VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bosso (344) napsal 14.09.2009 v 08:51

jawista39: Zmínka o tom bohužel nebyla, já jsem se to dozvěděl jen z rozhlasu přímo na Masecu.

AKRO (-498) napsal 13.09.2009 v 21:18

Jawista39 - já si to trochu pamatuji,při autonehodě se zranil na hlavě,byly mu byly částečně skalpovány vlasy, později přišité v nemocnici a tuším o 6 týdnů později vyhrál v Brně MS.

jawista39 (72) napsal 13.09.2009 v 18:23

Bosso, dík za info. Bohužel jsem přehlédl, že by o tom byla někde nějaká zmínka. Ještě předtím, než Herreros získal titul, proběhlo v Brně testování. A Manuel měl na Veselce autonehodu. Podrobnosti si už nepamatuji.

Bosso (344) napsal 13.09.2009 v 17:31

Španěl Manuel Herreros navštívil po 20-ti letech opět letos Grand Prix v Brně, kde tehdy získal tak překvapivě a šťastně titul.

AKRO (-498) napsal 13.09.2009 v 15:47

Jawista39 - Viděl jsem to taky, Torrontegui jezdil s malým náskokem v čele a Ottl spadl těsně před koncem závodu,kdy už se zdálo,že dojede druhý a získá titul. Měl prostě hroznou smůlu!

jawista39 (72) napsal 13.09.2009 v 08:56

Jen pro malé doplnění. Poslední závod 80 se jel v sobotu 26.8.1989 v 16.40. Tento závod byl velice zajímavý, byl to boj o titul mezi Petrem Ottlem a španělem Herrerosem. V rozhodující chvilce Ottl spadl, závod vyhrál Torrontequi. Titul získal Manuel Herreros. Je důležité být v pravý čas na pravém místě.. Měl sem to štěstí být na místě, kde Ottl havaroval. Seděl pak zdrcený u svodidel... Bohužel i tohle jsou závody. A tohle byl jeden z těch nezapomenutelných.

JirkaCS (57) napsal 11.09.2009 v 23:49

Já myslím,že Moto2 budou rozhodně zajímavé!Vzhledem k tomu,že budou stejné motory bude více vidět kvalita jezdců.Podle mne by z této třídy měl mít strach hlavně Abája... !

DaliboRR (1) napsal 11.09.2009 v 15:05

Kryšpín: Tak to jo sorry

Kryšpín (7) napsal 11.09.2009 v 14:55

2Nuvolari : Já vím, 350 nahradily 5 kila a 80 pade, ale pořád to bylo hodně závodů - 80, 125, 250, 500 a sajdy v jednom dni. Bylo na co koukat

Kryšpín (7) napsal 11.09.2009 v 14:54

2DaliboRR: To jsi mě špatně pochopil, já nevolám po návratu 50 či 80. Bylo by ale hezký, kdyby tříd bylo víc, třeba 400, 600 čtyřtakt nebo to nějak prostřídat i s dvoutakty... Mimochodem ty 50 ccm nebyly vůbec nezajímavý -moýná i tím, že ta bylo relativně levné závodění. Takže nějaká "levná" třída - varianta pro méně bohaté týmy by nemusela být nezajímavá. Třeba to GP tak bude, uvidíme.

Nuvolari (2329) napsal 11.09.2009 v 14:40

Kryšpíne, ono to zas tak husté nebylo. Pětistovky se v Brně nejezdily od r. 78 a padesátky byly vystřídány osmdesátkami, nikdy nejely zároveň. Nicméně máš pravdu, že závodů bylo určitě víc...

DaliboRR (1) napsal 11.09.2009 v 14:38

Jirka K: Vše nasvědčuje,že bude vyrovnanější..jednotný dodavatel (bohužel) motorů=nebudou takové propastné rozdíly mezi stájemi,bude to levnější tím pádem pro víc stájí dostupnější.A že ty 250ccm ruší,když to není mrtvá třída možná jsi jim to zapoměl říct

Kryšpín: No ty seš taky patron řekni mi koho dneska zajímají 50ccm,80ccm atd.? Mladí mají Redbul Cap.Většina lidí jezdí a chce šestky a litry,je proto logické,že nejen WSBK,ale i GP se tomu přispůsobuje.Tohle je busines.Už jsem to tu psal,TO JE VYVOJ..NEBO TY MISTO MOBILU UPREDNOSTNUJES PEVNOU LINKU?

Paulo (2571) napsal 11.09.2009 v 14:34

Proč radši neudělaj třídu 400ccm?

gorkin (4485) napsal 11.09.2009 v 14:02

No ja si tedy myslím že MOTO2 nabírá na obrátkách
A Nuda to rozhodně nebude !!! Vice jezdců různé podvozky dít se může všechno !!! Ja se na Moto2 rozhodně těším

Kryšpín (7) napsal 11.09.2009 v 13:16

Jojo, 250 budou chybět. Je to čím dál chudší, dřív 50ccm, 80ccm, 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm, půlitry a na závěr sajdy. To bylo v Brně na co koukat celej den, všechno se stihlo a závody byly parádní. Dneska u 125 předepisujou max. věk, 250 zrušej a v GP je "tolik motorek", že každej, kdo dojede, tak boduje. Jestli to takhle půjde dál

Bosso (344) napsal 11.09.2009 v 12:22

Startovní listina Moto2 by měla být známá během Estorilu, (konkrétně 4. října) tedy za necelý měsíc. A to je také update, do kdy se vybrané týmy musí rozhodnout, jestli budou startovat v seriálu MS 2010 a pokud ne, tak je dalších 10 týmů na "čekací listině". Těch vybraných stájí je 27 se 41 jezdci. Seznam byl vypracován 11. června.

Jirka_K (0) napsal 11.09.2009 v 11:48

DaliboRR :

Co ?? mrtvá třída. No tak to bch tě teda vyvdel z velkého omylu. 250 jsou když shrnu sezonu 2008 a 2/3 sezony 2009 určitě nejzajímavější třídou. Nevřím tomu, že by 600 byly vyrovnanější!

JJ škoda zase jedná dobrá třída končí

Jinak co Lukáš??? Neví někdo něco?

yamaharider (27) napsal 11.09.2009 v 11:45

JE to hnus 6 Tovaren a potom dalsich x sracek tzn 6 zvyhodnenejch jezdcu kteri si to mohli resp jejich tymy dovolit...muzes bejt dobrej ale nemas podminky tak ses v prdeli..jsem teda na slavnyho abaaaju zvedavej..Nic tak ostatni do wsbk at je na co se koukat :)

DaliboRR (1) napsal 11.09.2009 v 11:10

martjan 1098: Možná proto,že jsou šestky komerčně nejúspěšnější a pak třeba proto,že budou levnější než 250ccm a budou ještě vyrovnanější než 250ccm a taky...250ccm je mrtvá třida stejně jako tomu bylo u 500ccm.

JirkaCS (57) napsal 11.09.2009 v 10:39

Marně jsem v článku hledal jméno Pešek. Nevíte o něm někdo něco? Jeho stránky nefungují a Fanclub je také mrtvý.

martjan_1098 (270) napsal 11.09.2009 v 09:12

Skoda 250ccm Kdo videl nekolik poslednich zavodu, da mi za pravdu, ze napinavejsi snad ani nemohly byt ... Nechapu, proc zase podelanych 600ccm u ctyrtaktu, kdyz takovych zavodu existuje mraky...




TOPlist