkurenceschopnost jiný koncepce než 4vál. A to odlehčení je nejzákladnější "závodní" tuning co znám
Motorka krásná, muselo to bejt bezva se takhle setkat s takovejma jsménama minulosti.
Jen upřesnim, že tahle suzuki je model 1995 a ne 94. Model 94 neměl na kapotě airboxy a určitě neměl číslo 34, ale 1, po schwantzově titulu v 93
tohle je 1994
//www.2-takt.net/000angol/20bikes/02racing/500/suzuki/pics/Suzuki%20RGV%20500%201994.jpg
bylo by zajímavé jak by 2T vypadali postavené dnes s využítím elektroniky, karbonu a jiných super materiálů a hlavně kdyby na ně posadily dnešní skvělé jezdce plus Stonera. Pro zajímavost do MX se zavádí místo MX3 Evropský pohár třída 2T do 300cm.
tuleni,aspoň něco najdeš na FORUM/Zpátky do minulosti
Kubáte, budeš / budem - chce to "jen" čas ...
A ke trati ve Spa prostě musím :
Barry Sheene má dodnes rekordní průměr V ZÁVODĚ 212km/hod
a nikdo na motocyklu už ho nemůže překonat, protože trať
je oproti Barryho"éře" pozměněna. I tak je to jedna z nej-
silnějších vzpomínek na něj
Dvojí velká lítost. Nad klasickými pětistovkami a nad okruhem Spa. Snad se v Belgii dočkají. S bezpečností je to asi už docela pasé. Ale trať je to nádherná , stejně jako Zolder.
To SPV: díky za rozšíření obzoru, to jsem fakt nevěděl. S těma brzdama co píše Redding: jasně jsou to klasické oceláče, chápu jeho zklamání...
SPV: jestli to je na rámu, tak ok, to sice nevidim, ale beru to.
Za sebe jsem napsal, že podle vnějších znaků je to na první pohled model 95. model 1994 mi minulej měsíc přišel domu v 1/12 a hledam podklady na stavbu modelu a ta se podle motorky tady liší.
Každopádně tam jsou kousky, který zbožnuju, YZR 500 1991, teda napíšu to jinak v roce 91 ji jel Rainey, aby zas nebylo, že ji potom nejel soukromě i někdo jinej //www.bikeracing.cz/data/95/0-art--1373563595.jpg
Jo,kdyby to někoho zajímalo, takhle vypadá ta rgv 94 jako model
//motomodeling.com/showroom/94gamma/94gamma.html
//www.1999.co.jp/eng/10041153
Ivan: Kevin navíc pomáhá s projektem návratu Suzuki do GP, a jak mě řekl na jedné akci, je opravdu hodně vytížen.
Navíc je docela riziko sedlat cizí motorky, protože třeba Fredie Spencer před pár lety také v Belgii sedl na vypůjčenou repliku RS250, a v zápalu boje ji položil. Majitel byl sice zklamaný (stejně jako Fredie), ale potom mu došlo, že málokdo může říct, že mou motorku položil trojnásobný mistr světa...
Byl bych velice rád, kdyby se podařilo nalákat takovou akci také do Brna. Tyto retro akce jsou čím dál populárnější po celém světě, a vidět v Brně opět tyto mistrovské motorky by bylo něco úžasného !
Nedivím se Reddingovi, že to moc nebrzdilo, když neměl karbony, ale jen kotouče do deště. charon87: je to Suzuki XR84, takže rok 1994. Je to vyraženo na rámu, takže se majitel asi těžko spletl. Nasávání do Airboxu sice Schwantz v 94 neměl, ale jiní jezdci ano. A že na ní není číslo 1 ? Tahle motorka určitě nebude po Schwantzovi, a lak na ní taky zřejmě není originál. Torckx a YOSH BOY: Speciály 500 si mohly nějaké týmy po konci sezóny odkoupit, většinou to byly polotovární motorky. Proto dneska není problém sehnat Suzuki ať už RGB, nebo RGV, Yamahy ROC, HARRIS nebo přímo YZR. Kdysi jezdci dostávali motorky na kterých vyhráli titul, a protože to byli jezdci, co jich už doma měli více, tak nějakou motorku prodali. Takže jde sehnat i motorky přímo po mistrovi světa. U některých ale byly nahrazeny původní tovární díly těmi netovárními. Například Cagiva vyprodávala některé kusy ze svého muzea, takže jsi si mohl koupit motorku po Kocinskim, Mamolovi, atd. Takže přímo motorky z GP sehnat jdou, ale většinou jsou to modely do půlky 90. let.
Ve Spa to sice byla vyjímečná akce, torckxi, ale řekl bych,
že Kevin toho má "nad hlavu" - jeho okruhovou školu, soud
s těma "hodnejma hochama", co ho vyšplouchli z texaského
GP-okruhu (a další). Nejspíš by se našel někdo, kdy by mu
stroj připravil - těžko říct, on se každej "sveze" radši
sám ... a z Texasu do Belgie docela dálka ((-:
Akro, já myslím (kupodivu! ),
že ta změna v MX je sondou, jak se uchytí 2T-technika
a kolik týmů. Co myslíš?
Tak ono tech biku bylo více a některý jezdci je mají i doma, jinak všechny suzuki jsou v japonsku v muzeu a dřívě byl každy bajk zničen a dostalo se ven jen nějaké díly..
yosh boy: rgv kennyho (movistar) byla a je asi nejkrásnější závodní motorka všech dob. ještě ji konkuruje rgv 1999 v modro bílé
VOVA - To je hodně špatný krok v MS v motokrosu zrušit MX3 a nahradit to Evropským pohárem, sice ve 300 ccm dvoutakty, ale proti MS je Evropský pohár dost velká devalvace. FIM snad dělá vmotokrosu vše špatně. Vlastně i třída MX2 je vlastně jen juniorské MS do 23 let a jediné dospělé MS jsou MX1, dnes přejmenované na MX GP.
Ještě že se dovažuje! Tak má aspoň Reding šanci na titul! :D On je taky jeden z mála špičkových jezdců, co nevypadá jako 14 letý kluk! Snad se bude časem dovažovat i v MOTO GP, Superbikách a SSP a nová generace jezdců bude vypadat jako dospělí lidé!
nojo, zlaté časy super-lehkých "motorových" pil. Nárůst kroutícího momentu skokem, žádná traction control, klasické pneumatiky Mischelin (dříve možná i Misch-lop, tzn. vepředu mischelin a vzadu dunlop, nebo naopak), přímo do nádrže namíchat Motul 2-t 800 ...
Sám se ale divím že jsou tyto Suzuki vlastně na prodej soukromým subjektům? A že na startu chyběl zrovna Kevin? Suzuki to má rozhodně v královské kubatuře historicky velmi těžké: řadu sezon úplně vypouští a když už tak titul získaj průměrně jednou za 10 let.
Jo jinak kdyby chtěl někdo karbonovy kotouče na marchesini kole tak o jedněch vim
Ty jo pěkný, to bych se jel podívat, ta rgv Robertse je taky moc pěknej bajk
jinak lepší foto atd tady
//www.mcnews.com.au/NewsArchives/2013/jULY/Redding_RGV500.htm
//www.twowheelsblog.com/post/38529/scott-redding-tries-kevin-schwantz-1994-suzuki-rgv500-at-spa
tak tohle mu závidím
wow...nádherná RGV500. Vráťte nám dvojtakty!
Před časem jsem "baštil" popis těch historických karbon-brzd od
Alana Cathcarta, když se svezl na některém z těch dvoutaktních
půllitrů:v nižší rychlosti mu nástup účinku připadal málem
jako "náraz do zdi"... Z dnešního hlediska (Scott Redding)
"nic moc" - holt uběhlo už 20let a vývoj nestál
Na setkání našeho klubu s Kevinem Schwantzem(po pátečním
tréningu GP1989 v Brně)na dotaz, proč jsou na předních
karbon-kotoučích ty kryty, zda kvůli možnosti poškození,
Kevin nás dost šokoval informací,že brání chlazení,protože
nejlíp brzdí za co nejvyšších teplot ...
Všechny ty HiTech "fíčury" nás hobbíky udivovaly, udivují
a asi vždycky udivovat budou
vono to neni jen v tom, že je to 2T - ale taky v tý váze. Já osobně si myslim, že pravidlo o minimální hmotnosti je strašný zlo, který právě ve výsledku zněmožňuje konkurenceschopnost jiný koncepce než 4vál. A to odlehčení je nejzákladnější "závodní" tuning co znám
Evropský pohár 2T
Motorka krásná, muselo to bejt bezva se takhle setkat s takovejma jsménama minulosti.
Jen upřesnim, že tahle suzuki je model 1995 a ne 94. Model 94 neměl na kapotě airboxy a určitě neměl číslo 34, ale 1, po schwantzově titulu v 93
tohle je 1994
//www.2-takt.net/000angol/20bikes/02racing/500/suzuki/pics/Suzuki%20RGV%20500%201994.jpg
bylo by zajímavé jak by 2T vypadali postavené dnes s využítím elektroniky, karbonu a jiných super materiálů a hlavně kdyby na ně posadily dnešní skvělé jezdce plus Stonera. Pro zajímavost do MX se zavádí místo MX3 Evropský pohár třída 2T do 300cm.
tuleni,aspoň něco najdeš na FORUM/Zpátky do minulosti
Kubáte, budeš / budem - chce to "jen" čas ...
A ke trati ve Spa prostě musím :
Barry Sheene má dodnes rekordní průměr V ZÁVODĚ 212km/hod
a nikdo na motocyklu už ho nemůže překonat, protože trať
je oproti Barryho"éře" pozměněna. I tak je to jedna z nej-
silnějších vzpomínek na něj
Dvojí velká lítost. Nad klasickými pětistovkami a nad okruhem Spa. Snad se v Belgii dočkají. S bezpečností je to asi už docela pasé. Ale trať je to nádherná , stejně jako Zolder.
Ivane, to je něco pro tebe!!
jak mně chybí dvoutakty
hehe... dat na to tie carbonkeramicke brzdy co maju specialy dnes tak by s tym mozno nebol az tak mimo
pěkné stroje, jen co je pravda
nevím nevím, jestli se stejným nadšením budu za 15 let slintat nad rcv 212?
Takze lip ovladatelna motorka nez dnesni Motogp ducati