Po testech v Sepangu nemá Bezzecchi nejlepší náladu

Třetí den testu uzavřel Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing) až sedmnáctým časem, který zajel ve svém posledním měřeném kole. Jeho maximum je o 1,313 sekundy pomalejší ve srovnání s maximem na kolo prvního Bagnaie (Ducati) a o necelých sedm desetin je pomalejší vůči týmovému kolegovi, jímž je osmý Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing).

Marco Bezzecchi byl jediným jezdcem MotoGP™, který si své maximum třetí den v Sepangu nezlepšil, a to se na trati jely časy 1’56s. Ital prozradil, že měli menší problémy s motorkou a rozhodli se neatakovat rychlé časy na jedno kolo. Prioritou bylo zapracovat na stylu jízdy.

„Momentálně nejsem spokojený,“ prozradil pětadvacetiletý Marco Bezzecchi. „Ve středu jsem se cítil lépe než ve čtvrtek. Zkoušeli jsme spoustu věcí, ale ke zlepšení pocitu s motorkou to nepomohlo. Vrátili jsme se k nastavení z druhého dne a dali restart. Necítím se prostě na motorce pohodlně.“

„Motorka má jiný motor a jiný způsob brždění. Ve srovnání s loňskou motorkou mám velké problémy s brzděním, nevěřím přednímu kolu. Mám také potíže při výjezdu ze zatáček, prostě mi chybí jistota. Máme několik slabých míst, ale myslím, že najdeme způsob, jak je odstranit. Je to teprve první test.“

„Těchto problémů jsem si všiml už ve Valencii. Tam jsem byl v průběhu jednoho kola velmi rychlý, ale po každém dalším kole jsem ztrácel víc a víc z dobrého citu s motorkou. V Sepangu byly problémy ještě větší. Trať nabídla velkou přilnavost a podmínky byly neuvěřitelné. Člověk se pak snaží jet stále rychleji a rychleji, ale jsem ve fázi, kdy už prostě víc riskovat nemůžu.“

„Motorka je konkurenceschopná a má spoustu dobrých stránek. Budu ji muset přizpůsobit styl jízdy, abych byl schopen jezdit rychleji. Nejdřív ale potřebujeme najít lepší základní nastavení,“
dodal Bezzecchi.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist