Proč Hayden místo Rossiho na testech?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 07.10.2011 v 23:24

SPV? týýý woe...síla

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 22:34

SPV (816) napsal 07.10.2011 v 22:07

takze podle tebe guareschi a rossi lzou, no pekne! A co ten tvuj brigs, taky lze?

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 18:51

To říkal Guareschi před tím, než se GP11.1 objevila na veřejnosti a pak se ukázalo, že je to vlasntně to samé v bleděmodrém, zrovna tak jako GP12, která je podle Rossiho tak z 5%, ale to ty víš taky dobře

SPV (816) napsal 07.10.2011 v 17:06

Paciente, tvoje slova:
,,Na Ducati, kterou v Assenu použije Valentino Rossi, bude nové téměř vše. Desmosedici GP 11.1 není své letošní předchůdkyni ani vzdáleně příbuzná.´´

GP11.1 je GP12 jen s moterem 800cc. Ale to ty přece víš!!

Tak proč na svém webu píšeš to, a tady zase něco jiného?!?!?!?

GP11.1 alias GP12 je podle Rossiho ! ! ! ! !

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 16:43

To by asi Nickyho pěkně vytočili, kdyby před ním, jako před dvojkou továrního týmu dali přednost satelitnímu jezdi...
A Karel stejně nebyl v Motegi nějak moc ve formě

Karbec_Jikov (106) napsal 07.10.2011 v 15:03

Proč nevzali Karla Abrahama, je mladej perspektivní. Chudák Nicky, řeknou mu to na poslední chvilu. Aspoň si trochu zatrenuje.

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 11:56

Ono to asi nebude tak jednoduchý, nejakou změnu prosadit, všude je více táborů, které zastávají odlišná stanoviska, takže něco může chtít Rossi, něco Burgess, něco Preziosi a něco Torchio, potažmo "marketing" obecně. Navíc na něco můžou být peníze a čas a na něco ne. To jaký bude výsledek uvidíme asi v březnu příštího roku.

Evo (411) napsal 07.10.2011 v 11:48

Ne, nectu vsechno a vsechno taky nevim. Kdys to ale pises,asi to tak bude. To ,co rikal Rossi ,si pamatuji. Zminoval to i SPV. Podle toho vseho je ale mozne, ze na to nekapnou vubec.

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 11:18

@Evo: jo, to říkal už asi před měsícem pro MCN, GPone to teď jen "oprášili". Rossi také říká, že neví, jestli problém v krabonu je nebo není.
Čteš ale všechny články, tak přeci víš, že hlavní problém karbonu (pokud odečteme teorie o přenosu vibrací a informací k jezdci) především dlouhý výrobní proces. Včera Briggs psal, že to v Ducati namalují v CADu, hodí do CNC a mají hliníkový díl do několika hodin, ale výroba z karbonu tam trvá 8 týdnů. Takže je to přesně jak říkají - až budou přesně vědět, co a jak má vypadat, tak si to klidně z karbonu spáchají, ale teď jde o čas. Určitě nemají čas čekat na každý díl dva měsíce, i když by to jistě konkurence uvítala...

PacienT.cz (687) napsal 07.10.2011 v 11:12

Jediný případ, kdy Rossi řekl něco v tom smyslu, že by to byla jeho motorka, bylo po testech GP12 v Mugellu, kdy řekl, že se na ní cítí více jako na svém motocyklu. Ale to neznamená že by její konstrukci navrhoval. Projekt GP12 byl vytvořen v dubnu 2010 a to dostal Rossi i Hayden na začátku dubna 2011 do ruky. To co se na tom motocyklu změnilo mezi jednotlivými testy bylo na žádost Rossiho nebo Haydena, ale každý alespoň trochu soudný člověk ví a vídí, kolik toho bylo. Do nasazení hliníkového rámu v Aragonu to byly všechno jen menší změny "kosmetického" charakteru, pozměněná pružnost přední části karbonového rámu, jiné brýle, elektronika, klika motoru apod. Krom těchto věcí a jiné zadní kyvky není mezi GP11 a GP11.1 moc velký rozdíl.
Tvrdit tedy, že byla GP11.1 "navržena" podle Rossiho je záměrné překrucování skutečnosti.

Evo (411) napsal 07.10.2011 v 11:00

Hayden pry rikal, ze problem neni v carbonu.

SPV (816) napsal 07.10.2011 v 09:33

Ahoj matess46, děkuji za slušný komentář. Ano motorka měla ,,jen´´ 1 titul, ale vítězná (na vítězství, pódia byla samozřejmost) to motorka byla, každý rok.
Podle informací od Ducati a Rossiho samotného už model 11.1 (cca v květnu) byl navržen podle Rossiho, sám to řekl.
Rossi opravdu jezdí na podle sobě vyvinuté motorce. Jak sám řekl, vyzkoušeli už všechno možné, ale neví, kde by problém ještě mohl být. Toto jsou lehce dohledatelné rozhovory. Není to můj výmysl.

Ani si nemyslím, že je Stoner lepší, než Rossi. Ať už Stoner, Rossi, Pedrosa, Lorenzo, jsou pro mě na stejné úrovni. Tituly sem prosím nemíchejme. Jen se mi nelíbilo vynášení Rossiho kvalit do nebes a snižování-i vulgární- kvalit jiných jezdců.

Věřte, že i kdyby Capirossi dostal skvělý materiál, tak bude jezdit samá pódia...

matess46 (1) napsal 06.10.2011 v 21:12

SPV:Jestli něco Rossi pokazil se uvidí až příští rok. Letošní změny byly buď a nebo a bohužel to nevyšlo,ale letošní model Ducati určitě není model práce Rossiho.A nevím jestli to nevidíš,ale s Ducati to jde od titulu z kopce a rok od roku se počet pódiových umístění snižuje a jestli Ducati byla tak dobrá,tak pak Stoner nemůže být zas tak dobrý,když na motorce která vyhrávala a jela jak píšeš udělal jen 1 titul...něco tam taky muselo být teda špatně,nemyslíš??? Nebo proč nedělali další tituly když měli takového jezdce a motorka byla vítězná???

omg (1426) napsal 06.10.2011 v 18:20

SPV je nehorázně zaujatý vůči jisté osobě

Marex (2575) napsal 06.10.2011 v 16:56

Pacient: Pěkně. Bohužel jsi byl nepochopen. Tohle nemá smysl rozebírat. Rozhodně ne tady.

SPV (816) napsal 06.10.2011 v 15:34

pacient: Podle tebe to Rossi zatím pokazil sám??? No vida, trocha objektivity v tobě zbyla...
Třeba to taky pokazí. Ale jak říkáš, už rok to kazí Rossi, tak co, horší už to být nemůže.

Všichni víme, jak loňská Duca (Rossim nepokažená Duca) jela, a kolik vítězství a podíi měla, takže ten jazyk vyplazuješ zbytečně! Ale k tobě se to hodí, celej ty!

PacienT.cz (687) napsal 06.10.2011 v 14:44

@SPV: Jasan, Checa je zasloužený mistr světa, ale že by se vloni na Stonerem vyvíjené (rozuměj Rossim nepokažené... ) Ducati GP10 nějka zásadně utrhl to né, když jezdil o šest vteřin pomaleji než nejrychlejší jezdci, v Estorilu si na tom oba (Stoner a Checa) ustlali
//resources.motogp.com/files/results/2010/POR/MotoGP/RAC/Classification.pdf?v5_46fd7fed
a ve Valencii byl poslední...
//resources.motogp.com/files/results/2010/VAL/MotoGP/RAC/Classification.pdf?v1_a53e5ea1
Co ?
O Haydenovi o tom žádná, myslím že je dobře, že si na to bude moci sednout, už jen proto, že si to doufejme především lidi jako ty zapamatujou a nebudou tady pak kvičet, jak to všechno pokazil sám Rossi

desmo69 (638) napsal 06.10.2011 v 13:11

SPV, jo ale taky na jaké Ducati. Na GP10 loni nic moc

SPV (816) napsal 06.10.2011 v 12:55

gogogo Ducati!!!

SPV (816) napsal 06.10.2011 v 12:54

Konečně si vzpomněli na Haydona!! Ale ta výmluva proč...
Třeba Haydon (když jezdí na starší verzi rychleji než Rossi) a Checa (opravdový mistr na Ducati) konečně udají Ducati směr!!!

Marex (2575) napsal 06.10.2011 v 11:46

Hlavně že nelítá s Ruskýma aerolinkama!!!

SPIJKER (93) napsal 06.10.2011 v 11:29

tak mel to domu urcite bliz nez do evropy ne?

jan26 (3677) napsal 06.10.2011 v 10:30

SI TO PREDSTAVTE ZE LETITE Z JAPONSKA DO USA TAM PO 18 HOD ZAS DO SPANELSKA A ZE SPANELSKA DO AUSTRALIE:SE KLUK NALITA




TOPlist