Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jawista39 - já si to trochu pamatuji,při autonehodě se zranil na hlavě,byly mu byly částečně skalpovány vlasy, později přišité v nemocnici a tuším o 6 týdnů později vyhrál v Brně MS.
Bosso, dík za info. Bohužel jsem přehlédl, že by o tom byla někde nějaká zmínka. Ještě předtím, než Herreros získal titul, proběhlo v Brně testování. A Manuel měl na Veselce autonehodu. Podrobnosti si už nepamatuji.
Jawista39 - Viděl jsem to taky, Torrontegui jezdil s malým náskokem v čele a Ottl spadl těsně před koncem závodu,kdy už se zdálo,že dojede druhý a získá titul. Měl prostě hroznou smůlu!
Jen pro malé doplnění. Poslední závod 80 se jel v sobotu 26.8.1989 v 16.40. Tento závod byl velice zajímavý, byl to boj o titul mezi Petrem Ottlem a španělem Herrerosem. V rozhodující chvilce Ottl spadl, závod vyhrál Torrontequi. Titul získal Manuel Herreros. Je důležité být v pravý čas na pravém místě.. Měl sem to štěstí být na místě, kde Ottl havaroval. Seděl pak zdrcený u svodidel... Bohužel i tohle jsou závody. A tohle byl jeden z těch nezapomenutelných.
Já myslím,že Moto2 budou rozhodně zajímavé!Vzhledem k tomu,že budou stejné motory bude více vidět kvalita jezdců.Podle mne by z této třídy měl mít strach hlavně Abája... !
2DaliboRR: To jsi mě špatně pochopil, já nevolám po návratu 50 či 80. Bylo by ale hezký, kdyby tříd bylo víc, třeba 400, 600 čtyřtakt nebo to nějak prostřídat i s dvoutakty... Mimochodem ty 50 ccm nebyly vůbec nezajímavý -moýná i tím, že ta bylo relativně levné závodění. Takže nějaká "levná" třída - varianta pro méně bohaté týmy by nemusela být nezajímavá. Třeba to GP tak bude, uvidíme.
Kryšpíne, ono to zas tak husté nebylo. Pětistovky se v Brně nejezdily od r. 78 a padesátky byly vystřídány osmdesátkami, nikdy nejely zároveň. Nicméně máš pravdu, že závodů bylo určitě víc...
Jirka K: Vše nasvědčuje,že bude vyrovnanější..jednotný dodavatel (bohužel) motorů=nebudou takové propastné rozdíly mezi stájemi,bude to levnější tím pádem pro víc stájí dostupnější.A že ty 250ccm ruší,když to není mrtvá třída možná jsi jim to zapoměl říct
Kryšpín: No ty seš taky patron řekni mi koho dneska zajímají 50ccm,80ccm atd.? Mladí mají Redbul Cap.Většina lidí jezdí a chce šestky a litry,je proto logické,že nejen WSBK,ale i GP se tomu přispůsobuje.Tohle je busines.Už jsem to tu psal,TO JE VYVOJ..NEBO TY MISTO MOBILU UPREDNOSTNUJES PEVNOU LINKU?
No ja si tedy myslím že MOTO2 nabírá na obrátkách
A Nuda to rozhodně nebude !!! Vice jezdců různé podvozky dít se může všechno !!! Ja se na Moto2 rozhodně těším
Jojo, 250 budou chybět. Je to čím dál chudší, dřív 50ccm, 80ccm, 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm, půlitry a na závěr sajdy. To bylo v Brně na co koukat celej den, všechno se stihlo a závody byly parádní. Dneska u 125 předepisujou max. věk, 250 zrušej a v GP je "tolik motorek", že každej, kdo dojede, tak boduje. Jestli to takhle půjde dál
Startovní listina Moto2 by měla být známá během Estorilu, (konkrétně 4. října) tedy za necelý měsíc. A to je také update, do kdy se vybrané týmy musí rozhodnout, jestli budou startovat v seriálu MS 2010 a pokud ne, tak je dalších 10 týmů na "čekací listině". Těch vybraných stájí je 27 se 41 jezdci. Seznam byl vypracován 11. června.
Co ?? mrtvá třída. No tak to bch tě teda vyvdel z velkého omylu. 250 jsou když shrnu sezonu 2008 a 2/3 sezony 2009 určitě nejzajímavější třídou. Nevřím tomu, že by 600 byly vyrovnanější!
JE to hnus 6 Tovaren a potom dalsich x sracek tzn 6 zvyhodnenejch jezdcu kteri si to mohli resp jejich tymy dovolit...muzes bejt dobrej ale nemas podminky tak ses v prdeli..jsem teda na slavnyho abaaaju zvedavej..Nic tak ostatni do wsbk at je na co se koukat :)
martjan 1098: Možná proto,že jsou šestky komerčně nejúspěšnější a pak třeba proto,že budou levnější než 250ccm a budou ještě vyrovnanější než 250ccm a taky...250ccm je mrtvá třida stejně jako tomu bylo u 500ccm.
Skoda 250ccm Kdo videl nekolik poslednich zavodu, da mi za pravdu, ze napinavejsi snad ani nemohly byt ... Nechapu, proc zase podelanych 600ccm u ctyrtaktu, kdyz takovych zavodu existuje mraky...
jawista39: Zmínka o tom bohužel nebyla, já jsem se to dozvěděl jen z rozhlasu přímo na Masecu.
Jawista39 - já si to trochu pamatuji,při autonehodě se zranil na hlavě,byly mu byly částečně skalpovány vlasy, později přišité v nemocnici a tuším o 6 týdnů později vyhrál v Brně MS.
Bosso, dík za info. Bohužel jsem přehlédl, že by o tom byla někde nějaká zmínka. Ještě předtím, než Herreros získal titul, proběhlo v Brně testování. A Manuel měl na Veselce autonehodu. Podrobnosti si už nepamatuji.
Španěl Manuel Herreros navštívil po 20-ti letech opět letos Grand Prix v Brně, kde tehdy získal tak překvapivě a šťastně titul.
Jawista39 - Viděl jsem to taky, Torrontegui jezdil s malým náskokem v čele a Ottl spadl těsně před koncem závodu,kdy už se zdálo,že dojede druhý a získá titul. Měl prostě hroznou smůlu!
Jen pro malé doplnění. Poslední závod 80 se jel v sobotu 26.8.1989 v 16.40. Tento závod byl velice zajímavý, byl to boj o titul mezi Petrem Ottlem a španělem Herrerosem. V rozhodující chvilce Ottl spadl, závod vyhrál Torrontequi. Titul získal Manuel Herreros. Je důležité být v pravý čas na pravém místě.. Měl sem to štěstí být na místě, kde Ottl havaroval. Seděl pak zdrcený u svodidel... Bohužel i tohle jsou závody. A tohle byl jeden z těch nezapomenutelných.
Já myslím,že Moto2 budou rozhodně zajímavé!Vzhledem k tomu,že budou stejné motory bude více vidět kvalita jezdců.Podle mne by z této třídy měl mít strach hlavně Abája... !
Kryšpín: Tak to jo sorry
2Nuvolari : Já vím, 350 nahradily 5 kila a 80 pade, ale pořád to bylo hodně závodů - 80, 125, 250, 500 a sajdy v jednom dni. Bylo na co koukat
2DaliboRR: To jsi mě špatně pochopil, já nevolám po návratu 50 či 80. Bylo by ale hezký, kdyby tříd bylo víc, třeba 400, 600 čtyřtakt nebo to nějak prostřídat i s dvoutakty... Mimochodem ty 50 ccm nebyly vůbec nezajímavý -moýná i tím, že ta bylo relativně levné závodění. Takže nějaká "levná" třída - varianta pro méně bohaté týmy by nemusela být nezajímavá. Třeba to GP tak bude, uvidíme.
Kryšpíne, ono to zas tak husté nebylo. Pětistovky se v Brně nejezdily od r. 78 a padesátky byly vystřídány osmdesátkami, nikdy nejely zároveň. Nicméně máš pravdu, že závodů bylo určitě víc...
Jirka K: Vše nasvědčuje,že bude vyrovnanější..jednotný dodavatel (bohužel) motorů=nebudou takové propastné rozdíly mezi stájemi,bude to levnější tím pádem pro víc stájí dostupnější.A že ty 250ccm ruší,když to není mrtvá třída možná jsi jim to zapoměl říct
Kryšpín: No ty seš taky patron řekni mi koho dneska zajímají 50ccm,80ccm atd.? Mladí mají Redbul Cap.Většina lidí jezdí a chce šestky a litry,je proto logické,že nejen WSBK,ale i GP se tomu přispůsobuje.Tohle je busines.Už jsem to tu psal,TO JE VYVOJ..NEBO TY MISTO MOBILU UPREDNOSTNUJES PEVNOU LINKU?
Proč radši neudělaj třídu 400ccm?
No ja si tedy myslím že MOTO2 nabírá na obrátkách
A Nuda to rozhodně nebude !!! Vice jezdců různé podvozky dít se může všechno !!! Ja se na Moto2 rozhodně těším
Jojo, 250 budou chybět. Je to čím dál chudší, dřív 50ccm, 80ccm, 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm, půlitry a na závěr sajdy. To bylo v Brně na co koukat celej den, všechno se stihlo a závody byly parádní. Dneska u 125 předepisujou max. věk, 250 zrušej a v GP je "tolik motorek", že každej, kdo dojede, tak boduje. Jestli to takhle půjde dál
Startovní listina Moto2 by měla být známá během Estorilu, (konkrétně 4. října) tedy za necelý měsíc. A to je také update, do kdy se vybrané týmy musí rozhodnout, jestli budou startovat v seriálu MS 2010 a pokud ne, tak je dalších 10 týmů na "čekací listině". Těch vybraných stájí je 27 se 41 jezdci. Seznam byl vypracován 11. června.
DaliboRR :
Co ?? mrtvá třída. No tak to bch tě teda vyvdel z velkého omylu. 250 jsou když shrnu sezonu 2008 a 2/3 sezony 2009 určitě nejzajímavější třídou. Nevřím tomu, že by 600 byly vyrovnanější!
JJ škoda zase jedná dobrá třída končí
Jinak co Lukáš??? Neví někdo něco?
JE to hnus 6 Tovaren a potom dalsich x sracek tzn 6 zvyhodnenejch jezdcu kteri si to mohli resp jejich tymy dovolit...muzes bejt dobrej ale nemas podminky tak ses v prdeli..jsem teda na slavnyho abaaaju zvedavej..Nic tak ostatni do wsbk at je na co se koukat :)
martjan 1098: Možná proto,že jsou šestky komerčně nejúspěšnější a pak třeba proto,že budou levnější než 250ccm a budou ještě vyrovnanější než 250ccm a taky...250ccm je mrtvá třida stejně jako tomu bylo u 500ccm.
Marně jsem v článku hledal jméno Pešek. Nevíte o něm někdo něco? Jeho stránky nefungují a Fanclub je také mrtvý.
Skoda 250ccm Kdo videl nekolik poslednich zavodu, da mi za pravdu, ze napinavejsi snad ani nemohly byt ... Nechapu, proc zase podelanych 600ccm u ctyrtaktu, kdyz takovych zavodu existuje mraky...