Pád v zahřívacím kole je pro Abrahama s Mirem záhadou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VentilekXX (7) napsal 07.06.2019 v 01:31

https://www.youtube.com/watch?v=nLJj5fPZ-80
Pro ty, co zapomněli, že i mistr tesař se utne...

Rosička (982) napsal 23.05.2019 v 22:36

Ještě jedna informace: Pol E. v Le Mans měl na jeho KTM uhlíkové kyvné rameno. Zarco ho chce zkusit teď v Mugellu

Rosička (982) napsal 23.05.2019 v 16:36

omg: Právě že ještě né , stále je to ve vyšetřování a Barbera by měl figurovat mezi podezřelými (dle tisku).

pozn. Neodolám a stále se ráda podívám na tvou profilovku.

omg (1434) napsal 23.05.2019 v 15:45

Rosička (277) napsal Dnes v 10:57

Ta ukradená R6 Barberou teamu Toth už se našla?
Aby nepostrádal Pete Extance i jednu Kawasaki

Rosička (982) napsal 23.05.2019 v 10:57

Mimo téma: H. Barbera nastoupí tento víkend zase jako záskok v BSB Donington na Kawě za tým Pete Extance. Tak tam budou se Scotem R. už dva z MotoGP

PeterRRoliver (378) napsal 23.05.2019 v 08:15

Koba: no ani me nebolel ten odrenej loket a koleno jako ta motka kurna ale uz jsem objednal komplet plasty nove v barvach Telefonika moviestar tak alespon bude zmena . A to jsem jel asi 500m od domu na benzinu natankovat na frajera, teplaky a mikina njn stane se

koba (8) napsal 23.05.2019 v 08:05

AU , tak to asi zabolelo

PeterRRoliver (378) napsal 23.05.2019 v 07:20

PeterRRoliver (378) napsal 23.05.2019 v 07:19

Jaaa padl v patek. Syndrom nove gumy Jako bych kurna nevedel ze bude jeste klouzat, jsem tydyt. Nastesti to na CBR odnesly jen prave plasty, muj loket a koleno a jel jsem asi necelych 50km/h hold i nova supercorsa hned nepodrzi a ja jsem vul

koba (8) napsal 22.05.2019 v 23:33

VentilekXX: čert vem dovolenou ,doufám že už je manželka v pohodě a přeju hodně km bez nehod..
Ps: já té své vždycky říkám že motorka je jen pro jednoho

VentilekXX (7) napsal 22.05.2019 v 22:58

koba
Jo, padl jsem loni v Itálii, před tím před třiceti lety. Tehdy mě to stálo kožený kalhoty, tentokrát textil a plasty. Ale horší bylo, že jsem čtyřem lidem zkazil dovču, protože manželka se proletěla vrtulníkem na ozdravnej pobyt v nemocnici ve Veroně. Tohle fakt nechceš zažít. A věř, brzdil jsem jak Jezinky v pohádce O Smolíčkovi: Jen dva prstíčky na to stačily...

koba (8) napsal 22.05.2019 v 22:34

VentilekXX: tak to je mně líto , žes padl ale pokud jsou to jen plasty tak to jsou zkušenosti k nezaplacení (vnětšinou draze zaplacený)ono to bude trochu tím že se brzdí jedním max dvěma prsty(aspoň já) abych nedělal chytrýho ,zahňápnout to tak jako tenkrát (máml pocit ze si to přivřel Gibernau)tak metá kotrmelce úplně každý ??.. ještě malinko bych skromně ?připodotkl že jako střelec určitě nejsem, mám už taky něco napadáno a tak se snažím se na okruhu bavit a nepadat ne závodit?

VentilekXX (7) napsal 22.05.2019 v 21:47

koba
jen šlo o to, že při té tlačenici v přímém směru přebržděné přední kolo tak nějak neuklouzlo a Loris šel přes řidítka. Že vy ostrostřelci vždycky při přebrždění přes řidítka nikdy nejdete... Ale neboj, já vás chápu, já (taky ostrostřelec) se svým čtvrttunovým mastodontem a cestovními pneu šel onehdá taky rovnou k zemi, let přes řidítka jsem vynechal

Rosička (982) napsal 22.05.2019 v 21:33

Odbočím čistě k pneumatikám Michelin pro MotoGP. Doporučuji velmi zajímavý článek na speedweek.com 21. 5. v 18:01 pod názvem "3 nepříjemné otázky Pieru Taramasso Michelin" (přes google skvěle přeloženo do češtiny)

SLEEPER (1001) napsal 22.05.2019 v 19:56

Ivane, ja to nemyslim vubec spatne, ale proste tato slizka ochrana, uz je na race gumach vazne dobu nedela.

A pozor na to, zavodni specialy pouzivaji i tzv. transportni gumy, na kterych se vubec nejezdi a jsou urcite na vystavy a na prepravu stroju na zavody.

peytl (216) napsal 22.05.2019 v 17:34

Jojo, nářadí je to vrtkavé

keny46 (196) napsal 22.05.2019 v 17:25+3

Pročetl jsem celou diskusi. Dost jsem se u některých nápadú zasmál. Je to přinejmenším zvláštní jak místy absurdní debata se může strhnout nad obyčejnou jezdeckou chybou. Jeden by až řekl že tu není o čem diskutovat. VŠICHNI měli přece stejné podmínky (dokonce velmi podobně lesklé pneumatiky atd )

Trochu mi to připomíná situaci jak Kája onehdá na konci závodu padl mimo záběr kamer a pak hrdě hlásal že je rád že nespadl. Někteří jedinci byli ochotni mu to věřit navzdory usvědčující časomíře a různých záběrú a fotek. Lidé chtějí být klamáni.

Ale jak říkal Joska Kubíček: Motodzikl má pouho pouhá dvě kola vážení přátelé. Stát se může tedy cokoliv.

koba (8) napsal 22.05.2019 v 16:39

pardon , ale ty seš imaginární Simoncelli ??

peytl (216) napsal 22.05.2019 v 16:18+3

Nevidím jediný důvod, proč by měl někdo Kadlíkovi něco ukazovat, tedy pokud není náhodou profesionálním jezdcem MotoGP. Argument hodný pitomce. Vyhráls.

SuperSic58 (1316) napsal 22.05.2019 v 16:01-1

zdejší imaginární střelci by ukázali, jak se jezdí MotoGP

martjan_1098 (273) napsal 22.05.2019 v 13:25

to je ale hrozné vemeno ten Karel ještě, že lapl černou lajku, bůhví co by tam pak dělal mezi ostatními jezdci zase za rotyku

matt (38) napsal 22.05.2019 v 13:05

ivan: to je beztak propagační foto - tedy gumy se namažou leskem - aby na fotce vypadala dobře - to samé se dělá na výstavách auto motorek atd...

PeterRRoliver (378) napsal 22.05.2019 v 11:47

Ivan :

IvanDvoutakťák (5117) napsal 22.05.2019 v 11:23+1

Rosičko, Vale na Tvé profilovce hladí
ten jeho nový přední slick až se leskne ...

Rosička (982) napsal 22.05.2019 v 09:24

Stalo se, a příčinu vidím také v nové pneu! A v tak velké úmrtnosti napříč všemi kategoriemi, plus zmínka Haniky z EWC, kde měli také hodně pádů (vnitřní obrubák) a bylo i hodně zranění je dobře, že Karel může v seriálu pokračovat
Chápu " antikarlíky", že toto byla voda na mlýn ale už nepochopím vůbec, že existují

Ivos (109) napsal 22.05.2019 v 09:18

Mě napadá taková blbost Jak tam všichni jezdci furt a všude odhazují tu fólii z plexi=tak jestli to nebyla fakt čičatá náhoda a oba na ní uklouzli

Tu fólii jsem samozřejmě neviděl ale když se člověk kouká na tréninky,kvalifikace a start tak to každý kdekoli odkazuje.

IvanDvoutakťák (5117) napsal 22.05.2019 v 08:32

Takže jsem ten lesk předního slicku viděl(!)
asi ne na MotoGP1000, ale na WSBK1000 ... (?)
Tímto podotknutím ale opravdu končím .

koba (8) napsal 22.05.2019 v 08:31+1

nechejme Káju Kájou , myslím že jen on sám ví nejlíp že udělal tak trochu školáckou chybu ale ten adrenalin před startem a všechno kolem musí být elektrizující.. a i jezdci jsou lidi a dělaji chyby ..a bohužel je potřeba trochu osobní statečnosti k tomu si to přiznat , a ne tam motat olej nebo někoho jiného..ostatně lidi co mu fandí to odpustí a ti ostatní ho setřou za něco jiného
ještě k tomu odkazu na "ventilka"je tam odkaž i na mně ..jenom že to úplně nechápu , ale tam šlo trochu o něco jiného tam došlo k tlačenici v první zatáčce k tlaku na páčku přední brzdy a tam není pomoci nikomu komu se to stane(proto se začali používat ty chrániče předku aby k tomu nedocházelo.. mimochodem na youtube se dá dohledat případ z Brna z volných jízd ...
co se týká slicku tak jim stačí par zatáček aby pracovaly tak jak mají
PS:taky nechci ztrácet čas,tak proto píšu a ztrácím...

SLEEPER (1001) napsal 22.05.2019 v 08:14+2

Ivane> Novodobe zavodni gumy, nameji ten leskly (slizky) povrch, co maji bezne sportovni gumy, pro silnicni vyuziti. A to nemluvim o specialech GP, ale o race gumach, co si koupi bezny hobik.

Ano, spekulovat neni potreba. Z videa je zcela evidetni, ze pricina padu je z kombinace brzdy a "studene" gumy.

IvanDvoutakťák (5117) napsal 22.05.2019 v 07:36+3

Předesílám, že rozhodně nemíním ztrácet čas dalším planým teoretizováním
o příčině pádu KA a tak jen můj názor na jeho "přebrždění" :
s jeho MotoGP1000 - zkušenostmi jen těžko předpokládat, že při jízdě na start
závodu "spěchal" . Každopádně nový nejetý slick GP, jak se ve svém komentáři
zmínil i Karel Hanika, má lesklý povrch z formy. Nevím, jestli se při jeho výrobě
používá do formy nějaký separátor, ale povrch má jiné vlastnosti díky teplotě
formy, než vrstva směsi určená k "ojetí" v závodě .
Nebudu ani spekulovat o tom, jak dlouho a na jakou teplotu tu gumu připravil
ohřívák v boxu. Výrobce určitě předpokládá určitou "kilometráž" zcela nové
pneumatiky, než dojde k jejímu postupně maximálnímu zatěžování v závodě,
na což objetí jednoho kola před startem ( 5 km? ) v podmínkách, jaké na
okruhu GP Francie byly, nemuselo stačit.
Další viz video od Ventilka !

P.S. A pro ty, co se teď tady do mně pustí : za starých časů , pokud jsme
se vůbec k novým pneumatikám mohli"dostat" , jsme lesklou povrchovou vrstvu
pneumatiky před první jízdou "zdrsňovali" smirkovmým plátnem ...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist