Pernat hodnotí Lagunu Secu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 01.08.2011 v 01:04

Psal jsem ti už jednou, že by bylo hodně špatné, aby jeden jezdec vyhrával tituly podobně jako Rossi! Závody by nestály za nic, pokud bys věděl, že jeden jezdec vyhraje na 90%! Kdo se má na to dívat? Jen ať se to pěkně střídá a bojuje o špici! Ono to získávání titulů je poplatné době, podmínkám a technice a v každé době jsou jiné poměry a podmínky! Rossi měl štěstí na techniku a nejlepší motorky, ale to není nic proti Agostinimu, který má titulů 15 a skoro všechny dosáhl v době, kdy jezdil proti Nortonům, které měly o třetinu menší výkon a většinou vítězil o kolo před druhým jezdcem! na takové závody by se nikdo dnes nedíval! Na jeho strojích by vyhrál každý průměrný jezdec. Dokud závodil Hailwood, jezdil za ním a pak už neměl konkurenci vlastně až do poloviny 70 let. Tituly sice má, ale závody v jeho eře nestály za nic a dnes by se na takové závody nikdo nedíval!

Vaaale46 (0) napsal 31.07.2011 v 19:14

Akro-sorry som sa sekol jasne ma dva tituly...No na tych 9 este musi hodne makat aj ked je mlady

AKRO (-498) napsal 31.07.2011 v 13:54

Vaale46 - To je fakt, ale Lorenzo má tituly DVA! Z 250 a MGP a navíc je mladý a třeba ještě nějaký udělá!

Vaaale46 (0) napsal 31.07.2011 v 12:32

AKRO-mas pravdu historia tiez zaznamena ze rossi ma 9 titulov a lorenzo 1

AKRO (-498) napsal 31.07.2011 v 12:00

Vaaale46 - No to je sice pravda, ale úplně stejně byl na tom Lorenzo rok před tím, dokonce si zlomil obě nohy a také se to porovnávalo! Ty zranění k tomu nějak patří, jednou ten a příště jiný! Na zranění se nikdo neptá, každého zajímá jen konečný výsledek! Historie pouze zaznamená, že Rossi v roce 2010 vyhrál tři závody a Lorenzo devět.

Vaaale46 (0) napsal 31.07.2011 v 09:53

Akro 19:50- to si dufam nemyslel vazne !!!??? Ved minuly rok Rossi vynechal niekolko GP ako sa to da porovnavat s Lorenzom kt odjazdil sezonu bez zranenia???A navyse si dobre pametam Lorenzove rozhorcenie ked ho Rossi vyskolil ze ako jazdii riskante a ako predbieha mal by brat ohlad nato ze su tymovy kolegovia a Rossimu uz predsa nejde o titul atd atd !!!

AKRO (-498) napsal 31.07.2011 v 00:15

Kandelábr - Proč nebyl Stoner Mistr světa loni a předloni!? Nebyla to úplně špičková motorka, ale stejně jsi viděl, že Stoner s ní dokázal hodně závodů vyhrát! Jestli byl nebo je nejlepší, je otázka, já myslím, že to nejede líp než Lorenzo a možná o málo líp než Pedrosa. Letošní Dukna je ovšem přestavěná slavným Burgessem, který údajně podle svých slov vyřeší problém s předním kolem za půl hodiny a přesně nastavená geniálním vývojkou Rossim, který hned pozná, jaké nastavení je nejlepší a co motorka potřebuje! Taky nechápu, proč to Rossimu nejede!

Kandelábr (104) napsal 30.07.2011 v 23:06

Kurňa AKRO, můžeš teda odpovědět na otázku, proč není Stouny loňským šampionem, když to na Ducatce tak uměl? A předloňským? Vždycky se našel někdo, kdo byl lepší a ani letos to ještě nemá v kapse. Tak v čem je teda lepší, nebo geniálnější než většina jezdců v poli? PS: věk mě překvapil, takhle se hádají a argumentují děcka ve školce

AKRO (-498) napsal 30.07.2011 v 19:50

Monty jack - Každý by na Rossiho motorce nevyhrával, musel by toho jako on hodně umět a držet se ho štěstí a málo padat a když, tak zůstat nezraněný Navíc nedostával NĚJAKÉ nebo OBČAS díly ale pravidelně podle smlouvy a přednostně! Ona ta výhoda mu už byla loni málo platná proti Lorenzovi, který si dokázal proti němu poradit i s horší motorkou a dnes u Ducati mu nepomůžou už žádné díly ani nová motorka!

AKRO (-498) napsal 30.07.2011 v 19:44

Jurin2 - Je to tvůj názor, ale myslím, že to bylo jinak!

Monty-jack (-1) napsal 30.07.2011 v 16:38

Né vždy jsou nové díly výhoda , viz nová GP 11.1

Monty-jack (-1) napsal 30.07.2011 v 16:19

AKRO- Tak protože dostal občas přednostně nějaké nové díly na test tak to znamená že měl celý ty roky nejlepší motorku na které by vyhrával každý? Já myslel že jsi nějaký znalec co má informace ze zákulisí a ne hospodskej chyták.

jurin2 (0) napsal 30.07.2011 v 14:52

Často má AKRO rozumný názory a souhlasím s ním,ale s Laguanou v roce 2008 nesouhlasím.Vale tenkrát zajel perfektní závod,hlavně po taktické stránce.Vale věděl,že Casey je rychlejší a kdyby mu nechal chvíli klidu na prvním místě tak by Casey asi ujel a bylo by po závodě.Proto když šel Casey na špici,Vale hned zaútočil a vrátil mu to a potom jel defenzivní stopu.Normální férovej souboj kterej Vale vyhrál

AKRO (-498) napsal 30.07.2011 v 12:40

Slunce11 - No je mi 41 a pokud jde o tu Lagunu v roce 2008, tak to blokování a překážení, viděl každý objektivní divák, jen Rossíci v tom viděli něco jiného. To víš druhou stranu to dost lidí potěšilo, že Vale letos najednou ztratil glanc! Ona to není ani tak škodolibost, spíš takové uvolnění, po těch letech kdy nás všechny krmili Rossiho neporazitelností a géniem! Tak to ještě chvíli vydrž, ono to antirossíky za čas přestane bavit a i vy Rossíci si na ta 5-6 místa taky zvyknete, tedy pokud se nestane něco z říše zázraků a tu o třídu lepší motorku mu zase Burgess nevyrobí! Stejně si myslím, že pokud se Rossiho umístění nezlepší, tak to hoch sám příští rok zabalí nebo půjde zkusit ještě jeden titul do Superbiků, ale i tam bude mít problémy, tedy pokud nebude ta Ducati o něco lepší, než ostatní motorky!

slunce11 (9) napsal 30.07.2011 v 01:20

Bože Akro,myslel jsem si o tobě že jsi chytřejší a rozumější,ale těžce jsem se pletl.Jak 10 letej kluk se pořád hádat,snažit se o poslední slovo obhajovat tak trapně jako 29.7 11:31,že ho blokoval kolik ti je mě přijde chytřejší i moje děcko než ty Už radši nic neříkej Kolik ti je

AKRO (-498) napsal 30.07.2011 v 00:43

Třeba to Brno! Tam by se měla Ducati předvést

AKRO (-498) napsal 29.07.2011 v 15:14

No aspoň Rossíkům zbývá nějaká útěcha! Sice tři roky stará, ale aspoň něco! Nakonec čo bolo, to bolo! Dnes na té údajně nejlepší a brutální Ducati sedí geniální jezdec a vývojář a...nic!

God (1003) napsal 29.07.2011 v 12:31

On asi myslel jak se tam šutrák vyválel v kačeru

AKRO (-498) napsal 29.07.2011 v 11:31

Slunce11 - Myslíš jak Rossi blokoval Stonera před třemi roky? No tenkrát mu jela motorka o hodně líp než Stonerovi! Letos viděl VALE Stonera jen chvíli na startu a pak v cíli a ještě to vypadalo, že ho má Hayden zakázáno předjet!

Larry (114) napsal 29.07.2011 v 10:29

je to docela prdel s vámi chlapci...stáledokola dokolečka tosamé...pořád a pořád stejný slova,jeonm v jiným pořadí

SPV (816) napsal 29.07.2011 v 09:53

Jediněj, kdo nezvládá psychiku jsou Rossiho fanoušci!!! To svítí...

slunce11 (9) napsal 29.07.2011 v 01:54

Utíkej Akro pro zkušenosti zase na pacientovi stránky o Rossim Asi zapomínáte rychle,jak Rossi jezdil na Japoncích viz Laguna Seca vs Stoner Věř mi ,že by to ubrečenej Stoner ptoti Rossimu nedal a už vůbec ne psychicky...

AKRO (-498) napsal 28.07.2011 v 21:41

Ogg - Takový závod by pro Valentina dopadl hodně špatně! 2:0 pro Stonera, ale až by na Rossiho Ducati zajel Stoner rychleji než na své Hondě...

JV (68) napsal 28.07.2011 v 20:11

To OGG: Trochu přitlač na pilu (ale ona pak neřeže), trochu více rejpavosti , ale hlavně ve své PC počestnosti. Mnoho jedinců se zde možná zná ...osobně...takže???
Osobně vůbec nic neznám...ale většinu už jsem potkal, někdy zase čau...GP...

Ogg (387) napsal 28.07.2011 v 18:38

Tak to je ale plodná diskuze! Tak to jsem ani nevěěděl, že tady máme v česku znalce, který si dopsiuje s technikem od Rossiho týmu, s panem Brigsem. Přes co ses ptal? Přes FaceBůk? Tam se dají najít hodně známé osobnosti!
A ohledně Rossi vs Stoner. Já jsem to tady psal už dřív, nejlepší by pro veřejnost bylo, kdyby si dali závod tito dva jezdci nejrpve na Ducati - kde by byli spolem - v jednom týmu. Pak by si dali druhý závod např. na Hondě a celkový součet časů by rozhodl! Dokážete si představit, pěkný a nabitý závod těchto dvou jezdců na Ducati? Buď by to byl boj až do poslední zatáčky a nebo by to bylo předjetí jednoho jezdce o kolo zpět, tak teď nevím!

mamba54 (1340) napsal 28.07.2011 v 17:11

To JV ad.8- Dobře děláš.

AKRO (-498) napsal 28.07.2011 v 16:02

Rossi a Burgess mají mimo rámu z roku 2007, ještě jednu možnost, která tady taky kolovala v dobách jeho vítězných závodů! Rossíci říkali, že by to Vale vyhrál na úplně všem, na Suzuki, Kawasaki, na upraveném sporťáku a dokonce i na vratech od stodoly! Dnes nezajede ani na suverénně nejdražším stroji celého pole MGP!

AKRO (-498) napsal 28.07.2011 v 15:37

Monty jack - Když se podíváš na moje příspěvky tak jsem ti na tuto tvou otázku odpověděl asi 2 x ! Pokud to ode mě nebereš, tak to nech být!

Monty-jack (-1) napsal 28.07.2011 v 12:41

Akro-A na to jsi prišel jak že jsem Rossista? U mě je Rossi jezdec jako vetšina ostatních. To že se ted trápi na Ducati se dalo čekat, jediny kdo na ni uměl zajet je Casey. To ale není duvod z něj dělat neschopnýho. Mě jen zaráží jak tady pořád omíláš jak měl Rossi o TRiDU lepší motorku. Deláš jako by jsi na ní jezdil, nebo jsi snad s někým od yamahy o tom mluvil?

ChenziiR1 (158) napsal 28.07.2011 v 12:33

SPV v 09:51:asi máš PacienTův web hodně dobře nastudovanej Holt,Rossi táhne

Tohle je ovšem zářez!""odpůrci Rossiho,který ho tady věčně schazujou a machrujou se svými znalostmi lezou na Pacientovu stránku o Rossim""
slunce11 - Pravda absolutní-hlavně že mají co číst a rozšiřují si tak svoje obzory

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist