Poučila se Ducati z chyb?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 13.01.2012 v 23:56

Kryšpín - S tím souhlasím, jezdec musí být fanatik a makat na sobě, také léta držet hladovku, aby váha nevylezla na 65 kilo! Rossi je bezesporu silná osobnost, když to dokázal!

mike99 (322) napsal 13.01.2012 v 19:14

motorbreath: este jeden dotaz na teba. Mas nejaky clanok alebo nieco ine, kde by som si mohol precitat to s tou Hondou, aku mal Stoner, Dovi, Supersic a Dovi.
Mozes mi sem hodit link/linky alebo mi napisat spravu. Vdaka

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 16:38

Kdyby Rossi a Bayliss neměli ,,štěstí´´, že Doohan a Fogarty měli ,,smůlu´´(na jejich místo nastoupili Rossi a Bayliss), třeba by neměli tolik titulů, a třeba poslední jmenovaní by jich měli naopak více, kdyby dále jezdili. Kdo ví..., to se nikdo nedoví...

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 16:28

Kryšpín: bezesporu byl Rossi, a je, dříč.Obdivuji jeho dravost a bojovnost( v těchto vlastnostech neměl konkurenci až do doby Stonera a Lorenza).
Ten Haga je další krásný příklad. Je mi ho líto. Celou kariéru se snaží, jede na né zrovna top Yamaze, a když odešel 09, tak Yamaha udělala top bike. Kdoví, kdyby si Spies a Haga motky prohodili... Ale už se stalo, a tak je to třeba brát, ale s nadhledem.

mike99 (322) napsal 13.01.2012 v 15:59

motorbreath: svojim komentarom o 7:43 si sa stal automaticky zlutkou
No som zvedavy na reci hnediek, ze Stoner vytiahol Hondu a ostatnych porazal...ved ked dostal najlepsiu motorku

Balouch: "To musíš, ale ještě víc vytrhávat věci co kdo napíše z kontextu, takhle to je moc slabý" Tak som to sem napisal cele co si povedal na adresu jazdcov ako Doohan ci Agostini.

Myslim si, ze tvoje nezmyslene komentare nezaujimaju nikoho okrem tvojich vernych partakov.
A to ci napisem, ze ta ich tituly nezaujimaju alebo to napisem cele, je uplne jedno. Znevazujes vsetky uspechy, ktore v kariere dosiahli a podla teba je najlepsie len Stoner.
No ak je pravda to co pise motorbreath, ze len on dostal najepsiu motku, tak by bola skor hanba, keby ten titul nevyhral.

SPV: no to s tym Lorenzom by som si nebol taky isty. Mal vela padov a zraneni v prvej sezone Ale o svojich kvalitach nas samozrejme presvedcil, o tom zadna

Kryšpín: "Protože jen talent taky nestačí"

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 13:59

Ono je to svým způsobem hroznej život, jestli to vůbec život je. Dálnice, letadlo, kruh. Do toho tiskovka, povinné promoakce,...To není život.

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 13:52

AKRO: Taky tvrdím, že jezdců na titul je hodně, třeba zrovna Capirex si titul zasloužil a měl ho i na dosah (ve WSBK je to určitě Haga, tan kdyby měl o malinko víc štěstí, a tak těch titulů mphl mít i několik). Takže Rossi je určitě dítko štěstěny (zranění, technika, tým, ...), ale jak se říká, štěstí jde naproti připraveným. To, že je navrcholu tak dlouho, je určitě i dřinou v přípravě, odříkáním, makáním na sobě,... Jen štěstí taky není všechno. Znám i pár velkých talentů (i od nás), kteří to prostě pro.jebali, protože na sobě nemakali. Protože jen talent taky nestačí, dřina tam je potřeba taky.

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 13:46

SPV: Jo, těch "maličkostí", co mohou rozhodovat je spousta -třeba i dobrá atmosféra v týmu, chuť se o výsledek porvat, i když se zrovna nedaří, ...

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 13:44

Evo: Určitě ano, ale Rossi je tam už opravdu hodně dlouho, sám se divím, že ještě dokáže najít motivaci.

AKRO (-498) napsal 13.01.2012 v 13:38

Balouch -

Balouch (292) napsal 13.01.2012 v 13:35

Starej dobrej AKRO je zpátky..

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 13:16

Kryšpín: Všechny motorky v poli jsou špička techniky. Tovární týmy je mají samozřejmě o píď lepší, ale v týmu defakto na stejné úrovni, stejně jako jezdci. A právě týmy mechaniků a jejich schopnosti nastavení motorky dělají ty miniaturní rozdíly, které jsou obrovsky důležité pro vítězství. Viděli jsme i letos Stonera a Lorenza se špatně nastavenou motorkou, a proto byli třeba ,,až´´ 3. nebo 5.

Už Schwantz kdysi říkal, že jeho Suza nebyla top techniky, ale ani mrd.ka. Ale že dokonale nastavenou ji měl max 10x za svoji 7 letou kariéru!!! A to hodně opomíjený faktor fšech fanoušků GP.

AKRO (-498) napsal 13.01.2012 v 13:03

Kryšpín - S Rossiho motorkami a zázemím jaké měl, by udělalo nějaké tituly více jezdců! Ne třeba devět, ale nějaké určitě! Devět je opravdu vynikající výkon, ke kterému se musí přidat také štěstí! Docela mě překvapuje, že tady dost lidí nechápe, že bez úplně špičkové motorky NELZE udělat ŽÁDNÝ titul! A DOKONCE SE ANI DOBŘE UMÍSTIT! Rozdíly mezi uměním jezdců MGP jsou možná maximálně 2%! Když si vzpomenu, že mi tady psalo hodně Rossíků, že motorka je jen 20% a jezdec /asi Rossi/ 80%...

Evo (411) napsal 13.01.2012 v 12:49

Kryspin: Rossi jako jediny? To chces rict, ze Stoner a Lorenzo ve svych midtrovskych sezonach nejeli koncentrovane a vyrovnane?

AKRO (-498) napsal 13.01.2012 v 12:27

Stejně nechápu to Rossiho přesvědčení, že na něho jezdecky nikdo neměl! Přece musel celou kariéru vidět, jak to ostatní jedou a že jeho motorky vždy jely o hodně líp, než všem ostatním! To nemluvím o jeho protekčních pneu atd! Jak mohl být přesvědčený, že je Ducati nejlepší motorka, když on a jeho technik a špatný prognostik Burgess, přece museli vidět, že je Ducati nesedící koza, která se mlela na trati, zatím co Rossík si jel jako po kolejích! Pýcha předchází pád a tu loňskou sezónu, kdy se ukázaly jeho skutečné schopnosti si naprosto zasloužil!

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 12:22

SPV: Pod to se podepíšu . I když si myslím, že motka nemusí být úplně nejlepší (myslím, že rozdíly třeba mezi Repsolkama nebudou velké, spíš skoro žádné, nastavení bude to co rozhoduje jednotlivý závod). Takže špičkový jezdec na konkurenceschopné motorce může vyhrát závod. Udělat mistra světa chce navíc i štěstí (bez zranění), obrovskou koncentraci a vyrovnanost výkonů (což třeba Rossi jako jediný v novodobé historii dokázal).

AKRO (-498) napsal 13.01.2012 v 12:18

SPV - Naprosto přesně!!!

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 11:04

Každý mistrovský titul jakékoli kubatury je kombinace skvělého jezdce, nejlepší motorky, a hlavně hodně štěstí.

Právě to štěstí chybělo mnoha skvělým jezdcům, a tak svůj titul nevyhráli. Přesně jako letos Marquesovi, nebo mnohokrát Pedrosovi- vážná zranění, atd, atd.

Je třeba vidět věci s nadhledem, a né jen sledovat svoji modlu, ať už je to Rossi, nebo někdo jiný.

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 10:57

Eso Rimmer: Stonerův titul má úplně stejnou cenu jako těch jednotlivých 9 Rossiho!!!

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 10:45

Mike, motorbreath, a další: Ale já si vůbec nenaběhl, kucí!!! Ano, stejnou (tedy nejlepší Hondu) měl max. Pedrosa, nikdo jiný, a i proto byl Stoner tak dobrý!!! A co je na tom???Letos byla nej Honda se Stonerem, loni Yamaha s Lorenzem, předloni Yamaha s Rossim.

Kdyby nejlepší motorku neměl Rossi, taky by ty tituly neměl, úplně stejně, jako Stoner, nebo Lorenzo!!!
Kdyby měl Lorenzo už v 08 stejnou motorku jak Rossi, mohl být mistrem on.

Já si stojím za tím, co říkám, a je mě jedno, jestli vyhraje Stoner, Pedrosa, nebo Rossi. Já miluju závody, nic víc. Ale jediný Rossi se začal povyšovat nad ostatní řečima, že jeho zápěstí dělá 0,5s vůči všem ostatním a dalšíma povídačkama. Proto se mu teď všichni smějí, protože se ukázalo, že stejný jako ostatní- jen skvělý jezdec GP. Pýcha předchází pád...

SPV (816) napsal 13.01.2012 v 10:41

Kryšpín: vůbec z tebe nechcu dělat blba. Jen jsem se zeptal, protože jestli se nepletu, tak Pons byl v kategorii MotoGP naposledy v r 2005!!! Proto jsem nerozumněl, proč ho uvádíš. Možná mě trochu podceňujete...

Balouch (292) napsal 13.01.2012 v 10:35

Kryšpín: To neřeš, Mike objevil na klávesnici Ctrl+C a Ctrl+V... Nejspíš nám teď bude překopírovávat diskuze napříč články..
mike99: predsa by si nechcel, aby ti to hladal 12-rocny mentalne zaostaly blb a idiot zo Slovenska..
No a už se stalo.. Můžeš prosím vyhledat všechny moje komentáře a zkopírovat je do jednoho svého příspěvku, všechny to tu určitě bude moc zajímat jaký jsem trotl..

Evo (411) napsal 13.01.2012 v 09:08

motorbeath: no prave ze jsi to rekl. Precti si svuj prispevek 12.01.12 v 08.48

motorbreath (491) napsal 13.01.2012 v 07:43

Evo - neřekl jsem, že "Stoner jel v podstate na stejne motorce jako Hayden", ale že jel s podporou HRC. Těch specifikací je vždy několik, letos minimálně tři: Stoner Top1, Simonceli, Dovi Top2, Aoyama Top3. Souhlasím s tím, jak si pěkně naběhl SPV a napasl, že nikdo neměl takový materiál, jako Stoner. To je pravda a na druhou stranu je to historicky i normální, že jednička v týmu má ten nejlepší materiál. Problém vidím v tom, že většina jezdců před ním, kteří také měli ten top materiál, se na vývoji těchto biků podílela, kdežto Stoner k tomu přišel jako slepý k houslím To zase bude nas.aných lidí

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 07:32

Balouch: Blbost, Capirex taky uměl na Ducati 2003 vyhrát, i když to asi nebyl nejlepší stroj, Rossiho Yamaha taky nebyla všechy sezóny top stroj a dokázal na ní vyhrát, a kdyby se hledalo, našlo by se. Děláš ze Stonera modlu, jako žlutky z Rossiho .

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 07:28

SPV14:22: Co by jsi chtěl slyšet?Chceš se bavit o motorkách nebo ze mě dělat pitomce??? Navíc dost trapně. Pons asi v současnosti GP stroj nestaví (nemám takovou informaci), protože to neumí zaplatit. V minulosti ale jasně dokázal, že to umí špičkově. A určitě není na Zemi jediný. Ve chvíli, kdy to bude finančně řešitelné, věřím, že se najdou lidi, co dokáží postavit stroj/tým, který bude schopen konkurovat továrnám a třeba je občas i porazit. Za mě - už aby to bylo

Eso_Rimmer (384) napsal 13.01.2012 v 07:08

mike99: to jsem zvedavy, co ti SPV rekne na to, ze Stoner vyhral na nejlepsi masine... jakou cenu ma tedy jeho titul?

Eso_Rimmer (384) napsal 13.01.2012 v 07:06

EVO: 22:11 tak pod tohle se muzu podepsat...

mike99 (322) napsal 13.01.2012 v 03:54

motorbreath: marny boj niektorym nevysvetlis a stale budu dokola len to svoje. Ich fakty nezaujimaju a najdu si to, co im tam chyba

Kryšpín: to s tym tovarnym bike to ma Honda aj teraz tak. Aj Bradl aj Bautista maju dostat tovarny, ale nove komponenty pocas sezony dostanu najprv Stoner a Pedrosa. A ci ich dostanu aj Bradl a Bautista sa uz nepise.

SPV: "Podle mě rozhodně Doviziosso (dokonalý jezdec jako Pedrosa) neměl stejnou motorku jako Stoner, ačkoli byl ve stejném týmu!" tak teraz si si dal. Cize Stoner vyhral len vdaka tomu, ze mal najlepsiu motku, ano?

Marex: to je podla situacie, ktora sa momentalne hodi

JEFFzx13: svojou cestou sli a pozri kde su

mike99 (322) napsal 13.01.2012 v 03:27

Balouch: "Vyjímečný jezdec je podle mě ten, co se dokáže přizpůsobit jakýmkoliv podmínkám, ať už suchým nebo mokrým a jakékoliv motorce a dokáže ze sebe i stroje svými schopnostmi dostat maximum.. Jestli se nepletu, tak tohle momentálně dokázal jen jediný jezdec Casey Stoner .. Tituly Doohana nebo Agostiniho, natož Rossiho, mě ale vůbec nezajímají.."

"P.S: Jejich tituly mě nezajímají z jednoho prostého důvodu, kdyby jezdil v jejich době jezdec jako Casey Stoner na stejném stroji (možná by stačil i nějaký o trošku horší.. ), tak by velmi pravděpodobně ostrouhali.. (Viz. legendární multišampión Valentino Rossi)"

Doohan ci Agostini to vo svojej dobe nedosiahli? Proste toto nepotrebuje ani komentar, to hovori samo za seba!

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist